Inderdaad.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:17 schreef Haringkop het volgende:
Gaan we serieus voor de middelmaat met Kramer en Kazim? Achabar zal zich ook wel.achter de oren krabben waarom hij verlengd heeft.
Terwijl die laatste in mijn ogen de meeste potentie heeft een topschutter te worden.
Wat zou er achter de schermen spelen dat we nu wel Kramer willen hebben? Gaat Kazim dan toch weg?
Breedteversterkingen zijn zo nietszeggend. Je moet gewoon spelers halen die goed kunnen concurreren met de huidige basisklanten. Daar schiet je veel meer op dan met aankopen onder het mom van 'breedteversterking'.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:07 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Gezeur over Kramer kan ik me nog voorstellen, maar verder is het gewoon het eeuwige gejankbal.
Kuyt is een begrijpelijke transfer, Vejinovic een goede aanwinst, Van der Heijden is gewoon een goede om transfervrij binnen te halen en ook Botteghin zou een goede breedte versterking zijn.
Maar het is het eeuwige gejank over "middelmaat". Dezelfden die Warner Hahn al afschreven toen hij nog bij Dordrecht zat maar naar ons zou komen, of die Ruud Vormer middelmaat vonden, maar die nu belangrijk is bij Club Brugge bijvoorbeeld.
Wij zijn ook gewoon middelmaatquote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:17 schreef Haringkop het volgende:
Gaan we serieus voor de middelmaat met Kramer en Kazim? Achabar zal zich ook wel.achter de oren krabben waarom hij verlengd heeft.
Terwijl die laatste in mijn ogen de meeste potentie heeft een topschutter te worden.
Wat zou er achter de schermen spelen dat we nu wel Kramer willen hebben? Gaat Kazim dan toch weg?
Maar die hebben geen spelers op het middenveld en de aanval in de categorie Kazim, Immers, Kramer.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:15 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Als je het objectief bekijkt, dan hebben de overige eredivisie clubs ook niet van die wereldselecties.
Maar wel weer kut verdedigers zo als Bruma en Veltman.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar die hebben geen spelers op het middenveld en de aanval in de categorie Kazim, Immers, Kramer.
En kampioen word je met de minste tegendoelpuntenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Maar wel weer kut verdedigers zo als Bruma en Veltman.
Ik denk als die Botteghin komt en samen met Van Beek het centrum gaat vormen wij het beste centrale duo van Nederland hebben.
Krabbyquote:Feyenoord zorgt voor een interessante transfersituatie door aan ADO Den Haag-spits Michiel Kramer te trekken. Volgens clubwatcher Martijn Krabbendam is dit enigszins opmerkelijk, maar valt er ook wel iets voor te zeggen.
Krabbendam ziet in Kramer niet per se de gedroomde spits. "Nou ja, ze hadden hem dan wel eerder gehaald", vertelt de journalist aan VI Radio. "Want de flirt tussen Kramer en Feyenoord kwam vaak van de speler zelf. Hij heeft altijd aangegeven graag voor Feyenoord te willen spelen. Het is een jongen uit Rotterdam die altijd seizoenkaarthouder is geweest."
Feyenoord was al eerder in de race. "Ze gaven wel aan dat er voorstanders waren, maar ook tegenstanders. Dat hield het tegen. Maar ik denk dat trainer Giovanni van Bronckhorst heeft geconstateerd dat het probleem van vorig seizoen, het scorend vermogen, met alleen Kuyt erbij niet is opgelost. Daarom zal hij nu hebben aangedrongen op een nieuwe spits en Kramer is een goalgetter gebleken."
Krabbendam snapt wel dat er vraagtekens waren. "Twijfels of hij het niveau van Feyenoord wel aan zou kunnen en ook het feit dat de club genoeg spitsen heeft", verwijst hij naar Colin Kazim-Richards, Elvis Manu, Anass Achahbar, Mitchell te Vrede en Dirk Kuyt. "Dus ze hebben genoeg opties in aanvallend opzicht. Alleen missen ze een echte afmaker."
Wie heeft er toch steeds verzonnen dat Botteghin een goede verdediger is. Dat je leuke verdedigende acties maakt in de anti-voetbalkliek van Groningen en NAC zegt echt totaal niets over het voetbal wat clubs als Feyenoord, Ajax spelen. Zo'n bronzen schoentje zegt echt geen ene moer.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik denk als die Botteghin komt en samen met Van Beek het centrum gaat vormen wij het beste centrale duo van Nederland hebben.
Betere spelers willen nou eenmaal niet. Zegt genoeg dat Ziyech voor twente koos, wat hadden we hem goed kunnen gebruiken zegquote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:19 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Wel als je voor spelers als Kramer kiest..
Je liegt. PSV: 31, Ajax: 29quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:22 schreef H.FR het volgende:
[..]
En kampioen word je met de minste tegendoelpunten
Ja, en als je 4-4-2 gaat spelen kun je klanten als Immers, Boetius, Bilal en Kazim op de bank parkeren. Maar meneer Gio heeft het 4-3-3 systeem al heilig verklaart. Waarschijnlijk gebaseerd op zijn eigen ervaringen bij Oranje, Arsenal en FC Barcelona, en niet gebaseerd op de samenstelling van de huidige spelersgroep van Feyenoord.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Diezelfde analisten die hem komend seizoen KEIHARD afkraken, en de aankoop opeens niet meer snappen, als hij faalt.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wie heeft er toch steeds verzonnen dat Botteghin een goede verdediger is. Dat je leuke verdedigende acties maakt in de anti-voetbalkliek van Groningen en NAC zegt echt totaal niets over het voetbal wat clubs als Feyenoord, Ajax spelen. Zo'n bronzen schoentje zegt echt geen ene moer.
Veel ruimte in de rug, veel een op een. Daar heb ik bij hem totaal geen vertrouwen in. Evenals dat ik dat bij Van der Heijden heb. Die kan voetbaltechnisch nog wel aardig mee, dat geheel terzijde.
Ach, spelers als Slagveer worden ook enorm gehyped in ons land dus ik kijk nergens meer van op.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:26 schreef H.FR het volgende:
[..]
Diezelfde analisten die hem komend seizoen KEIHARD afkraken, en de aankoop opeens niet meer snappen, als hij faalt.
Normaal gesproken. En nu lag het wel heel dichtbij elkaar.quote:
Als Gio faalt zou ik ook wel een nieuwe directie willen zien.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:28 schreef Henrys het volgende:
Als Gio faalt zou ik wel Fraser willen zien
Alsof jij de waarheid in pacht hebt. Weet je nog wat je van Uth vond?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wie heeft er toch steeds verzonnen dat Botteghin een goede verdediger is. Dat je leuke verdedigende acties maakt in de anti-voetbalkliek van Groningen en NAC zegt echt totaal niets over het voetbal wat clubs als Feyenoord, Ajax spelen. Zo'n bronzen schoentje zegt echt geen ene moer.
Veel ruimte in de rug, veel een op een. Daar heb ik bij hem totaal geen vertrouwen in. Evenals dat ik dat bij Van der Heijden heb. Die kan voetbaltechnisch nog wel aardig mee, dat geheel terzijde.
Zou dat even fijn zijnquote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Scherp.
Hopelijk grijpt Celtic Kramer voor onze neus weg.
Dat is hem dan gegund, maar dat ligt eigenlijk buiten mijn lijn der verwachtingen.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zal je wel zien dat ie volgend seizoen in Europa de een na de ander er in jast
Gio kan niet falen met deze selectie. Gio moet ook sowieso 2 jaar de tijd krijgen, vooral na deze warrige en waardeloze transferzomer.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:28 schreef Henrys het volgende:
Als Gio faalt zou ik wel Fraser willen zien
Dat weet ik niet, je krijgt daar wel veel meer ruimte. Bovendien dien je bij Feyenoord niet alleen op je goals afgerekend te worden, maar ook op je meevoetballende kwaliteiten. Daar is Te Vrede bijvoorbeeld op afgekeurd.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:38 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Bij een degradatiekandidaat die ver van de kool speelt is het moeilijker om doelpunten te maken dan bij Feyenoord, dus ik schaal die meneer Kramer wel in op een kooltje of 20/25 als hij komt. In de zestien meter heeft hij natuurlijk wel zijn waarde.
Kramer heeft juist met ruimte voor zich zijn waarde, gaten induiken. Kramer kan niet veel, alleen positie kiezen en goed lopen. Waar je dus veel ruimte voor je nodig voor hebt. Laten wij nou juist, tenminste, dat is de insteek, veel op de helft van de tegenstander spelen en dus weinig ruimte voor je als spits zijnde.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:38 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Bij een degradatiekandidaat die ver van de kool speelt is het moeilijker om doelpunten te maken dan bij Feyenoord, dus ik schaal die meneer Kramer wel in op een kooltje of 20/25 als hij komt. In de zestien meter heeft hij natuurlijk wel zijn waarde.
Kramer is alleen leuk voor Feyenoord als ze in de 93e minuut 1-2 achterstaan tegen een PSV of Ajax en dan opportuun gaan mikken in de 16 voor de 2-2.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Kramer heeft juist met ruimte voor zich zijn waarde, gaten induiken. Kramer kan niet veel, alleen positie kiezen en goed lopen. Waar je dus veel ruimte voor je nodig voor hebt. Laten wij nou juist, tenminste, dat is de insteek, veel op de helft van de tegenstander spelen en dus weinig ruimte voor je als spits zijnde.
Nee, want hij heeft ruimte nodig las ik net.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kramer is alleen leuk voor Feyenoord als ze in de 93e minuut 1-2 achterstaan tegen een PSV of Ajax en dan opportuun gaan mikken in de 16 voor de 2-2.
Ja, maar dan kan je net zo goed Te Vrede erin gooien, die weet op dat soort momentjes ook wel eens perongeluk iets goed te raken.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kramer is alleen leuk voor Feyenoord als ze in de 93e minuut 1-2 achterstaan tegen een PSV of Ajax en dan opportuun gaan mikken in de 16 voor de 2-2.
Nee joh die trapt een speler van de tegenpartij neer en krijgt roodquote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:45 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, maar dan kan je net zo goed Te Vrede erin gooien, die weet op dat soort momentjes ook wel eens perongeluk iets goed te raken.
http://www.foxsports.nl/v(...)or-ado-den-haag-2-3/quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:45 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Nee, want hij heeft ruimte nodig las ik net.
Dan is hij dus wel bij uitstek geschikt voor Feyenoord waar hij op de helft van de tegenstander in de drukte zal spelen.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
http://www.foxsports.nl/v(...)or-ado-den-haag-2-3/
http://www.foxsports.nl/v(...)-haag-nac-breda-3-2/
http://www.foxsports.nl/v(...)haag-pec-zwolle-3-2/
http://www.foxsports.nl/v(...)en-haag-vitesse-1-0/
Zoals je ziet kan hij dit gewoon prima. Goede stoorzender in de laatste minuten die afstraft.
Zoiets.
Zijn meeste goals maakt hij inderdaad tijdens de laatste 10 minuten.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zoals je ziet kan hij dit gewoon prima. Goede stoorzender in de laatste minuten die afstraft.
Zoiets.
quote:RTV Rijnmond en Feyenoord zetten de vruchtbare samenwerking als mediapartner voort. Dit betekent onder meer dat de regionale zender live radio-verslag van de uit- en thuiswedstrijden van Feyenoord zal blijven verzorgen, dat spelers en staf van Feyenoord medewerking verlenen aan radio- en televisieprogramma’s van RTV Rijnmond en dat er op redactioneel niveau wordt samengewerkt.
De overeenkomst, die wordt aangegaan voor drie jaar, wordt zaterdag 1 augustus om 19:15 uur in De Kuip getekend door de directeuren van Feyenoord en RTV Rijnmond. Dit voorafgaand aan de vriendschappelijke wedstrijd Feyenoord-Olympiakos die om 20:00 uur begint. Via Radio Rijnmond is deze wedstrijd live te volgen.
Directeur Eric Wehrmeijer toont zich namens RTV Rijnmond content met de voortzetting van de samenwerking met Feyenoord. ‘‘Feyenoord en RTV Rijnmond zijn voor de hele regio twee grote, onmisbare instituten die bij elkaar horen, elkaar nodig hebben en elkaar kunnen versterken. Ik hoop dan ook dat we flexibel kunnen blijven samenwerken aan de continue verandering binnen het mediagebruik van consumenten.’’
Feyenoord-directeur Eric Gudde is eveneens tevreden met de verlenging van het mediapartnership. ‘‘Het is zeker ook voor de vele supporters in de regio prettig dat er sprake is van een goede en structurele samenwerking tussen de club en het grootste en de belangrijkste regionale mediapartij. Mede daardoor kunnen ze goed op de hoogte blijven van alles wat er bij de club speelt.’’
Championship kan ook beter spitsen krijgen dan wijquote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:52 schreef VanKuikeren het volgende:
Godverdomme Kramer ook echt - Championsshipclubje wijst hem om objectieve redenen af en wij moeten hem ineens halen. Van Achahbar zie we nu ook niks meer. Wat een ellende.
Beste opmerking van de dag.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:58 schreef Sunri5e het volgende:
Gaat van Geel nog directe versterkingen halen of hoe zit het????
Ik denk dat je het dan allemaal wel heel somber inziet...quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:55 schreef Henrys het volgende:
[..]
Championship kan ook beter spitsen krijgen dan wij
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zoiets.
zo lang Kazim en Immers dan maar niet in de basis staan en er dus wat met behendige en technische mensen op het middenveld en op de flanken staan, zal Kramer inderdaad wel vaak genoeg in stelling gebracht kunnen worden. Ze moeten hem alleen niet aanspelen voor de combinatie maar alleen in de eindpass. Dan zou hij er volgens mij wel gewoon 20 moeten kunnen maken. In een wedstrijd die je domineert zou ik dan Achahbar als aanvallende middenvelder erachter zettenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:58 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Als we 4-3-3 gaan spelen is Kramer sowieso behendiger en gevaarlijker dan Kazim en Te Vrede. Achahbar is te klein en Dirk gaat waarschijnlijk op rechts spelen. Dus dan is Kramer wel een versterking. Als je 4-4-2 gaat spelen zou je met Kuyt en Achahbar een goed duo hebben en heb je Kramer niet nodig.
Wat denk jij, zou die het redden bij Feyenoord?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 16:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Met Kramer heeft Feyenoord een heus Haags kwartiertje in huis straks
Uiteraard, veel beters hebben jullie ook niet rondlopen nuquote:Op vrijdag 31 juli 2015 16:35 schreef H.FR het volgende:
[..]
Wat denk jij, zou die het redden bij Feyenoord?
Je zou haast denken dat hij nog steeds bij 010 onder contract staatquote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:58 schreef Sunri5e het volgende:
Gaat van Geel nog directe versterkingen halen of hoe zit het????
quote:Feyenoord speelt de laatste oefenwedstrijd van de voorbereiding van het seizoen 2015-2016 in een uitverkochte Kuip. De laatste kaarten voor de wedstrijd tegen Olympiakos van aanstaande zaterdag 1 augustus werden vandaag (vrijdag) verkocht. Seizoenkaarthouders hebben automatisch toegang tot het duel met de Griekse topclub.
Ook Feyenoords vorige oefenduel in De Kuip, vorige week donderdag tegen Southampton FC, was volledig uitverkocht. Voor de ploeg van trainer Giovanni van Bronckhorst is de krachtmeting met Olympiakos de laatste serieuze test in de aanloop naar de start van de competitie, op zaterdag 8 augustus tegen FC Utrecht.
Huh wat?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 16:36 schreef eight het volgende:
[..]
Je zou haast denken dat hij nog steeds bij 010 onder contract staat
Kuyt en Nistelrooy maakten de stap al veel jonger.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 16:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik weet het niet met die Kramer mijn eerste gevoel zegt dat het de zoveelste net niet voetballer gaat worden. (Zie Hofs Jochemsen De Visser, Bruins we kennen het rijtje wel)
Maar ergens heel ver weg heb ik nog wel een klein heel heel heel klein beetje hoop dat hij net als Kuijt/Van Nistelrode is. Daarvan riepen ze ook altijd als ze hogerop gingen dat ze het nooit gingen redden en dat maakte die spelers juist sterker.
Kwamen toch ook via een omweg pas bij Feyenoord/PSV.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 16:44 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Kuyt en Nistelrooy maakten de stap al veel jonger.
Als hij 22/23 was zou ik die hoop wellicht ook hebben. Hij is echter 27. Bovendien, zoveel heeft hij ook weer niet gescoord.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 16:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik weet het niet met die Kramer mijn eerste gevoel zegt dat het de zoveelste net niet voetballer gaat worden. (Zie Hofs Jochemsen De Visser, Bruins we kennen het rijtje wel)
Maar ergens heel ver weg heb ik nog wel een klein heel heel heel klein beetje hoop dat hij net als Kuijt/Van Nistelrode is. Daarvan riepen ze ook altijd als ze hogerop gingen dat ze het nooit gingen redden en dat maakte die spelers juist sterker.
Dat wel, maar toen was dat ook nog een normale gang van zaken. Kuyt had zich bewezen bij Utrecht een aantal jaar, Nistelrooy was overal topscorer voor PSV hem haalde. Kramer heeft 2 redelijke seizoenen bij ADO maar daarvoor was het helemaal niets.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 16:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Kwamen toch ook via een omweg pas bij Feyenoord/PSV.
Oh, volgens mij heb ik dat van mkrabby.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 16:58 schreef Tomatenboer het volgende:
26, hij wordt 27 jongens. Wel blijven opletten.
Niet dat dat veel uitmaakt inderdaad. Veel progressie zal tie niet meer boeken nee.
quote:Feyenoordfans het beste af
Voetbalsupporters met een seizoenkaart zijn verreweg het beste uit bij Feyenoord. Fans van de Rotterdamse club krijgen namelijk twintig thuiswedstrijden voorgeschoteld als trouwe bezoekers van De Kuip.
Behalve de zeventien competitiewedstrijden mogen Feyenoordfans ook de eerste bekerwedstrijdgratis bezoeken en kreeg ’het Legioen’ eveneens het openingsduel van dit seizoen – tegen Southampton – aangeboden. Omdat de club dit jaar niet Europees speelt, mag vanavond ter compensatie het oefenduel tegen Olympiakos FC met gesloten beurs bezocht worden.
Dat blijkt uit een rondgang langs clubs die uitkomen in de eredivisie aan de vooravond van de start van het nieuwe voetbalseizoen. Morgenavond wordt die afgetrapt met de strijd om de Johan Cruijff-schaal tussen landskampioen PSV en bekerwinnaar FC Groningen.
Bij Ajax moeten de trouwe volgers voor iedere wedstrijd buiten de competitie – die start komende vrijdag – wel de beurs trekken. Alleen de thuiswedstrijden voor de competitie kunnen worden bezocht. Wel krijgen trouwe fans korting en voorrang voor tickets voor Europese wedstrijden. In Eindhoven is de PSV-aanhang iets beter af, omdat ook de eerste KNVB-bekerwedstrijd op de seizoenkaart bezocht mag worden. Tot nu toe verkocht PSV 27.500 seizoenkaarten.
Beloning
„Voor ons is het niet meer dan normaal om onze trouwste supporters te belonen”, zegt woordvoerder Raymond Salomon van Feyenoord. „Dat doen we al jaren op deze wijze. Ze betalen om hun club te kunnen zien spelen en steunen ons het hele jaar door. Daar mag best wel wat extra’s tegenover staan. Vandaar dat wij minimaal drie extra duels aanbieden aan die fans. En mocht het zo zijn dat we play-offs moeten spelen, dan zijn ze ook welkom zonder bijbetaling.”
Rotterdam loopt sowieso warm voor Feyenoord, waar deze zomer clubicoon Dirk Kuyt terugkeerde. „We hebben er nu 32.000 verkocht en dat zijn er ruim 2000 meer dan vorig seizoen. Met deze aantallen kunnen we tijdens de winterstop geen halve seizoenkaarten verkopen omdat daar geen ruimte voor is”, meent Salomon.
In Amsterdam denkt men, ondanks de ophef over duurdere kaarten, wederom 40.000 fans aan zich te binden. „Daar gaan we wel van uit. Net als vorig jaar overigens. De teller staat nu op bijna 38.000 exemplaren. Maar de ervaring leert dat tot een paar dagen voor de start van de competitie het maximaal beschikbare aantal van 40.000 is bereikt”, zegt Christa Overtoom van Ajax.
Het best scoort de verrassende promovendus De Graafschap, waar men te maken heeft met een verdubbeling van het aantal verkochte seizoenkaarten. „We hebben nu 7000 plekken bezet, terwijl we nog weken te gaan hebben voor het seizoen begint”, zegt Mark de Loo. „Wij zijn daar zeer tevreden over en denken dat we straks ergens tussen de 8000 en 10.000 uitkomen.” Ook NEC, dat na een jaar afwezigheid weer terugkeert, zag het aantal verkochte tickets stijgen naar dik 6500 stuks.
Faalquote:
Waarschijnlijk kun je dit maandag wel posten, als Kazim tegen Olympiakos weer eens heeft laten zien dat hij er niets van kanquote:
Ik vind dat Achahbar sowieso altijd in de basis moet staan. Hij,Bilal en Karsdorp zijn de enige spelers die zich aan de malaise onttrekken wanneer het slecht gaatquote:Op vrijdag 31 juli 2015 16:31 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
zo lang Kazim en Immers dan maar niet in de basis staan en er dus wat met behendige en technische mensen op het middenveld en op de flanken staan, zal Kramer inderdaad wel vaak genoeg in stelling gebracht kunnen worden. Ze moeten hem alleen niet aanspelen voor de combinatie maar alleen in de eindpass. Dan zou hij er volgens mij wel gewoon 20 moeten kunnen maken. In een wedstrijd die je domineert zou ik dan Achahbar als aanvallende middenvelder erachter zetten
Dit. Waarom leest Gio niet mee hier?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 18:17 schreef Henrys het volgende:
[..]
Ik vind dat Achahbar sowieso altijd in de basis moet staan. Hij,Bilal en Karsdorp zijn de enige spelers die zich aan de malaise onttrekken wanneer het slecht gaat
Doe ik wel.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 18:20 schreef IkBenNietFries het volgende:
[..]
Dit. Waarom leest Gio niet mee hier?
Slap gelul van die Salomon ook. Prijs van seizoenskaarten bij Feyenoord zijn gemiddeld het hoogste in de eredivisiequote:Op vrijdag 31 juli 2015 17:26 schreef H.FR het volgende:
[..]Wat een luie journalist zeg, beter zet hij het minstens ook even af tegen de gemiddelde prijs van een SCC. Dan kan je pas echt vergelijken.
Dus? Ik zie het probleem niet helemaal?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 18:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
Toch apart dat Twente huurt gewoon een Nigeriaanse spits uit griekenland terwijl ze dikke schulden hebben.
Why the fuck kunnen wij dan niet iets beters halen dan die Kramer.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 18:38 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Dus? Ik zie het probleem niet helemaal?
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 18:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Why the fuck kunnen wij dan niet iets beters halen dan die Kramer.
Want die Nigeriaan is beter dan Kramer (wat overigens nog niet rond is)?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 18:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat is toch juist niet apart? Het zou juist apart zijn als ze hem hadden gekocht met dikke schulden.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 18:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
Toch apart dat Twente huurt gewoon een Nigeriaanse spits uit griekenland terwijl ze dikke schulden hebben.
Wat een bijzondere redenatie hou jij er op na.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 18:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ken heel die gozer niet.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 18:44 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Want die Nigeriaan is beter dan Kramer (wat overigens nog niet rond is)?
En dan vinden ze Amsterdammers arrogantquote:Op vrijdag 31 juli 2015 18:45 schreef Henrys het volgende:
Kunnen we Yakubu of Berbatov niet halen? Zijn transfervrij
En dom. Vooral dom.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 20:14 schreef Buitendam het volgende:
[..]
En dan vinden ze Amsterdammers arrogant
Het gaat er niet om of het creatief is, hij moet goed zijn.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 20:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ken heel die gozer niet.
Maar het is wel opzoek gaan en creatief uitkomen bij iets.
Die Kramer is niet beter als Kazim of Achabar. Waarom niet met iets creatiefs komen ?
Hij is precies even oud als ikquote:Op vrijdag 31 juli 2015 16:58 schreef Tomatenboer het volgende:
26, hij wordt 27 jongens. Wel blijven opletten.
Niet dat dat veel uitmaakt inderdaad. Veel progressie zal tie niet meer boeken nee.
Jonge hond.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 20:55 schreef Merkie het volgende:
[..]
Hij is precies even oud als ik. Ik ben ook van 3 december 1988
.
De huurspelers die je zou willen hebben wel ja. Die Sanogo wordt niet voor niks Sanogoal genoemd.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 21:26 schreef Tomatenboer het volgende:
Ondertussen weet FC Twente 19-jarig Ghanees international Thomas Agyepong te huren van Manchester City voor in de aanval.
Dat is na Sanagogo bij Ajax al de zoveelste huurspeler van een Europees topteam dat naar de Eredivisie komt.
Maar volgens Van Bronckhorst waren dergelijke kansen alleen in de laatste week voor het sluiten van de transfermarkt haalbaar.
Broekiequote:Op vrijdag 31 juli 2015 21:05 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Jonge hond.
Ik ben bijna bejaard, naar voetbalmaatstaven, met m'n 1981.
Ben jij nog ouder dan?quote:
1975quote:Op vrijdag 31 juli 2015 21:38 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ben jij nog ouder dan?
Dan ga je al richting de leeftijd van tong80.
Mijn welgemeende excuses.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 21:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je liet me schrikken. Nooit meer doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |