abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_154838440
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2015 12:19 schreef Scrummie het volgende:

[..]

1 wedstirjdje ja, daarna was het weer ouderwets dramatisch. Vorig seizoen bijna alles gezien van Southampton, Elia kan er echt helemaal geen ene fuck van. Al jaren niet.
Viel wel mee hij stond A niet vaak basis en B is PL net ff ander niveautje dan de eredivisie.

Basiskwaliteiten zijn gewoon aanwezig snelheid dreiging + goed schot.
Begrijp niet dat mensen srs Manu boven hem kunnen verkiezen.
blablablabla
  zondag 2 augustus 2015 @ 12:22:04 #227
319979 Fok-it
All is well
pi_154838441
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2015 12:20 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Elia heeft nog minder gepresteerd dan Boetius de afgelopen 2/3 jaar.
De Premier League is dan ook boven z'n kunnen.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_154838448
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2015 12:21 schreef Tomatenboer het volgende:
Jammer dat we zo'n potentieel toptalent voor 2,5 miljoen moeten laten gaan.

Op VI.nl staat dat ook Assaidi en Labyad opties zijn voor Feyenoord als vervanging.
Altijd maar weer de bekende spelers. Al zou ik Assaidi nog het minst dom vinden. Maar blijf het dom vinden.
  zondag 2 augustus 2015 @ 12:22:28 #229
319979 Fok-it
All is well
pi_154838449
quote:
1s.gif Op zondag 2 augustus 2015 12:22 schreef Elan het volgende:

[..]

Viel wel mee hij stond A niet vaak basis en B is PL net ff ander niveautje dan de eredivisie.

Manu was echt verschrikkelijk gister
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_154838460
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2015 12:20 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Elia heeft nog minder gepresteerd dan Boetius de afgelopen 2/3 jaar.
Dat is onmogelijk.
Boetius had na 12 wedstrijden op de bank gepleurd moeten worden. Echt te treurig voor woorden hoe kut hij geworden is.
blablablabla
pi_154838471
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2015 12:22 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Altijd maar weer de bekende spelers. Al zou ik Assaidi nog het minst dom vinden. Maar blijf het dom vinden.
Assaidi zou ik een goede keuze vinden hoor.

Maar valt me op dat jij vrijwel alles domme keuzes of middelmaat lijkt te vinden. Dan blijft er niet veel over. :)
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_154838472
quote:
1s.gif Op zondag 2 augustus 2015 12:22 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Ja kan echt niet :')
blablablabla
pi_154838486
quote:
1s.gif Op zondag 2 augustus 2015 12:24 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Maar valt me op dat jij vrijwel alles domme keuzes of middelmaat lijkt te vinden. Dan blijft er niet veel over. :)
Assaidi heeft enorme klote-instelling toch.

Speelde nog ergens een half seizoen in het tweede daardoor...
blablablabla
pi_154838488
quote:
1s.gif Op zondag 2 augustus 2015 12:22 schreef Elan het volgende:

[..]

Makkelijk excuus, PL dus mag hij niet presteren. Wat een gelul, waarom zou hij het dan bij ons wel laten zien? Omdat het NL is? Jajaja.. altijd dat eeuwige excuus, het is NL dus mogen we genoegen nemen met middelmaat. Je lijkt van Geel wel.

Een goed schot zeg je? Hoeveel goals maakt Elia dan?

59 (6)
64 (11)
52 (7)
4 (0)
66 (4)
16 (2)

Dit is zijn hele carrière qua wedstrijden en goals. Als ie zo'n goed schot heeft, dan maakt ie er maar weinig gebruik van. Elia is snel en HAD een goeie passeer beweging. Nu is het niets meer dan een ouwe uitgebluste prof die het al JAREN niet meer heeft laten zien. En dat moet dan bij ons weer opbloeien.

Ik ben al die uitgerangeerde profs een beetje zat aan het worden.
pi_154838495
quote:
1s.gif Op zondag 2 augustus 2015 12:22 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Niet alleen gisteren. :)

Die speelt echt alleen nog bij Feyenoord op basis van 2 geslaagde acties in de EL.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_154838504
quote:
1s.gif Op zondag 2 augustus 2015 12:24 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Dat mag ik vinden toch? Waarom zou ik dat niet mogen vinden? Als iets is zoals het is, is het zo. Waarom kan Martin geen onbekende spelers halen? Waarom moeten het ALTIJD van die spelers zijn die het niet hebben gered elders?
pi_154838518
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2015 12:25 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Makkelijk excuus, PL dus mag hij niet presteren. Wat een gelul, waarom zou hij het dan bij ons wel laten zien? Omdat het NL is? Jajaja.. altijd dat eeuwige excuus, het is NL dus mogen we genoegen nemen met middelmaat. Je lijkt van Geel wel.

Een goed schot zeg je? Hoeveel goals maakt Elia dan?

59 (6)
64 (11)
52 (7)
4 (0)
66 (4)
16 (2)

Dit is zijn hele carrière qua wedstrijden en goals. Als ie zo'n goed schot heeft, dan maakt ie er maar weinig gebruik van. Elia is snel en HAD een goeie passeer beweging. Nu is het niets meer dan een ouwe uitgebluste prof die het al JAREN niet meer heeft laten zien. En dat moet dan bij ons weer opbloeien.

Ik ben al die uitgerangeerde profs een beetje zat aan het worden.
Vergeleken met Manu of Boetius is het dus een doelpuntenmachine.

Daarbij hoger niveau en shitload aan invalbeurten.

Sowieso scorebordjournalistiek. :'). We kennen allemaal de stats van Pelle voor zijn Feyenoordperiode.
blablablabla
pi_154838529
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2015 12:26 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Dat mag ik vinden toch? Waarom zou ik dat niet mogen vinden? Als iets is zoals het is, is het zo. Waarom kan Martin geen onbekende spelers halen? Waarom moeten het ALTIJD van die spelers zijn die het niet hebben gered elders?
Bovenal, het zijn heel veel spelers zonder restwaarde.
pi_154838530
quote:
1s.gif Op zondag 2 augustus 2015 12:28 schreef Elan het volgende:

[..]

Vergeleken met Manu of Boetius is het dus een doelpuntenmachine.

Daarbij hoger niveau en shitload aan invalbeurten.

Sowieso scorebordjournalistiek. :'). We kennen allemaal de stats van Pelle voor zijn Feyenoordperiode.
Ja Pelle, hoe vaak is zoiets voorgekomen? Moeten we dan maar nu weer die gok nemen voor een miljoen of anderhalf per jaar?
pi_154838547
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2015 12:28 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Bovenal, het zijn heel veel spelers zonder restwaarde.
Ook dat, het hele beleid van Feyenoord is op dit moment echt bizar te noemen. Zoals ik al eerder zei; in 3 jaar Koeman hebben we een gezicht terug gekregen van veel jeugd en op karakter wedstrijden in gaan. Dat is nu na 1 jaar Rutten en 2 jaar waardeloze transfer zomers van van Geel veranderd in een elftal vol met mislukkingen.
pi_154838563
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2015 12:29 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ja Pelle, hoe vaak is zoiets voorgekomen? Moeten we dan maar nu weer die gok nemen voor een miljoen of anderhalf per jaar?
Hoezo weer? En hij is geen 35 toch :P
Lijkt me een gouden duo met Kuyt. Bovendien zoveel opties zijn er niet op korte termijn.

Al lijkt dat ventje van nec me ook een baasje, kan echt oprecht mooi voetballen. Al is dat meer een gok (Kuipvrees)

Elia zal niet meer zo snel onder de indruk zijn.
blablablabla
pi_154838579
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2015 12:26 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Natuurlijk mag jij dat vinden. Al vind ik soms dat het iets te snel wordt geroepen.

Waarom Martin geen onbekende spelers weet te halen? Omdat onze scouting al jaren ruk is. Daar mogen wat mij betreft wel enkele miljoenen naartoe, want dat kan echt niet meer.

Waarom Feyenoord het altijd moet hebben van spelers die het elders niet hebben gered? Omdat we nog steeds met Aldi-budget shoppen en omdat we niet de meest aantrekkelijke club zijn om voor te kiezen als speler.

Hoe pijnlijk ook. Maar dat is roeien met de riemen die we hebben.
pi_154838625
quote:
1s.gif Op zondag 2 augustus 2015 12:33 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Natuurlijk mag jij dat vinden. Al vind ik soms dat het iets te snel wordt geroepen.

Waarom Martin geen onbekende spelers weet te halen? Omdat onze scouting al jaren ruk is. Daar mogen wat mij betreft wel enkele miljoenen naartoe, want dat kan echt niet meer.

Dezelfde scoutng die aangeeft dat rapporten niet eens worden gelezen? Dat ze vorig jaar een spits aandroegen die betaalbaar was, haalbaar was, van Geel het niet leest, vervolgens te laat is omdat hij toen naar West Ham ging en er daar wel goals intrapte? Die scouting? Daar miljoenen naar toe? Laten we dat maa rnie tdoen, zolang van Geel er zit en alleen bekende spelers haalt.

quote:
Waarom Feyenoord het altijd moet hebben van spelers die het elders niet hebben gered? Omdat we nog steeds met Aldi-budget shoppen en omdat we niet de meest aantrekkelijke club zijn om voor te kiezen als speler.

Hoe pijnlijk ook. Maar dat is roeien met de riemen die we hebben.
Nee, dat Aldi budget valt best mee gezien de bedragen die er nu rond gaan. Het excuus van geen geld geld sinds vorig seizoen niet meer, niet meer in de mate zoals de jaren ervoor.
pi_154838671
Daaaag Boetius
  zondag 2 augustus 2015 @ 12:39:37 #245
319979 Fok-it
All is well
pi_154838684
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2015 12:30 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ook dat, het hele beleid van Feyenoord is op dit moment echt bizar te noemen. Zoals ik al eerder zei; in 3 jaar Koeman hebben we een gezicht terug gekregen van veel jeugd en op karakter wedstrijden in gaan. Dat is nu na 1 jaar Rutten en 2 jaar waardeloze transfer zomers van van Geel veranderd in een elftal vol met mislukkingen.
Mee eens.
Het zegt genoeg dat er meteen naar vervangingen wordt gekeken terwijl je met Sleegers daar gewoon een goed talent als vervanging hebt.

Van Geel is echt misselijk gewoon. En Gio een vreselijke amateur. Kan het nog wel zo'n sympathiek mens zijn maar daar heb je geen kut aan als club
pi_154838720
quote:
1s.gif Op zondag 2 augustus 2015 12:39 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Mee eens.
Het zegt genoeg dat er meteen naar vervangingen wordt gekeken terwijl je met Sleegers daar gewoon een goed talent als vervanging hebt.

Van Geel is echt misselijk gewoon. En Gio een vreselijke amateur. Kan het nog wel zo'n sympathiek mens zijn maar daar heb je geen kut aan als club
Jeugdspelers te snel brengen en vervolgens na 3 slechte wedstrijden keihard afschrijven is ook wel een beetje des Feyenoords.
Niks mis met veel eigen jeugd maar soms rustig brengen kan ook geen kwaad.
blablablabla
  zondag 2 augustus 2015 @ 12:45:17 #247
319979 Fok-it
All is well
pi_154838748
quote:
1s.gif Op zondag 2 augustus 2015 12:42 schreef Elan het volgende:

[..]

Jeugdspelers te snel brengen en vervolgens na 3 slechte wedstrijden keihard afschrijven is ook wel een beetje des Feyenoords.
Niks mis met veel eigen jeugd maar soms rustig brengen kan ook geen kwaad.
Sleegers heeft zich allang bewezen vorig jaar
Schuurman, Nieuwkoop rustig brengen snap ik ja.
pi_154838780
Dat clubje Boetius, Manu, Vilhena, Kongolo etc. heeft niks meer bij Feyenoord te zoeken. Mooi dat de eerste weg, want het zijn enkel spelertjes die een veel te hoge pet van zichzelf ophebben. Ze gedragen zich als een Ronaldo, omdat ze het één/een half seizoen aardig hebben gedaan. Jochies die alleen maar oog hebben voor randzaken en niet het voetbal zelf. Het lijkt of ze allemaal de echte liefde voor het voetbal zijn verloren en enkel bij Feyenoord zitten vanwege een lekker salarisje. Bah.
pi_154838833
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2015 12:36 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Dezelfde scoutng die aangeeft dat rapporten niet eens worden gelezen? Dat ze vorig jaar een spits aandroegen die betaalbaar was, haalbaar was, van Geel het niet leest, vervolgens te laat is omdat hij toen naar West Ham ging en er daar wel goals intrapte? Die scouting? Daar miljoenen naar toe? Laten we dat maa rnie tdoen, zolang van Geel er zit en alleen bekende spelers haalt.
Ik ben benieuwd op welke spits je doelt? Want dat heb ik niet meegekregen.

Je gaat nu overigens toch niet beweren dat onze scouting goed functioneert? :')

Kan Van Geel wel begrijpen als hij de scouting niet helemaal vertrouwt wat dat betreft. Al maakt hij zelf inderdaad ook niet altijd de goede keuzes en lijkt hij nu wel in paniek te zijn. Ik denk dat hij bezig is aan z'n laatste jaar in De Kuip.

quote:
Nee, dat Aldi budget valt best mee gezien de bedragen die er nu rond gaan. Het excuus van geen geld geld sinds vorig seizoen niet meer, niet meer in de mate zoals de jaren ervoor.
Er is weer geld beschikbaar inderdaad. Maar je ziet dat wij continu in de prijsklasse 1,5 tot 3,5 miljoen shoppen terwijl clubs als Ajax en PSV zonder blikken of blozen 5 a 6 miljoen uitgeven voor een redelijke versterking.

In dat licht bezien shoppen we nog steeds in de Aldi-categorie. Dat hoeven geen slechte spelers te zijn, en kunnen best een versterking zijn, maar spelers die wij voor de basis halen zitten bij Ajax en PSV op de bank. Om de verhoudingen nog even aan te geven.
pi_154838869
quote:
1s.gif Op zondag 2 augustus 2015 12:45 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Sleegers heeft zich allang bewezen vorig jaar
Schuurman, Nieuwkoop rustig brengen snap ik ja.
Allang bewezen?
In de Juup misschien ja.

Is toch wel ff andere koek, al moet hij zeker een kans krijgen maar niet direct als dragende speler.
Samen met bilal zijn je flanken dan eigenlijk compleet onervaren en schieten tekort voor het niveau dat een club als Feyenoord nastreeft.
blablablabla
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')