Meer geluk dan wijsheid natuurlijk.quote:
Zit jij ook onder voetbal?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:40 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Ja ik scoor dit soort goals ook wel eens inderdaad
7x eruit gehaald, lamme takquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:34 schreef Joezi het volgende:
[..]
Zeker niet, 23 en 7 keer ingekomen als wissel
Wat heb jij tegen Immers ?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:40 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Immers zou alles afscheuren als ie dat ook maar probeert
Beetje zoals Vejinovic dusquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:43 schreef Joezi het volgende:
[..]
Aah wissel, ik begin meestal in de basis
Je mag ook quoten hoor, of is dat te moeilijk?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:47 schreef ha_n het volgende:
Mooie avatar @Jorwol![]()
Een kansloze voetballer in het shirt van een kansloze nationale elftal. mooi man!
Tja, dat wist je toch al toen ze spelers als Kuijt, Veijnovic en Jan-Arie van der Heijde kochten?quote:
kansloze eftal??quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:47 schreef ha_n het volgende:
Mooie avatar @Jorwol![]()
Een kansloze voetballer in het shirt van een kansloze nationale elftal. mooi man!
Van der Heijden > Kongoloquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tja, dat wist je toch al toen ze spelers als Kuijt, Veijnovic en Jan-Arie van der Heijde kochten?
Snap niet dat Van Geel hier op zo'n voetstuk wordt geplaatst.
Welk voetstuk bedoel je ook alweer?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tja, dat wist je toch al toen ze spelers als Kuijt, Veijnovic en Jan-Arie van der Heijden kochten?
Dat doet alleen Tomatenboer, die overtuigd is dat we fluitend kampioen gaan worden.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tja, dat wist je toch al toen ze spelers als Kuijt, Veijnovic en Jan-Arie van der Heijde kochten?
MIddelmaat > Nog iets onder middelmaatquote:
Niet dan?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:52 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Welk voetstuk bedoel je ook alweer?
Nederlandquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:51 schreef PizzametKebab het volgende:
[..]
kansloze eftal??
Waar kom jij vandaan?
Dacht dat ik Caland ook regelmatig Van Geel zag verdedigen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:52 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat doet alleen Tomatenboer, sie overtuigd is dat we fluitend kampioen gaan worden.
Happel is ook enorm fan inderdaadquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dacht dat ik Caland ook regelmatig Van Geel zag verdedigen.
Thanks man, zal ik doen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:54 schreef PizzametKebab het volgende:
[..]
Dan mag je die taal wel eens wat beter gaan beheersen
Overdrijven is ook een vak.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:52 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat doet alleen Tomatenboer, sie overtuigd is dat we fluitend kampioen gaan worden.
Het lijkt wel alsof Van Bronckhorst niet zo goed weet wat hij wilt met welke spelersquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 22:05 schreef Tortugal het volgende:
Tuurlijk is het voorbereiding, maar het ziet er onder Gio echt niet beter uit dan onder Fredsj.
Das toch droevig zat. Toornstra was helemaal drama dus dan is het al gauw beter. Maar Immers grossierde toch ook gewoon in ballen die alle kanten op gingen behalve de goede..quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 22:05 schreef H.FR het volgende:
Beter blijft Immers, zonder hem is het gewoon kut.
Liever wat meer aansluiting vanaf Varkenoord ipv middelmatige aankopen zoals Elia.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 22:17 schreef Roland010 het volgende:
Welke debiel heeft gezegd dat deze selectie wel zo'n beetje rond is?![]()
![]()
![]()
Hier moeten echt nog gewoon minimaal 3 topaankopen bij, en 4 spelers vertrekken
Die is er al genoeg toch, hoeveel Varkenoord-spelers zaten er weer in de helicopter, 3 ofzo?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 22:18 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Liever wat meer aansluiting vanaf Varkenoord ipv middelmatige aankopen zoals Elia.
Liever brengt Gio wat lijn en structuur in het elftal.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 22:17 schreef Roland010 het volgende:
Welke debiel heeft gezegd dat deze selectie wel zo'n beetje rond is?![]()
![]()
![]()
Hier moeten echt nog gewoon minimaal 3 topaankopen bij, en 4 spelers vertrekken
Ja, maar die spelen dus niet. Geef Sleegers, Achahbar, Nieuwkoop, Schuurman eerst kansen voordat je weer middelmaat haalt.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 22:20 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Die is er al genoeg toch, hoeveel Varkenoord-spelers zaten er weer in de helicopter, 3 ofzo?
Jeugd is goed, maar alleen jeugd is totaal niet voldoende.
0-3 gebleven?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 22:23 schreef onlogisch het volgende:
Wat een niveau.
Karsdorp zakte door de absolute ondergrens. v Beek moest hem continu bijstaan.
Scorend vermogen, prut. Vejinovic was ook dramatisch. Terwijl ik 'm tegen Southampton wel ok vond.
Het Feyenoord dat ik vanavond zag komt niet verder dan plek 8 tot 12.
Ach echte Feyenoorders boeit het toch niet wat er op het veld gebeurd.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 22:23 schreef onlogisch het volgende:
Wat een niveau.
Karsdorp zakte door de absolute ondergrens. v Beek moest hem continu bijstaan.
Scorend vermogen, prut. Vejinovic was ook dramatisch. Terwijl ik 'm tegen Southampton wel ok vond.
Het Feyenoord dat ik vanavond zag komt niet verder dan plek 8 tot 12.
1-3.quote:
Dat sowieso. Heerlijk weertje, dat welquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 22:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach echte Feyenoorders boeit het toch niet wat er op het veld gebeurd.
Zolang je maar een pilsje kan drinken in het stadion en wat kan ouwehoeren is het best toch
Versierde penal? Griekse omhelzing op z'n best.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 22:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
1-3.
Kuyt met een versierde penal
[..]
Dat sowieso. Heerlijk weertje, dat wel
Daarom als het dit hele seizoen een beetje lekker weer is moet er wel een huldiging inzitten.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 22:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat sowieso. Heerlijk weertje, dat wel
Een echte vent valt daar niet van om. Ik vond hem versierd.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 22:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Versierde penal? Griekse omhelzing op z'n best.
Dan verschillen we daarover van mening. Shit happens.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 22:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Een echte vent valt daar niet van om. Ik vond hem versierd.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 22:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Voetbal is ook geen sport voor "echte" mannenquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 22:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee, dit was gewoon overduidelijk een penalty. Kuyt maakte een goede voorbeweging, was gewoon een slimme actie. Dat die vent dan Kuyt wil omhelzen kan Dirk niks aan doen.quote:
Onbegrijpelijk. We zitten niet naar fucking ballet te kijken. Maarja, jij vond vast en zeker dat Feyenoord ook een aardige 2e helft speeldequote:Op zaterdag 1 augustus 2015 22:51 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Nee, dit was gewoon overduidelijk een penalty. Kuyt maakte een goede voorbeweging, was gewoon een slimme actie. Dat die vent dan Kuyt wil omhelzen kan Dirk niks aan doen.
Absoluut niet, dat het er beter uitzag kwam vooral door Olympiakos, die vonden het wel best. Wel zag je dat ze in ieder geval fanatieker waren in de tweede helft.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 22:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk. We zitten niet naar fucking ballet te kijken. Maarja, jij vond vast en zeker dat Feyenoord ook een aardige 2e helft speelde
Van Bronckhorst gaat dit zooitje ook niet aan de praat krijgen. Face it, het wordt helemaal niks dit seizoen. Er zat 0, maar dan ook 0 gedachte in het spel. Geen lijn in te bekennen. Dit wordt een lang, heel lang seizoen met als beste resultaat plek 6 of zo.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 22:55 schreef Tomatenboer het volgende:
De camera van Fox sports zoomde ook nog even in op Van Bronckhorst in de dug out na de 0-2 of 0-3.
Erg verontrustend en veelzeggend was de totale wanhoop en paniek die uit z'n blik sprak.
Dat biedt niet echt veel vertrouwen.
Huh was Elia nou niet gekocht door Southampton?quote:Mocht Jean-Paul Boëtius deze zomer vertrekken bij Feyenoord dan willen de Rotterdammers Eljero Elia halen als vervanger. Dat meldt Martijn Krabbendam vanavond op Twitter.
Elia zit op een dood spoor bij zijn huidige club en Feyenoord ziet in hem de ideale kandidaat om Boëtius op te volgen. Krabbendam kreeg deze informatie uit Duitsland.
Update:
Volgens VI is Boëtius in verregaande onderhandeling met een niet nader genoemde buitenlandse club.
Nee, gehuurd. En de Koe had na een paar wedstrijden al weer genoeg gezien. (Terecht overigens)quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 22:56 schreef Montelly het volgende:
[..]
Huh was Elia nou niet gekocht door Southampton?
Ik denk dat we gewoon derde gaan worden.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 22:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Van Bronckhorst gaat dit zooitje ook niet aan de praat krijgen. Face it, het wordt helemaal niks dit seizoen. Er zat 0, maar dan ook 0 gedachte in het spel. Geen lijn in te bekennen. Dit wordt een lang, heel lang seizoen met als beste resultaat plek 6 of zo.
Als dat zo was, zou dat in mijn ogen toch betekenen dat de eindverantwoordelijke voor het aanstellen van Gio en de aankopen, Van Geel dus, eigenlijk op tijd ontslagen zou moeten worden zodat er een geschikt iemand alvast kon gaan bouwen voor de toekomst.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 22:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Van Bronckhorst gaat dit zooitje ook niet aan de praat krijgen. Face it, het wordt helemaal niks dit seizoen. Er zat 0, maar dan ook 0 gedachte in het spel. Geen lijn in te bekennen. Dit wordt een lang, heel lang seizoen met als beste resultaat plek 6 of zo.
Ik denk ook dat van Geel, vanwege de druk van de VvF, binnenkort op straat staat.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 22:58 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Als dat zo was, zou dat in mijn ogen toch beteken dat de eindverantwoordelijke voor het aanstellen van Gio en de aankopen, Van Geel dus, eigenlijk op tijd ontslagen zou moeten worden zodat er een geschikt iemand alvast kon gaan bouwen voor de toekomst.
Mocht dat gebeuren ben ik heel benieuwd wie de nieuwe TD gaat worden.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 22:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik denk ook dat van Geel, vanwege de druk van de VvF, binnenkort op straat staat.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 22:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik denk ook dat van Geel, vanwege de druk van de VvF, binnenkort op straat staat.
Onder een steen gelegen de laatste tijd?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:00 schreef TC03 het volgende:
[..]
Het is trouwens Van Geel, met hoofdletter.
Als ze zoals vanavond en de afgelopen oefenwedstrijden blijven spelen vrees ik dat ook.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 22:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mag best, maar de manier waarop is vrij zorgwekkend. Er wordt ook met 2-1 verloren van VVV.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:02 schreef Rickertman96 het volgende:
Maja tegen Southampton en Olympiakos is het toch geen schande om te verliezen?
Heb niks gezien tbh. Las wel dat ze tegen Soton aardige speelde.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mag best, maar de manier waarop is vrij zorgwekkend. Er wordt ook met 2-1 verloren van VVV.
Hij heeft een aantal goede dingen gedaan maar het houdt een keer op natuurlijk. Na het debacle met Rutten kan je dit seizoen niet weer met een verliespartij beginnen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 22:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Tegen Southampton aardig? Dat was toch ook vrij matig op wat vlagen in de tweede helft na.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:04 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Heb niks gezien tbh. Las wel dat ze tegen Soton aardige speelde.
Ja dat las ik, al werd er denk ik een sterke fase bedoelt maja heb je niks aanquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tegen Southampton aardig? Dat was toch ook vrij matig op wat vlagen in de tweede helft na.
Kijk, oefenwedstrijden hoeven niet per se slecht te zijn als je 'verliest', maar in de laatste paar wedstrijden werk je naar een basisformatie toe en sleutel je nog aan de kleine dingetjes. Alleen heeft er denk ik niemand een idee hoe de basis er volgende week uit ziet.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:06 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Ja dat las ik, al werd er denk ik een sterke fase bedoelt maja heb je niks aan
dat gevoel heb ik altijd bij Feyquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kijk, oefenwedstrijden hoeven niet per se slecht te zijn als je 'verliest', maar in de laatste paar wedstrijden werk je naar een basisformatie toe en sleutel je nog aan de kleine dingetjes. Alleen heeft er denk ik niemand een idee hoe de basis er volgende week uit ziet.
Voor vandaag dacht ik dat het middenveld vast stond, maar dat begin ik mij ook af te vragen. Met name Toornstra laat in de voorbereiding erg weinig zien.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kijk, oefenwedstrijden hoeven niet per se slecht te zijn als je 'verliest', maar in de laatste paar wedstrijden werk je naar een basisformatie toe en sleutel je nog aan de kleine dingetjes. Alleen heeft er denk ik niemand een idee hoe de basis er volgende week uit ziet.
Sowieso altijd bullshit als een coach het daarop gooit.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom wijt Van Bronckhorst het aan naïviteit?
Ik deel die mening niet. Laat ik voorop stellen dat ik amper op de hoogte ben van hoe goed andere ploegen kwalitatief in elkaar zitten. Ik kijk voornamelijk naar Feyenoord. Maar daar zie ik echt weinig perspectief hoor.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:01 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Als ze zoals vanavond en de afgelopen oefenwedstrijden blijven spelen vrees ik dat ook.
Maar vreemd is het wel. Vorig seizoen het grootste gedeelte heel behoorlijk voetbal gespeeld, en als je naar onze selectie kijkt hebben we wel een groep die bij de beste 4 hoort te eindigen naar mijn mening.
Maar het komt er niet uit en er zit inderdaad geen enkele lijn of organisatie in het spel.
Elvis zou ik opstellen in dat gevalquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:09 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Voor vandaag dacht ik dat het middenveld vast stond, maar dat begin ik mij ook af te vragen. Met name Toornstra laat in de voorbereiding erg weinig zien.
Karsdorp, Van Beek en Kongolo zijn wel zekerheidjes, de vraag is wie er linksback gaat spelen. (Nelom/Kongolo en Van der Heijden in het centrum) Kuyt en Bilal gaan ook wel spelen denk ik, de vraag is wie de derde man voorin gaat worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |