Toch jammer dat die doorgaans niet in Madrid plaatsvindenquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 19:52 schreef Papadiouf het volgende:
Tickets voor duitse wedstrijden zijn altijd goedkoopgewoon via de clubwebsite.
Ik heb wel positieve verhalen over voetbalretour.nl gehoord.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:10 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Toch jammer dat die doorgaans niet in Madrid plaatsvinden
Inderdaad niet duur! Maar zoek eigenlijk losse tickets (en dat bieden sommige niet aan)quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb wel positieve verhalen over voetbalretour.nl gehoord.
http://voetbalretour.nl/voetbalreis/clubs/4/Real-Madrid.html
Real Madrid - Barcelona 649 euro, inclusief 2 overnachtingen. Het is niet onbereikbaar.
Lastig, ik ga volgend seizoen wel een kans wagen als de prijs van el Clasico ongeveer hetzelfde is, als je een woordje Spaans spreekt zou je kunnen proberen gewoon de club te bellen?quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:17 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Inderdaad niet duur! Maar zoek eigenlijk losse tickets (en dat bieden sommige niet aan)
Vet!quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Lastig, ik ga volgend seizoen wel een kans wagen als de prijs van el Clasico ongeveer hetzelfde is, als je een woordje Spaans spreekt zou je kunnen proberen gewoon de club te bellen?
Ik voorspel 0 doelpunten voor NAC en meer voor Eindhoven.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:02 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, nu kijk ik helemaal uit naar het krakertje uit de Jupiler League volgende week in Eindhoven
Zolang NAC niet van keeper wisselt zou het best goed kunnen. On-topic: Ten Rouwelaar en Fifa keepers lijken qua motoriek erg veel op elkaarquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 23:34 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik voorspel 0 doelpunten voor NAC en meer voor Eindhoven.
Een echte topperquote:Op zondag 9 augustus 2015 01:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zolang NAC niet van keeper wisselt zou het best goed kunnen. On-topic: Ten Rouwelaar en Fifa keepers lijken qua motoriek erg veel op elkaar
Straks trouwens een echte topper: AZ-Ajax. De klapper is verleden tijd, en komt niet meer terug in Alkmaar![]()
Haha, allebei Europees hequote:
Afhankelijk zijn van de bankzitters van de reserves van Chelseaquote:
Hahaha kijk even naar de basiself van afgelopen seizoen, hoeveel huurlingen staan daarin?quote:Op zondag 9 augustus 2015 14:05 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Afhankelijk zijn van de bankzitters van de reserves van Chelsea![]()
Haha, grapje hoorHoe was het Europees avontuur?
Mooie pot voetbal gezien! Als AZ wat meer ervaring had gehad voorin was het spannend geworden.quote:Op zondag 9 augustus 2015 14:18 schreef Toefjes het volgende:
Tweede helft een verdienstelijk gelijkspel. Ajax was erg sterk hoor, wat moet, anders win je ook niet van AZ. Ondanks de 6 basisspelers die vertrokken zijn en het Europees avontuur (2 dagen minder rust) toch wat lichtpuntjes gezien in van Overeem en Janssen.
Ook klasse dat AZ en Ajax niet van politie afhankelijk zijn voor het wel of niet doorgaan van de wedstrijd
Felicitaties aan de Ajacieden.
Ja die krijg je in fifa 16quote:Op zondag 9 augustus 2015 10:33 schreef realbase het volgende:
krijgen we nog club updates ? (i.e. Depay voor Man U ? )
Gister ff online gespeelt via match lobbies - maar geen nieuwe team updates ?
Ja, volgens mij kan je dat eenmalig over laten zetten.quote:Op maandag 10 augustus 2015 15:00 schreef bierjoost het volgende:
Gaan mijn fifa points mee naar FIFA 16?
welke divisie speel je? Of alleen cups?quote:Op maandag 10 augustus 2015 17:08 schreef Maver24 het volgende:
Ik heb mijn favoriete zilveren spits gevonden voor naast Dybala. SIF Chong Te Se. Wat een monster is dat met z'n 95 strength. Verder nog 89 agility, 89 shot power en 83 long shots en 77 finishing. Zilveren Ibrahimovic alleen zonder skills. Wat een monster
Alleen de lengte van Ibra mist hij, dat is juist wat hem zo imposant maaktquote:Op maandag 10 augustus 2015 17:08 schreef Maver24 het volgende:
Ik heb mijn favoriete zilveren spits gevonden voor naast Dybala. SIF Chong Te Se. Wat een monster is dat met z'n 95 strength. Verder nog 89 agility, 89 shot power en 83 long shots en 77 finishing. Zilveren Ibrahimovic alleen zonder skills. Wat een monster
Ik help het je hopen 👍quote:Op maandag 10 augustus 2015 18:46 schreef Maver24 het volgende:
Misschien wel een motm Dybala vanavond. Hij had gescoord in the Italiaanse super cup. Ik hoop het echt
futbin.com zou redelijk up to date moeten zijnquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 09:41 schreef Dopekoe het volgende:
Weet iemand toevallig een site waar je de actuele prijzen / veilingprijzen kan zien van spelers in FUT ?
Heb namelijk niet het idee dat de sites die ik heb nog up to date zijn....
Ik keek wat ik voor TOTS Aguero zou kunnen vangen eventueel, hij bleek niet op de markt. Vervangers die ik in gedachte had kwamen ook niet voor op de markt. EA heeft niet veel zin meer om de price ranges bij te werken. Of de Price-range-updater is op vakantie.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 12:38 schreef Dopekoe het volgende:
Pff..... ik kan gewoon InForms vinden van mn huidge spelers.... En als ik ze kan vinden zijn het de extreem dure....
Gewoon een IF van Hernanes ofzo... zijn die niet niet meer op de markt verkruigbaar ofzo ?
Ik vind m eigenlijk geniaal, qua AZ grapjes heb ik veel gehoord, maar "Heel AZ bronze" is briljant gevondenquote:
Nieuwe totw wel een 91 rated Toure (misschien beste speler van het spel nu) maar geen Sif Promes ST gold card, die wilde ik toch wel erg graag nog hebben.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 18:23 schreef ZwevendToetsenbord het volgende:
Hoe staat het ervoor met FUT? Al een tijd niks meer van bekeken en meegekregen.
Dood. Het is wachten op fut 16quote:Op woensdag 12 augustus 2015 18:23 schreef ZwevendToetsenbord het volgende:
Hoe staat het ervoor met FUT? Al een tijd niks meer van bekeken en meegekregen.
Ohja, dat was vandaag natuurlijk. Het is inderdaad een beetje klaar met FUTquote:Op woensdag 12 augustus 2015 18:39 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Nieuwe totw wel een 91 rated Toure (misschien beste speler van het spel nu) maar geen Sif Promes ST gold card, die wilde ik toch wel erg graag nog hebben.
Speel het ook bijna niet meer, maar een leuke nieuwe if kan dat zo nu en dan wel weer ff veranderen.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 21:38 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ohja, dat was vandaag natuurlijk. Het is inderdaad een beetje klaar met FUT
Eigenlijk wel gek, ben je heel het jaar bezig om zo goed mogelijk team te hebben. En dan heb je eindelijk tots messi, tots aguero en tots tevez etc in de spits, speel je 2 potjes en dan is fut in een keer klaar.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 21:38 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ohja, dat was vandaag natuurlijk. Het is inderdaad een beetje klaar met FUT
Heb vd week eindelijk divisie 1 bereikt, en 2 keer weten te handhaven. Daarmee is gelijk mijn plafond qua mogelijkheden bereikt, en is het wel mooi geweest zo.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 22:12 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Speel het ook bijna niet meer, maar een leuke nieuwe if kan dat zo nu en dan wel weer ff veranderen.
Eigenlijk hebben we een aantal jaar ons tijd verspild inderdaad.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 23:01 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Eigenlijk wel gek, ben je heel het jaar bezig om zo goed mogelijk team te hebben. En dan heb je eindelijk tots messi, tots aguero en tots tevez etc in de spits, speel je 2 potjes en dan is fut in een keer klaar.
Je hebt gewoon een doel nodig.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 23:01 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Eigenlijk wel gek, ben je heel het jaar bezig om zo goed mogelijk team te hebben. En dan heb je eindelijk tots messi, tots aguero en tots tevez etc in de spits, speel je 2 potjes en dan is fut in een keer klaar.
Heel goed. Zelf nooit verder geweest dan div 3 oid, was zonder totsen.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 23:01 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Heb vd week eindelijk divisie 1 bereikt, en 2 keer weten te handhaven. Daarmee is gelijk mijn plafond qua mogelijkheden bereikt, en is het wel mooi geweest zo.
Ik denk dat EA gewoon medelijden met me had en me daarom aan makkelijkere tegenstanders koppeldequote:Op woensdag 12 augustus 2015 23:19 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Heel goed. Zelf nooit verder geweest dan div 3 oid, was zonder totsen.
stop een winterpeen in je anus en laat hem een jaar zitten. Dan weet je hoe het zal zijn.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 09:26 schreef over_hedge het volgende:
Ik heb wel weer zin in fut 16 eigenlijk. Draft mode lijkt mij leuk. En opnieuw beginnen heeft ook wel weer wat leuks. Plus dat de price ranges nu van het begin zijn en ik heel benieuwd ben hoe dat zal zijn.
Ik ook wel. Alleen jammer dat ik nu stage loop en niet meer woon waar mijn PlayStation staatquote:Op donderdag 13 augustus 2015 09:26 schreef over_hedge het volgende:
Ik heb wel weer zin in fut 16 eigenlijk. Draft mode lijkt mij leuk. En opnieuw beginnen heeft ook wel weer wat leuks. Plus dat de price ranges nu van het begin zijn en ik heel benieuwd ben hoe dat zal zijn.
Ik heb nog steeds een doel voor de huidige fifa: M'n eerste bruikbare IF speler op de kop tikkenquote:Op woensdag 12 augustus 2015 23:03 schreef ZwevendToetsenbord het volgende:
[..]
Je hebt gewoon een doel nodig.
Is eigenlijk met alles, als je het hoogst haalbare hebt dan is de uitdaging er eigenlijk gewoon af.
Ik sta op het punt om een jaartje voor PES te kiezen. Waarschijnlijk is het niet beter, maar ik ben Fifa (minimaal) een jaartje beu.
Dit is het FUT topic.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 12:44 schreef Maver24 het volgende:
Pes demo gespeeld en wat een verademing t.o.v pes2015. Speelt echt zoveel soepeler en passen gaat lekker soepel. Zit veel meer diepgang in dan in FIFA. Dat is wel duidelijk
Mooi. Ik neig toch naar PES 2016quote:Op donderdag 13 augustus 2015 12:44 schreef Maver24 het volgende:
Pes demo gespeeld en wat een verademing t.o.v pes2015. Speelt echt zoveel soepeler en passen gaat lekker soepel. Zit veel meer diepgang in dan in FIFA. Dat is wel duidelijk
quote:Op donderdag 13 augustus 2015 13:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Mooi. Ik neig toch naar PES 2016
quote:Op donderdag 13 augustus 2015 13:05 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dit is het FUT topic.
Niet over PES praten aub.
Concurrentie houdt EA scherp. Indirect is het dus wel gerelateerd aan Fifa. Anders moet je gewoon mijn post reporten aan de mods, die maken uit wat mag en niet mag.quote:
Zal ik zeker doen.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 13:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Concurrentie houdt EA scherp. Indirect is het dus wel gerelateerd aan Fifa. Anders moet je gewoon mijn post reporten aan de mods, die maken uit wat mag en niet mag.
Ik verzoek gewoon vriendelijk om het even ontopic te houden voordat ik naar de mods ren.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 13:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Concurrentie houdt EA scherp. Indirect is het dus wel gerelateerd aan Fifa. Anders moet je gewoon mijn post reporten aan de mods, die maken uit wat mag en niet mag.
We hebben ook onderling besloten dat we posts die ons niet aanstaan reporten aan de modsquote:Op donderdag 13 augustus 2015 13:38 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik verzoek gewoon vriendelijk om het even ontopic te houden voordat ik naar de mods ren.
Sommige dingen kan je ook gewoon onderling oplossen hoor. Komt misschien als een schok.
