quote:Op vrijdag 31 juli 2015 20:42 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
vergeet niet de deur achter je dicht te doen
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 20:45 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
op dit moment hier zowat de jongste, op sfeermaker na, dus alles is relatief
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 20:45 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
op dit moment hier zowat de jongste, op sfeermaker na, dus alles is relatief
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 20:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
helemaal waar...
ik voel me nog best fit voor mijn 64
en je wordt steeds lenigerquote:Op vrijdag 31 juli 2015 20:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
helemaal waar...
je ziet er nog goed uit voor 64quote:Op vrijdag 31 juli 2015 20:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
helemaal waar...
Verzoekjes mogen.quote:
Idem voor nu nog steeds...quote:Op vrijdag 31 juli 2015 20:48 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Verzoekjes mogen.
Dan nu alvast graag per DM zodat ik het klaar kan zetten
Wat is een zonnegroet?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 20:49 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik sprak vandaag toen we stonden te wachten totdat de kringloopwinkel open ging een oudere meneer, ruim boven de 70 en die begint de dag met 3 keer de zonnegroet en dan na een uurtje nog een serie van 3 en die tweede serie gaat een stuk soepeler vertelde hij. Mij lukt de zonnegroet niet, dus respect voor die meneer
Moet er godverdomme wel zon zijn...quote:Op vrijdag 31 juli 2015 20:49 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik sprak vandaag toen we stonden te wachten totdat de kringloopwinkel open ging een oudere meneer, ruim boven de 70 en die begint de dag met 3 keer de zonnegroet en dan na een uurtje nog een serie van 3 en die tweede serie gaat een stuk soepeler vertelde hij. Mij lukt de zonnegroet niet, dus respect voor die meneer
ja duh die komt pas al die gegroet wordt !!quote:Op vrijdag 31 juli 2015 20:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Moet er godverdomme wel zon zijn...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |