Heel goed, heb ik ook in het topic in NWS laten weten.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 18:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hoe vond je dat polen het deden qua bijstand
Was ophangen in je eigen ruimte.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 18:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja en iets van 30 studio's dus vrij weinig tgen te beginnen verder
Zeker niet de beste nee, maar visueel wel memorabel voor mij.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 18:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh, ik was een beetje teleurgesteld over die. Niet echt boeiende karakters, beetje een leeg plot.
Ze mist gewoon een belangrijk deel culturele opvoedingquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 18:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oei.
Ik weet niet wat ik hier van moet denken.![]()
Je bedoelt ouderdomquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 18:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ze mist gewoon een belangrijk deel culturele opvoeding
Ik vond het altijd wel typisch dat ieder studentenhuis waar negers woonden, vanalles werd gejat.quote:
Ik woonde altijd alleen met brittenquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 18:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vond het altijd wel typisch dat ieder studentenhuis waar negers woonden, vanalles werd gejat.
Ze kwamen ook vaak onuitgenodigd met al hun vrienden en familieleden naar feestjes en dan liep alles uit de hand (vechtpartijen, aanrandingen etc.) echt te sad voor woorden.
Onze beruchte neger heeft wel eens dubieuze feestjes in zijn kamer waar alleen maar matrassen liggen en waar dan de hele avond halfnaakte mensen uit komen die de douche de hele avond bezet houden.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 18:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vond het altijd wel typisch dat ieder studentenhuis waar negers woonden, vanalles werd gejat.
Ze kwamen ook vaak onuitgenodigd met al hun vrienden en familieleden naar feestjes en dan liep alles uit de hand (vechtpartijen, aanrandingen etc.) echt te sad voor woorden.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 18:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Onze beruchte neger heeft wel eens dubieuze feestjes in zijn kamer waar alleen maar matrassen liggen en waar dan de hele avond halfnaakte mensen uit komen die de douche de hele avond bezet houden.
Ja maar ik heb niet voor niets gratis drogersquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 18:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Was ophangen in je eigen ruimte.
Hippies, boomknuffelaars en krakertuig dusquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 18:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Is echt zo, het zijn allemaal van die 'vrije geesten' van de kunstacademie
Somaliërs weten vooral wel van aanpakken heb ik nu inmiddels begrepenquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 18:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sterkte ouwequote:Op zaterdag 1 augustus 2015 18:36 schreef Insomnia_ het volgende:
Zo al mijn zout en mineralenoplossingen en norrits opgegeten.
Trusten
Correct. Nu was ik dat ook wel een beetje toen ik er kwam wonen, maar zo ver ging ik nooit.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 18:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hippies, boomknuffelaars en krakertuig dus
Walgelijkquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 18:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Onze beruchte neger heeft wel eens dubieuze feestjes in zijn kamer waar alleen maar matrassen liggen en waar dan de hele avond halfnaakte mensen uit komen die de douche de hele avond bezet houden.
Wat?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 18:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Somaliërs weten vooral wel van aanpakken heb ik nu inmiddels begrepen
Ik zal dat nooit begrijpenquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 18:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Correct. Nu was ik dat ook wel een beetje toen ik er kwam wonen, maar zo ver ging ik nooit.
Ik ging alleen maar naar feestjes waar je mocht vingerverven op elkaars gezicht enzo.
Niet meegekregen? Die Somaliër die zo'n meisje in Zweden bruut had verkracht en maar taakstrafje kreegquote:
Niet meegekregen, nee. Al is dat meer regel dan uitzondering in Zweden. Verkrachtingen door negers zijn daar een ware epidemie.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 18:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet meegekregen? Die Somaliër die zo'n meisje in Zweden bruut had verkracht en maar taakstrafje kreeg
Nouja liever verf op je gezicht dan iets anders hequote:Op zaterdag 1 augustus 2015 18:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Beetje muziek maken en creatief doen, is toch leuk.
Helaas ben ik nu te asociaal geworden.
Somaliërs vind ik sowieso een van de ergste groepen immigranten die we in Nederland hebben.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 18:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet meegekregen? Die Somaliër die zo'n meisje in Zweden bruut had verkracht en maar taakstrafje kreeg
Hh ja ik zag het al. Maar kofte kan je ook frituren, net zo'n balletje. Maar denk niet dat ik falafel lekker ga vindenquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 18:11 schreef Kauai het volgende:
[..]
Dat is met vlees toch? Falafel is vegetarisch
Jaa true maar kofte is gevuld en falafel is gewoon balletjes. Maar zo lekkerquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 18:44 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hh ja ik zag het al. Maar kofte kan je ook frituren, net zo'n balletje. Maar denk niet dat ik falafel lekker ga vinden
Somaliër of Zweeds, als je met een taakstrafje daarvan afkomt klopt er iets nietquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 18:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat klopt er in Zweden dan ook nietquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 18:47 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Somaliër of Zweeds, als je met een taakstrafje daarvan afkomt klopt er iets niet
Wat heeft sm met verkrachting te maken?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 18:51 schreef Opsonisatie het volgende:
Sowieso, verkrachtingen .. Kom op zeg. Betaal dan maar voor een hoertje waar je sm mee kan doen sjezus.
Bij verkrachting gaat het grotendeels vaak over dat de ene dus macht heeft over slachtoffer en hem/haar pijn kan doen. Daar genieten ze van.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 18:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat heeft sm met verkrachting te maken?
Ja maar ze kicken erop dat het een weerloos slachtoffer is, iemand waarmee je sm uitvoert die vind het opwindend.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 18:53 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Bij verkrachting gaat het grotendeels vaak over dat de ene dus macht heeft over slachtoffer en hem/haar pijn kan doen. Daar genieten ze van.
Denk je nou echt dat het die verkrachter boeit of tegenpartij het opwindend vindt of niet ?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 18:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar ze kicken erop dat het een weerloos slachtoffer is, iemand waarmee je sm uitvoert die vind het opwindend.
Ligt aan de persoon toch, denk dat een verkrachter juist ook wel kickt op het idee dat de ander het niet wilt.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 18:56 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat het die verkrachter boeit of tegenpartij het opwindend vindt of niet ?
Preciesquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 18:57 schreef Kauai het volgende:
[..]
Ligt aan de persoon toch, denk dat een verkrachter juist ook wel kickt op het idee dat de ander het niet wilt.
Walgelijk gewoon. Vraag me soms echt af waar het mis is gegaan. Opvoeding? Steekje los?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 18:57 schreef Kauai het volgende:
[..]
Ligt aan de persoon toch, denk dat een verkrachter juist ook wel kickt op het idee dat de ander het niet wilt.
Waarom erken je het nu wel en geef je mij 2 seconden geleden een emogif?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 19:00 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Walgelijk gewoon. Vraag me soms echt af waar het mis is gegaan. Opvoeding? Steekje los?
Bazenvoer.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 18:45 schreef Lokasenna het volgende:
Ik vind alles met kikkererwten wel heerlijk, eigenlijk.
Waarom voelen sommigen zich zo aangevallen door "quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 19:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom erken je het nu wel en geef je mij 2 seconden geleden een emogif?
Kan ook gewoon genetisch bepaald zijn. Zelf seksueel misbruikt zijn vroeger. Kan ook
Je redeneert te veel vanuit je eigen (empathische) gevoel. Gevoel wat vaak ontbreekt bij verkrachters.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 19:12 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Waarom voelen sommigen zich zo aangevallen door ""
. Iig ik was het wel met je eens alleen vind sws gewoon verkrachtingen raar. Beetje logisch nadenken dan moet je wel snappen dat zoiets niet door de beugel kan lijkt me
Ik vind ze maar gestoord en narcistisch, aangezien een narcist overdreven gevoel van eigenwaarde, een sterke behoefte aan bewondering en een laag inlevingsvermogen heeftquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 19:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je redeneert te veel vanuit je eigen (empathische) gevoel. Gevoel wat vaak ontbreekt bij verkrachters.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |