Naar een paar, valt wel mee.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:44 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Oh ja kan me voorstellen, al die meets en zo! Ben je er wel eens naartoe geweest?
Gewoon provinciehoofdstad. Is toch niet zo raarquote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:45 schreef Lokasenna het volgende:
Zo raar dat er hier zoveel Arnhemmers zijn.
Ik was eerst helemaal vergeten dat die plek bestond en dat er mensen woonden.
Ik woon buiten de bewoonde FOK!-wereld. In de randstadquote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:44 schreef Paxcon het volgende:
Iedereen hier woont in Groningen of Arnhem
ongeveer
Ik vergeet ook altijd dat er in Middelburg mensen wonenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon provinciehoofdstad. Is toch niet zo raar
Maar als je meet krijg je toch een heel ander beeld van iemand ?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
valt wel mee.
Maar wel wat vrienden aan overgehouden dus
Klopt. Ben 2 weken geleden verhuisd zo ongeveerquote:
In de vakantie kunnen wij trouwens wel weer meeten, ik heb euh laatste drie weken van augustus vrij en zo goed als niks gepland en hoop ik dat ik wel wat dagen wegga maar ja, ik wil steeds wel maar dan komt er niks van en dat is voornamelijk mijn schuld.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik woon buiten de bewoonde FOK!-wereld. In de randstad
Valt wel meequote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Maar als je meet krijg je toch een heel ander beeld van iemand ?
Is dat niet zonde van je ideaal beeld dat je hebt bij een user?
gelukkig welquote:
Ik val wel tegen in het echt.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Maar als je meet krijg je toch een heel ander beeld van iemand ?
Is dat niet zonde van je ideaal beeld dat je hebt bij een user?
Ik vond jou eerst echt een raar wijf (zeg, drie jaar geleden oid) maar nu vidn ik je echt heel erg leuk. Ik weet niet of jij bent verandert of dat ik meer open voor je zou staan oid (zou niet weten waarom maar wie weet).quote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vergeet ook altijd dat er in Middelburg mensen wonen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |