Naar een paar, valt wel mee.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:44 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Oh ja kan me voorstellen, al die meets en zo! Ben je er wel eens naartoe geweest?
Gewoon provinciehoofdstad. Is toch niet zo raarquote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:45 schreef Lokasenna het volgende:
Zo raar dat er hier zoveel Arnhemmers zijn.
Ik was eerst helemaal vergeten dat die plek bestond en dat er mensen woonden.
Ik woon buiten de bewoonde FOK!-wereld. In de randstadquote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:44 schreef Paxcon het volgende:
Iedereen hier woont in Groningen of Arnhem
ongeveer
Ik vergeet ook altijd dat er in Middelburg mensen wonenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon provinciehoofdstad. Is toch niet zo raar
Maar als je meet krijg je toch een heel ander beeld van iemand ?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
valt wel mee.
Maar wel wat vrienden aan overgehouden dus
Klopt. Ben 2 weken geleden verhuisd zo ongeveerquote:
In de vakantie kunnen wij trouwens wel weer meeten, ik heb euh laatste drie weken van augustus vrij en zo goed als niks gepland en hoop ik dat ik wel wat dagen wegga maar ja, ik wil steeds wel maar dan komt er niks van en dat is voornamelijk mijn schuld.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik woon buiten de bewoonde FOK!-wereld. In de randstad
Valt wel meequote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Maar als je meet krijg je toch een heel ander beeld van iemand ?
Is dat niet zonde van je ideaal beeld dat je hebt bij een user?
gelukkig welquote:
Ik val wel tegen in het echt.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik vond jou eerst echt een raar wijf (zeg, drie jaar geleden oid) maar nu vidn ik je echt heel erg leuk. Ik weet niet of jij bent verandert of dat ik meer open voor je zou staan oid (zou niet weten waarom maar wie weet).quote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vergeet ook altijd dat er in Middelburg mensen wonen
Naar Woerden? Of Arnhemquote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt. Ben 2 weken geleden verhuisd zo ongeveer
Jij woonde in Emmen toch?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:47 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb Pax, Johannes en Etsu paar keer in het echt gezien![]()
Zijn niet de enige FOK!kers die ik heb gemeet maar wel de 3 die ik recent het vaakst heb gezien.
Nee van Woerden naar Arnhemquote:
Ik ben in het echt veel leuker dan mijn fokaccountquote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Laatste week augustus werk ik weer. Dus doen we het wel in de overige 2 wekenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
In de vakantie kunnen wij trouwens wel weer meeten, ik heb euh laatste drie weken van augustus vrij en zo goed als niks gepland en hoop ik dat ik wel wat dagen wegga maar ja, ik wil steeds wel maar dan komt er niks van en dat is voornamelijk mijn schuld.
Ben wel veranderd denk ik (hoop ik)quote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik vond jou eerst echt een raar wijf (zeg, drie jaar geleden oid) maar nu vidn ik je echt heel erg leuk. Ik weet niet of jij bent verandert of dat ik meer open voor je zou staan oid (zou niet weten waarom maar wie weet).
Ik heb er nu minimaal 20 gemeet denk ikquote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:48 schreef Amarantha het volgende:
Heb jij eigenlijk veel FOK!kers gemeet buiten Etsu, Johannes, Moira, mij en Toto om?
Ok, leukiequote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Laatste week augustus werk ik weer. Dus doen we het wel in de overige 2 weken
Ja, ofnouja.. misschien niet maar dan was je altijd leuk dus hoe dan ook complimentquote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ben wel veranderd denk ik (hoop ik)
Maar dankje.
Oh tofquote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:49 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb er nu minimaal 20 gemeet denk ik
Ik heb goede invloed op jequote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ben wel veranderd denk ik (hoop ik)
Maar dankje.
Wow, ik dacht dat jij best verlegen was en allesquote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:49 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb er nu minimaal 20 gemeet denk ik
2011/2012 had ik niet zo'n goede FOK!reputatie.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ok, leukie.
[..]
Ja, ofnouja.. misschien niet maar dan was je altijd leuk dus hoe dan ook compliment
Klopt. Wonen ook veel mensen in Utrecht hierquote:
Ik heb eigenlijk maar 1 grote meet gehad, de rest allemaal losse afsprakenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh tofDacht jij niet echt zo'n persoon was voor meetings ofzo
Die heb ik nog steeds nietquote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
2011/2012 had ik niet zo'n goede FOK!reputatie.
Ik denk dat dat toen was jaquote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
2011/2012 had ik niet zo'n goede FOK!reputatie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is mijn meet lijstjeYour beauty never ever scared me.
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:50 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk maar 1 grote meet gehad, de rest allemaal losse afspraken
Niet zoals die BBQ meet en Dierentuinmeet enzo
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:51 schreef Amarantha het volgende:
Wow best veel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is mijn meet lijstje
Van welke sites dan wel?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:51 schreef Kauai het volgende:
Ik heb iets van 15 mensen gemeet van internet maar hier nog niemand.
wow veelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is mijn meet lijstjeOp donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Uhm ja weet niet, niet echt fok autist ofzoquote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wow, ik dacht dat jij best verlegen was en alles
Ik maar 2, en dat via vriendin omdat we toevallig toen een groepje waren.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:51 schreef Kauai het volgende:
Ik heb iets van 15 mensen gemeet van internet maar hier nog niemand.
WowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is mijn meet lijstje![]()
Loka is mijn heldinquote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik vond jou eerst echt een raar wijf (zeg, drie jaar geleden oid) maar nu vidn ik je echt heel erg leuk. Ik weet niet of jij bent verandert of dat ik meer open voor je zou staan oid (zou niet weten waarom maar wie weet).
Echt? hahahahaquote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
Mijn lijstje van meets is lekker kort![]()
Alleen sof, de enige die wilde meeten.
wowquote:
Beter, al kun je natuurlijk op een meet ook gewoon verder autistisch doenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:52 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Uhm ja weet niet, niet echt fok autist ofzo
Ik twee in al die jaren op fok!quote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
Mijn lijstje van meets is lekker kort![]()
Alleen sof, de enige die wilde meeten.
Ha, mijn laatste was ook katwijk.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heb wel iets van 70 mensen gemeet hier, Maar nu al een jaar bijna niemand.
Als ik naar US kijk, waar soms Groningers posten, lijkt het alsof ik ze ooit heb gezien in stad of zoquote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Waarvan ik dus sommige meerdere keren heb gezien.
Zat wel 1 meet bij met 25 man.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Echt? hahahaha
[..]
wow
[..]
Beter, al kun je natuurlijk op een meet ook gewoon verder autistisch doen
Lol overal waar ik ben geweest ben ik wel uitgekotstquote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Na 2 jaar niet posten was nog steeds niet iedereen het vergeten.
Ja maar volgens mij zijn dat vooral mensen die uberhaupt niet willen meetenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Echt? hahahaha
[..]
wow
[..]
Beter, al kun je natuurlijk op een meet ook gewoon verder autistisch doen
er komen dan gekke mensen hoorquote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:54 schreef supersof het volgende:
Maar ik ben nog nooit op een groepsmeet geweest, dat lijkt me echt kut
Ielquote:
Ja vorig jaarquote:
Jou meeten lijkt me echt grappig. Hele verwarrende gesprekken danquote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik twee in al die jaren op fok!
Wel via school vroeger een vriendin gehad die ook een bekende fokker was.
Je vormt toch je eigen groepjequote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:54 schreef supersof het volgende:
Oh ik vind het wel leuk eigenlijkquote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:54 schreef supersof het volgende:
Inderdaad. Heb meer dan de helft niet gesproken daarquote:
lijkt me gewoon heel ongemakkelijkquote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
er komen dan gekke mensen hoor
Hahaha nee. Post er al langer dan een jaar niet meer, door de huppelkutjes ja. Heb er wel goeie vriendinnen aan over gehouden.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
IelJe bent toch niet zo`n Girlscene-mode huppelkutje he?
Type meisjes die bij het woord seks allemaal bah ieh hihiihi zeggen heb ik zo het idee als ik op dat forum kijkquote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat waren daar voor type meisjes dan?
Huppelkutjes?
Ja dat lijkt mij ook kut.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
Een groepsmeet van rond de 30 man lijkt me echt heel kut.
Sta je daar een beetje awkward te kijken naar een groep FOK!kers die van de zolderkamer zijn afgedaald.
Hmm misschien moet ik daar maar eens beginnen met posten dan.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Type meisjes die bij het woord seks allemaal bah ieh hihiihi zeggen heb ik zo het idee als ik op dat forum kijk
Nee totaal niet, die ik heb gezien. Waren echt leuke mensen. Maar er zaten ook vreselijk irritante wijven.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat waren daar voor type meisjes dan?
Huppelkutjes?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |