abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_154822287
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 18:22 schreef erodome het volgende:

[..]

Ja want iemand die gewoon heel nodig moet pissen schrikt zich niet het apezuur als er ineens een 3 jarig kind voor zijn neus staat en haalt zijn broek niet gelijk op of probeert zijn geslacht niet op andere manier te verbergen.

Wat is dat toch met al die goedpraters bij zaken die duidelijk niet kloppen?
Je zou ook gewoon kunnen lezen op welke reactie ik reageerde. Dit heeft geen ene fuck met goedpraten te maken.
  zaterdag 1 augustus 2015 @ 18:28:05 #102
262 Re
Kiss & Swallow
pi_154822292
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 18:22 schreef erodome het volgende:

[..]

Ja want iemand die gewoon heel nodig moet pissen schrikt zich niet het apezuur als er ineens een 3 jarig kind voor zijn neus staat en haalt zijn broek niet gelijk op of probeert zijn geslacht niet op andere manier te verbergen.

Wat is dat toch met al die goedpraters bij zaken die duidelijk niet kloppen?
ik zie nergens goedpraters eigenlijk, alleen mensen die graag eerst het complete verhaal willen weten
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_154822316
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 18:23 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Wie zegt dat hij dat niet gedaan heeft?
De politie noemt het zeker gewoon zomaar een schennispleger....
Toe nou zeg, wordt echt doodmoe van die verdediging van duidelijk foute zaken hier. Het begint gewoon een beetje ziek te worden.

Als hij echt gewoon stond te pissen en ineens een 3 jarige voor zich had gehad was er wel anders gereageerd, door hem, door moeder en vader en vooral door de politie.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_154822337
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 18:28 schreef Re het volgende:

[..]

ik zie nergens goedpraters eigenlijk, alleen mensen die graag eerst het complete verhaal willen weten
-Nee-

[ Bericht 5% gewijzigd door Specularium op 01-08-2015 18:35:55 ]
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_154822358
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 18:18 schreef Re het volgende:

[..]

om vervolgens weer verbaasd te zijn dat de straf minder uitvalt
Eigenlijk wel ja, want dit er is wel degelijk sprake van een kip-ei verhaal. Als in het algemeen de opgelegde straffen als redelijk/billijk/passend worden ervaren, zal de behoefte aan eigenrichting navenant kleiner zijn. Maar zoals ik al zei: er is ook een groep die de opgelegde straffen als (veel) te laag ervaren, met (veel) teveel begrip/compassie jegens de dader. Hoe groter die groep, hoe groter het risico op eigenrichting.

De standaardreflex van onze rechters, om DUS maar lichter te straffen snap ik wel, maar ben ik het niet mee eens. Rechters zijn er (of zouden er moeten zijn) om ons (de samenleving) te dienen. Dat betekent imo dat zij moeten meewegen wat er in de samenleving leeft.
pi_154822375
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 18:28 schreef Re het volgende:

[..]

Met baarlijke onzin zoals hij stond misschien wel gewoon te pissen.

Dat er niet duidelijk is of het een pedo was die meer wilde van dat kind of een potlootventer die blijkbaar er ook op kickt om zich aan kinderen te laten zien wil ik nog wel in mee gaan, maar dat gelul dat hij ook weleens een onschuldig lammetje kan zijn slaat gewoon helemaal nergens meer op.

En het spijt me verschrikkelijk, het is niet netjes, maar als je je pik laat zien aan mensen die daar niet om gevraagd hebben en vooral aan een (klein) kind moet je niet huilen als je een paar klappen krijgt.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  zaterdag 1 augustus 2015 @ 18:31:53 #107
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_154822381
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 18:25 schreef Specularium het volgende:

[..]

Inderdaad, en dat weet je dus niet.
Het is niet of/of. Hij kan een exhibitionist zijn die het (alleen/vooral/onder meer) tof vindt om zijn geslacht aan kinderen te tonen. Net als gewone mensen bij het uiten van hun seksualiteit de voorkeur hebben voor bepaalde groepen.
pi_154822385
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 18:23 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

En twijfelen aan een nieuwsbericht zonder dat je daar reden voor hebt is een beetje nutteloos.
quote:
Volgens de omstanders zou de moeder de man samen met het meisje hebben betrapt, waarna de vader hem in elkaar zou hebben geslagen.
Volgens de omstanders ...
Men zegt ...
Het schijnt dat ...

Wie weet hoe het werkelijk zit? Misschien was de moeder eigenlijk het doelwit en is het verhaal dat het dochtertje werd lastiggevallen er bij verzonnen nadat haar man de potloodventer te lijf was gegaan. Je weet het niet.
pi_154822401
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 18:29 schreef erodome het volgende:
De politie noemt het zeker gewoon zomaar een schennispleger....
Toe nou zeg, wordt echt doodmoe van die verdediging van duidelijk foute zaken hier. Het begint gewoon een beetje ziek te worden.
Het kan een man zijn die ooit eens door de politie op schennispleging is aangehouden. Het zegt op zich niks over deze zaak.
quote:
Als hij echt gewoon stond te pissen en ineens een 3 jarige voor zich had gehad was er wel anders gereageerd, door hem, door moeder en vader en vooral door de politie.
Stel, hij stond te pissen. Dat kind staat ineens achter hem, hij schrikt zich de pleuris, probeert zijn leuter weg te doen en broek op te trekken, maar ja paniek, dus hij struikelt, dan komen ma en pa kijken, en zien die man met zijn broek op de knieen, waarop pa door het lint gaat.
Zo onvoorstelbaar is dat niet.
Maar goed, jij gelooft liever een éénzijdig verhaal. Ook prima. Succes ermee.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_154822408
quote:
7s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 18:20 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Dat bedoel ik. Dat zijn gewoon geen straffen.
IK heb iig niet het idee dat die knul daardoor het voortaan wel uit z'n hoofd zal laten, integendeel. Als je ziet wat voor geld het oplevert, hoe klein de pakkans en hoe laag de straf.....tja, hij zou wel gek zijn....
  zaterdag 1 augustus 2015 @ 18:33:03 #111
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_154822410
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 18:32 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

[..]

Volgens de omstanders ...
Men zegt ...
Het schijnt dat ...

Wie weet hoe het werkelijk zit? Misschien was de moeder eigenlijk het doelwit en is het verhaal dat het dochtertje werd lastiggevallen er bij verzonnen nadat haar man de potloodventer te lijf was gegaan. Je weet het niet.
Wie weet was het wel een olifant in een mensenpak en hebben de omstanders alles verzonnen zodat ze de olifant stiekem mee naar huis konden nemen!
pi_154822437
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 18:33 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Wie weet was het wel een olifant in een mensenpak en hebben de omstanders alles verzonnen zodat ze de olifant stiekem mee naar huis konden nemen!
Je snapt dat je nu je eigen topic om zeep helpt?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  zaterdag 1 augustus 2015 @ 18:34:26 #113
262 Re
Kiss & Swallow
pi_154822438
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 18:30 schreef stopnaald het volgende:

[..]

Eigenlijk wel ja, want dit er is wel degelijk sprake van een kip-ei verhaal. Als in het algemeen de opgelegde straffen als redelijk/billijk/passend worden ervaren, zal de behoefte aan eigenrichting navenant kleiner zijn. Maar zoals ik al zei: er is ook een groep die de opgelegde straffen als (veel) te laag ervaren, met (veel) teveel begrip/compassie jegens de dader. Hoe groter die groep, hoe groter het risico op eigenrichting.

De standaardreflex van onze rechters, om DUS maar lichter te straffen snap ik wel, maar ben ik het niet mee eens. Rechters zijn er (of zouden er moeten zijn) om ons (de samenleving) te dienen. Dat betekent imo dat zij moeten meewegen wat er in de samenleving leeft.
ik denk dat het in dit geval weinig had uitgemaakt op de actie want dan zou je eerst moeten gaan overleggen wat de huidige strafmaat Is en het opzoeken op uitspraken.nl, en tegen de tijd dat je eruit bent Is de dader al ontsprongen
pi_154822478
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 18:32 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Het kan een man zijn die ooit eens door de politie op schennispleging is aangehouden. Het zegt op zich niks over deze zaak.

[..]

Stel, hij stond te pissen. Dat kind staat ineens achter hem, hij schrikt zich de pleuris, probeert zijn leuter weg te doen en broek op te trekken, maar ja paniek, dus hij struikelt, dan komen ma en pa kijken, en zien die man met zijn broek op de knieen, waarop pa door het lint gaat.
:') :') :') :') :') :') :')
pi_154822492
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 18:35 schreef erodome het volgende:

[..]

:') :') :') :') :') :') :')
'nough said.
Succes met je onderbuik :W
pi_154822497
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 18:30 schreef stopnaald het volgende:

Dat geldt dan zeker niet als iemand eigen richting heeft gepleegd, dan wordt veel te zwaar gestraft?
  zaterdag 1 augustus 2015 @ 18:37:34 #117
262 Re
Kiss & Swallow
pi_154822512
Ja dat staan pissen Is natuurlijk een ridiculisering
pi_154822528
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 17:04 schreef Lemsterr het volgende:
Die man verdiende een tikkie
Paar tikkies
pi_154822548
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 18:34 schreef Re het volgende:

[..]

ik denk dat het in dit geval weinig had uitgemaakt op de actie want dan zou je eerst moeten gaan overleggen wat de huidige strafmaat Is en het opzoeken op uitspraken.nl, en tegen de tijd dat je eruit bent Is de dader al ontsprongen
Ik sprak dan ook in het algemeen. Dit geval is wmb afgedaan. Moeder betrapte potloodventer, vertelt het aan vader, die deelt een paar klapjes uit, hopelijk heeft potloodventer er iets van geleerd, klaar.
pi_154822582
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 18:36 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Dat geldt dan zeker niet als iemand eigen richting heeft gepleegd, dan wordt veel te zwaar gestraft?
In het algemeen wordt eigen richting idd veel (te?) zwaar gestraft in vergelijking met "gewone daders". Althans, dat is wel de gangbare praktijk.
pi_154822609
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 18:33 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Je zou ook op een normale manier kunnen reageren. Zo een heel vreemd scenario schetste ik nou ook niet:

• Venter laat zijn piemel zien aan moeder
• Vader beukt venter het zkhs in
• Laten we maar zeggen dat venter het dochtertje lastig viel, dat levert misschien wat sympathie op.

Nogmaals, ik claim niet dat het zo is gegaan. Ik probeer wel te laten zien dat het best wel eens net even anders kan zijn gegaan dan het in eerste instantie lijkt.
pi_154822611
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 18:41 schreef stopnaald het volgende:

[..]

In het algemeen wordt eigen richting idd veel (te?) zwaar gestraft in vergelijking met "gewone daders". Althans, dat is wel de gangbare praktijk.
ach jij hebt zelfs daders en gewone daders.
pi_154822616
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 18:36 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

'nough said.
Succes met je onderbuik :W
Echt, niet te geloven dit... Jij succes met je fantasie, waarin mannen ergens staan te pissen en daarvoor klappen krijgen en schennisplegers worden genoemd door de politie.
pi_154822744
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 18:42 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

ach jij hebt zelfs daders en gewone daders.
In deze context wel ja, namelijk personen die een delict plegen en personen die wraak nemen. In de praktijk wordt de eerste categorie daders (veel) lichter bestraft, dan de tweede categorie daders. Dat wordt ook veelal gemotiveerd met als reden dat het achterliggende motief zwaar(der) bestraft moet worden. Hierdoor pleegt de rechtelijke macht feitelijk discriminatie.
  zaterdag 1 augustus 2015 @ 18:51:07 #125
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_154822763
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 18:42 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Je zou ook op een normale manier kunnen reageren. Zo een heel vreemd scenario schetste ik nou ook niet:

• Venter laat zijn piemel zien aan moeder
• Vader beukt venter het zkhs in
• Laten we maar zeggen dat venter het dochtertje lastig viel, dat levert misschien wat sympathie op.

Nogmaals, ik claim niet dat het zo is gegaan. Ik probeer wel te laten zien dat het best wel eens net even anders kan zijn gegaan dan het in eerste instantie lijkt.
Wat is de meerwaarde daarvan? We kunnen wel 1000 verschillende scenario's bedenken van hoe het werkelijk is gegaan, maar zonder bewijs hebben we geen reden om dat aan te nemen. We hebben het officiële verhaal en dat is dat die viespeuk zijn geslacht liet zien aan een driejarige. Dat klinkt behoorlijk als een pedo.

Dat bekent uiteraard niet dat die man direct als pedo veroordeeld moet worden en we moeten absoluut niet de hooivorken en fakkels van zolder halen. Het betekent alleen dat wij, op basis van de info die we nu hebben, redelijkerwijs van een pederast kunnen spreken.
pi_154822846
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 18:51 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Wat is de meerwaarde daarvan? We kunnen wel 1000 verschillende scenario's bedenken van hoe het werkelijk is gegaan, maar zonder bewijs hebben we geen reden om dat aan te nemen. We hebben het officiële verhaal en dat is dat die viespeuk zijn geslacht liet zien aan een driejarige. Dat klinkt behoorlijk als een pedo.

Dat bekent uiteraard niet dat die man direct als pedo veroordeeld moet worden en we moeten absoluut niet de hooivorken en fakkels van zolder halen. Het betekent alleen dat wij, op basis van de info die we nu hebben, redelijkerwijs van een pederast kunnen spreken.
Met "pedo" wordt iha een "pedofiel" bedoelt.
Een pederast is een oud woord voor homoseksueel. (vergelijk: schelm/schavuit/schoelje/schobbejak etc). Imo wel een mooi woord, ik ben wel fan van oude taal, woorden en uitdrukkingen....
  zaterdag 1 augustus 2015 @ 19:01:24 #127
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_154822965
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 18:55 schreef stopnaald het volgende:

[..]

Met "pedo" wordt iha een "pedofiel" bedoelt.
Een pederast is een oud woord voor homoseksueel. (vergelijk: schelm/schavuit/schoelje/schobbejak etc). Imo wel een mooi woord, ik ben wel fan van oude taal, woorden en uitdrukkingen....
Pederast is bij mijn weten geen oud woord voor homo, maar een synoniem voor pedofiel. Het betekent letterlijk 'iemand die van kinderen houdt'.
pi_154822967
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 18:50 schreef stopnaald het volgende:

[..]

In deze context wel ja, namelijk personen die een delict plegen en personen die wraak nemen. In de praktijk wordt de eerste categorie daders (veel) lichter bestraft, dan de tweede categorie daders. Dat wordt ook veelal gemotiveerd met als reden dat het achterliggende motief zwaar(der) bestraft moet worden. Hierdoor pleegt de rechtelijke macht feitelijk discriminatie.
Je hebt een eigen fantasie wereld volgens mij.
pi_154823055
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 19:01 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Pederast is bij mijn weten geen oud woord voor homo, maar een synoniem voor pedofiel. Het betekent letterlijk 'iemand die van kinderen houdt'.
Pederastie wordt zowel in haar oudere als in haar moderne vorm als een ander verschijnsel beschouwd dan (homoseksuele) pedofilie. Bij onderscheid tussen deze begrippen gaat het vooral om de eerbiediging van de dominante conventies met de betrekking tot de leeftijd waarop een persoon seksuele relaties kan aangaan, alsmede om de wettelijke leeftijdsgrenzen die die conventies een juridisch kader geven.[1]

https://nl.wikipedia.org/wiki/Pederastie

Bron: wiki
  zaterdag 1 augustus 2015 @ 19:06:10 #130
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_154823072
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 19:05 schreef stopnaald het volgende:

[..]

Pederastie wordt zowel in haar oudere als in haar moderne vorm als een ander verschijnsel beschouwd dan (homoseksuele) pedofilie. Bij onderscheid tussen deze begrippen gaat het vooral om de eerbiediging van de dominante conventies met de betrekking tot de leeftijd waarop een persoon seksuele relaties kan aangaan, alsmede om de wettelijke leeftijdsgrenzen die die conventies een juridisch kader geven.[1]

https://nl.wikipedia.org/wiki/Pederastie

Bron: wiki
Ach zo. Dan zat ik ernaast, mijn excuses.

Ik lees overigens niets over homoseksualiteit.
pi_154823076
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 19:01 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Je hebt een eigen fantasie wereld volgens mij.
Nee, slechts observatie icm wat de rechterlijke macht zélf aangeeft (in vonnissen etc).
Maar dat wil jij gewoon niet weten.
pi_154823120
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 19:06 schreef stopnaald het volgende:

[..]

Nee, slechts observatie icm wat de rechterlijke macht zélf aangeeft (in vonnissen etc).
Maar dat wil jij gewoon niet weten.
Laat meer eens zien dan bij weke zaken dat speelde.
pi_154823171
Ja hoor, die mafkees is weer lekker bezig, met zijn " wat jammer dat er niet een filmpje van op heterdaad is gemaakt met die 3 jarige meisje". Die gaat vast meteen zijn camera pakken als zoiets bij hem gebeurd. Jezus zeg...
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_154823182
Welke man gaat nou met de broek helemaal naar beneden pissen?
pi_154823190
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 18:51 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]
We hebben het officiële verhaal en dat is dat die viespeuk zijn geslacht liet zien aan een driejarige.
Nou ja, 'officiële verhaal' als in dat een journalist in zijn eigen woorden heeft opgeschreven wat omstanders die het kennelijk ook niet zelf hebben zien gebeuren hebben verklaard.

Maar ik krijg een beetje het idee dat je niet zo goed met mensen om kan gaan die een net iets andere kijk op de zaak hebben. Ik wens je dus veel plezier met je onderbuik. Ik ga een hapje eten :W
  zaterdag 1 augustus 2015 @ 19:13:04 #136
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_154823217
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 19:12 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Nou ja, 'officiële verhaal' als in dat een journalist in zijn eigen woorden heeft opgeschreven wat omstanders die het kennelijk ook niet zelf hebben zien gebeuren hebben verklaard.
Tja, iets beters is er niet.
quote:
Maar ik krijg een beetje het idee dat je niet zo goed met mensen om kan gaan die een net iets andere kijk op de zaak hebben. Ik wens je dus veel plezier met je onderbuik. Ik ga een hapje eten :W
Waarom krijg je dat idee?
pi_154823278
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 19:06 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Ach zo. Dan zat ik ernaast, mijn excuses.

Ik lees overigens niets over homoseksualiteit.
In de klassieke betekenis betrof het vooral relaties tussen adolescente jongens en oudere mannen, zoals in de oudheid in Griekenland (maar ook onder Romeinen) voorkwam. Bijzonderheid in die situatie was, dat de rolverdeling strikt vaststond (man gever, jongen ontvanger), maar óók dat dergelijke relaties bij het bereiken van volwassenheid resoluut over waren. Een volwassen man als ontvanger was absoluut niet toegestaan. Daar stonden hele zware straffen op (ballingschap of ontneming burgerschap).
pi_154823305
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 19:13 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Tja, iets beters is er niet.
Noem het dan ook niet het 'officiele verhaal'.

quote:
Waarom krijg je dat idee?
Omdat je serieuze reacties ridiculiseert, o.a. door over olifanten in mensenpakken te beginnen. En nu ga ik echt, ik heb honger.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-08-2015 19:17:33 ]
pi_154823315
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 19:08 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Laat meer eens zien dan bij weke zaken dat speelde.
Weet je wat: google is you best friend.
  zaterdag 1 augustus 2015 @ 19:20:18 #140
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_154823377
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 19:17 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Noem het dan ook niet het 'officiele verhaal'.
Oké, meneer de president. Hoe moet ik het dan wel noemen?
quote:
[..]

Omdat je serieuze reacties ridiculiseert, o.a. door over olifanten in mensenpakken te beginnen. En nu ga ik echt, ik heb honger.
Het was maar om aan te geven dat speculatie over wat zich voorgedaan kan hebben buiten wat er in het artikel staat, nogal nutteloos is. Je kunt van alles verzinnen.
pi_154823385
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 19:17 schreef stopnaald het volgende:

[..]

Weet je wat: google is you best friend.
Jawel hoor maar jij weet blijkbaar waar jij naar moeten zoeken en jij doet een bewering. Ik zie geen reden om te gaan zoeken naar iets dat volgens mij niet te vinden.
  zaterdag 1 augustus 2015 @ 19:22:20 #142
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_154823422
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 16:52 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Dit is dus zo'n heterdaadje waarbij een paar petsen best op z'n plaats zijn om de burgerlijke aanhouding te vergemakkelijken. Een paar meppen en dan uitleveren aan de politie. Goed gedaan van die vader.
Na die meppen NIET de politie bellen, dan word je zelf opgepakt.
censuur :O
pi_154823486
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 19:20 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

Het was maar om aan te geven dat speculatie over wat zich voorgedaan kan hebben buiten wat er in het artikel staat, nogal nutteloos is. Je kunt van alles verzinnen.
Als jij nou eens begint met verzinnen dat het artikel niet alle relevante en alle mogelijk relevante feiten behelst dan kom je misschien met een mening die wel ergens op slaat.
  zaterdag 1 augustus 2015 @ 19:27:27 #144
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_154823548
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 19:24 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Als jij nou eens begint met verzinnen dat het artikel niet alle relevante en alle mogelijk relevante feiten behelst dan kom je misschien met een mening die wel ergens op slaat.
Dus ik moet iets verzinnen en dan wordt mijn mening beter? Klinkt goed hoor.
pi_154823575
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 19:27 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Dus ik moet iets verzinnen en dan wordt mijn mening beter?
Ja.
  zaterdag 1 augustus 2015 @ 19:45:40 #146
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_154823932
Vermeende pedo (waarschijnlijk eerder een verstoorder van de openbare orde) lijkt me geestelijk niet helemaal 100%. Lijkt me dan ook niet proportioneel om hem helemaal in elkaar te rammen.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_154826097
Dat dochtertje is waarschijnlijk meer geschrokken van de reactie van de moeder en vooral de vader dan van die potloodventer.

quote:
M'n kinderen waren aan het buitenspelen op nog geen vijf meter van mijn deur en op een gegeven moment hoorde ik mijn vriendin schreeuwen. Want mijn vriendin stond gewoon in de keuken te kijken hoe ze aan het spelen waren.
pi_154826376
quote:
2s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 19:45 schreef Falco het volgende:
Vermeende pedo (waarschijnlijk eerder een verstoorder van de openbare orde) lijkt me geestelijk niet helemaal 100%. Lijkt me dan ook niet proportioneel om hem helemaal in elkaar te rammen.
Dit dus. Je zou je ook kunnen afvragen of we nog wel enigszins rationeel reageren op dit soort situaties. Dus 't kind zag 'n piemel, nou en. 'Die meneer doet gek', weghalen en de politie bellen lijkt me afdoende. Eigen rechter spelen is nooit de oplossing.
pi_154827080
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 18:32 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

[..]

Dan mag hij alsnog een stoot krijgen voor wildplassen. Vuile ransaap dat hij is.
NEE!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')