Das toch droevig zat. Toornstra was helemaal drama dus dan is het al gauw beter. Maar Immers grossierde toch ook gewoon in ballen die alle kanten op gingen behalve de goede..quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 22:05 schreef H.FR het volgende:
Beter blijft Immers, zonder hem is het gewoon kut.
Liever wat meer aansluiting vanaf Varkenoord ipv middelmatige aankopen zoals Elia.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 22:17 schreef Roland010 het volgende:
Welke debiel heeft gezegd dat deze selectie wel zo'n beetje rond is?![]()
![]()
![]()
Hier moeten echt nog gewoon minimaal 3 topaankopen bij, en 4 spelers vertrekken
Die is er al genoeg toch, hoeveel Varkenoord-spelers zaten er weer in de helicopter, 3 ofzo?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 22:18 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Liever wat meer aansluiting vanaf Varkenoord ipv middelmatige aankopen zoals Elia.
Liever brengt Gio wat lijn en structuur in het elftal.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 22:17 schreef Roland010 het volgende:
Welke debiel heeft gezegd dat deze selectie wel zo'n beetje rond is?![]()
![]()
![]()
Hier moeten echt nog gewoon minimaal 3 topaankopen bij, en 4 spelers vertrekken
Ja, maar die spelen dus niet. Geef Sleegers, Achahbar, Nieuwkoop, Schuurman eerst kansen voordat je weer middelmaat haalt.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 22:20 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Die is er al genoeg toch, hoeveel Varkenoord-spelers zaten er weer in de helicopter, 3 ofzo?
Jeugd is goed, maar alleen jeugd is totaal niet voldoende.
0-3 gebleven?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 22:23 schreef onlogisch het volgende:
Wat een niveau.
Karsdorp zakte door de absolute ondergrens. v Beek moest hem continu bijstaan.
Scorend vermogen, prut. Vejinovic was ook dramatisch. Terwijl ik 'm tegen Southampton wel ok vond.
Het Feyenoord dat ik vanavond zag komt niet verder dan plek 8 tot 12.
Ach echte Feyenoorders boeit het toch niet wat er op het veld gebeurd.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 22:23 schreef onlogisch het volgende:
Wat een niveau.
Karsdorp zakte door de absolute ondergrens. v Beek moest hem continu bijstaan.
Scorend vermogen, prut. Vejinovic was ook dramatisch. Terwijl ik 'm tegen Southampton wel ok vond.
Het Feyenoord dat ik vanavond zag komt niet verder dan plek 8 tot 12.
1-3.quote:
Dat sowieso. Heerlijk weertje, dat welquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 22:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach echte Feyenoorders boeit het toch niet wat er op het veld gebeurd.
Zolang je maar een pilsje kan drinken in het stadion en wat kan ouwehoeren is het best toch
Versierde penal? Griekse omhelzing op z'n best.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 22:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
1-3.
Kuyt met een versierde penal
[..]
Dat sowieso. Heerlijk weertje, dat wel
Daarom als het dit hele seizoen een beetje lekker weer is moet er wel een huldiging inzitten.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 22:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat sowieso. Heerlijk weertje, dat wel
Een echte vent valt daar niet van om. Ik vond hem versierd.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 22:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Versierde penal? Griekse omhelzing op z'n best.
Dan verschillen we daarover van mening. Shit happens.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 22:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Een echte vent valt daar niet van om. Ik vond hem versierd.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 22:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Voetbal is ook geen sport voor "echte" mannenquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 22:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee, dit was gewoon overduidelijk een penalty. Kuyt maakte een goede voorbeweging, was gewoon een slimme actie. Dat die vent dan Kuyt wil omhelzen kan Dirk niks aan doen.quote:
Onbegrijpelijk. We zitten niet naar fucking ballet te kijken. Maarja, jij vond vast en zeker dat Feyenoord ook een aardige 2e helft speeldequote:Op zaterdag 1 augustus 2015 22:51 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Nee, dit was gewoon overduidelijk een penalty. Kuyt maakte een goede voorbeweging, was gewoon een slimme actie. Dat die vent dan Kuyt wil omhelzen kan Dirk niks aan doen.
Absoluut niet, dat het er beter uitzag kwam vooral door Olympiakos, die vonden het wel best. Wel zag je dat ze in ieder geval fanatieker waren in de tweede helft.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 22:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk. We zitten niet naar fucking ballet te kijken. Maarja, jij vond vast en zeker dat Feyenoord ook een aardige 2e helft speelde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |