I know. Maar als je met een mes je punt moet halen ben je gewoon een idioot. Met z'n baard en vlechten, wat een mietje.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 17:43 schreef lamber het volgende:
[..]
sorry hoor. ik refereer alleen maar naar die man in israel die dat deed.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 17:48 schreef luckass het volgende:
Het zal er wel flink naar poep stinken
Ik.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 18:06 schreef lamber het volgende:
wie heeft nou weer mijn post weggehaald?
Zal best, maar totaal misplaatst.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 18:07 schreef lamber het volgende:
[..]
het was alleen maar cynisch bedoeld, dat heeft iedereen toch door
wow ik heb al 7 notes nuquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 18:07 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Zal best, maar totaal misplaatst.
Een twink dus? Daar houden die endeldarmbuigers toch wel van?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 18:15 schreef Lenny77 het volgende:
Jullie zijn natuurlijk gewoon jaloers op die eckte mannen met goddelijk lijf en wilde ongeremde sex. En zelfs terwijl ze van de mannetjes houden nog steeds de vrouwen rond zich hebben fladderen!
Ik begrijp het wel... Zolderkamer, maagd, wit puisterig mager lijf, ..
:-D
Klopt, maar bij heterostelletjes mag je je afkeer erover uitspreken. Bij homo's wordt er vaak gelijk van gemaakt dat je homofoob bent.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 18:19 schreef Koopsie het volgende:
Ik heb sws een hekel aan stelletjes die enorm lopen te bekken in het openbaar.
lol flikkertjequote:Op zaterdag 1 augustus 2015 18:15 schreef Lenny77 het volgende:
Jullie zijn natuurlijk gewoon jaloers op die eckte mannen met goddelijk lijf en wilde ongeremde sex. En zelfs terwijl ze van de mannetjes houden nog steeds de vrouwen rond zich hebben fladderen!
Ik begrijp het wel... Zolderkamer, maagd, wit puisterig mager lijf, ..
:-D
quote:
al lekker elkanders aarsje aan het likken boys?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 19:04 schreef Prego het volgende:
[..]
ach gossie, op je lulletje getrapt?
hahahahaha alemaal zemmels broerquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 19:52 schreef luckass het volgende:
[..]
[..]
al lekker elkanders aarsje aan het likken boys?
Dit.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 18:19 schreef Koopsie het volgende:
Ik heb sws een hekel aan stelletjes die enorm lopen te bekken in het openbaar.
Dit dus.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 19:46 schreef Sigaartje het volgende:
Terechte klacht. Ik heb niets tegen homo's, maar bij dit soort evenementen denk ik altijd "doe eens normaal joh"
Geil man!quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:04 schreef GertjanUnchained het volgende:
Ze moeten gewoon een gaymotorbende oprichten, dan valt niemand ze meer lastig.
Motorclub The Popsicles
[ afbeelding ]
Lekker toch? Al die gespierde stoere mannen. Misschien zitten daar wel biseksuelen tussen.quote:Op maandag 3 augustus 2015 10:11 schreef snakelady het volgende:
Ik kan niet zeggen dat ik dit erg naar vind om naar te kijken.
Ja omdat het kan en mag. Net als dat men daar een mening over mag hebben en ventileren, ook als die niet ten faveure van de gay pride is. Dat mag gewoon plaatsvinden. Iets met vrijheid en zo.quote:Op maandag 3 augustus 2015 10:54 schreef Elfletterig het volgende:
Mensen die in de Gay Pride een stok zien om mee te slaan en om hun pseudo-tolerantie te tonen: "Ze willen zo nodig geaccepteerd worden en dan doen ze dit..."
Ze doen dit, ja. Omdat het kan en omdat het mag. Zolang het gemekker over de Gay Pride nog elk jaar de kop opsteekt, blijft het evenement meer dan nodig. En zelfs als dat niet meer het geval is, mag het nog gewoon plaatsvinden. Iets met vrijheid en zo.
Bestrijd ik dan dat mensen een mening mogen ventileren? Ik vind het alleen een nogal sneue mening. Verschrikkelijk uitgekauwd ook, trouwens. Elk jaar weer datzelfde riedeltje van "ze willen zo nodig geaccepteerd worden, maar... "quote:Op maandag 3 augustus 2015 11:01 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja omdat het kan en mag. Net als dat men daar een mening over mag hebben en ventileren, ook als die niet ten faveure van de gay pride is. Dat mag gewoon plaatsvinden. Iets met vrijheid en zo.
Dat geldt ook voor die hele gay pride aanhang-groep he. Practice what you preach.quote:Op maandag 3 augustus 2015 11:07 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Bestrijd ik dan dat mensen een mening mogen ventileren? Ik vind het alleen een nogal sneue mening. Verschrikkelijk uitgekauwd ook, trouwens. Elk jaar weer datzelfde riedeltje van "ze willen zo nodig geaccepteerd worden, maar... "
Dodelijk vermoeiend. En dat terwijl je het hele gebeuren gewoon kunt negeren. Je hoeft niet naar Amsterdam, je hoeft niet te kijken, je hoeft niet mee te doen. Laat ze lekker.
Waarom mogen mensen geen aandacht vragen voor een evenement dat ze organiseren?quote:Op maandag 3 augustus 2015 11:09 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dat geldt ook voor die hele gay pride aanhang-groep he. Practice what you preach.
Please do! Ik heb met allemaal verder niks. Ik zeg niet dat ze er geen aandacht voor mogen vragen. Ik reageer op jou morele high horse opmerking die in realiteit 2 kanten op werkt.quote:Op maandag 3 augustus 2015 11:15 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Waarom mogen mensen geen aandacht vragen voor een evenement dat ze organiseren?
Zullen we dezelfde maatstaven eens langs het fenomeen religie leggen? Of langs feestelijkheden als carnaval?
Hoezo werkt die opmerking twee kanten op? Er zijn gewoon mensen een feest aan het vieren. En die gelegenheid wordt door latente homofoben en/of mensen die stukken minder tolerant zijn dan ze denken aangegrepen voor een uitgekauwd argument als "ze willen zo nodig geaccepteerd worden, maar..."quote:Op maandag 3 augustus 2015 11:17 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Please do! Ik heb met allemaal verder niks. Ik zeg niet dat ze er geen aandacht voor mogen vragen. Ik reageer op jou morele high horse opmerking die in realiteit 2 kanten op werkt.
Dat werkt 2 kanten op omdat de mensen die een mening hebben die jou niet zint ook prima die mening mogen ventileren, en als jou dat niet zint...zoals je zelf aangaf, je hoeft deze topics niet te lezen, je hoeft niet te reageren, etc. Op die manier werkt t 2 kanten op.quote:Op maandag 3 augustus 2015 11:20 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hoezo werkt die opmerking twee kanten op? Er zijn gewoon mensen een feest aan het vieren. En die gelegenheid wordt door latente homofoben en/of mensen die stukken minder tolerant zijn dan ze denken aangegrepen voor een uitgekauwd argument als "ze willen zo nodig geaccepteerd worden, maar..."
Hoezo werkt dat twee kanten op?
Dat hoeft niet eens, het blijft toch bij kijken en niet aankomen.quote:Op maandag 3 augustus 2015 10:33 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Lekker toch? Al die gespierde stoere mannen. Misschien zitten daar wel biseksuelen tussen.
Ha!quote:Op maandag 3 augustus 2015 11:29 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dat hoeft niet eens, het blijft toch bij kijken en niet aankomen.
Episch nummer!quote:Op maandag 3 augustus 2015 13:38 schreef Pulzzar het volgende:
Speciaal voor de mensen die zich aan aanstellerige dragqueens storen.
Grappige clip ook. Vooral dat shot als die drags voor het eerst in beeld komen. Die eerste heeft nog wel een soort van vrouwelijk hoofd, maar daarna worden ze allemaal lelijker en mannelijker. En die ouwe baas die zit te lachen als die drags op straat lopen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |