abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_154838169
Boetius op weg naar FC Basel, volgens Krabby.
pi_154838192
Ontvangen bedrag: 2,5 miljoen euro.
pi_154838233
mooie club en competitie voor hem.
wel elk jaar champions league..
dat gaat ie hier nooit bereiken.
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
  zondag 2 augustus 2015 @ 12:05:43 #204
319979 Fok-it
All is well
pi_154838256
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2015 12:03 schreef Calciumdude het volgende:
mooie club en competitie voor hem.
wel elk jaar champions league..
dat gaat ie hier nooit bereiken.
1 keer in de 10 jaar Champions League al niet eens.
Durf te wedden dat hij daar wel op gaat bloeien
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_154838270
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2015 11:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Een jaar geleden vond ik hem nog beter dan Depay en die heeft meer dan 10x zoveel opgeleverd.

*pinkt een traantje weg*
pi_154838274
Kan hier echt verdrietig om worden. Godverdomme zeg.
  zondag 2 augustus 2015 @ 12:08:17 #207
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_154838275
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2015 11:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgens Martijn Krabbendam is Boëtius in verregaande onderhandelingen met FC Basel.
Mooi. Nu Vilhena, Immers, Kazim en Te Vrede nog.
  Moderator zondag 2 augustus 2015 @ 12:10:05 #208
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_154838306
quote:
15s.gif Op zondag 2 augustus 2015 12:10 schreef Slobeend het volgende:
En aub geen Elia nu.
Wie dan.
Manu kan echt niet meer toch.
blablablabla
  Moderator zondag 2 augustus 2015 @ 12:12:22 #210
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_154838319
quote:
1s.gif Op zondag 2 augustus 2015 12:11 schreef Elan het volgende:

[..]

Wie dan.
Jahangod.
  zondag 2 augustus 2015 @ 12:13:10 #211
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_154838326
quote:

[..]

Wie dan.
Sam Larsson.
  zondag 2 augustus 2015 @ 12:13:24 #212
319979 Fok-it
All is well
pi_154838327
quote:
1s.gif Op zondag 2 augustus 2015 12:12 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Jahangod.
Kom op zeg.

Dat is gewoon een Kramertje hoor
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_154838336
Als Elia komt ga ik persoonlijk Martin ontslaan.
pi_154838342
quote:

[..]

Wie dan.
Nog liever Manu, die er echt totaal geen fuck van kan, dan Elia, die er nog minder van kan.
pi_154838347
quote:
1s.gif Op zondag 2 augustus 2015 12:12 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Jahangod.
Prima speler ja.
Maar die speelt meestal rechts toch.
blablablabla
pi_154838355
quote:
10s.gif Op zondag 2 augustus 2015 12:13 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Kom op zeg.

Dat is gewoon een Kramertje hoor
Dan liever Elia idd.
pi_154838357
quote:
1s.gif Op zondag 2 augustus 2015 12:13 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Sam Larsson.
Ook nice maar doorlopend contract bij Heerenveen + belangrijk dus zal wel duur zijn.
blablablabla
pi_154838361
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2015 12:15 schreef Roland010 het volgende:

[..]

Dan liever Elia idd.
Elia is ook een Kramertje hoor.
pi_154838378
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2015 12:16 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Elia heeft zijn waarde inmiddels toch wel bewezen.
Vorig seizoen zijn debuutwedstrijd bij Southampton, zo geniaal.
blablablabla
  zondag 2 augustus 2015 @ 12:18:50 #220
319979 Fok-it
All is well
pi_154838390
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2015 12:16 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Elia is een prima speler voor top-3 eredivisie.
pi_154838393
quote:
1s.gif Op zondag 2 augustus 2015 12:17 schreef Elan het volgende:

[..]

Elia heeft zijn waarde inmiddels toch wel bewezen.
Vorig seizoen zijn debuutwedstrijd bij Southampton, zo geniaal.
1 wedstirjdje ja, daarna was het weer ouderwets dramatisch. Vorig seizoen bijna alles gezien van Southampton, Elia kan er echt helemaal geen ene fuck van. Al jaren niet.
pi_154838400
quote:
1s.gif Op zondag 2 augustus 2015 12:18 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Sowieso 5x beter dan Boetius, die kun je gerust afschrijven.
blablablabla
pi_154838402
quote:
1s.gif Op zondag 2 augustus 2015 12:18 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Nee, dat is het niet. Al jaren niet meer. Bovendien ook nog veel te duur ook. Zou een belachelijke transfer zijn, maar typisch van Geel, dat dan weer wel.
pi_154838409
quote:
1s.gif Op zondag 2 augustus 2015 12:19 schreef Elan het volgende:

[..]

Sowieso 5x beter dan Boetius, die kun je gerust afschrijven.
Elia heeft nog minder gepresteerd dan Boetius de afgelopen 2/3 jaar.
pi_154838435
Jammer dat we zo'n potentieel toptalent voor 2,5 miljoen moeten laten gaan.

Op VI.nl staat dat ook Assaidi en Labyad opties zijn voor Feyenoord als vervanging.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_154838440
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2015 12:19 schreef Scrummie het volgende:

[..]

1 wedstirjdje ja, daarna was het weer ouderwets dramatisch. Vorig seizoen bijna alles gezien van Southampton, Elia kan er echt helemaal geen ene fuck van. Al jaren niet.
Viel wel mee hij stond A niet vaak basis en B is PL net ff ander niveautje dan de eredivisie.

Basiskwaliteiten zijn gewoon aanwezig snelheid dreiging + goed schot.
Begrijp niet dat mensen srs Manu boven hem kunnen verkiezen.
blablablabla
  zondag 2 augustus 2015 @ 12:22:04 #227
319979 Fok-it
All is well
pi_154838441
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2015 12:20 schreef Scrummie het volgende:

[..]

De Premier League is dan ook boven z'n kunnen.
pi_154838448
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2015 12:21 schreef Tomatenboer het volgende:
Jammer dat we zo'n potentieel toptalent voor 2,5 miljoen moeten laten gaan.

Op VI.nl staat dat ook Assaidi en Labyad opties zijn voor Feyenoord als vervanging.
Altijd maar weer de bekende spelers. Al zou ik Assaidi nog het minst dom vinden. Maar blijf het dom vinden.
  zondag 2 augustus 2015 @ 12:22:28 #229
319979 Fok-it
All is well
pi_154838449
quote:
1s.gif Op zondag 2 augustus 2015 12:22 schreef Elan het volgende:

[..]

Viel wel mee hij stond A niet vaak basis en B is PL net ff ander niveautje dan de eredivisie.

Manu was echt verschrikkelijk gister
pi_154838460
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2015 12:20 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Dat is onmogelijk.
Boetius had na 12 wedstrijden op de bank gepleurd moeten worden. Echt te treurig voor woorden hoe kut hij geworden is.
blablablabla
pi_154838471
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2015 12:22 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Altijd maar weer de bekende spelers. Al zou ik Assaidi nog het minst dom vinden. Maar blijf het dom vinden.
Assaidi zou ik een goede keuze vinden hoor.

Maar valt me op dat jij vrijwel alles domme keuzes of middelmaat lijkt te vinden. Dan blijft er niet veel over. :)
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_154838472
quote:
1s.gif Op zondag 2 augustus 2015 12:22 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Ja kan echt niet :')
blablablabla
pi_154838486
quote:
1s.gif Op zondag 2 augustus 2015 12:24 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Maar valt me op dat jij vrijwel alles domme keuzes of middelmaat lijkt te vinden. Dan blijft er niet veel over. :)
Assaidi heeft enorme klote-instelling toch.

Speelde nog ergens een half seizoen in het tweede daardoor...
blablablabla
pi_154838488
quote:
1s.gif Op zondag 2 augustus 2015 12:22 schreef Elan het volgende:

[..]

Makkelijk excuus, PL dus mag hij niet presteren. Wat een gelul, waarom zou hij het dan bij ons wel laten zien? Omdat het NL is? Jajaja.. altijd dat eeuwige excuus, het is NL dus mogen we genoegen nemen met middelmaat. Je lijkt van Geel wel.

Een goed schot zeg je? Hoeveel goals maakt Elia dan?

59 (6)
64 (11)
52 (7)
4 (0)
66 (4)
16 (2)

Dit is zijn hele carrière qua wedstrijden en goals. Als ie zo'n goed schot heeft, dan maakt ie er maar weinig gebruik van. Elia is snel en HAD een goeie passeer beweging. Nu is het niets meer dan een ouwe uitgebluste prof die het al JAREN niet meer heeft laten zien. En dat moet dan bij ons weer opbloeien.

Ik ben al die uitgerangeerde profs een beetje zat aan het worden.
pi_154838495
quote:
1s.gif Op zondag 2 augustus 2015 12:22 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Niet alleen gisteren. :)

Die speelt echt alleen nog bij Feyenoord op basis van 2 geslaagde acties in de EL.
pi_154838504
quote:
1s.gif Op zondag 2 augustus 2015 12:24 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Dat mag ik vinden toch? Waarom zou ik dat niet mogen vinden? Als iets is zoals het is, is het zo. Waarom kan Martin geen onbekende spelers halen? Waarom moeten het ALTIJD van die spelers zijn die het niet hebben gered elders?
pi_154838518
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2015 12:25 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Makkelijk excuus, PL dus mag hij niet presteren. Wat een gelul, waarom zou hij het dan bij ons wel laten zien? Omdat het NL is? Jajaja.. altijd dat eeuwige excuus, het is NL dus mogen we genoegen nemen met middelmaat. Je lijkt van Geel wel.

Een goed schot zeg je? Hoeveel goals maakt Elia dan?

59 (6)
64 (11)
52 (7)
4 (0)
66 (4)
16 (2)

Dit is zijn hele carrière qua wedstrijden en goals. Als ie zo'n goed schot heeft, dan maakt ie er maar weinig gebruik van. Elia is snel en HAD een goeie passeer beweging. Nu is het niets meer dan een ouwe uitgebluste prof die het al JAREN niet meer heeft laten zien. En dat moet dan bij ons weer opbloeien.

Ik ben al die uitgerangeerde profs een beetje zat aan het worden.
Vergeleken met Manu of Boetius is het dus een doelpuntenmachine.

Daarbij hoger niveau en shitload aan invalbeurten.

Sowieso scorebordjournalistiek. :'). We kennen allemaal de stats van Pelle voor zijn Feyenoordperiode.
blablablabla
pi_154838529
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2015 12:26 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Dat mag ik vinden toch? Waarom zou ik dat niet mogen vinden? Als iets is zoals het is, is het zo. Waarom kan Martin geen onbekende spelers halen? Waarom moeten het ALTIJD van die spelers zijn die het niet hebben gered elders?
Bovenal, het zijn heel veel spelers zonder restwaarde.
pi_154838530
quote:
1s.gif Op zondag 2 augustus 2015 12:28 schreef Elan het volgende:

[..]

Vergeleken met Manu of Boetius is het dus een doelpuntenmachine.

Daarbij hoger niveau en shitload aan invalbeurten.

Sowieso scorebordjournalistiek. :'). We kennen allemaal de stats van Pelle voor zijn Feyenoordperiode.
Ja Pelle, hoe vaak is zoiets voorgekomen? Moeten we dan maar nu weer die gok nemen voor een miljoen of anderhalf per jaar?
pi_154838547
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2015 12:28 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Bovenal, het zijn heel veel spelers zonder restwaarde.
Ook dat, het hele beleid van Feyenoord is op dit moment echt bizar te noemen. Zoals ik al eerder zei; in 3 jaar Koeman hebben we een gezicht terug gekregen van veel jeugd en op karakter wedstrijden in gaan. Dat is nu na 1 jaar Rutten en 2 jaar waardeloze transfer zomers van van Geel veranderd in een elftal vol met mislukkingen.
pi_154838563
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2015 12:29 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ja Pelle, hoe vaak is zoiets voorgekomen? Moeten we dan maar nu weer die gok nemen voor een miljoen of anderhalf per jaar?
Hoezo weer? En hij is geen 35 toch :P
Lijkt me een gouden duo met Kuyt. Bovendien zoveel opties zijn er niet op korte termijn.

Al lijkt dat ventje van nec me ook een baasje, kan echt oprecht mooi voetballen. Al is dat meer een gok (Kuipvrees)

Elia zal niet meer zo snel onder de indruk zijn.
blablablabla
pi_154838579
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2015 12:26 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Natuurlijk mag jij dat vinden. Al vind ik soms dat het iets te snel wordt geroepen.

Waarom Martin geen onbekende spelers weet te halen? Omdat onze scouting al jaren ruk is. Daar mogen wat mij betreft wel enkele miljoenen naartoe, want dat kan echt niet meer.

Waarom Feyenoord het altijd moet hebben van spelers die het elders niet hebben gered? Omdat we nog steeds met Aldi-budget shoppen en omdat we niet de meest aantrekkelijke club zijn om voor te kiezen als speler.

Hoe pijnlijk ook. Maar dat is roeien met de riemen die we hebben.
pi_154838625
quote:
1s.gif Op zondag 2 augustus 2015 12:33 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Natuurlijk mag jij dat vinden. Al vind ik soms dat het iets te snel wordt geroepen.

Waarom Martin geen onbekende spelers weet te halen? Omdat onze scouting al jaren ruk is. Daar mogen wat mij betreft wel enkele miljoenen naartoe, want dat kan echt niet meer.

Dezelfde scoutng die aangeeft dat rapporten niet eens worden gelezen? Dat ze vorig jaar een spits aandroegen die betaalbaar was, haalbaar was, van Geel het niet leest, vervolgens te laat is omdat hij toen naar West Ham ging en er daar wel goals intrapte? Die scouting? Daar miljoenen naar toe? Laten we dat maa rnie tdoen, zolang van Geel er zit en alleen bekende spelers haalt.

quote:
Waarom Feyenoord het altijd moet hebben van spelers die het elders niet hebben gered? Omdat we nog steeds met Aldi-budget shoppen en omdat we niet de meest aantrekkelijke club zijn om voor te kiezen als speler.

Hoe pijnlijk ook. Maar dat is roeien met de riemen die we hebben.
Nee, dat Aldi budget valt best mee gezien de bedragen die er nu rond gaan. Het excuus van geen geld geld sinds vorig seizoen niet meer, niet meer in de mate zoals de jaren ervoor.
pi_154838671
Daaaag Boetius
  zondag 2 augustus 2015 @ 12:39:37 #245
319979 Fok-it
All is well
pi_154838684
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2015 12:30 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ook dat, het hele beleid van Feyenoord is op dit moment echt bizar te noemen. Zoals ik al eerder zei; in 3 jaar Koeman hebben we een gezicht terug gekregen van veel jeugd en op karakter wedstrijden in gaan. Dat is nu na 1 jaar Rutten en 2 jaar waardeloze transfer zomers van van Geel veranderd in een elftal vol met mislukkingen.
Mee eens.
Het zegt genoeg dat er meteen naar vervangingen wordt gekeken terwijl je met Sleegers daar gewoon een goed talent als vervanging hebt.

Van Geel is echt misselijk gewoon. En Gio een vreselijke amateur. Kan het nog wel zo'n sympathiek mens zijn maar daar heb je geen kut aan als club
pi_154838720
quote:
1s.gif Op zondag 2 augustus 2015 12:39 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Mee eens.
Het zegt genoeg dat er meteen naar vervangingen wordt gekeken terwijl je met Sleegers daar gewoon een goed talent als vervanging hebt.

Van Geel is echt misselijk gewoon. En Gio een vreselijke amateur. Kan het nog wel zo'n sympathiek mens zijn maar daar heb je geen kut aan als club
Jeugdspelers te snel brengen en vervolgens na 3 slechte wedstrijden keihard afschrijven is ook wel een beetje des Feyenoords.
Niks mis met veel eigen jeugd maar soms rustig brengen kan ook geen kwaad.
blablablabla
  zondag 2 augustus 2015 @ 12:45:17 #247
319979 Fok-it
All is well
pi_154838748
quote:
1s.gif Op zondag 2 augustus 2015 12:42 schreef Elan het volgende:

[..]

Jeugdspelers te snel brengen en vervolgens na 3 slechte wedstrijden keihard afschrijven is ook wel een beetje des Feyenoords.
Niks mis met veel eigen jeugd maar soms rustig brengen kan ook geen kwaad.
Sleegers heeft zich allang bewezen vorig jaar
Schuurman, Nieuwkoop rustig brengen snap ik ja.
pi_154838780
Dat clubje Boetius, Manu, Vilhena, Kongolo etc. heeft niks meer bij Feyenoord te zoeken. Mooi dat de eerste weg, want het zijn enkel spelertjes die een veel te hoge pet van zichzelf ophebben. Ze gedragen zich als een Ronaldo, omdat ze het één/een half seizoen aardig hebben gedaan. Jochies die alleen maar oog hebben voor randzaken en niet het voetbal zelf. Het lijkt of ze allemaal de echte liefde voor het voetbal zijn verloren en enkel bij Feyenoord zitten vanwege een lekker salarisje. Bah.
pi_154838833
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2015 12:36 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Dezelfde scoutng die aangeeft dat rapporten niet eens worden gelezen? Dat ze vorig jaar een spits aandroegen die betaalbaar was, haalbaar was, van Geel het niet leest, vervolgens te laat is omdat hij toen naar West Ham ging en er daar wel goals intrapte? Die scouting? Daar miljoenen naar toe? Laten we dat maa rnie tdoen, zolang van Geel er zit en alleen bekende spelers haalt.
Ik ben benieuwd op welke spits je doelt? Want dat heb ik niet meegekregen.

Je gaat nu overigens toch niet beweren dat onze scouting goed functioneert? :')

Kan Van Geel wel begrijpen als hij de scouting niet helemaal vertrouwt wat dat betreft. Al maakt hij zelf inderdaad ook niet altijd de goede keuzes en lijkt hij nu wel in paniek te zijn. Ik denk dat hij bezig is aan z'n laatste jaar in De Kuip.

quote:
Nee, dat Aldi budget valt best mee gezien de bedragen die er nu rond gaan. Het excuus van geen geld geld sinds vorig seizoen niet meer, niet meer in de mate zoals de jaren ervoor.
Er is weer geld beschikbaar inderdaad. Maar je ziet dat wij continu in de prijsklasse 1,5 tot 3,5 miljoen shoppen terwijl clubs als Ajax en PSV zonder blikken of blozen 5 a 6 miljoen uitgeven voor een redelijke versterking.

In dat licht bezien shoppen we nog steeds in de Aldi-categorie. Dat hoeven geen slechte spelers te zijn, en kunnen best een versterking zijn, maar spelers die wij voor de basis halen zitten bij Ajax en PSV op de bank. Om de verhoudingen nog even aan te geven.
pi_154838869
quote:
1s.gif Op zondag 2 augustus 2015 12:45 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Sleegers heeft zich allang bewezen vorig jaar
Schuurman, Nieuwkoop rustig brengen snap ik ja.
Allang bewezen?
In de Juup misschien ja.

Is toch wel ff andere koek, al moet hij zeker een kans krijgen maar niet direct als dragende speler.
Samen met bilal zijn je flanken dan eigenlijk compleet onervaren en schieten tekort voor het niveau dat een club als Feyenoord nastreeft.
blablablabla
pi_154838885
quote:
14s.gif Op zondag 2 augustus 2015 12:47 schreef PizzametKebab het volgende:
Dat clubje Boetius, Manu, Vilhena, Kongolo etc. heeft niks meer bij Feyenoord te zoeken. Mooi dat de eerste weg, want het zijn enkel spelertjes die een veel te hoge pet van zichzelf ophebben. Ze gedragen zich als een Ronaldo, omdat ze het één/een half seizoen aardig hebben gedaan. Jochies die alleen maar oog hebben voor randzaken en niet het voetbal zelf. Het lijkt of ze allemaal de echte liefde voor het voetbal zijn verloren en enkel bij Feyenoord zitten vanwege een lekker salarisje. Bah.
En dit ja.
Zo snel mogelijk verkopen.Al is Kongolo nog twijfel die had allang elders zijn zakken kunnen gaan vullen na vorig seizoen.
blablablabla
  zondag 2 augustus 2015 @ 12:54:18 #252
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_154838896
Goede keuze van Boetius wel. Hoop dat hij slaagt en nog een stapje kan maken.
pi_154838899
quote:
14s.gif Op zondag 2 augustus 2015 12:47 schreef PizzametKebab het volgende:
Dat idee heb ik ook.

Sterker nog, in een interview van Rijnmond tijdens het trainingskamp in Oostenrijk met Boetiüs zei de interviewer dat het leek alsof hij z'n plezier kwijt was, waarop Boetiüs antwoordde dat hij vanaf de eerste dag het voetbal puur als werk beschouwde.

Misschien is dat een reden.
  zondag 2 augustus 2015 @ 12:55:26 #254
319979 Fok-it
All is well
pi_154838909
quote:
1s.gif Op zondag 2 augustus 2015 12:51 schreef Elan het volgende:

[..]

Allang bewezen?
In de Juup misschien ja.

Is toch wel ff andere koek, al moet hij zeker een kans krijgen maar niet direct als dragende speler.
Samen met bilal zijn je flanken dan eigenlijk compleet onervaren en schieten tekort voor het niveau dat een club als Feyenoord nastreeft.
Tuurlijk is dat andere koek, maar het zou Feyenoord wel sieren als hij dan de eerste paar wedstrijden de kans kreeg. Dan kan je altijd nog rouleren als her niet blijkt te werken. Kazim als Backup bijvoorbeeld

Of Bilal als Kuyt naar rechts gaat, maar dat gebeurt ook niet want Achachbar krijgt de kans weer niet.
pi_154838922
quote:
1s.gif Op zondag 2 augustus 2015 12:49 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd op welke spits je doelt? Want dat heb ik niet meegekregen.

Je gaat nu overigens toch niet beweren dat onze scouting goed functioneert? :')

Kan Van Geel wel begrijpen als hij de scouting niet helemaal vertrouwt wat dat betreft. Al maakt hij zelf inderdaad ook niet altijd de goede keuzes en lijkt hij nu wel in paniek te zijn. Ik denk dat hij bezig is aan z'n laatste jaar in De Kuip.

Ik beweer niet dat de scouting functioneert, maar ik beweer wel dat het probleem niet alleen bij de scouting ligt. En ja, zo kan je het weer goed lullen van van Geel. Feit is dat dat rapport er lag, werd gemeld in FC Rijnmond afgelopen vrijdag. Spelers is Sakho, vorig jaar gekomen van FC Metz.

quote:
Er is weer geld beschikbaar inderdaad. Maar je ziet dat wij continu in de prijsklasse 1,5 tot 3,5 miljoen shoppen terwijl clubs als Ajax en PSV zonder blikken of blozen 5 a 6 miljoen uitgeven voor een redelijke versterking.

In dat licht bezien shoppen we nog steeds in de Aldi-categorie. Dat hoeven geen slechte spelers te zijn, en kunnen best een versterking zijn, maar spelers die wij voor de basis halen zitten bij Ajax en PSV op de bank. Om de verhoudingen nog even aan te geven.
Enige speler die Ajax haalde voor dat bedrag is toch Gudelj? Verder niet toch? Kan ik mis hebben, ben niet zo heel erg op de hoogte zonder het op te gaan zoeken wat dat betreft. Maar je kan toch niet om het feit heen dat we het prima voor elkaar hadden toen we onder Koeman geen geld te besteden hadden? Sinds er weer geld binnenkomt hebben we alleen maar oudere spelers gehaald, die vervolgens niet voldoen of tegenvallen.
  zondag 2 augustus 2015 @ 12:57:01 #256
434029 KillemWieft
Zie signature
pi_154838934
Sommige mensen vinden dat bepaalde spelers een kans moeten krijgen. Voor Achabar is dit nu al de derde trainer die in hem geen basisspeler ziet. Eigenlijk vierde als je z'n Duitse avontuur meerekent. Die trainers hebben toch niet allemaal stront in hun ogen?

Als een speler zich op de trainingen niet weet te onderscheiden, waarom zou 'ie dan een kans verdienen?
Proud member of the IDGAF+FU2 community
pi_154838951
quote:
1s.gif Op zondag 2 augustus 2015 12:55 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Tuurlijk is dat andere koek, maar het zou Feyenoord wel sieren als hij dan de eerste paar wedstrijden de kans kreeg. Dan kan je altijd nog rouleren als her niet blijkt te werken. Kazim als Backup bijvoorbeeld

Of Bilal als Kuyt naar rechts gaat, maar dat gebeurt ook niet want Achachbar krijgt de kans weer niet.
Gewoon beginnen met invalbeurtjes zo begon Robben ook bij Groningen.

Als het 3x mis gaat en je verliest meteen crisis en krijgt zo,n jongen direct een emmer stront over zich heen waar je u tegen zegt.
blablablabla
  zondag 2 augustus 2015 @ 12:59:51 #258
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_154838974
Zonde dat Boetius weggaat. Groot talent, maar als je het bij Feyenoord, in de Eredivisie, niet voor elkaar krijgt om een aantal wedstrijden achter elkaar goed te spelen, en geen basisplaats weet te veroveren, ben je dan eigenlijk wel zo'n groot talent?
Niets is sterker dan dat ene woord
pi_154838999
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2015 12:59 schreef PIETR het volgende:
Zonde dat Boetius weggaat. Groot talent, maar als je het bij Feyenoord, in de Eredivisie, niet voor elkaar krijgt om een aantal wedstrijden achter elkaar goed te spelen, en een basisplaats weet te veroveren, ben je dan eigenlijk wel zo'n groot talent?
We gaan het meemaken, elders. Helaas.
pi_154839000
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2015 12:59 schreef PIETR het volgende:
Zonde dat Boetius weggaat. Groot talent, maar als je het bij Feyenoord, in de Eredivisie, niet voor elkaar krijgt om een aantal wedstrijden achter elkaar goed te spelen, en een basisplaats weet te veroveren, ben je dan eigenlijk wel zo'n groot talent?
Kan best zijn dat hij bij Basel opbloeit, maar je kan een talent niet constant maar de kans blijven geven. Op een bepaald moment moet hij het toch weer oppakken. Dit heeft Boetius niet gedaan en dat is jammer.
pi_154839066
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2015 13:01 schreef Scrummie het volgende:

[..]

We gaan het meemaken, elders. Helaas.
Maak je geen zorgen. Basel is geen club voor mietjes.
Gaat het nooit redden daar met zijn instelling en mentale weerbaarheid.
blablablabla
  zondag 2 augustus 2015 @ 13:05:29 #262
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_154839070
quote:
14s.gif Op zondag 2 augustus 2015 13:01 schreef Toiletgebruiker het volgende:

[..]

Kan best zijn dat hij bij Basel opbloeit, maar je kan een talent niet constant maar de kans blijven geven. Op een bepaald moment moet hij het toch weer oppakken. Dit heeft Boetius niet gedaan en dat is jammer.
Zeker. Daarbij 2,5 miljoen? Tuurlijk, 1 jarig contract + wisselspeler maar er had zoveel meer ingezeten. Vorig jaar was het nog begrijpelijk dat Van Geel die 6 miljoen van Valencia afsloeg en nu gaan ze akkoord met minder dan de helft. Kan snel gaan in de voetballerij.
pi_154839106
quote:
1s.gif Op zondag 2 augustus 2015 13:05 schreef Elan het volgende:

[..]

Maak je geen zorgen. Basel is geen club voor mietjes.
Gaat het nooit redden daar met zijn instelling en mentale weerbaarheid.
We gaan het zien.
pi_154839122
Labyad ook één van de spelers waar Feyenoord interesse in heeft. Goede speler, kan ook een goed duo met Kazim vormen.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_154839155
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2015 13:07 schreef Pedroso het volgende:
Labyad ook één van de spelers waar Feyenoord interesse in heeft. Goede speler, kan ook een goed duo met Kazim vormen.
Die haten elkaar.
blablablabla
  zondag 2 augustus 2015 @ 13:10:56 #266
434029 KillemWieft
Zie signature
pi_154839175
quote:
:')
Proud member of the IDGAF+FU2 community
  zondag 2 augustus 2015 @ 13:11:28 #267
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_154839180
FR1908Nieuws twitterde op zondag 02-08-2015 om 12:19:47 Naast Eljero Elia denkt #Feyenoord als vervanger van Boëtius ook aan Oussama Assaidi (Al-Ahli) en Zakaria Labyad (Sporting Lissabon). [VI] reageer retweet
100% voor Assaidi gaan.
Ten percent faster with a sturdier frame
  zondag 2 augustus 2015 @ 13:14:28 #268
319979 Fok-it
All is well
pi_154839233
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2015 13:11 schreef TC03 het volgende:
FR1908Nieuws twitterde op zondag 02-08-2015 om 12:19:47 Naast Eljero Elia denkt #Feyenoord als vervanger van Boëtius ook aan Oussama Assaidi (Al-Ahli) en Zakaria Labyad (Sporting Lissabon). [VI] reageer retweet
100% voor Assaidi gaan.
Ja want die heeft zich overal zo bewezen.
  zondag 2 augustus 2015 @ 13:15:42 #269
53267 TC03
pi_154839250
quote:
1s.gif Op zondag 2 augustus 2015 13:14 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Eigenlijk wel. Heeft het niet gered bij Liverpool, geen schande lijkt me, maar wel veel gespeeld bij Stoke City.
pi_154839302
Naar verluidt heeft Elia wel oren om naar Feyenoord te komen maar mijn gevoel zegt dat hij uiteindelijk toch wel naar de zandbak toegaat.
pi_154839313
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2015 13:19 schreef WethouderHekking het volgende:
Naar verluidt heeft Elia wel oren om naar Feyenoord te komen maar mijn gevoel zegt dat hij uiteindelijk toch wel naar de zandbak toegaat.
Assaidi zit ook al in de zandbak.
  zondag 2 augustus 2015 @ 13:20:04 #272
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_154839317
quote:
:D

Zal wel ff ongemakkelijk worden als Labyad de kleedkamer binnenstapt bij Kazim 'Pussy' Richards ..
  zondag 2 augustus 2015 @ 13:21:23 #273
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_154839336
quote:
1s.gif Op zondag 2 augustus 2015 12:59 schreef PIETR het volgende:
Zonde dat Boetius weggaat. Groot talent, maar als je het bij Feyenoord, in de Eredivisie, niet voor elkaar krijgt om een aantal wedstrijden achter elkaar goed te spelen, en geen basisplaats weet te veroveren, ben je dan eigenlijk wel zo'n groot talent?
Op een gegeven moment moet je doorselecteren. Deze jongen staat nu al iets langer dan een seizoen stil in zijn ontwikkeling. Zijn contract loopt af en hij wil een hoger salaris hebben maar dat krijgt niemand bij de baas als je niet presteert. Tijd om andere spelers een kans te geven.
pi_154839338
quote:
1s.gif Op zondag 2 augustus 2015 13:14 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Zo is er altijd wel iets aan te merken.

Spelers die zich overal hebben bewezen kunnen we uiteraard niet betalen en komen niet naar Feyenoord omdat de clubs dan wel in de rij zullen staan.

Komt er een onbekende naam die wel zelf gescout is dan luidt de kritiek weer dat we een gok nemen voor veel geld en vraagt men zich weer af waarom we niet voor mannen als Elia, Assaidi of Labyad gaan omdat je daar op z'n minst enigzins weet wat je kunt verwachten en het voetballen toch niet helemaal verleerd zullen zijn.
pi_154839396
quote:
1s.gif Op zondag 2 augustus 2015 13:21 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Spelers die zich overal hebben bewezen kunnen we uiteraard niet betalen en komen niet naar Feyenoord omdat de clubs dan wel in de rij zullen staan.

Komt er een onbekende naam die wel zelf gescout is dan luidt de kritiek weer dat we een gok nemen voor veel geld en vraagt men zich weer af waarom we niet voor mannen als Elia, Assaidivof Labyad gaan omdat je daar op z'n minst enigzins weet wat je kunt verwachten en het voetballen toch niet helemaal verleerd zullen zijn.
Gustafson is door sommige mensen hier ook al afgekraakt en dat was toch een behoorlijk onbekende naam.
pi_154839468
Het gaat totaal de verkeerde kant op met ons Feyenoord....
  zondag 2 augustus 2015 @ 13:29:23 #277
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_154839485
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2015 13:28 schreef Tortugal het volgende:
Het gaat totaal de verkeerde kant op met ons Feyenoord....
?
  zondag 2 augustus 2015 @ 13:30:37 #278
277865 Sejt
Ondertitel
pi_154839500
quote:
1s.gif Op zondag 2 augustus 2015 13:21 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Komt er een onbekende naam die wel zelf gescout is dan luidt de kritiek weer dat we een gok nemen voor veel geld en vraagt men zich weer af waarom we niet voor mannen als Elia, Assaidi of Labyad gaan omdat je daar op z'n minst enigzins weet wat je kunt verwachten en het voetballen toch niet helemaal verleerd zullen zijn.
Helemaal eens. Het is nooit goed hier, al zou ik zelf ook iets andere keuzes willen zien.
Ik ben erg benieuwd naar Gustafson en vind het prima, dat hij gehaald is met het oog op het vertrek van Vilhena. Boëtius en Sleegers zijn niet dezelfde types, dus een vervanging is op zich logisch - twijfel alleen sterk aan een Elia bijvoorbeeld.
Al hoop ik wel dat Manu en Te Vrede nog verkocht worden.
I love my mispoken words.
  zondag 2 augustus 2015 @ 13:34:03 #279
53267 TC03
pi_154839558
Toch heeft Elia best veel gespeeld. Ik zou hem absoluut geen uitgebluste prof willen noemen als je net een heel seizoen erop hebt zitten in zowel de Bundesliga als PL.
pi_154839598
Waarom niet Jakinshibash van NEC? veel goedkoper en kan nog groeien.
  zondag 2 augustus 2015 @ 13:37:04 #281
357045 Grifte
Feijenoord
pi_154839602
Vaarwel De_Boëet ;(

Altijd een zwak voor die jongen gehad, hopelijk laat ie het wel zien bij Basel. Lijkt me een prima vervolgstap voor hem.
  zondag 2 augustus 2015 @ 13:38:50 #282
356891 Abed
hooggeleid
pi_154839620
Als je Elia haalt ben je niet goed bij je paasei.
'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300
  zondag 2 augustus 2015 @ 14:07:12 #283
20758 Stringer
You have a nice day
pi_154840178
Moeilijk allemaal. Southampton en Olympiakos, het is geen verrassing dat je ervan verliest.

Het spel, de samenhang, of beter gezegd het gebrek aan is wel ontnuchterend. Aan de andere kant: de eredivisie is andere koek en het zou best ineens allemaal kunnen gaan lopen. En dat is eigenlijk ook weer een treurig oordeel over deze competitie.

Ergo: volgende week eerste echte test.
"Als de toekomst een optelsom is van wat er mijn leven in het verleden is gebeurd, dan ga ik een ***vette tijd tegemoet."
pi_154840186
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2015 13:36 schreef Henrys het volgende:
Waarom niet Jakinshibash van NEC? veel goedkoper en kan nog groeien.
Ik snap die roep om Jahanbakshs niet zo goed :?

Aan de ene kant worden hier alle aankopen als middelmaat weggezet en potentiële aankopen als Elia op voorhand afgewezen, maar Jahanbakshs wil iedereen wel hebben?

Dat is - voorlopig - ook zeker niet meer dan middelmaat.
pi_154840229
quote:
14s.gif Op zondag 2 augustus 2015 12:54 schreef Wicky15 het volgende:
Goede keuze van Boetius wel. Hoop dat hij slaagt en nog een stapje kan maken.
+1, lijkt mij inderdaad een slimme keuze.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_154840243
Het grote probleem is dat we straks weer een selectie hebben met (te) weinig marktwaarde.

Elia is leuk, maar je gaat er in de toekomst geen stuiver voor krijgen.
#12 is not for sale!
pi_154840259
Ik hoef jankabas ook niet, maar daar zou in elk geval nog een gedachte achter kunnen zitten. Nog jong, veel gespeeld, kan groeien, en door te verkopen, international, etc.
pi_154840305
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2015 14:10 schreef Haringkop het volgende:
Het grote probleem is dat we straks weer een selectie hebben met (te) weinig marktwaarde.

Elia is leuk, maar je gaat er in de toekomst geen stuiver voor krijgen.
Waarom? Is pas 26 geloof ik toch?

Verder spelen er meer belangen dan zoveel mogelijk restwaarde alleen.

Maar restwaarde heb je ook nog wel als je 29 bent. Na een heel goed seizoen kun je zelfs nog iets meer opleveren, zoals bij Pellè het geval was.
pi_154840441
quote:
1s.gif Op zondag 2 augustus 2015 14:13 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

28
pi_154840610
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2015 11:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat is wel heel weinig
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
  zondag 2 augustus 2015 @ 14:30:07 #291
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_154840631
Van Geel is heel die club naar de tering aan het helpen :{
Dit, dus.
  zondag 2 augustus 2015 @ 14:31:11 #292
53267 TC03
pi_154840654
quote:
15s.gif Op zondag 2 augustus 2015 14:30 schreef Buitendam het volgende:
Van Geel is heel die club naar de tering aan het helpen :{
Omdat ie een extreem slechte speler verkoopt? :')
  zondag 2 augustus 2015 @ 14:32:00 #293
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_154840677
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2015 14:31 schreef TC03 het volgende:

[..]

Omdat ie een extreem slechte speler verkoopt? :')
Omdat ie 'm een jaar later voor 3,5 miljoen minder verkoopt. Hij heeft er wel kijk op.
Dit, dus.
pi_154840836
quote:
1s.gif Op zondag 2 augustus 2015 14:13 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Verder spelen er meer belangen dan zoveel mogelijk restwaarde alleen.

Maar restwaarde heb je ook nog wel als je 29 bent. Na een heel goed seizoen kun je zelfs nog iets meer opleveren, zoals bij Pellè het geval was.
Te oud, eigenlijk al geflopt in 3 competities. Daar gaan ze geen miljoenen meer voor neerleggen als hij het 2 seizoenen bij ons goed doet..

Uiteraard spelen er meerdere belangen mee, maar afgelopen seizoenen hebben wel aangetoond dat het verkopen van spelers onze levensader is gebleken.
#12 is not for sale!
  zondag 2 augustus 2015 @ 14:42:07 #295
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_154840899
Wie had er een jaar geleden nou verwacht dat JP zon verschrikkelijk slecht seizoen zou spelen? Denk dat we blij mogen zijn met 2,5mil.
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
  zondag 2 augustus 2015 @ 14:50:20 #296
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_154841061
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2015 13:37 schreef Grifte het volgende:
Vaarwel De_Boëet ;(

[ afbeelding ]

Altijd een zwak voor die jongen gehad, hopelijk laat ie het wel zien bij Basel. Lijkt me een prima vervolgstap voor hem.
Dit dus.
  Moderator zondag 2 augustus 2015 @ 14:50:50 #297
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_154841071
Dat JP weg gaat, moeten we alleen maar toejuichen. Die jongen maakte het helemaal niet meer klaar bij Feyenoord. Op een redelijk eerste seizoen na, is het daarna alleen maar bergafwaarts gegaan. Dat we nog een club vinden die bereid is 2.5 voor hem neer te leggen, verbaast me nog veel meer eigenlijk.

Strik erom, en brengen. Wel een slimme move van 'm. Bij Basel gaat ie tenminste CL spelen. Dat zie ik bij ons de komende 5 jaar niet gebeuren :')
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_154841187
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2015 08:37 schreef satecl het volgende:

[..]

Nu al Clasie vergeten?
Voor hij naar Exselsior ging dacht allen van Hanegem dat hij het zou gaan halen hoor :')
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
  zondag 2 augustus 2015 @ 14:57:23 #299
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_154841213
Labayad , Ellia mijn Feyenoord hart bloed een beetje.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_154841278
Zonde dat boeet weg gaat, denk dat hij het wel kan redden bij Basel. Zal daar wel het zogenaamde buitenkansje genoemd worden. Ik zou geen vervanger halen, in ieder geval niet weer zo'n oudje.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')