Als volgend jaar ofzo de poortjes dicht gaan kan je buitenlangs lopen. Nu ook al natuurlijk om de drukte van het station te vermijden. Ding gaat in de toekomst aansluiten op Stationsplein Oost.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:09 schreef Mineola het volgende:
Wat bedoelen ze met die zogenoemde 'interwijkverbinding'? Is dat bedoeld als snellere looproute of zo? De afstand is even ver natuurlijk, maar het gros zal de middelste twee paden nemen lijkt me.
Nope, nog open. Gaat ergens eind dit jaar dicht.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 16:19 schreef d4v1d het volgende:
Ben er nog niet geweest. Maar het oude gedeelte is nu zeker afgesloten?
Dat moest tot vandaag bij de buurtsporen ook al, ging je aan de zuidkant naar beneden en moest je op het perron nog pleuriseind lopen.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 16:40 schreef d4v1d het volgende:
Maar Sporen B liggen aan de kant van de oude hal. Moet je straks in de nieuwe hal bij A naar beneden en dan lopen naar B?
Dude, stel je niet aan.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 16:45 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat moest tot vandaag bij de buurtsporen ook al, ging je aan de zuidkant naar beneden en moest je op het perron nog pleuriseind lopen.
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 18:06 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ben je al naar de bilt gelopen [ afbeelding ]
die enkele keer dat ik met het OV reis wil ik vervoerd worden, en dat betekent dat ik dus geen zin heb om zelf te gaan lopen. dus dan heb ik ook geen zin in teringlange perrons waar ik aan de andere kant moet zijn.quote:
quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 01:18 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
die enkele keer dat ik met het OV reis wil ik vervoerd worden, en dat betekent dat ik dus geen zin heb om zelf te gaan lopen. dus dan heb ik ook geen zin in teringlange perrons waar ik aan de andere kant moet zijn.
Ik denk dat je in de war bent met een taxiquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 01:18 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
die enkele keer dat ik met het OV reis wil ik vervoerd worden, en dat betekent dat ik dus geen zin heb om zelf te gaan lopen. dus dan heb ik ook geen zin in teringlange perrons waar ik aan de andere kant moet zijn.
Ach gossie jochie wil je er een kusje op? Helpt tegen de pijn.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 01:18 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
Dat is CorrioKlepierre-speak voor "Donder op met je Rabobrug".quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:09 schreef Mineola het volgende:
Wat bedoelen ze met die zogenoemde 'interwijkverbinding'? Is dat bedoeld als snellere looproute of zo? De afstand is even ver natuurlijk, maar het gros zal de middelste twee paden nemen lijkt me.
Voor het busstation. Die krijgt ook twee langwerpige perrons. Eerste daarvan gaat eind dit jaar open. Meeste bussen gaan op termijn ook verhuizen van oost naar west.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 08:25 schreef Neelix het volgende:
Op die plattegrond kan je naast spoor 20/21 ook nog een stel trappen zien. Zijn die voor de nieuwe tram die er ooit gaat komen?
"Klepierre" is het tegenwoordig. Oftewel: kut-fransen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 08:24 schreef Neelix het volgende:
[..]
Dat is Corrio-speak voor "Donder op met je Rabobrug".
ik zal je nog eens links en rechts over een tennisbaan sturen!quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:20 schreef Norrage het volgende:
Lopenik loop sowieso zoveel mogelijk.
Nice.quote:Op zondag 9 augustus 2015 17:43 schreef Mirel het volgende:
Wat foto's gemaaktVoel je vrij om een van deze te gebruiken voor in de OP ipv die trieste herfstfoto
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Close, Geldmuseum.quote:Op zondag 9 augustus 2015 18:20 schreef Bluezz het volgende:
Waar is die eerste gemaakt? Billitonkade of zo?
Ga maar in overvecht wonen, daar woont al allemaal van dat schreeuwtuig. Hebben we geen last van jequote:Op zondag 9 augustus 2015 17:12 schreef Unreachable_ het volgende:
Jajaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Utreggggggggg in da house!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
Mooie foto's Mirel. Bedanktquote:Op zondag 9 augustus 2015 17:43 schreef Mirel het volgende:
Wat foto's gemaaktVoel je vrij om een van deze te gebruiken voor in de OP ipv die trieste herfstfoto
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Camera Obscuradreef woon ik tijdelijk, leuk plekje hoorquote:Op zondag 9 augustus 2015 19:44 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ga maar in overvecht wonen, daar woont al allemaal van dat schreeuwtuig. Hebben we geen last van je
Maarsseveense Plassenquote:Op zondag 9 augustus 2015 19:51 schreef Unreachable_ het volgende:
[..]
Mooie foto's Mirel. BedanktWaar is die 5e foto gemaakt?
Ik zit op een plekje wat als IBB aanvoelt, maar netter.quote:
Grappig om te horen dat het zo is opgeknapt. Ik ken de buurt vanuit mijn jeugd (middelbare school om de hoek) en toen was het een van de meest onveilige plekken van Utrecht.quote:Op zondag 9 augustus 2015 23:11 schreef Mirel het volgende:
[..]
Ik zit op een plekje wat als IBB aanvoelt, maar netter.
Nu wonen er vooral studenten. Parkeerplaats is leeg maar er staan wel overal fietsen. En het chille is dat die buurtvereningen er nog zijn, waaronder een groepje Marokkaanse vaders en opa's die voor gratis je fiets reparerenquote:Op maandag 10 augustus 2015 00:44 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Grappig om te horen dat het zo is opgeknapt. Ik ken de buurt vanuit mijn jeugd (middelbare school om de hoek) en toen was het een van de meest onveilige plekken van Utrecht.
Heel veel hangende Marokkanen. Armoedige huurflats met dito mensen.
Ik ken iemand die zijn fiets gratis wil laten repareren, hij moest namelijk daardoor vanaf de bilt naar Utrecht lopenquote:Op maandag 10 augustus 2015 00:51 schreef Mirel het volgende:
[..]
Nu wonen er vooral studenten. Parkeerplaats is leeg maar er staan wel overal fietsen. En het chille is dat die buurtvereningen er nog zijn, waaronder een groepje Marokkaanse vaders en opa's die voor gratis je fiets repareren
De Marokkaanse jongeren bij mij in de wijk zijn ook heel aardig, ze vragen steeds of ik soms een probleem heb.quote:Op maandag 10 augustus 2015 00:51 schreef Mirel het volgende:
[..]
Nu wonen er vooral studenten. Parkeerplaats is leeg maar er staan wel overal fietsen. En het chille is dat die buurtvereningen er nog zijn, waaronder een groepje Marokkaanse vaders en opa's die voor gratis je fiets repareren
Haha dat had ik bij mijn vorige huis in Hoograven-zuid ookquote:Op maandag 10 augustus 2015 09:51 schreef Q. het volgende:
[..]
De Marokkaanse jongeren bij mij in de wijk zijn ook heel aardig, ze vragen steeds of ik soms een probleem heb.En ze hebben respect heel hoog in het vaandel staan.
En geiler?quote:Op maandag 10 augustus 2015 14:05 schreef Q. het volgende:
De stad zit weer vol nieuwe studentjes. Ik begin me elk jaar ouder te voelen.
Het ziet er al niet legaal uit.quote:Op maandag 10 augustus 2015 14:41 schreef larry_flynt het volgende:
Jong vlees![]()
Voel me ook elk jaar ouder
Edit: grapje ik zag alleen de eerste fotoquote:Op woensdag 19 augustus 2015 15:35 schreef Bluezz het volgende:
Ja dat ziet er leuk uit Nielsch!
Ik was maandag in mn ouwe staatsie voor een wandeling mét een fotoverslag voor mijn FBgroep en een etentje met oud-collega's van het Oudenrijn ziekenhuis.
Wat mij toch wel verbaasde was dat het Vreeburg nog maar zo klein is... de helft nog maar.
Het muziekcentrum vind ik dan nog wel apart en best mooi op die plek met straks een terras aan het water van de singel maar wat ik niet begrijp is dit. Zo zonde van het plein![]()
[ afbeelding ]
Kom er regelmatig, je ziet mij er vanavond wel op het terras zitten.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 08:44 schreef Gripper het volgende:
Zo is dat, en zolang de zaterdagmarkt er nog op past en er nog ruimte overblijft is dat plein zelfs nog te groot.
Ff wat anders. Wie heeft er al eens bij Ubica gegeten, is het wat? Wij gaan het vanavond proberen, ik ben wel benieuwd hoe het er na alle verbouwingen uitziet.
Ja wij hebben voor vanavond ook van die bonnen. Maar ze maken zich er dus ook niet met een matig menuutje vanaf omdat het weer eens van die kortingsactie-tokkies zijn die aanschuiven?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 09:19 schreef MevrouwPuff het volgende:
met de ah actie bij ubica gegeten, was prima! Echt een toevoeging dat er weer wat zit.
Mega-tof natuurlijk.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 09:22 schreef Gripper het volgende:
[..]
Q: ik weet toch helemaal niet hoe jij eruitziet joh.
Ik zal uitkijken naar een megatof persoon die schuw rondkijkend in zn eentje op zn mobiel zit te internettenquote:
Met bier in z'n hand.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 09:27 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ik zal uitkijken naar een megatof persoon die schuw rondkijkend in zn eentje op zn mobiel zit te internetten
Reeds twee restaurants gehad in Utrecht met die bonnen (nog 4 te gaan ofzo) en ja, die twee keer hebben wij wel een aangepast menu gekregen waar de keuze wat karig is (echter stond er elke keer iets lekkers op en hebben we prima gegeten). Ze verdienen toch ook vooral op de drank dus als je van plan bent om een fles wijn erbij te bestellen dan vinden ze het vast niet vervelend.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 09:22 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ja wij hebben voor vanavond ook van die bonnen. Maar ze maken zich er dus ook niet met een matig menuutje vanaf omdat het weer eens van die kortingsactie-tokkies zijn die aanschuiven?
wij hadden geen keus, maar een lekker menu!quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 09:22 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ja wij hebben voor vanavond ook van die bonnen. Maar ze maken zich er dus ook niet met een matig menuutje vanaf omdat het weer eens van die kortingsactie-tokkies zijn die aanschuiven?
Q: ik weet toch helemaal niet hoe jij eruitziet joh.
Bij Inspired (Biltstraat) stond juist hun specialiteit en trots erop (de Crushi ofzo). Wellicht dat ze je juist willen sturen naar hun specialiteiten want ik vond dat ding erg lekker. Mijn vrouw had het andere voorgerecht en dat was ook heerlijk.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 10:09 schreef Gripper het volgende:
Restaurants die zich er voor die actie makkelijk vanaf maken met een menuutje wat het geld niet waard is zijn ook wel erg stom bezig. Dan weet je zeker dat mensen die dit als kans aangrijpen om jouw restaurant eens te leren kennen niet meer terugkomen.
Als ik zie dat je van hun normale kaart voor hetzelfde geld veel lekkerder kunt eten... Is helaas al een paar keer voorgekomen met zo'n AH-actie of een groupon deal.
Voor tokkies die normaal dit niet kunnen betalen en nu voor half geld sjieke friemel kunnen proberen is het natuurlijk wel een uitgelezen kans.
Ik vond het echt geweldig toen ik nog op de ASW woonde. Die valse volkszangersquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 14:03 schreef Feestkabouter het volgende:
vreselijk die braderie. teringherrie al in de nacht tijdens het opbouwen, en dan vanaf een uur of 8 al harde muziek voor mijn deur...... ben blij dat ik er niet meer woon.
de dequote:Op vrijdag 21 augustus 2015 14:54 schreef Ireth het volgende:
Het ging mij om de foutWaarvan ik me nog steeds afvraag of ze het zelf ook niet doorhadden of dat het expres is gedaan
Same here. Weet nog wel dat ik met een enorme kater op bed lag en pal voor m'n deur een ondernemer had bedacht de aandacht van mensen te kunnen trekken met een luchthoorn die elke 10 minuten af gingquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 14:03 schreef Feestkabouter het volgende:
vreselijk die braderie. teringherrie al in de nacht tijdens het opbouwen, en dan vanaf een uur of 8 al harde muziek voor mijn deur...... ben blij dat ik er niet meer woon.
Ah, dat was het dus. Was tot in Tuindorp te horen en ik vroeg me af wat het wasquote:Op maandag 24 augustus 2015 22:44 schreef Bluezz het volgende:
Wat klonk dat leuk, Queen en Abba vanaf de Dom
Ik kon gewoon niks herkennen, echt irritantquote:Op maandag 24 augustus 2015 22:44 schreef Bluezz het volgende:
Wat klonk dat leuk, Queen en Abba vanaf de Dom
Wat is je budget?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 14:18 schreef pleintje55 het volgende:
Hallo,
Vanaf 1 september ga ik Informatica studeren in Utrecht. Probleem alleen is dat ik nog een kamer moet vinden. Ik ben 24 jaar en ik woon op dit moment nog in de provincie Groningen. Ik woon dus op een lange afstand van Utrecht ( ongeveer 2.36 uur als het goed is.).
Is er ook een regeling waardoor ik meer aanspraak maak vanwege de lange afstand die ik moet afnemen.
Mijn voorkeur is een studio/zelfstandige woning ( gezien ik 24 ben ), maar ingeval van nood, is een studentenkamer ook geen probleem.
Wat is tegenwoordig een redelijke site om makkelijk kamers te vinden?
Markplaats, kamerstunt, kamernet?
Weet iemand raad? Websites als kamernet zijn namelijk behoorlijk duur, dus als je een alternatief weet ( goede makelaar in provincie utrecht, laat het me weten).
Edit: Ik was vergeten te zeggen dat ik bereid ben om ook buiten utrecht te wonen.
Zolang de afstand max 45 minuten is, maakt het me niet uit.
inclusief huursubsdie maar er nog niet over heen verrekend = 600/650 ( huursubsidie komt er dus nog overheen)quote:
Wat bedoel je?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 14:23 schreef MevrouwPuff het volgende:
Vind je het wat om in de max te zitten? https://aanbod.sshxl.nl/o(...)%20bilt%2Cde%20meern
Dat is het gebouw van de eerste twee studio's in de link. Voordeel: goedkoop voor een zelfstandige woning, nadeel: op het randje van Kanaleneiland.quote:
ohwww... ik leen nog liever 300 /400 euro erbij dan dat ik dat doe.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 14:28 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Dat is het gebouw van de eerste twee studio's in de link. Voordeel: goedkoop voor een zelfstandige woning, nadeel: op het randje van Kanaleneiland.
Als je bereid bent om flink te betalen is er op korte termijn wel wat mogelijk qua kamer danwel studio. Wanneer je niet flink wilt betalen is een studio / woning in Utrecht Stad sowieso onhaalbaar en moet je "achteraan sluiten" voor een kamer of gewoon geluk hebben met hospiteren.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 14:18 schreef pleintje55 het volgende:
Hallo,
Vanaf 1 september ga ik Informatica studeren in Utrecht. Probleem alleen is dat ik nog een kamer moet vinden. Ik ben 24 jaar en ik woon op dit moment nog in de provincie Groningen. Ik woon dus op een lange afstand van Utrecht ( ongeveer 2.36 uur als het goed is.).
Is er ook een regeling waardoor ik meer aanspraak maak vanwege de lange afstand die ik moet afnemen.
Mijn voorkeur is een studio/zelfstandige woning ( gezien ik 24 ben ), maar ingeval van nood, is een studentenkamer ook geen probleem.
Wat is tegenwoordig een redelijke site om makkelijk kamers te vinden?
Markplaats, kamerstunt, kamernet?
Weet iemand raad? Websites als kamernet zijn namelijk behoorlijk duur, dus als je een alternatief weet ( goede makelaar in provincie utrecht, laat het me weten).
Edit: Ik was vergeten te zeggen dat ik bereid ben om ook buiten utrecht te wonen.
Zolang de afstand max 45 minuten is, maakt het me niet uit.
Met huursubsidie 650 euro. Let wel op dat de huursubsidie bij deze er nog wordt afgetrokken.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 14:41 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Als je bereid bent om flink te betalen is er op korte termijn wel wat mogelijk qua kamer danwel studio. Wanneer je niet flink wilt betalen is een studio / woning in Utrecht Stad sowieso onhaalbaar en moet je "achteraan sluiten" voor een kamer of gewoon geluk hebben met hospiteren.
Komt dus een beetje neer op budget. Hoe hoog is dat?
Max zit in een prima buurt, weliswaar wat uit het centrum maar zeker niet in het beruchte Kanaleneiland. Ken diverse starters op de arbeidsmarkt / oudere studenten die er wonen en die hebben het prima naar hun zin.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 14:38 schreef pleintje55 het volgende:
[..]
ohwww... ik leen nog liever 300 /400 euro erbij dan dat ik dat doe.
Begrijp me niet verkeerd, maar nee....
Ik ken Utrecht niet, maar goed. Kan dus geen kwaad. Zal erop reageren.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 14:43 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Max zit in een prima buurt, weliswaar wat uit het centrum maar zeker niet in het beruchte Kanaleneiland. Ken diverse starters op de arbeidsmarkt / oudere studenten die er wonen en die hebben het prima naar hun zin.
Misschien moet je in Den Dolder gaan wonen ofzo.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 14:44 schreef pleintje55 het volgende:
[..]
Ik ken Utrecht niet, maar goed. Kan dus geen kwaad. Zal erop reageren.
Moet mijn stufiverklaring eerst maar eens op die site zetten.
Ik heb alleen geen zin in om in een aso buurt te wonen. Hoeft niet wassenaar te zijn, maar het moet wel veilig zijn.
Alsof Kanaleneiland het einde van de wereld is...quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 14:38 schreef pleintje55 het volgende:
[..]
ohwww... ik leen nog liever 300 /400 euro erbij dan dat ik dat doe.
Begrijp me niet verkeerd, maar nee....
Nieuwegein is ongeveer het putje van Kanaleneilandquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:31 schreef Q. het volgende:
Kanaleneiland niets vinden en dan in Nieuwegein willen wonen.![]()
Nieuwegein.
wat bedoel je?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:49 schreef Q. het volgende:
[..]
Tenzij je wil dat iedereen in Utrecht je uit gaat lachen.
ik zou het gewoon doen, woonruimte vinden in de omgeving is niet zo heel makkelijk. En nee, Nieuwegein is niet hip, maar boeien, woonruimte om te beginnen is toch wel erg fijn.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:49 schreef pleintje55 het volgende:
[..]
wat bedoel je?
Ik ben niet bekend met utrecht of de provincie. Dus A.U.B. serieus
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:52 schreef Q. het volgende:
Nieuwegein is één groot ghetto vol paupers. Simpel gezegd.
Bel nou maar gewoon, N'gein is prima om te wonen als je in Utrecht gaat studeren...quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:53 schreef pleintje55 het volgende:
[..]
wat voor paupers?
Buitenlanders?
Als ik bel dan zeg ik het af. Dus wat????quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:54 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
[..]
Bel nou maar gewoon, N'gein is prima om te wonen als je in Utrecht gaat studeren...
En waarom ook niet, alsof je daar bang moet zijn ofzo.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:02 schreef dud0r het volgende:
Gewoon in kanaleneiland gaan wonen als een echte baas![]()
Heequote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:52 schreef Q. het volgende:
Nieuwegein is één groot ghetto vol paupers. Simpel gezegd.
Ik bekijk het niet zwart-wit.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:15 schreef Ireth het volgende:
Recht je rug eens en neem zelf je beslissingenGelijk af willen bellen omdat 1 iemand het woord "Ghetto" in de mond neemt
En met bepaalde delen in Kanaleneiland is ook niets mis. Denk dat je blij moet zijn als je iets vind kan krijgen wat groter en steviger is dan een driedeurslinnenkast van de Ikea...
Erger: echte Utrechters.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:53 schreef pleintje55 het volgende:
[..]
wat voor paupers?
Buitenlanders?
Je kunt daar echt prima wonen, wat Gripper al zei zit je vlakbij het OV (tram) en vlakbij winkelcentra (Makado, Cityplaza)quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:28 schreef pleintje55 het volgende:
[..]
Ik bekijk het niet zwart-wit.
Ik heb hiervoor in Verlengde visserstraat gewoond in Groningen. Normale saaie buurt, maar wel veilig.
Hoeft niet een Wassenaars buurt te zijn. Dat heb ik nooit gezegd. Het moet alleen een normale veilige buurt zijn. Anders leen ik liever wat bij. Daar doe ik niet moeilijk over ( Doe informatica, dus werk krijg ik wel ).
Dit is wel een volwassen reactie inderdaad.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:31 schreef Nielsch het volgende:
pleintje55 ben je serieus 24? Je lijkt namelijk wel 15 ofzo.
Ga lekker in Nieuwegein wonen en rondhangen in het Nieuwegein-topic. Doei.
Volgens mij hebben ik en anderen al diverse malen positief en hulpvaardig gereageerd maar is niets goed.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:33 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dit is wel een volwassen reactie inderdaad.
Wat dat betreft past ie goed hier in Utereg.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:35 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ik en anderen al diverse malen positief en hulpvaardig gereageerd maar is niets goed.
Je wil niet meer in Utrecht wonen?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:38 schreef pleintje55 het volgende:
bedankt voor de reacties.
Ik weet genoeg.
Precies, ik woon er al bijna 10 jaar.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:03 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
En waarom ook niet, alsof je daar bang moet zijn ofzo.
De kans is klein dat je die pakt.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:55 schreef zatoichi het volgende:
Ik zou als nieuweling in Utrecht om gewoon kanaleneiland pakken hoor (wel die city campus).
Better dan nieuwegein, hoe dan ook.
Verder is utrecht duur. Ik ga binnenkort in mijn eigen wijk verhuizen en moet daarvoor flink aan de maximale hypotheek. Maar ja je moet wat overhebben om in Utrecht te blijven ja....
Daarom.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:55 schreef zatoichi het volgende:
Maar ja je moet wat overhebben om in Utrecht te blijven ja....
Praktijk de Reiger dan misschien? Zit op de oudwijkerdwarsstraat. Ik ervaar het als goede zorg.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:24 schreef Eufonie het volgende:
Goedendag allemaal,
Heden ten dage woon ik op de Uithof, waarbij ik nog zoekende ben naar een gedegen huisarts. Hoewel momenteel weinig problemen heb ik een flinke psychiatrische voorgeschiedenis, waardoor ik toch wel waarde hecht aan een goed en betrouwbaar arts. Heb ondertussen flink wat gelezen over de recensies, en de stiekeme inschrijvingen, bij de praktijk op de Uithof (verbonden met Janskerkhof) zelf, alsmede wisselende reacties omtrent de praktijk bij Galgenwaard. Laatst genoemde heeft dan wel weer het voordeel dat, als ik het goed begrijp, het eerder een zorgcentrum met onder andere een tandarts en psycholoog is, hetgeen dan wel weer prettig is.
Kortom, kan ik mijzelf gewoon veilig inschrijven bij de praktijk te Galgenwaard, of beter iets zoeken wat verder weg, doch kwalitatief beter is?
Bedankt voor de hulp alvast,
Dank! Ziet er goed uit mijns inziens en lees er goede verhalen overquote:
Al mijn vrienden gaan of niet of naar Psy-Fi, heb niemand om het aan je te vragenquote:Op donderdag 27 augustus 2015 07:22 schreef dud0r het volgende:
Iemand hier die van plan was naar blackout te gaan morgen en niet meer gaat?
Of ken je nog mensen die een kaartje of 2 kwijt willen? Ik hoor het graag. Kon van het weekend geen kaarten bestellen en nu is het uitverkocht.
Jammer. Dan maar gewoon heel goed ticketswap in de gaten houden en hopen dat er bij een groepje dat ik ken nog mensen afzeggen.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 15:39 schreef Mirel het volgende:
[..]
Al mijn vrienden gaan of niet of naar Psy-Fi, heb niemand om het aan je te vragen
Maatregelen TivoliVredenburg na rellen afgelopen zaterdag
Vaag dat dit kan gebeuren. Ik heb eigenlijk nooit ruzies gezien in Utrecht bij de feesten waar ik heen ga. Even opgezocht wat Vunzige Deuntjes precies is en ja hoor, het is een feest met R&B, dance hall en hiphop, waar dus de stoere alphamannetjes op afkomen. Ik trek daar een verband in![]()
Als je dood wilt wel.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:27 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Hallo,
Weet iemand of er een country/western/cowboy winkel in Utrecht is? En is Mr Jacks een goede plek om te eten?
Bedankt!
Mr Jacks staat niet bekend om z'n goede eten. Probeer wat anders. Nog een voorkeur?quote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:27 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Hallo,
Weet iemand of er een country/western/cowboy winkel in Utrecht is? En is Mr Jacks een goede plek om te eten?
Bedankt!
Mr Jacks is prima. Altijd verse ratten in je eten en goed entertainment als de bediening weer ruzie met elkaar of met de klanten staat te maken.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:27 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
En is Mr Jacks een goede plek om te eten?
Grapje zeker. MrJacks is goedkoop en je waarvoor je betaalt. Ieder ander restaurant is beter.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:27 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Hallo,
Bedankt!
Briljant!quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 09:10 schreef Nielsch het volgende:
http://www.mrjacks.nl
Die website ook...
Ik krijg kotsneigingen van die gerechten...quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 09:13 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Hun website komt ook rechtstreekt uit de jaren '90
http://www.mrjacks.nl/
met fantastische foto's van hun heerlijke schotels:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat kosten die makker? En er is dus geen cowboy winkel jammer, een makker van mij gaat altijd naar mr jacks. Hij leeft nog.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 09:59 schreef PBateman1978 het volgende:
Mr. Jacks is het enige restaurant waar ik mijn geld heb teruggevraagd. (en gekregen)
Als ik een goeie pizza wil ga ik naar Santa Lucia in de Nobelstraat, eckte eckte Napolitaanse pizza's.
De website is vrij baas.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 09:10 schreef Nielsch het volgende:
http://www.mrjacks.nl
Die website ook...
Tussen de 8-15 euro ofzo. Echt goed Italiaans eten daar iig!quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 10:38 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Wat kosten die makker? En er is dus geen cowboy winkel jammer, een makker van mij gaat altijd naar mr jacks. Hij leeft nog.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 10:40 schreef Norrage het volgende:
Ja is Santa Lucia lekker? Ik kom er vaak langs (woon er praktisch naast) maar ziet er ook vrij amateuristisch uit. Goed om een vaste tent te hebben als ik zin heb in pizza
Die daar richting Wilhemninapark is ook lekker (kan even niet op de naam komen).
Net zoals ieder normaal mensquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 10:15 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ik krijg kotsneigingen van die gerechten...
Winkel waar je bv cowboy laarzen kan kopen, of hoeden.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 10:45 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Net zoals ieder normaal mens
Wtf is een cowboy winkel trouwens, volgens mij heb ik daar nog nooit van gehoord.
Ah, daar ga ik elke dag naar toe. Hoe kon ik dat vergeten?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 10:49 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Winkel waar je bv cowboy laarzen kan kopen, of hoeden.
Dus er is er een? Moet namelijk laarzen hebben.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 10:59 schreef Q. het volgende:
[..]
Ah, daar ga ik elke dag naar toe. Hoe kon ik dat vergeten?
Bij shoeline in de Lange Elisabethstraat verkopen ze dat soort laarzen zo te zien:quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 11:14 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Dus er is er een? Moet namelijk laarzen hebben.
Sendraquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 11:22 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Bij shoeline in de Lange Elisabethstraat verkopen ze dat soort laarzen zo te zien:
http://www.shoeline.nl/zoek/?Q=sendra
maar het is geen echte cowboywinkel waar je ook lasso's en hoeden kan halen.
Als je dat soort laarzen kan kopen kun je ook wel bij een fatsoenlijker restaurant eten dan Mr. Jacks.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 11:26 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Sendrabedankt man je hebt me gered kan ik daar gaan kijken.
Ik ga eerst eens kijken wat mijn maat is, en heb voor die laarzen eigenlijk al iedere maand 20 euro weg gezet. Ben dus al een dik jaar aan het sparen. Juist doordat ik naar tenten als Mr Jacks ga, kan ik ze betalen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 11:37 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Als je dat soort laarzen kan kopen kun je ook wel bij een fatsoenlijker restaurant eten dan Mr. Jacks.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 10:40 schreef Norrage het volgende:
Ja is Santa Lucia lekker? Ik kom er vaak langs (woon er praktisch naast) maar ziet er ook vrij amateuristisch uit. Goed om een vaste tent te hebben als ik zin heb in pizza
Die daar richting Wilhemninapark is ook lekker (kan even niet op de naam komen).
Persoonlijk zou ik naar de Burger Bar, de Eazie of de Frietwinkel gaan maar je moet het zelf weten natuurlijk.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 11:57 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Ik ga eerst eens kijken wat mijn maat is, en heb voor die laarzen eigenlijk al iedere maand 20 euro weg gezet. Ben dus al een dik jaar aan het sparen. Juist doordat ik naar tenten als Mr Jacks ga, kan ik ze betalen.
Maar ik denk dat ik gewoon bij menneke pis een obelix neem, dat lijkt me wel prima niet?
Frietwinkel ziet wel tof uit, maar is een grote friet daar ook groot?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 12:27 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Persoonlijk zou ik naar de Burger Bar, de Eazie of de Frietwinkel gaan maar je moet het zelf weten natuurlijk.
www.uitagendautrecht.nlquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 22:18 schreef Kaeli het volgende:
Is er een website waarop alle evenementen, festivals, etc. in Utrecht staan? Dus als ik bijv. morgen niks te doen heb, ik makkelijk kan zien waar ik naartoe kan gaan?
Ik vind alleen ouderwetse websites met boerengolf enzo.
Daar verbaas ik me ook over. Ik heb er minstens 15 jaar geleden voor het (eerst en) laatst gegeten en toen was het al dramatisch. Rauwe pizzabodems en zo. Ik heb sindsdien nooit anders over ze gehoord. Zouden ze daadwerkelijk overleven op die ene week UITdagen per jaar? Niemand gaat daar toch een tweede keer heen?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 09:57 schreef Blik het volgende:
De foto's van het Griekse landschap en de Griekse kunst voegen ook veel waarde toe aan een restaurant website.
Het ergste is eigenlijk nog wel dat die tent zo lang kan overleven, maar dat zal wel aan de studenten liggen die geen smaakpapillen meer overhebben na een weekend zuipen
Daar zitten best wat collectors items tussen, als ik me het goed herinner.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 09:25 schreef Nielsch het volgende:
http://www.duic.nl/nieuws(...)-gesigneerde-gitaar/
Henk Westbroek veilt (online) alle gesigneerde gouden platen en gitaren die voorheen te zien waren in de Stairway To Heaven.
Het komt door die website. Mensen worden er gehypnotiseerd door dit soort gifjes:quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 10:35 schreef Mineola het volgende:
[..]
Daar verbaas ik me ook over. Ik heb er minstens 15 jaar geleden voor het (eerst en) laatst gegeten en toen was het al dramatisch. Rauwe pizzabodems en zo. Ik heb sindsdien nooit anders over ze gehoord. Zouden ze daadwerkelijk overleven op die ene week UITdagen per jaar? Niemand gaat daar toch een tweede keer heen?
Klopt ja. De S2H is echt een saaie plek geworden.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 13:38 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Daar zitten best wat collectors items tussen, als ik me het goed herinner.
Ik denk dat ik er nu 5x geweest ben ofzo. Niks extreem mis mee als je maar 5 euro betaalt....quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 10:35 schreef Mineola het volgende:
[..]
Daar verbaas ik me ook over. Ik heb er minstens 15 jaar geleden voor het (eerst en) laatst gegeten en toen was het al dramatisch. Rauwe pizzabodems en zo. Ik heb sindsdien nooit anders over ze gehoord. Zouden ze daadwerkelijk overleven op die ene week UITdagen per jaar? Niemand gaat daar toch een tweede keer heen?
Een maar van mij heeft net een appartement voor ¤850 per maand geregeld met circa ¤100 makelaars kosten. Als je wilt ka ik wel navragen welke makelaar dat was en wel projectquote:Op zondag 30 augustus 2015 00:07 schreef rodevlekjes het volgende:
Hey guiz, ik volg de draad echt totaal niet (sorry), maar ik weet dat Fok! altijd met geniale oplossingen komt.. Heeft iemand enig idee waar ik awesome woonruimte kan regelen zonder een fortuin aan bemiddelings kosten ed. kwijt te zijn?
dat klinkt als een hele goed deal man, als je wilt, zou tof zijnquote:Op zondag 30 augustus 2015 00:10 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Een maar van mij heeft net een appartement voor ¤850 per maand geregeld met circa ¤100 makelaars kosten. Als je wilt ka ik wel navragen welke makelaar dat was en wel project
Prima ik ga er achteraanquote:Op zondag 30 augustus 2015 00:12 schreef rodevlekjes het volgende:
[..]
dat klinkt als een hele goed deal man, als je wilt, zou tof zijn
Ja, want geld witwassen door horeca is iets wat niet voorkomt, zeker niet in Utrecht. *kuch*Amsterdamse straatweg*kuch*quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 10:35 schreef Mineola het volgende:
[..]
Schijnt in het gat te willen springen van de Havana, als 'club stairway'.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 16:35 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Klopt ja. De S2H is echt een saaie plek geworden.
Ja hallo, laat mij nou gewoon naar 15 verschillende kappers gaan!quote:Op dinsdag 1 september 2015 11:51 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ja, want geld witwassen door horeca is iets wat niet voorkomt, zeker niet in Utrecht. *kuch*Amsterdamse straatweg*kuch*
Kan ik me wel iets bij voorstellen. Slim van het management; zo'n salsaclub trekt volgens mij toch meer publiek dan een rockclub.quote:Op dinsdag 1 september 2015 11:54 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Schijnt in het gat te willen springen van de Havana, als 'club stairway'.
Een restaurant is altijd handig om te hebben als front. Zeker met je drankvergunning en de marge die op drank zit kun je lekker sjoemelen qua geldstromen. Ook een mooie plek om mensen op de loonlijst te hebben...quote:Op dinsdag 1 september 2015 11:51 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ja, want geld witwassen door horeca is iets wat niet voorkomt, zeker niet in Utrecht. *kuch*Amsterdamse straatweg*kuch*
Hoezo, genoeg buitenlanders daar om ruimte te bieden aan die 50 shoarma-zaken en theehuizen... Vind het een beetje demoniserend t.o.v. onze allochtone medemensquote:Op dinsdag 1 september 2015 11:51 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Bus- en tram viaduct zie:http://cu2030.nl/archive/2015-07-16/viaduct-voor-bus-en-tramquote:Op dinsdag 1 september 2015 16:16 schreef Neelix het volgende:
Iemand enig idee wat voor brug ze nu aan het bouwen zijn bij het station, ongeveer bij de oude fietstunnel?
Iedereen hier raadde het af en toch ga je er eten, dan vond je het nog prima ook. Je bent een rare jongen.quote:Op dinsdag 1 september 2015 17:00 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Mr jacks overleefd met een lekkere pizza, veen slecht woord. Nouja het gebouw is een beetje vervallen.
"Speciaal"quote:Op dinsdag 1 september 2015 19:01 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Iedereen hier raadde het af en toch ga je er eten, dan vond je het nog prima ook. Je bent een rare jongen.
zie de chinees in de Rozenstraat. Al is dat vooral een gokpaleisquote:Op dinsdag 1 september 2015 12:01 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Een restaurant is altijd handig om te hebben als front. Zeker met je drankvergunning en de marge die op drank zit kun je lekker sjoemelen qua geldstromen. Ook een mooie plek om mensen op de loonlijst te hebben...
quote:Op dinsdag 1 september 2015 19:01 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Iedereen hier raadde het af en toch ga je er eten, dan vond je het nog prima ook. Je bent een rare jongen.
Dit inderdaad, maar kort samengevat het was gewoon goedkoop, wat mij werd aangeraden waren de gemoederen het ook niet over eens. Overigens was een pizza daar alweer een stuk duurder. Goedkoop is wat ik wil!quote:
Ja bedankt voor de tip wat een goeie was, heb even rustig kunnen kijken ze hadden een model dat mij wel kon bekoren, maar zal eerst nog moeten wachten tot mijn oude versleten is.quote:Op dinsdag 1 september 2015 19:32 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Nog gelukt met de cowboylaarzen?
foto klein. Kost je ¤14,95, krijg je 6 pasfoto's en de digitale versie via e-mail en garantie voor het geval je foto afgekeurd wordt.quote:Op woensdag 2 september 2015 13:10 schreef StarCastic het volgende:
Weet iemand hier waar je in de binnenstad het beste en geschikte pasfoto's kan laten maken voor een rijbewijs?
Ah, ja, een opvolg post van cu2030 geeft nog meer uitleg en foto's. Het is geen tijdelijke brug, maar voorbereidingen voor de aanleg van de vaste brug die daar komt. Je fietst dan onder de bouwplaats door.quote:Op dinsdag 1 september 2015 18:51 schreef bork het volgende:
[..]
Bus- en tram viaduct zie:http://cu2030.nl/archive/2015-07-16/viaduct-voor-bus-en-tram
Op het station staan meerdere van die apparaten.quote:Op woensdag 2 september 2015 13:33 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
foto klein. Kost je ¤14,95, krijg je 6 pasfoto's en de digitale versie via e-mail en garantie voor het geval je foto afgekeurd wordt.
bij mij mislukken die foto's in zo'n hokje altijd, dus ik ga voor een fotograaf, met die belachelijk strenge eisen werden mijn eerdere foto's afgekeurdquote:Op donderdag 3 september 2015 17:25 schreef RoodWitBlauw het volgende:
[..]
Op het station staan meerdere van die apparaten.
Voor 6 euro heb je 4 fotoos. Prima kwaliteit.
Gemeentekantoor is nu aan jaarbeurszijde van het station
Tevens schaamteloze tvp
Dat.quote:Op donderdag 3 september 2015 17:44 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
bij mij mislukken die foto's in zo'n hokje altijd, dus ik ga voor een fotograaf, met die belachelijk strenge eisen werden mijn eerdere foto's afgekeurd
Ja, gewoon blikje kopen bij 2go en op een bankje achterover klappenquote:Op vrijdag 4 september 2015 14:53 schreef Nielsch het volgende:
Ik vind het trouwens een belachelijk gemis dat je nergens op Utrecht CS fatsoenlijk bier kan drinken. Alles draait om koffie tegenwoordig. Vroeger had je Café Hoog Centraal, De Tijd, Copperfield Pub en dat café met dat openluchtterras aan het Jaarbeursplein. Tegenwoordig moet je je behelpen met een blik van de AH 2Go.
Tja als je ziet hoe de gemiddelde fietser zich gedraagt in het verkeer....quote:Op vrijdag 4 september 2015 15:20 schreef MevrouwPuff het volgende:
jeetje, mn vriend zag vanochtend een overleden fietser op de bleekstraat. Gevaarlijk hoor, utrecht...
Weet jij wat er gebeurt is dan?quote:Op vrijdag 4 september 2015 16:43 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Tja als je ziet hoe de gemiddelde fietser zich gedraagt in het verkeer....
Nog anderhalve maand, dan gaat het Grand Cafe op de bovenverdieping van CS open.quote:Op vrijdag 4 september 2015 14:53 schreef Nielsch het volgende:
Ik vind het trouwens een belachelijk gemis dat je nergens op Utrecht CS fatsoenlijk bier kan drinken. Alles draait om koffie tegenwoordig. Vroeger had je Café Hoog Centraal, De Tijd, Copperfield Pub en dat café met dat openluchtterras aan het Jaarbeursplein. Tegenwoordig moet je je behelpen met een blik van de AH 2Go.
Je moet toch wat als je op de trein moet wachten. Tegenwoordig is alles koffie.quote:Op vrijdag 4 september 2015 14:55 schreef Norrage het volgende:
Alsof je op Utrecht CS bier wilt drinken
Blikken van de Appie2Ga dus.quote:Op vrijdag 4 september 2015 17:38 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Je moet toch wat als je op de trein moet wachten. Tegenwoordig is alles koffie.
Nee dat zeg ik toch ook niet. Het enige wat ik beweer is dat ik regelmatig fietsers daar of waar dan ook in de stad, zonder te kijken dit rood zie rijden.quote:Op vrijdag 4 september 2015 16:44 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Weet jij wat er gebeurt is dan?
Edit: het was trouwens een scooter, volgens DUIC
Kan net zo goed de fout van een andere weggebruiker zijnquote:Op vrijdag 4 september 2015 17:51 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Nee dat zeg ik toch ook niet. Het enige wat ik beweer is dat ik regelmatig fietsers daar of waar dan ook in de stad, zonder te kijken dit rood zie rijden.
Dat hoeft in dit geval helemaal niet gebeurt te zijn maar het verbaast me in ieder geval niet dat er een keer een fietser is doodgereden. Hoe tragisch het ook is.
Of een brommer, die rijden vaak nog onvoorzichtiger...
en dit.quote:Op vrijdag 4 september 2015 17:51 schreef Q. het volgende:
Ik fiets regelmatig door rood maar alleen als ik de plek echt goed ken ik weet dat het kan. Bij de Bleekstraat nooit. Veel te gevaarlijk.
True, ik lees op DUIC dat het een ongeval tussen taxi en scooter is, maar ook dat de bestuurder met onbekend letsel naar het ziekenhuis is gebracht; niets over een dodelijk ongeval. Het gaat om hetzelfde als wat de vriend van mevrouw Puff heeft gezien?quote:Op vrijdag 4 september 2015 18:10 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Kan net zo goed de fout van een andere weggebruiker zijn
Bij dat nieuwe restaurant met een Julia's kun je wel Peroni drinken zag ik.quote:Op vrijdag 4 september 2015 16:51 schreef Q. het volgende:
[..]
Nog anderhalve maand, dan gaat het Grand Cafe op de bovenverdieping van CS open.
Wel hetzelfde, er lag niets naast de persoon, hij ging uit van een fietser. Misschien bracht ie het in visserslatijn door onwetendheidquote:Op vrijdag 4 september 2015 22:44 schreef zatoichi het volgende:
[..]
True, ik lees op DUIC dat het een ongeval tussen taxi en scooter is, maar ook dat de bestuurder met onbekend letsel naar het ziekenhuis is gebracht; niets over een dodelijk ongeval. Het gaat om hetzelfde als wat de vriend van mevrouw Puff heeft gezien?
Dan heb je de witte gebreide kindermuts over het hoofd gezienquote:Op zondag 6 september 2015 08:50 schreef dud0r het volgende:
Meest vreemde dingen die er rond dit tijdstip op de asw liggen.
Sokken,een luier, 1 schoen
Die lag misschien aan de andere kant dan.quote:Op zondag 6 september 2015 12:19 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dan heb je de witte gebreide kindermuts over het hoofd gezien
Ruim het dan op!quote:Op maandag 7 september 2015 10:21 schreef Q. het volgende:
Het is weer een lekkere tyfuszooi op de Croeselaan.
Hou op, heb er ook last van, Witte Vrouwen, geen idee btw, ik had gehoopt dat jij het wel zou weten, kleine slaapt lekker door btwquote:Op maandag 7 september 2015 23:26 schreef zatoichi het volgende:
Pfff die politie helikopter hangt al een kwartier boven de wijk (tuinwijk vogelenbuurt) enorm lawaai zelfs met de ramen dicht.
Iemand die weet wat ze aan het doen zijn? Behalve dan de buurt wakker houden?
Goeie grap. Die zijn daar allemaal al lang weggevlucht.quote:Op dinsdag 8 september 2015 10:49 schreef Nielsch het volgende:
Het was een verkenningshelikopter van IS. Die waren op zoek naar een ongelovige in het Overvechtse Kalifaat.
Ditquote:Op woensdag 9 september 2015 20:08 schreef Neelix het volgende:
Lol, er hangt een helikopter boven Wittevrouwen en de wereld is te klein. Dat ding voert al jaren routinevluchten uit boven Utrecht, maar tot nu toe met name in andere wijken.
Het is echt weer onwijs krap bemeten. Een twee-richtingsfietspad van nog geen 2 meter breed met haakse bochten, tussen hekjesquote:Op maandag 7 september 2015 10:21 schreef Q. het volgende:
Het is weer een lekkere tyfuszooi op de Croeselaan.
Welnee; ten eerste werd hij tot nog toe voornamelijk ingezet als hulpmiddel; vaak met het bericht dat er daarna iemand gepakt zou zijn. Bovendien was dat vaak maar vijf minuten. En hij is hier (tuinwijk) regelmatig te vinden.quote:Op woensdag 9 september 2015 20:08 schreef Neelix het volgende:
Lol, er hangt een helikopter boven Wittevrouwen en de wereld is te klein. Dat ding voert al jaren routinevluchten uit boven Utrecht, maar tot nu toe met name in andere wijken.
Wat je beschrijft is niet anders dan wat ik ook wel eens in Rivierenwijk hoor. En wat schijnbaar in Houten ook wel eens gebeurt.quote:Op woensdag 9 september 2015 20:14 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Welnee; ten eerste werd hij tot nog toe voornamelijk ingezet als hulpmiddel; vaak met het bericht dat er daarna iemand gepakt zou zijn. Bovendien was dat vaak maar vijf minuten. En hij is hier (tuinwijk) regelmatig te vinden.
Het verschil is dat hij nu veel en veel lager vloog, een half uur lang rondom het griftpark bleef cirkelen en dus veel meer lawaai veroorzaakte om 23:00.
Totaal anders dan voorgaande keren.
Het is ellende.quote:Op woensdag 9 september 2015 20:12 schreef Neelix het volgende:
[..]
Het is echt weer onwijs krap bemeten. Een twee-richtingsfietspad van nog geen 2 meter breed met haakse bochten, tussen hekjes. Ze zijn in ieder geval zo slim geweest om ruim verkeersregelaars in te zetten, want anders was het echt drama geweest.
Net op de terugweg heb ik de voetgangersoversteek genomen vanaf het Jaarbeursplein, dat voetpad is ontzettend ruim en fietst een stuk prettiger.
Ze moeten echt beter de ruimte gebruiken bij de Croeselaan. Het is daar echt al zo lang drama, er ligt veel open, maar ook ontzettend veel stil. En de fietser proppen ze maar weg.
Dus? Het maakt toch niet uit waar dat ding rondhangt, ik neem aan dat ook in rivierenwijk of houten er mensen last van hebben...quote:Op woensdag 9 september 2015 21:12 schreef Neelix het volgende:
[..]
Wat je beschrijft is niet anders dan wat ik ook wel eens in Rivierenwijk hoor. En wat schijnbaar in Houten ook wel eens gebeurt.
Dat is het ook niet. Dat wordt al jaren geroepen. Maar als het in Wittevrouwen gebeurt is het ineens nieuws.quote:Op woensdag 9 september 2015 22:35 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Dus? Het maakt toch niet uit waar dat ding rondhangt, ik neem aan dat ook in rivierenwijk of houten er mensen last van hebben...
Ik vind het niet normaal om dat te doen om 23u.
Ga dat eens proberen.quote:Op zondag 13 september 2015 11:30 schreef zatoichi het volgende:
Nou nieuws.... omdat het op duic staat? Als ik op facebook zet dat ik een scheet heb gelaten in het centrum en ik krijg genoeg likes dan staat het ook op die site...
ik hoop dat de enorme bouwput ernaast dan dicht is, het ziet er best eng uitquote:Op zondag 13 september 2015 13:07 schreef Kauai het volgende:
Megabiscoop CineMec de Sterrenkijker opent 18 september zijn deuren
http://www.nu.nl/film/412(...)eptember-deuren.html
Ben wel benieuwd.
Ik ook. Wel blij dat er nu vlakbij een, hopelijk, fatsoenlijke bioscoop is. We zijn nu eigenlijk al een paar jaar niet meer naar de bios geweest omdat de gewone bioscopen niet echt geweldig zijn (met uitzondering van louis hartlooper etc.)quote:Op zondag 13 september 2015 13:07 schreef Kauai het volgende:
Ben wel benieuwd.
tokkies gonna tokquote:Op maandag 14 september 2015 09:01 schreef d4v1d het volgende:
Mensen die hun brommer parkeren voor de trap van de fietsenstalling op het jaarbeursplein![]()
Echt letterlijk dr voor
Toch zie ik mezelf er niet naartoe fietsen. Ik wacht nog wel een paar jaar op die bij de Jaarbeurs.quote:Op maandag 14 september 2015 08:47 schreef The6thgate het volgende:
[..]
Ik ook. Wel blij dat er nu vlakbij een, hopelijk, fatsoenlijke bioscoop is. We zijn nu eigenlijk al een paar jaar niet meer naar de bios geweest omdat de gewone bioscopen niet echt geweldig zijn (met uitzondering van louis hartlooper etc.)
Er staan ondertussen bijna meer fietsen op het plein dan er in de stalling zouden passen. D'r wordt niet echt tegen opgetreden lijkt het, dus dat schiet niet echt op.quote:Op maandag 14 september 2015 09:01 schreef d4v1d het volgende:
Mensen die hun brommer parkeren voor de trap van de fietsenstalling op het jaarbeursplein![]()
Echt letterlijk dr voor
Ik hoor goede verhalen over Budget Hair and Beauty op de Amsterdamsestraatweg. Het haar van mijn dochter wordt daar ook altijd geknipt, maar dat is alleen puntjes (en stijl) dus qua krullen heb ik er geen ervaring.quote:Op maandag 21 september 2015 11:13 schreef _Loki het volgende:
Oke heel wat anders.
Ik zoek een goede kapper in Utrecht, voor max. 20 euro, iets erboven mag ook. M'n oude kapper wordt te duur. Ik ben vrouw heb krullen, iets wat ook niet alle kappers snappen, als dat helpt. Advies?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:Op maandag 21 september 2015 11:26 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik hoor goede verhalen over Budget Hair and Beauty op de Amsterdamsestraatweg. Het haar van mijn dochter wordt daar ook altijd geknipt, maar dat is alleen puntjes (en stijl) dus qua krullen heb ik er geen ervaring.
http://budgethairbeauty.nl/Ga ik daar maar eens kijken de volgende keer, moest bij de Team Kappers op de ASW nml. 27 euro afrekenen laatst voor een heren knipbeurt, dat doe ik echt niet meer...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let's drop some acid and go to a titty bar.
¤2250 voor knipbeurt is best aan de prijs ja.quote:Op maandag 21 september 2015 11:59 schreef Norrage het volgende:
Ik vind knippen in Utrecht sowieso bizar duur. In Delft (waar ik studeerde) was het gemiddeld echt de helft goedkoper. En heb hier best wat research gedaan om een goede/goedkope kapper te vinden. Ik betaal iig 2250, wat ik al erg duur vind. (14 euro in Delft, bij praktisch een zelfde soort kapper).
Hoelang doe je er dan over naar je tennisclub???quote:Op maandag 21 september 2015 13:47 schreef Norrage het volgende:
Ja, ASW is iets te ver weg voor mij (jawel 10 minuten fietsen) maar wellicht toch eens doen. Ik zit inderdaad bij Haarhoek, dat wordt ook elk jaar duurder. Maar alles in het centrum is naar mijn ervaring >20 euro...
Ja ik zag je emailquote:Op maandag 21 september 2015 14:41 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
Hoelang doe je er dan over naar je tennisclub???
ONZE tennisclub trouwens, heb me vrijdag ingeschreven.
Yea dat doe ik nu ook, bij de kinki. Maar dat wordt me een beetje te veel.quote:
Is toch ook belangrijk!quote:Op maandag 21 september 2015 15:34 schreef bork het volgende:
Komt regelmatig terug die kappersvraag, volgende keer onemen in de OP
Gisteravond nog gewoon moeten betalen daar.quote:Op maandag 21 september 2015 17:29 schreef d4v1d het volgende:
Sinds wanneer betaal je niet jn de jaarbeursstalling als je daar langer dan n dag staat?
Ik had mn fiets zaterdagochtend gestald, haal ik hem net op en ik betaal niks. Had nog gevraagd of t wel klopte zelfs.quote:Op maandag 21 september 2015 17:37 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Gisteravond nog gewoon moeten betalen daar.
Nog duurder dan Rembrandt. Nou ben benieuwdquote:Op zondag 13 september 2015 13:07 schreef Kauai het volgende:
Ben wel benieuwd.
Doet mij hier aan denken:quote:Op maandag 21 september 2015 21:31 schreef speknek het volgende:
Was deze hier al eens gepost?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat water komt vanaf de munt en loopt oostwaarts tot de Daalsesingel. Op dit moment loopt er een flinke weg overheen daar, dus het is niet echt te herkennen.quote:Op maandag 21 september 2015 21:35 schreef Ireth het volgende:
Wat is dat water onderaan nou? Ik probeer het te visualiseren, maar het lukt niet helemaal.
Ik zit gewoon elke keer model bij het beautycollegequote:Op dinsdag 22 september 2015 09:41 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Meer dan 10 euro betalen voor een kapper.
Ik ga op de uithof, wassen + knippen voor 7.50. Je moet wel houden van een gokje wagen. Maar bij mij heeft het altijd redelijk tot goed uitgepakt, en ze nemen erg de tijd voor je omdat ze het graag goed willen doen en willen leren (wat ook wel leuk is).
Naast de Media Markt in HC zit een goeie.quote:Op dinsdag 22 september 2015 09:57 schreef Blik het volgende:
Staat er een fotobus bij het gemeentekantoor? Moet donderdag een paspoort aanvragen voor mijn zoontje van 3 maanden en wil niet eerst de halve stad door voor een foto.
Wat een pisbedrijf is het toch ook...quote:Gemeente Utrecht en Corio Klépierre tegenover elkaar in rechtszaal om perrontrappen Moreelsebrug
De nieuwe eigenaar van Hoog Catharijne, Klépierre, heeft de gemeente Utrecht en ProRail voor de rechter gedaagd vanwege de perrontrappen die komen bij de nog te bouwen Moreelsebrug, die het Moreelsepark met de Croeselaan gaat verbinden.
Dat meldt De Telegraaf. Klépierre, dat anderhalf jaar geleden Corio afloste als nieuwe eigenaar van Hoog Catharijne, bereidt een planschadeclaim van miljoenen euro’s voor tegen gemeente Utrecht. Klépierre denkt dat huurders van Hoog Catharijne omzetverlies kunnen lijden als reizigers niet langer alleen via het winkelcentrum naar de perrons van Utrecht Centraal kan komen.
Dat meldt De Telegraaf op gezag van ‘goed ingevoerde bronnen’. De gemeente en ProRail willen de perrontrappen bouwen om de veiligheid van Utrecht Centraal te vergroten. Doordat er voor Utrecht Centraal veel meer bezoekers worden verwacht zou er bij een noodsituatie zonder perrontrappen mensen niet snel genoeg weg kunnen komen.
Kunnen we niet een protesactie organiseren; een maand lang niet shoppen in hoog catherijne omdat de eigenaar van HC zich zo opstelt. Kunnen de bedrijven die er zitten een miljoenenclaim gaan voorbereiden aan die eigenaarquote:Op dinsdag 22 september 2015 11:12 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Wat een pisbedrijf is het toch ook...
http://www.duic.nl/nieuws(...)rappen-moreelsebrug/
Dankjewel, dan ga ik die proberen. Ligt mooi op de weg naar het gemeentekantoorquote:Op dinsdag 22 september 2015 10:21 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Naast de Media Markt in HC zit een goeie.
zo'n claim heeft alleen kans als ergens is beloofd dat er geen andere routes naar het station komen..... en dat kan ik me niet voorstellenquote:Op dinsdag 22 september 2015 11:12 schreef Nielsch het volgende:
[..]
met de prutsers van de gemeente Utrecht kan ik me dat eigenlijk juist wel heel goed voorstellenquote:Op dinsdag 22 september 2015 12:38 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
zo'n claim heeft alleen kans als ergens is beloofd dat er geen andere routes naar het station komen..... en dat kan ik me niet voorstellen
Irritante is wel dat als ze "om veiligheidsredenen" die trappen willen hebben er een grote kans is dat het alleen als nooduitgang gebruikt mag worden. En daar zit ik echt niet op te wachten.quote:Op dinsdag 22 september 2015 11:12 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |