Die had je mogen laten staan, misschien kwam er dan een antwoord opquote:
Ik heb ze ook al gemaild dat ze eigenlijk moeten zorgen voor een eenmalige machtiging of zo. Dit geeft ook voor AGD verschrikkelijk veel werk.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 03:08 schreef RavigotteSaus het volgende:
Zit wat in, Mijn scanner is ook printer. Voor mij is het lezen, printen, handtekening, terug in machine om te scannen en mailen. Voor mensen die de luxe niet hebben kan ik me voorstellen dat het omslachtig is.
Printen, tekenen, foto ervan maken met je mobiele telefoon en mailen vanaf je telefoon. Doe ik ook altijd en wordt overal geaccepteerd.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 00:52 schreef leolinedance het volgende:
Ik vind dat hele gebeuren bij AGD maar wat omslachtig aangezien ik geen scanner heb. Kan ik weer ergens naartoe gaan om dat te fixen
Volgens mij zijn er nog 90 platforms die niet in de OP staanquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 00:22 schreef -jos- het volgende:
Ik zag net bij dit topic een banner van zencap, maar dit platform staat nog niet in de OP.
https://www.geldvoorelkaa(...)roject.aspx?id=10823quote:
Denk als de rente 7,5% was geweest dat die al een stuk verder was.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 11:23 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
https://www.geldvoorelkaa(...)roject.aspx?id=10823
De ratings zijn aardig, maar niet bijzonder. De pitch bevat cijfers en die zien er voor mij (als financiële leek) wel goed uit. Wat dat betreft snap ik niet waarom hij nog niet vol zit. Ik vind het opvallend dat in de pitch wordt vermeld dat de focus van dit bedrijf ook op België ligt, want daar is in 2014 en 2015 nog niet 1% van de omzet vandaan gehaald. Afgezien van die bijzonderheid zie ik niets dat mij als investeerder zou afschrikken.
Misschien bij 3% en een etentje met Anna ook.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 12:21 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Denk als de rente 7,5% was geweest dat die al een stuk verder was.
Staat m.i. onder de 'overige reserves' ad EUR 262.704. Hoe dan ook een heel groot eigen vermogen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 16:07 schreef rockenfeller het volgende:
[..]
Misschien bij 3% en een etentje met Anna ook.![]()
Maar ff over het project. In de pitch staat dat de onderneemster een achtergestelde lening heeft verstrekt van 247K. In de balans staan de achtergestelde leningen op 0. Ik heb mezelf voorgenomen om bij zoiets direct het project opzij te leggen. Er zal best wel weer een verklaring voor zijn maar doe zo iets essentieels meteen goed
Zou kunnen maar achtergestelde lening is geen ev maar garantievermogen. Waar zouden dan die dik 80K langlopende schulden zijn. In de pitch staat dat er geen andere financiers zijnquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 18:00 schreef obligataire het volgende:
[..]
Staat m.i. onder de 'overige reserves' ad EUR 262.704. Hoe dan ook een heel groot eigen vermogen.
Tja, een verhaal met allemaal verliezers. Wel interessant om even te lezen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 22:42 schreef Sim83 het volgende:
Hoi allemaal,
ik lees al een tijdje aandachtig mee en nu maar een account aangemaakt. Heb zelf vooral geld geinvesteerd via Geldvoorelkaar, Symbid (maar dat was denk ik eenmalig) en onlangs Bouwaandeel.nl
Ik las net een interessant verhaal in De Volkskrant over ijsmaker Talimini. Ik dacht dat ik de naam al ergens van herkende en inderdaad. De "beste" man heeft in het voorjaar het leven verloren door zelfdoding, maar het artikel komt er op neer dat hij nogal creatief met de waarheid om sprong. Hij heeft ook geld geworven via Geldvoorelkaar, maar van de wanbetalers. Het artikel beschrijft kort ook de rol die Geldvoorelkaar heeft gespeeld.
"Ook de maandelijkse betalingen aan honderden crowdfunders die hebben geïnvesteerd in Talamini Gelato, stokken in maart ineens. Aan de directie van het crowdfundplatform Geld voor Elkaar vertelt Riccardo dat hij slachtoffer is geworden van een computerhack en dat criminelen zijn betalingen doorsluizen naar vreemde rekeningen. Het crowdfundplatform wil bewijzen voor dit verhaal en doet navraag bij de politie. Op de afspraak met de eigenaar van Geld voor Elkaar komt Riccardo vervolgens niet opdagen."
Het artikel is verder te lezen op Blendle: https://blendle.com/i/de-(...)vkn-20150801-4777273
Jij zit dus in Anna Skipper?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 22:29 schreef obligataire het volgende:
Zal wel een intern verhaal zijn. Maar goed mij is het ruk hoe ze het noemen, ik wou dat ze allemaal zo'n balans hadden.
Dat zou die wel willen 😜quote:Op zondag 2 augustus 2015 11:24 schreef AQuila360 het volgende:
Bundles heeft nog maar 2 dagen te gaan zie ik, die komt niet meer vol. Wat opzich een goed iets is.
[..]
Jij zit dus in Anna Skipper?
Gisteren iemand 30Kquote:Op zondag 2 augustus 2015 11:21 schreef AQuila360 het volgende:
3Tac Lichtreclame trekt nu ook wel weer aan en zal ook wel volkomen en anders verwacht ik in de laatste paar dagen wel weer een paar grote bedragen om het alsnog vol te krijgen.
Wat waren hier ook al weer de bezwaren tegen dat project? Want geloof dat niemand hier er iets in gedaan heeft? Ik doe misschien nog een klein bedragje als hij bijna vol is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |