Jammer dat ze vanaf de 10e box zo'n onhandig systeem gebruiken. De DVD's zitten er zo lomp in.quote:Op maandag 3 augustus 2015 23:36 schreef tramy het volgende:
[..]
Misschien krijgen we voor seizoen 14 of 15 zo'n mooie cover.
Met een andere castfoto natuurlijk
Ik hoop dat de 14e en 15e seizoen uitkomen,hoe zou ik ze dan bekijken als er geen DVD box komt?
Maar goed,dat de 13e eindelijk er is,vindt ze zoooooo mooi.
De negende en de 10e seizoen zijn ook sterk
Seizoen 3, 6, 9, en 12 vormen eigenlijk de hoogtepunten van die periodes.quote:Op maandag 3 augustus 2015 23:44 schreef MagicTheo het volgende:
Ik wil een box gaan aanschaffen van een seizoen, maar ik twijfel. Eerst wilde ik graag bij het begin beginnen, maar misschien is het ook wel mooi om een van de beste seizoenen eruit te pakken. Nog tips?
Ben een jonge kijker, en ik kan me dingen herinneren van seizoen 11, 12. Maar ik ben ook wel best benieuwd naar de tijd ervoor. Dus ik twijfel. Of ik koop dus 12, of eentje van de eerdere jaren.quote:Op maandag 3 augustus 2015 23:45 schreef Frey het volgende:
[..]
Seizoen 3, 6, 9, en 12 vormen eigenlijk de hoogtepunten van die periodes.
Weet niet wat je favoriete tijd was?
Ik heb wat zitten kloten met dat systeem zegquote:Op maandag 3 augustus 2015 23:42 schreef Frey het volgende:
[..]
Jammer dat ze vanaf de 10e box zo'n onhandig systeem gebruiken. De DVD's zitten er zo lomp in.
De boxen daarvoor waren perfect.
Misschien een beetje in het midden gaan zitten? Seizoen 6, dan heb je de exit van Frits en Herman en de komst van Ludo.quote:Op maandag 3 augustus 2015 23:47 schreef MagicTheo het volgende:
[..]
Ben een jonge kijker, en ik kan me dingen herinneren van seizoen 11, 12. Maar ik ben ook wel best benieuwd naar de tijd ervoor. Dus ik twijfel. Of ik koop dus 12, of eentje van de eerdere jaren.
Ga toch de 12e of 13e seizoen kopen,maar Frey heeft gelijk want de zesde en negende zijn sterk.quote:Op maandag 3 augustus 2015 23:47 schreef MagicTheo het volgende:
[..]
Ben een jonge kijker, en ik kan me dingen herinneren van seizoen 11, 12. Maar ik ben ook wel best benieuwd naar de tijd ervoor. Dus ik twijfel. Of ik koop dus 12, of eentje van de eerdere jaren.
Zoals Frey al zegt, is seizoen 6 wel een goed seizoen om mee te beginnen. Dan kun je altijd kiezen welke kant je op gaat qua seizoenenquote:Op maandag 3 augustus 2015 23:44 schreef MagicTheo het volgende:
Ik wil een box gaan aanschaffen van een seizoen, maar ik twijfel. Eerst wilde ik graag bij het begin beginnen, maar misschien is het ook wel mooi om een van de beste seizoenen eruit te pakken. Nog tips?
quote:Op maandag 3 augustus 2015 23:49 schreef Frey het volgende:
[..]
Misschien een beetje in het midden gaan zitten? Seizoen 6, dan heb je de exit van Frits en Herman en de komst van Ludo.
quote:Op maandag 3 augustus 2015 23:50 schreef tramy het volgende:
[..]
Ga toch de 12e of 13e seizoen kopen,maar Frey heeft gelijk want de zesde en negende zijn sterk.
En vergeet niet de komst van Ludo in seizoen 6,de 1000e afl .....en en en....
Thanks voor de input! Het gaat dus waarschijnlijk seizoen 6 worden. Morgen maar even internet afspeuren...quote:Op maandag 3 augustus 2015 23:54 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Zoals Frey al zegt, is seizoen 6 wel een goed seizoen om mee te beginnen. Dan kun je altijd kiezen welke kant je op gaat qua seizoenen
Seizoen 1 staat voor een groot deel nog wel op youtube geloof ik.quote:Op maandag 3 augustus 2015 23:56 schreef MagicTheo het volgende:
[..]
[..]
[..]
Thanks voor de input! Het gaat dus waarschijnlijk seizoen 6 worden. Morgen maar even internet afspeuren...
De rest van de seizoenen schijnen ook op Dailymotion te staan.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 11:11 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Seizoen 1 staat voor een groot deel nog wel op youtube geloof ik.
Hoewel ik seizoen 6 ook wel een mooi moment zou vinden om te beginnen.
Ben ik toch blij dat ik zelf gewoon bij het eerste seizoen ben begonnen van de dvd boxen.
Het zou wel erg jammer geweest zijn als ze daardoor gestopt zouden zijn ja.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 11:52 schreef _Kate_C_ het volgende:
[..]
De rest van de seizoenen schijnen ook op Dailymotion te staan.
*begrijpt opeens waarom men eerst seizoen 13 niet wilde uitgeven.
Sowieso een deel van seizoen 12 ja, evenals enkele afleveringen uit eerdere seizoenen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 11:52 schreef _Kate_C_ het volgende:
[..]
Volgens mij waren de releases van seizoen 20 en 21, ondanks de "grote vraag", lang niet zo succesvol op dvd. Dus ik denk dat ze eerder verder zullen gaan met seizoen 14quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 12:12 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Het zou wel erg jammer geweest zijn als ze daardoor gestopt zouden zijn ja.
Ik ben ook wel benieuwd of ze seizoen 22 nog gaan uitbrengen eigenlijk.
Echt? Ik weet dat er een paar afleveringen van seizoen 6 opstaan.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 11:52 schreef _Kate_C_ het volgende:
[..]
Laten we het in elk geval hopen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 12:20 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Volgens mij waren de releases van seizoen 20 en 21, ondanks de "grote vraag", lang niet zo succesvol op dvd. Dus ik denk dat ze eerder verder zullen gaan met seizoen 14Maar goed, dat ligt weer aan de verkoopcijfers van seizoen 13, dus het is afwachten.
Ik vind het eigenlijk ook gewoon niet kunnen, je maakt de markt kapot. Dat je bepaalde scene's erop zet lijkt me juist goede reclame, maar hele seizoenen vind ik te ver gaan.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 12:12 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Het zou wel erg jammer geweest zijn als ze daardoor gestopt zouden zijn ja.
Ik ben ook wel benieuwd of ze seizoen 22 nog gaan uitbrengen eigenlijk.
Netflix is idd ook geen gek idee (of iets vergelijkbaars). Al heb ik liever een dvd-box in mijn kastquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 12:22 schreef tramy het volgende:
[..]
Echt? Ik weet dat er een paar afleveringen van seizoen 6 opstaan.
Er waren een tijdje geleden afleveringen uit seizoen 10,maar deze zijn al lang verwijdert.
Het is ook beter,omdat je op de DVDs altijd de beste kwaliteit hebt.
Ik hoop nog een keer de begin van seizoen 22 te kunnen zien,het was zo ongeloofelijk spannend na de schietpartij.
Als ze nou na seizoen 13 stoppen met het uitgeven van de DVDs,kunnen ze misschien de afleveringen tegen betaling online stellen.
Zoals het bij Netlix en co is.
Dat van seizoen 22 zou mij verbazenquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 12:57 schreef _Kate_C_ het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk ook gewoon niet kunnen, je maakt de markt kapot. Dat je bepaalde scene's erop zet lijkt me juist goede reclame, maar hele seizoenen vind ik te ver gaan.
Ik hoorde dat seizoen 22 misschien in december komt en 14 volgend jaar juni/juli, maar dat is nog niet bevestigd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 13:17 schreef GTSTFreakje het volgende:
Seizoen 7:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |