?quote:Op zondag 2 augustus 2015 13:28 schreef Tortugal het volgende:
Het gaat totaal de verkeerde kant op met ons Feyenoord....
Helemaal eens. Het is nooit goed hier, al zou ik zelf ook iets andere keuzes willen zien.quote:Op zondag 2 augustus 2015 13:21 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Zo is er altijd wel iets aan te merken.
Spelers die zich overal hebben bewezen kunnen we uiteraard niet betalen en komen niet naar Feyenoord omdat de clubs dan wel in de rij zullen staan.
Komt er een onbekende naam die wel zelf gescout is dan luidt de kritiek weer dat we een gok nemen voor veel geld en vraagt men zich weer af waarom we niet voor mannen als Elia, Assaidi of Labyad gaan omdat je daar op z'n minst enigzins weet wat je kunt verwachten en het voetballen toch niet helemaal verleerd zullen zijn.
Ik snap die roep om Jahanbakshs niet zo goedquote:Op zondag 2 augustus 2015 13:36 schreef Henrys het volgende:
Waarom niet Jakinshibash van NEC? veel goedkoper en kan nog groeien.
+1, lijkt mij inderdaad een slimme keuze.quote:Op zondag 2 augustus 2015 12:54 schreef Wicky15 het volgende:
Goede keuze van Boetius wel. Hoop dat hij slaagt en nog een stapje kan maken.
Waarom? Is pas 26 geloof ik toch?quote:Op zondag 2 augustus 2015 14:10 schreef Haringkop het volgende:
Het grote probleem is dat we straks weer een selectie hebben met (te) weinig marktwaarde.
Elia is leuk, maar je gaat er in de toekomst geen stuiver voor krijgen.
28quote:Op zondag 2 augustus 2015 14:13 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Waarom? Is pas 26 geloof ik toch?
Dat is wel heel weinigquote:
Omdat ie een extreem slechte speler verkoopt?quote:Op zondag 2 augustus 2015 14:30 schreef Buitendam het volgende:
Van Geel is heel die club naar de tering aan het helpen
Omdat ie 'm een jaar later voor 3,5 miljoen minder verkoopt. Hij heeft er wel kijk op.quote:Op zondag 2 augustus 2015 14:31 schreef TC03 het volgende:
[..]
Omdat ie een extreem slechte speler verkoopt?
Te oud, eigenlijk al geflopt in 3 competities. Daar gaan ze geen miljoenen meer voor neerleggen als hij het 2 seizoenen bij ons goed doet..quote:Op zondag 2 augustus 2015 14:13 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Waarom? Is pas 26 geloof ik toch?
Verder spelen er meer belangen dan zoveel mogelijk restwaarde alleen.
Maar restwaarde heb je ook nog wel als je 29 bent. Na een heel goed seizoen kun je zelfs nog iets meer opleveren, zoals bij Pellè het geval was.
Dit dus.quote:Op zondag 2 augustus 2015 13:37 schreef Grifte het volgende:
Vaarwel De_Boëet![]()
[ afbeelding ]
Altijd een zwak voor die jongen gehad, hopelijk laat ie het wel zien bij Basel. Lijkt me een prima vervolgstap voor hem.
Voor hij naar Exselsior ging dacht allen van Hanegem dat hij het zou gaan halen hoorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |