dat mag de pret niet drukkenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 20:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het past totaal niet binnen het thema, maar who gives a fuck...
je blijft wel poep praten jijquote:
jaaaa, wel je luisteraars tevreden houden hequote:Op vrijdag 31 juli 2015 20:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het past totaal niet binnen het thema, maar who gives a fuck...
toch hoor je het wel weer vaker... alhoewel je hebt wel gelijk, het is meer funkquote:Op vrijdag 31 juli 2015 20:30 schreef Sfeermaker het volgende:
Toch jammer dat een genre als disco zo goed als uitgestorven is, althans in de hitlijsten. Je hoort enkel wat elementen terug in bijv. pharrell williams ft. daft punk - get lucky, hoewel dat toch meer funk is.
Alles voor de kijkcijfers...quote:Op vrijdag 31 juli 2015 20:31 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]
jaaaa, wel je luisteraars tevreden houden he
Toen disco 'in' was, vond ik er geen moer aan. Disco was Fout!quote:Op vrijdag 31 juli 2015 20:31 schreef Symphonic het volgende:
[..]
toch hoor je het wel weer vaker... alhoewel je hebt wel gelijk, het is meer funk
Toen disco er kwam, zat ik nog in d'n bloemkool. Heb het tijdens mijn jeugd wel meegekregen omdat m'n ouders het graag luisterden.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 20:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Toen disco 'in' was, vond ik er geen moer aan. Disco was Fout!
Tegenwoordig kan ik er wat meer objectief naar luisteren en er zitten wel aardige songs tussen...
ik mag het nog wel graag horenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 20:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Toen disco 'in' was, vond ik er geen moer aan. Disco was Fout!
Tegenwoordig kan ik er wat meer objectief naar luisteren en er zitten wel aardige songs tussen...
quote:
gellukig welquote:
in bange dagen...quote:
het is wel waar!quote:Op vrijdag 31 juli 2015 20:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik doelde meer op de titel van deze song.
Beetje macaber nu...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |