I know. Maar als je met een mes je punt moet halen ben je gewoon een idioot. Met z'n baard en vlechten, wat een mietje.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 17:43 schreef lamber het volgende:
[..]
sorry hoor. ik refereer alleen maar naar die man in israel die dat deed.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 17:48 schreef luckass het volgende:
Het zal er wel flink naar poep stinken
Ik.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 18:06 schreef lamber het volgende:
wie heeft nou weer mijn post weggehaald?
Zal best, maar totaal misplaatst.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 18:07 schreef lamber het volgende:
[..]
het was alleen maar cynisch bedoeld, dat heeft iedereen toch door
wow ik heb al 7 notes nuquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 18:07 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Zal best, maar totaal misplaatst.
Een twink dus? Daar houden die endeldarmbuigers toch wel van?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 18:15 schreef Lenny77 het volgende:
Jullie zijn natuurlijk gewoon jaloers op die eckte mannen met goddelijk lijf en wilde ongeremde sex. En zelfs terwijl ze van de mannetjes houden nog steeds de vrouwen rond zich hebben fladderen!
Ik begrijp het wel... Zolderkamer, maagd, wit puisterig mager lijf, ..
:-D
Klopt, maar bij heterostelletjes mag je je afkeer erover uitspreken. Bij homo's wordt er vaak gelijk van gemaakt dat je homofoob bent.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 18:19 schreef Koopsie het volgende:
Ik heb sws een hekel aan stelletjes die enorm lopen te bekken in het openbaar.
lol flikkertjequote:Op zaterdag 1 augustus 2015 18:15 schreef Lenny77 het volgende:
Jullie zijn natuurlijk gewoon jaloers op die eckte mannen met goddelijk lijf en wilde ongeremde sex. En zelfs terwijl ze van de mannetjes houden nog steeds de vrouwen rond zich hebben fladderen!
Ik begrijp het wel... Zolderkamer, maagd, wit puisterig mager lijf, ..
:-D
quote:
al lekker elkanders aarsje aan het likken boys?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 19:04 schreef Prego het volgende:
[..]
ach gossie, op je lulletje getrapt?
hahahahaha alemaal zemmels broerquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 19:52 schreef luckass het volgende:
[..]
[..]
al lekker elkanders aarsje aan het likken boys?
Dit.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 18:19 schreef Koopsie het volgende:
Ik heb sws een hekel aan stelletjes die enorm lopen te bekken in het openbaar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |