Ik doe er nog twee handdoeken bij om de trommel op te vullen. Te kleine lading is ook weer niet goed, dan krijg je hetzelfde als met een dikke klomp was: problemen met centrifugeren... Maar dan nog krijgt ie het voor elkaar om alles, inclusief de handdoeken, in het dekbedovertrek te stoppenquote:Op zondag 2 augustus 2015 11:10 schreef hoas het volgende:
Als je meer in je trommel stopt heb je daar geen last van.
Maar als dat breekt, ben je het natuurlijk kwijt in de trommel, met alle gevolgen van dien... Wel een optie though.quote:Op zondag 2 augustus 2015 11:12 schreef Dragonberry het volgende:
Elastiekje om de onderkant doen?
Gelukkig geen last van
Lach jij maarquote:
Dat ga ik de volgende keer proberenquote:Op zondag 2 augustus 2015 11:21 schreef Rewimo het volgende:
Stop je spullen eens gevouwen in de wasmachine. Schoon wordt het toch welMaar dan heb je meer kans dat de boel niet in elkaar kruipt.
Ik was mijn kleding op 40 graden uit, mijn beddengoed op 60.quote:Op zondag 2 augustus 2015 11:49 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Gewoon je normale was er ook bij gooien als 'ie niet vol zit.
Onze vorige deed dat ook, maar die is pas kapot gegaan. De trommel daarvan was losgeschoten... Was te duur om te repareren, dus een nieuwe. Die heeft dus een sensor die dit aangeeft dat de lading niet goed zit en het dan niet centrifugeert.quote:Op zondag 2 augustus 2015 12:13 schreef Amarantha het volgende:
Herkenbaar, althans dat alles bij elkaar in gaat zitten. Maar mijn wasmachine centrifugeert het wel gewoon.
Hmm ik overweeg nu het ook in vervolg maar even dicht te makenquote:Op zondag 2 augustus 2015 12:24 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Onze vorige deed dat ook, maar die is pas kapot gegaan. De trommel daarvan was losgeschoten... Was te duur om te repareren, dus een nieuwe. Die heeft dus een sensor die dit aangeeft dat de lading niet goed zit en het dan niet centrifugeert.
Maar, haarelastiekje is wel een goeie, die kan ook niet zomaar kwijtraken in de trommel. Knoopjes maken aan de onderkant ook, dat is ook nog een goede optie. Misschien ga ik daar ook wel eens voor zitten.
Bedankt voor de tips! Ik houd jullie op de hoogte! Ik ben in ieder geval blij dat ik niet de enige met dit 'probleem' ben
Ja dit. En ik vouw het dekbed een keer of 4 zodat er een soort langwerpige lap in de trommel ligt. Dan het hoeslaken en de kussenslopen erbij en dan gaat het meestal goed.quote:Op zondag 2 augustus 2015 12:33 schreef Lienekien het volgende:
Ik doe de drukknoopjes dicht als die er op zitten. Als die er niet op zitten, gebruik ik een paar kleine veiligheidsspeldjes.
Dit Ts moet gewoon een normaal dekbedovertrek kopen en dat stoffige ding wat hij van oma heeft gekregen wegflikkeren.quote:Op zondag 2 augustus 2015 12:33 schreef Lienekien het volgende:
Ik doe de drukknoopjes dicht als die er op zitten. Als die er niet op zitten, gebruik ik een paar kleine veiligheidsspeldjes.
Het is geen Duitser.quote:Op zondag 2 augustus 2015 15:02 schreef Pietverdriet het volgende:
Heb je geen rits op je dekbedhoes?
quote:Op zondag 2 augustus 2015 14:39 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Dit Ts moet gewoon een normaal dekbedovertrek kopen en dat stoffige ding wat hij van oma heeft gekregen wegflikkeren.
Er kan 8kg in deze. Dat is best wel veel dus. Maar mijn dekbedovertrek heeft geen knoopjes om 'm dicht te maken, dus ik denk dat ik dat maar eens ga doenquote:Op zondag 2 augustus 2015 15:22 schreef ALTER-EGO het volgende:
Mij klinkt het eerder alsof je de wasmachine te vol stopt?
Weet niet hoeveel kg je wasmachine aankan, bij mii is dat b.v. 5 kg. Dat gewicht geldt voor natte was, daar zit je al snel aan.
Doe zelf altijd beddengoed in 2 wassen, eerst hoeslaken en kussenslopen en daarna het dekbedovertrek met de knoopjes dicht.
Ik zou dat dus nooit doen. Veilig of niet maar kan je wasmachine ook naar de knoppen helpenquote:Op zondag 2 augustus 2015 18:05 schreef Lienekien het volgende:
Ja, of een paar veiligheidsspeldjes gebruiken. Werkt nog sneller.
Dat is dus ook mijn angstquote:Op zondag 2 augustus 2015 18:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zou dat dus nooit doen. Veilig of niet maar kan je wasmachine ook naar de knoppen helpen
Ik heb het van horen zeggen. Nooit geprobeerd. Mijn was komt ook als een klont eruitquote:Op zondag 2 augustus 2015 19:02 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Dat is dus ook mijn angst![]()
Tennisballen is toch voor als je donzen jassen en zo wilt passen? En hele dekbedden?
Is ideaal met een rits, nooit deze problemen.quote:
5 kilo natte was? LOL, dat zijn twee spijkerbroeken ofzo.quote:Op zondag 2 augustus 2015 15:22 schreef ALTER-EGO het volgende:
Weet niet hoeveel kg je wasmachine aankan, bij mii is dat b.v. 5 kg. Dat gewicht geldt voor natte was, daar zit je al snel aan.
Doe zelf altijd beddengoed in 2 wassen, eerst hoeslaken en kussenslopen en daarna het dekbedovertrek met de knoopjes dicht.
Nee, vulgewicht is voor droge was.quote:Op zondag 2 augustus 2015 15:22 schreef ALTER-EGO het volgende:
Dat maakt niet uit. Je trommel gaat inééns de andere kant op met een laag water. Zo komt alles in de ingang van het dekbed in.quote:Op zondag 2 augustus 2015 20:04 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee, vulgewicht is voor droge was.
Je trommel kan meestal vol met nog een handbreedte ruimte tussen bovenkant was en trommel.
Ik had het over vulgewicht.quote:Op zondag 2 augustus 2015 20:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit. Je trommel gaat inééns de andere kant op met een laag water. Zo komt alles in de ingang van het dekbed in.
Oh hoi, en ik zeg dat het niet uitmaaktquote:
Ik zeg dat het vulgewicht met droge was wordt gemeten, niet met natte was.quote:Op zondag 2 augustus 2015 20:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh hoi, en ik zeg dat het niet uitmaakt
Ik las de opquote:Op zondag 2 augustus 2015 20:14 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik zeg dat het vulgewicht met droge was wordt gemeten, niet met natte was.
Ik las de post die ik in mijn reactie quotte.quote:
En je hebt gelijkquote:Op zondag 2 augustus 2015 20:16 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik las de post die ik in mijn reactie quotte.
Klinkt alsof je het probleem oplost door de slopen en het laken alvast voor het wassen in de dekbedovertrek te doen.quote:Op zondag 2 augustus 2015 20:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit. Je trommel gaat inééns de andere kant op met een laag water. Zo komt alles in de ingang van het dekbed in.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 10:09 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Klinkt alsof je het probleem oplost door de slopen en het laken alvast voor het wassen in de dekbedovertrek te doen.
Ohh op die manierquote:Op donderdag 13 augustus 2015 22:37 schreef Lingue het volgende:
Ik doe zo een waszak voor lingerie aan de onderkant en trek die dan aan zodat het dicht zit. Dat blijft gedurende het wassen ook zo en in de droger ook. Alles droogt prima en geen gedoe.
Ik ook!quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 08:38 schreef Lingue het volgende:
[..]
Nu ben ik wel benieuwd wat je eerst dacht
Ik lig nog steeds onder mn dekbedquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 08:58 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik ook!
Hier is overigens nog geen verandering, omdat het dekbed de afgelopen twee weken niet op het bed gelegen heeft, en dan hoef je 'm ook niet te wassen
Echt?? Ik vind dat veel te warm nu, lakens FTW!!quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 09:42 schreef Lingue het volgende:
[..]
Ik lig nog steeds onder mn dekbed![]()
En iedere keer dat ik nieuw beddengoed erop moet doen baal ik weer. Klein meisje (1.61) met een dekbed van 220x240. 500x schudden, heen en weer lopen, trekken en doen. pffff. Maar je rolt er zo lekker in opdat is het dan gelukkig steeds weer waard!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 10:12 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Echt?? Ik vind dat veel te warm nu, lakens FTW!!
Ik ben slecht een paar cm groter als jij, ik ga altijd op de rand van het bed staan om het hele ding erin te schuddenEigenlijk heb ik daar wel een handigheidje in. Nu nog wassen!
Ik heb 1 set overtrekken waarbij er aan de bovenkant aan de zijkant 2 gaten zitten zodat je daar je hand door kunt steken en het dekbed kunt vastpakken, dan gaat wat je in je spoiler omschrijft nog makkelijker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goede tip trouwens van dat opvouwen, ik heb namelijk hetzelfde 'probleem' als jij. Dat opvouwen ga ik ook volgende keer proberen.
[..]
Ik ben slecht een paar cm groter als jij, ik ga altijd op de rand van het bed staan om het hele ding erin te schuddenEigenlijk heb ik daar wel een handigheidje in. Nu nog wassen!
Ik heb dus altijd lakens waardoor dekbedovertrek maar 1x per 4 weken was. Maar ik ben volgens iedereen ouderwetsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar verder geen idee hoe je het moet oplossen.. Vaak verdwijnt er wel wat kleding in maar blijft altijd redelijk te overzien
Fuck the EBU
In de rug van een pyjamajasje genaaid houdt het het snurken van je partner tegen, en mee in de droger helpt het om bv je donzen winterjas mooi te houden.quote:Op zondag 2 augustus 2015 18:15 schreef Soury het volgende:
Ik heb wel eens gehoord van een tennisbal erbij.
Dit heb ik echt 10x opnieuw gelezen. Snap er nog niks van.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 16:28 schreef maily het volgende:
In de rug van een pyjamajasje genaaid houdt het het snurken van je partner tegen
Hier de laatste twee maanden niet ....quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 08:58 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik ook!
Hier is overigens nog geen verandering, omdat het dekbed de afgelopen twee weken niet op het bed gelegen heeft, en dan hoef je 'm ook niet te wassen
Dan kan hij niet op zijn rug slapen ....quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 16:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dit heb ik echt 10x opnieuw gelezen. Snap er nog niks van.
Oh hahaquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 16:31 schreef maily het volgende:
[..]
Dan kan hij niet op zijn rug slapen ....Moet hij het wel aantrekken natuurlijk ...
[..]
Oh dat kan ik nog wel eens proberen idd. Volgende keer op het bed klimmen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Ik haal ze al binnenste buiten als ik ze afhaal en gaan zo de wasmachine en daarna de kast in, als ik ze optrek doe ik het verder ook zo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tip, koop overtrekken met een rits.In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |