wat bedoel je?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:49 schreef Q. het volgende:
[..]
Tenzij je wil dat iedereen in Utrecht je uit gaat lachen.
ik zou het gewoon doen, woonruimte vinden in de omgeving is niet zo heel makkelijk. En nee, Nieuwegein is niet hip, maar boeien, woonruimte om te beginnen is toch wel erg fijn.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:49 schreef pleintje55 het volgende:
[..]
wat bedoel je?
Ik ben niet bekend met utrecht of de provincie. Dus A.U.B. serieus
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:52 schreef Q. het volgende:
Nieuwegein is één groot ghetto vol paupers. Simpel gezegd.
Bel nou maar gewoon, N'gein is prima om te wonen als je in Utrecht gaat studeren...quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:53 schreef pleintje55 het volgende:
[..]
wat voor paupers?
Buitenlanders?
Als ik bel dan zeg ik het af. Dus wat????quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:54 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
[..]
Bel nou maar gewoon, N'gein is prima om te wonen als je in Utrecht gaat studeren...
En waarom ook niet, alsof je daar bang moet zijn ofzo.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:02 schreef dud0r het volgende:
Gewoon in kanaleneiland gaan wonen als een echte baas![]()
Heequote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:52 schreef Q. het volgende:
Nieuwegein is één groot ghetto vol paupers. Simpel gezegd.
Ik bekijk het niet zwart-wit.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:15 schreef Ireth het volgende:
Recht je rug eens en neem zelf je beslissingenGelijk af willen bellen omdat 1 iemand het woord "Ghetto" in de mond neemt
En met bepaalde delen in Kanaleneiland is ook niets mis. Denk dat je blij moet zijn als je iets vind kan krijgen wat groter en steviger is dan een driedeurslinnenkast van de Ikea...
Erger: echte Utrechters.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:53 schreef pleintje55 het volgende:
[..]
wat voor paupers?
Buitenlanders?
Je kunt daar echt prima wonen, wat Gripper al zei zit je vlakbij het OV (tram) en vlakbij winkelcentra (Makado, Cityplaza)quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:28 schreef pleintje55 het volgende:
[..]
Ik bekijk het niet zwart-wit.
Ik heb hiervoor in Verlengde visserstraat gewoond in Groningen. Normale saaie buurt, maar wel veilig.
Hoeft niet een Wassenaars buurt te zijn. Dat heb ik nooit gezegd. Het moet alleen een normale veilige buurt zijn. Anders leen ik liever wat bij. Daar doe ik niet moeilijk over ( Doe informatica, dus werk krijg ik wel ).
Dit is wel een volwassen reactie inderdaad.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:31 schreef Nielsch het volgende:
pleintje55 ben je serieus 24? Je lijkt namelijk wel 15 ofzo.
Ga lekker in Nieuwegein wonen en rondhangen in het Nieuwegein-topic. Doei.
Volgens mij hebben ik en anderen al diverse malen positief en hulpvaardig gereageerd maar is niets goed.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:33 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dit is wel een volwassen reactie inderdaad.
Wat dat betreft past ie goed hier in Utereg.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:35 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ik en anderen al diverse malen positief en hulpvaardig gereageerd maar is niets goed.
Je wil niet meer in Utrecht wonen?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:38 schreef pleintje55 het volgende:
bedankt voor de reacties.
Ik weet genoeg.
Precies, ik woon er al bijna 10 jaar.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:03 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
En waarom ook niet, alsof je daar bang moet zijn ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |