abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_154893550
Seizoen 7:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_154893890
Hallo allemaal,

Ik heb toevallig dezelfde soort vraag als MagicTheo. Ik heb vorig jaar seizoen 6 aangeschaft. Ik ben niet zo fanatiek met kijken als anderen op dit forum, haha. Ik zit nog middenin het seizoen. Ik ben echter wel aan het nadenken over een volgende aanschaf. Waarschijnlijk ga ik eerst de kerstfilm van GTST aanschaffen en later weer een seizoen. Ik heb het jubileumboek "25 Jaar Goede Tijden Slechte Tijden" en aan de hand van de seizoensomschrijvingen die in dat boek staan, heb ik wel een beetje een beeld gekregen van de verschillende seizoenen.

Ik ga later waarschijnlijk seizoen 3, 4 of 5 aanschaffen. Ik ben vooral fan van de familie Alberts, Linda en Frits die echt met zijn zaak bezig is. In welk van de door mij genoemde seizoenen komt een combinatie van die dingen het meest voor?

Ik ben benieuwd naar jullie reacties. :)
Liefde is een product van vrijheid. Liefde op basis van dominantie is een leugen.
Geniet van de kleine dingen. Op een dag kijk je terug op je leven en dan blijken juist die kleine dingen de grote dingen te zijn geweest.
  dinsdag 4 augustus 2015 @ 13:51:00 #178
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_154894109
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 13:28 schreef GTSTFreakje het volgende:
Seizoen 7:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_154894164
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 13:43 schreef Britpop1995 het volgende:
Hallo allemaal,

Ik heb toevallig dezelfde soort vraag als MagicTheo. Ik heb vorig jaar seizoen 6 aangeschaft. Ik ben niet zo fanatiek met kijken als anderen op dit forum, haha. Ik zit nog middenin het seizoen. Ik ben echter wel aan het nadenken over een volgende aanschaf. Waarschijnlijk ga ik eerst de kerstfilm van GTST aanschaffen en later weer een seizoen. Ik heb het jubileumboek "25 Jaar Goede Tijden Slechte Tijden" en aan de hand van de seizoensomschrijvingen die in dat boek staan, heb ik wel een beetje een beeld gekregen van de verschillende seizoenen.

Ik ga later waarschijnlijk seizoen 3, 4 of 5 aanschaffen. Ik ben vooral fan van de familie Alberts, Linda en Frits die echt met zijn zaak bezig is. In welk van de door mij genoemde seizoenen komt een combinatie van die dingen het meest voor?

Ik raad je seizoen 3 aan. Dat seizoen is 1 van de beste seizoenen die GTST gekend heeft, vol met goede verhaallijnen en ook de familie Alberts is in dit seizoen weer 1 hechte familie.
  dinsdag 4 augustus 2015 @ 13:56:31 #180
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_154894255
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 13:43 schreef Britpop1995 het volgende:
Hallo allemaal,

Gezien je beschrijving zou ik dan denk ik voor seizoen 4 gaan. Hier beginnen Robert en Jef hun reclamebureau Alberts & Alberts, komen Frits en Martine samen in actie en krijgen ze onder andere te maken met Onno P. Wassenaar en Linda is er ook het hele seizoen.

Seizoen 3 is ook sterk, maar Robert komt pas heel laat terug en Laura is er ook een periode niet. Ook Linda is bijna het hele seizoen afwezig.
pi_154894270
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 13:56 schreef Frey het volgende:

[..]

Gezien je beschrijving zou ik dan denk ik voor seizoen 4 gaan. Hier beginnen Robert en Jef hun reclamebureau Alberts & Alberts, komen Frits en Martine samen in actie en krijgen ze onder andere te maken met Onno P. Wassenaar en Linda is er ook het hele seizoen.

Seizoen 3 is ook sterk, maar Robert komt pas heel laat terug en Laura is er ook een periode niet. Ook Linda is bijna het hele seizoen afwezig.
Oke, daar had ik nog niet aan gedacht. Dan zou ik inderdaad ook voor seizoen 4 gaan :P :P
  Spellchecker dinsdag 4 augustus 2015 @ 14:09:44 #182
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_154894554
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 22:07 schreef Frey het volgende:
[ afbeelding ]

Tussen alle plaatjes kwam ik deze cover nog tegen van tramy. _O- _O- _O-
Twaaflde :D
pi_154894813
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 13:04 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Dat van seizoen 22 zou mij verbazen :o Snap sowieso niet dat ze de seizoenen niet gewoon op volgorde uitbrengen. Dan wachten die Lucas/Ludwin-fans maar wat langer :')
Seizoen 14 volgend jaar juni/juli zou mij dan weer niet verbazen, dat verwachtte ik ook al. Het is hoe dan ook bijzonder snel gegaan met de releases van de oude seizoenen: vijf jaar geleden rond deze tijd was er geeneens sprake van een release van seizoen 3 :D
Oh, ik was wel erg enthousiast dat seizoen 22 er aan zit te komen, al die leuke en indrukwekkende verhaallijnen! :') _O-
pi_154894947
@Frey en GTSTFreakje: bedankt voor jullie reacties! Wat vinden jullie zelf van seizoen 4, ook in vergelijking met andere seizoenen?
Liefde is een product van vrijheid. Liefde op basis van dominantie is een leugen.
Geniet van de kleine dingen. Op een dag kijk je terug op je leven en dan blijken juist die kleine dingen de grote dingen te zijn geweest.
pi_154895353
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 14:23 schreef _Kate_C_ het volgende:

[..]

Oh, ik was wel erg enthousiast dat seizoen 22 er aan zit te komen, al die leuke en indrukwekkende verhaallijnen! :') _O-
Noem er eens 5 op :P
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_154895412
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 14:27 schreef Britpop1995 het volgende:
@Frey en GTSTFreakje: bedankt voor jullie reacties! Wat vinden jullie zelf van seizoen 4, ook in vergelijking met andere seizoenen?
De vraag was niet aan mij gesteld, maar ik vind het een heel leuk seizoen, vooral omdat de familie Alberts inderdaad hecht is en de personages Martine en Frits op hun hoogtepunt zitten. Ook is er een stabiliteit aanwezig die sommigen hier misschien als saai betitelen, maar ik vind dit juist wel prettig. Ondanks dat er minder actie is dan in misschien seizoen 3, zijn er minstens 2 freaks, is er Martine Hafkamp op haar hoogtepunt qua slechtheid en doet Onno P. Wassenaar zijn intrede wat voor een hele andere kant van Frits van Houten zorgt.

Seizoen 4 is eigenlijk mijn favoriete seizoen ;)
Een heer met stijl
pi_154895472
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 14:23 schreef _Kate_C_ het volgende:

Oh wat kun jij jokken! ;) :) hahahahaha.....
pi_154895765
Over seizoen 13

SPOILER
Nog even doorzetten ;)
Een heer met stijl
pi_154896384
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 14:41 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Noem er eens 5 op :P
Uh... Tja... Uhm... Janine die der huissleutels kwijt was, maar gelukkig lagen ze op de keukentafel? Ik heb geen idee, kijk al niet meer sinds seizoen 14/15 ;) _O-
pi_154896647
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 15:19 schreef _Kate_C_ het volgende:

[..]

Uh... Tja... Uhm... Janine die der huissleutels kwijt was, maar gelukkig lagen ze op de keukentafel? Ik heb geen idee, kijk al niet meer sinds seizoen 14/15 ;) _O-
Nou, er zitten wel wat hoogtepunten in hoor :P

- Lange periode geen Lucas *O*
- Tanya Dupont doet een imitatie van Alice de Boer door een foto van Laura te bewerken met een pen
- Nick is terug en neemt succesvol wraak op Maxime, die hierdoor alles kwijtraakt
- Jack neemt het Ebola-virus mee terug uit Afrika: Ron Bos, Jasmijn en Edwin overlijden hieraan
- Danny valt van de trap dankzij de immer boos kijkende Aysen en is op slag dood
- Gelukkig komt er al snel een nieuwe mooiboy in de persoon van Mike Brandt de serie binnenlopen
- Amy keert terug en wil Nina vermoorden (helaas lukt dit niet)
- Tim heeft de zomercliff: "Ik vertel ze wie ik ben, als ik daar klaar voor ben... En dan verandert alles!"

En natuurlijk de meesterlijke achtergrondmuziek van de uitzonderlijke componist Frons Servies: één basistune en een stuk of 5 geluidseffectjes :')
  dinsdag 4 augustus 2015 @ 15:40:55 #191
22273 Dizer
Save the beard!
pi_154896971
Ik denk er weer over na om te gaan kijken. Is het een beetje leuk tegenwoordig?

Zoals een aantal die-hards nog weten, was ik een groot fan van Barbara ( O+ ) en van Dian. Maar die zijn er beiden niet meer ;(

Is het nog wel spannend? Of alleen maar kleuter soap Nina?
Is Linda al in beeld en is ze weer lekker gemeen met Laura?
Friends don't let friends remain beardless...
pi_154897052
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 15:29 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Nou, er zitten wel wat hoogtepunten in hoor :P

- Lange periode geen Lucas *O*
- Tanya Dupont doet een imitatie van Alice de Boer door een foto van Laura te bewerken met een pen
- Nick is terug en neemt succesvol wraak op Maxime, die hierdoor alles kwijtraakt
- Jack neemt het Ebola-virus mee terug uit Afrika: Ron Bos, Jasmijn en Edwin overlijden hieraan
- Danny valt van de trap dankzij de immer boos kijkende Aysen en is op slag dood
- Gelukkig komt er al snel een nieuwe mooiboy in de persoon van Mike Brandt de serie binnenlopen
- Amy keert terug en wil Nina vermoorden (helaas lukt dit niet)
- Tim heeft de zomercliff: "Ik vertel ze wie ik ben, als ik daar klaar voor ben... En dan verandert alles!"

En natuurlijk de meesterlijke achtergrondmuziek van de uitzonderlijke componist Frons Servies: één basistune en een stuk of 5 geluidseffectjes :')
Een lange periode geen Lucas, Nick die succesvol wraak neemt op Maxime en Amy's poging zijn misschien nog wel te doen :P.

Wat betreft Frons Servies, daar moet ik je toch even corrigeren. Het zijn een basistune en 7 geluidseffectjes (kraken zakje croky, kraken zakje lays, kraken van pringles, kraken snoepzakje, de bel, de telefoon en het breken van servies) :P.
pi_154897094
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 15:44 schreef _Kate_C_ het volgende:

[..]

Een lange periode geen Lucas, Nick die succesvol wraak neemt op Maxime en Amy's poging zijn misschien nog wel te doen :P.

Wat betreft Frons Servies, daar moet ik je toch even corrigeren. Het zijn een basistune en 7 geluidseffectjes (kraken zakje croky, kraken zakje lays, kraken van pringles, kraken snoepzakje, de bel, de telefoon en het breken van servies) :P.
Dan ken je Frons Servies duidelijk niet, want hij heeft een bloedhekel aan Croky chips ;)
pi_154897130
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 15:40 schreef Dizer het volgende:

Zoals een aantal die-hards nog weten, was ik een groot fan van Barbara ( O+ ) en van Dian. Maar die zijn er beiden niet meer ;(

Nee.

Nee, helaas.

Nee. En nee. Ja. Nee. :P

Als je je verwachtingen laag instelt is het misschien wel aardig eens een aflevering te bekijken. Er zijn wel wat aardige acteurs, maar de verhaallijnen zijn nog slechter dan die van Spangas. De comeback van Linda hebben ze voor mij nu al verpest (en dat op basis van twee afleveringen). Maar ik zou zeker eens een aflevering bekijken :).
pi_154897149
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 15:45 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Dan ken je Frons Servies duidelijk niet, want hij heeft een bloedhekel aan Croky chips ;)
Dat geluidseffect heeft Big R erin gefietst want die houdt niet van discriminatie :P
pi_154897242
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 15:48 schreef _Kate_C_ het volgende:

[..]

Dat geluidseffect heeft Big R erin gefietst want die houdt niet van discriminatie :P

"Gefietst? Nee hoor, ik neem altijd de bus... Of ga ik nou met de step...? Naja, in ieder geval hou ik inderdaad niet van distributie. Schandalig is het!... Oh nee, ik bedoel sandalen."
pi_154897259
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 15:52 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

"Gefietst? Nee hoor, ik neem altijd de bus... Of ga ik nou met de step...? Naja, in ieder geval hou ik inderdaad niet van distributie. Schandalig is het!... Oh nee, ik bedoel sandalen."
_O- _O- _O-
pi_154897401
Seizoen 9:
SPOILER
SPOILER

[ Bericht 10% gewijzigd door GTFransST op 04-08-2015 16:17:37 ]
  dinsdag 4 augustus 2015 @ 16:14:12 #199
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_154897757
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 15:29 schreef PeterKelder het volgende:

Dat was zo boeiend, dat ik het vergeten was bij de poll. :P
  dinsdag 4 augustus 2015 @ 16:16:56 #200
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_154897840
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 15:40 schreef Dizer het volgende:

Dizer _O_ _O_ _O_

Helaas is het een grote kleutersoap geworden. En als er een spannende verhaallijn is, dan weten ze geen spannend einde te bedenken en stopt alles plotseling.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')