abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_154853095
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2015 22:04 schreef mastertephon het volgende:

[..]

Je bent geen burgerlulhomo als je mee doet aan zoiets. Dan ben je gewoon een burgerlul.
De acceptatie van homomannen stopt waar de seks begint. Dat is en blijft een gegeven. Vreemd genoeg zijn twee vrouwen samen altijd wel goed voor eindeloze fap-verhalen van hetero's.
pi_154853135
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2015 22:08 schreef HiZ het volgende:

[..]

De acceptatie van homomannen stopt waar de seks begint. Dat is en blijft een gegeven. Vreemd genoeg zijn twee vrouwen samen altijd wel goed voor eindeloze fap-verhalen van hetero's.
De acceptatie is er zeker van mijn kant. Daar heb ik geen festival voor nodig.
  zondag 2 augustus 2015 @ 22:37:23 #178
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_154853921
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2015 22:10 schreef mastertephon het volgende:

[..]

De acceptatie is er zeker van mijn kant. Daar heb ik geen festival voor nodig.
Wat zeik je dan? Of raak je onzeker van een man in een jurk op een boot? En vind je dat niet "normaal" en "ongepast"?
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
pi_154856422
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2015 14:45 schreef Specularium het volgende:

[..]

Lijkt me logisch, acceptatie werkt 2 kanten op.
Kan me ook voorstellen dat het voor sommige jonge homo's juist moeilijker wordt om uit de kast te komen door het zien van dit soort optochten, want daar wil je dan weer niet bijhoren.
Eh, sinds wanneer noemen we dat niet de Gay Parade? Hebben ze het etiketje weer eens veranderd of heb ik al die jaren wat gemist? Ik ben het trouwens eens met de stelling dat het eerder averechts werkt dan dat het hen helpt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mensen die er al niets van moeten hebben zullen nog meer hun hakken in het zand zetten wanneer ze de meest extreme types onder die groep mensen zoiets zien doen. Nu weet ik niet of dat iets wel helpt bij die mensen die van jongs af aan homohaat hebben gecultiveerd, in de boerendorpen en bij andere culturen (Marokkanen bijvoorbeeld).
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  zondag 2 augustus 2015 @ 23:56:38 #180
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_154856654
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2015 23:49 schreef Bram_van_Loon het volgende:

Mensen die er al niets van moeten hebben zullen nog meer hun hakken in het zand zetten wanneer ze de meest extreme types onder die groep mensen zoiets zien doen.

Met die mensen moet je sowieso geen rekening houden.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_154856727
de deelnemers aan de canal parade zijn ook nauwelijks de meest extreme types
pi_154856790
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2015 22:08 schreef HiZ het volgende:

[..]

Is niet per se raar denk ik. De yaoi-cultuur, het manga concept van liefdesrelaties tussen (vaak jong of haast androgeen weergegeven) mannelijke personages, origineel of uit andere werelden (zoals Harry Potter) wordt vrijwel volledig gedomineerd door vrouwen met percentages variërend rond de 80% waarvan, uit een Amerikaans onderzoek, bleek dat zo'n 50 tot 60 procent zichzelf identificeert als heteroseksueel (Antonia, Levi (2008). "North American reactions to Yaoi".). Of zie Yaoi-Con in San Fransisco, waarover staat aangegeven: As of 2003, 85% of Yaoi-Con membership are female, and they are mostly heterosexual.

Gebeurd wat dat betreft vanuit beide sekses dus.
In order to understand, I destroyed myself
- Fernando Pessoa
pi_154856855
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2015 16:55 schreef IntensiveGary het volgende:
Kijk, dit is wat er geeurt als het 'subtiel' moet:

[..]

Een normaal mens vraagt zich dan af waarom wij die nieuwkomers niet duidelijk laten weten dat dit nu eenmaal de normen en waarden in Nederland zijn en dat als het hen niet zint dat ze dan maar emigreren naar waar hun grootouders vandaan komen. Links als ik ben, op dat punt ben ik het roerend eens met onze Grote Blonde Leider.
#NoDAPL
pi_154856883
quote:
14s.gif Op zondag 2 augustus 2015 23:56 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Met die mensen moet je sowieso geen rekening houden.
Dat ben ik met je eens maar de vraag was of dat het helpt. Nee, het zal niet helpen. Voor wat wel helpt doe ik een suggestie in mijn vorige reactie, een die bij de PC-gemeenschap van Nederland niet in goede aarde valt.
#NoDAPL
  maandag 3 augustus 2015 @ 00:03:53 #185
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_154856918
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 00:03 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Dat ben ik met je eens maar de vraag was of dat het helpt. Nee, het zal niet helpen. Voor wat wel helpt doe ik een suggestie in mijn vorige reactie, een die bij de PC-gemeenschap van Nederland niet in goede aarde valt.
Meerderheid van de jongeren is er in ieder geval niet negatief over. Dus het helpt.
pi_154857122
quote:
14s.gif Op maandag 3 augustus 2015 00:03 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Meerderheid van de jongeren is er in ieder geval niet negatief over. Dus het helpt.
Er is geen relatie tussen jouw conclusie en de feiten. Dat de meerderheid van de jongeren niet negatief is zegt niets over het effect van die Gayparade/Gay Parade.
#NoDAPL
  maandag 3 augustus 2015 @ 00:23:21 #187
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_154857563
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 00:10 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Er is geen relatie tussen jouw conclusie en de feiten. Dat de meerderheid van de jongeren niet negatief is zegt niets over het effect van die Gayparade/Gay Parade.
Netto in ieder geval positief of geen effect. Niet negatief zoals jij beweert.
pi_154857635
quote:
14s.gif Op maandag 3 augustus 2015 00:23 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Netto in ieder geval positief of geen effect. Niet negatief zoals jij beweert.
Ik heb niet gesteld dat is aangetoond dat er een negatief effect is, ik heb aangegeven dat ik op basis van deductie geloof dat het netto eerder een negatief dan een positief effect heeft.
#NoDAPL
  maandag 3 augustus 2015 @ 00:33:52 #189
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_154857877
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 00:25 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Ik heb niet gesteld dat is aangetoond dat er een negatief effect is, ik heb aangegeven dat ik op basis van deductie geloof dat het netto eerder een negatief dan een positief effect heeft.
Dat is dus onzin. Lees de tekst nog maar een keer.
pi_154858202
quote:
10s.gif Op zondag 2 augustus 2015 22:37 schreef Ryon het volgende:

[..]

Wat zeik je dan? Of raak je onzeker van een man in een jurk op een boot? En vind je dat niet "normaal" en "ongepast"?
Ik zeik er niet veel over. Ik heb er gewoon niets mee omdat ik zie dat het niets helpt. Dat heeft verder niets te maken met onzekerheid.
pi_154858259
quote:
14s.gif Op maandag 3 augustus 2015 00:33 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Dat is dus onzin. Lees de tekst nog maar een keer.
Welke tekst? Waar blijkt uit dat het helpt?
pi_154858416
Zolang er elders ter wereld gewonden en doden vallen tijdens gay prides, ben ik blij dat het hier zo feestelijk gaat en mogen ze er nog lang mee doorgaan.
http://www.nu.nl/buitenla(...)pride-jeruzalem.html
pi_154858444
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 00:54 schreef Casiotone het volgende:
Zolang er elders ter wereld gewonden en doden vallen tijdens gay prides, ben ik blij dat het hier zo feestelijk gaat en mogen ze er nog lang mee doorgaan.
http://www.nu.nl/buitenla(...)pride-jeruzalem.html
Wat levert het in het buitenland op?
pi_154860071
Het maakt geen moer uit welke kant de Canal Parade op werkt. Het evenement moet gewoon gehouden kunnen worden, punt uit.

Figuren die zeggen dat het "eerder averechts werkt" zoeken gewoon een rechtvaardiging om homo's te kunnen discrimineren als het ze uitkomt.
pi_154860187
je als een mongool gedragen helpt inderdaad bij de acceptatie van homo's... not.

het is compleet zijn doel voorbij geschoten. het is een ordinair gekkenfeest geworden waar jan en alleman aan meedoet.
There are only 151 Pokémon.
pi_154860841
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 03:22 schreef Eenskijken het volgende:
je als een mongool gedragen helpt inderdaad bij de acceptatie van homo's... not.

het is compleet zijn doel voorbij geschoten. het is een ordinair gekkenfeest geworden waar jan en alleman aan meedoet.
Nou en?
  maandag 3 augustus 2015 @ 08:54:42 #197
79262 Dwersdriever
Justified Ancient of MuMu
pi_154860993
Ah, de 'ik accepteer homo's zo lang ik maar niet kan zien dat het homo's zijn'-brigade rukt weer uit.

Een combinatie van schijntolerantie, hypocrisie en homofobia.
We Came A Long Time Ago
Nine Nine Two - But You Did Not Know
  maandag 3 augustus 2015 @ 09:02:41 #198
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_154861049
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 08:54 schreef Dwersdriever het volgende:
Ah, de 'ik accepteer homo's zo lang ik maar niet kan zien dat het homo's zijn'-brigade rukt weer uit.

Een combinatie van schijntolerantie, hypocrisie en homofobia.
Waaraan zie je dat het homo's zijn? travestieten, leerlovers en SM liefhebbers vindt je ook onder hetero's.
are we infinite or am I alone
  maandag 3 augustus 2015 @ 09:09:24 #199
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_154861104
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 09:02 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Waaraan zie je dat het homo's zijn? travestieten, leerlovers en SM liefhebbers vindt je ook onder hetero's.
Absoluut. En ik ga ook niet in een parade varen omdat ik een of andere misplaatste ''trots'' heb omdat ik aan SM doe. Er is niets om trots op te zijn, het is maar een voorkeur. Net zoals homo zijn.

Accepteer ik ze? Tuurlijk. Heb ik respect voor ze? Nee. Ik heb ook geen enkele behoefte om naar die kinderachtige kutoptocht te gaan zitten kijken. Maar ga gerust je gang.
pi_154875784
quote:
1s.gif Op maandag 3 augustus 2015 09:09 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Absoluut. En ik ga ook niet in een parade varen omdat ik een of andere misplaatste ''trots'' heb omdat ik aan SM doe. Er is niets om trots op te zijn, het is maar een voorkeur. Net zoals homo zijn.

Accepteer ik ze? Tuurlijk. Heb ik respect voor ze? Nee. Ik heb ook geen enkele behoefte om naar die kinderachtige kutoptocht te gaan zitten kijken. Maar ga gerust je gang.
Even een beetje uitleg voor mensen die zich dood staren op woordjes die ze niet helemaal begrijpen; de 'trots' is het tegendeel van de schaamte die veel mensen wordt aangepraat. De trots is dus helemaal niet misplaatst maar juist volledig op zijn plaats voor iemand die zich eindelijk weet te ontworstelen aan een meerderheidsnorm die hem of haar niet past.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')