Blijkbaar nietquote:Op donderdag 13 augustus 2015 13:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
We hebben ook onderling besloten dat we posts die ons niet aanstaan reporten aan de mods
En met we bedoel je jij en bittere ernstquote:Op donderdag 13 augustus 2015 13:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
We hebben ook onderling besloten dat we posts die ons niet aanstaan reporten aan de mods
Hoe zijn de keepers in PES2016 t.o.v. fifa?quote:Op donderdag 13 augustus 2015 12:44 schreef Maver24 het volgende:
Keepers zijn beter dan in pes2015 maar ze maken nog steeds van die stomme beslissingen af en toe net zoals in FIFA. Hopelijk en tweaken ze dat nog een beetje.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 13:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hoe zijn de keepers in PES2016 t.o.v. fifa?
Top, eind volgende week begint een weekje vrij, zal de demo dan zeker gaan downloadenquote:Op donderdag 13 augustus 2015 13:56 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Keepers zijn beter dan in pes2015 maar ze maken nog steeds van die stomme beslissingen af en toe net zoals in FIFA. Hopelijk en tweaken ze dat nog een beetje.
Je moet echt even de demo gaan checken. Zeker de moeite waard.
Zolang dat myclub nog steeds zo is dan blijft PES kut.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 13:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Mooi. Ik neig toch naar PES 2016
Als de PES demo op de PS3 al heerlijk speelt, dan belooft dat nogal wat voor de PES demo voor de PS4. Ik ben echt heel benieuwd hoe de PES demo zal zijnquote:Op donderdag 13 augustus 2015 18:55 schreef ZwevendToetsenbord het volgende:
Wat speelt die PES demo heerlijk (op de ps3)!![]()
Enige vervelende vind ik dat je erg veel herhalingen moet skippen.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 19:28 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als de PES demo op de PS3 al heerlijk speelt, dan belooft dat nogal wat voor de PES demo voor de PS4. Ik ben echt heel benieuwd hoe de PES demo zal zijn
I see what you did there...quote:Op donderdag 13 augustus 2015 21:38 schreef Papadiouf het volgende:
Hey het stormt, zo ff filmen en op youtup zetten.
doe verdomme eens niet zo kinderachtig zegquote:
zegt alleen niks over online helaas, dat om verdedigers heen rennen die geen kut doen zoals in dat filmpje is gewoon standaard bij offline spelen.quote:
Neequote:Op vrijdag 14 augustus 2015 14:25 schreef Allelichtenopmij het volgende:
Hallo guys hebben jullie voor mij een goede ultimate team.mag elke formatie zijn max 200k en zoek snelheid en kracht.Minimaal 90 Teamgeest.Thanks!
IF elia RvP el ghaziquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 14:25 schreef Allelichtenopmij het volgende:
Hallo guys hebben jullie voor mij een goede ultimate team.mag elke formatie zijn max 200k en zoek snelheid en kracht.Minimaal 90 Teamgeest.Thanks!
ik ben net divisie 2 in.. divisie 1 is nog mogelijk.. hoop ikquote:Op woensdag 12 augustus 2015 23:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik denk dat EA gewoon medelijden met me had en me daarom aan makkelijkere tegenstanders koppelde
PS3 was het toch hé?quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 16:10 schreef realbase het volgende:
[..]
ik ben net divisie 2 in.. divisie 1 is nog mogelijk.. hoop ik
Zonder tots, puur gouden spelers
Link?quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 12:10 schreef Maver24 het volgende:
Fut 16 ziet er goed uit. Zojuist op YouTube wat gameplay gezien van de beta en de gameplay ziet er wel wat anders uit. Met name de loop beweging van de spelers zijn getweaked. Kwa snelheid in de matches valt het reuze mee.
Confettiquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 17:34 schreef Confetti het volgende:
[..]
Link?
Het zal wel loslopen. Ik heb de hoop al opgegeven op een balanced game. Ik zag laatst wederom dat LB+Y wederom belachelijk overpowered is en straks, met 100 chemistry, zal het wel weer voetbal op steroids worden.
Toen ik nog wat in de melk te brokkelen had.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 17:36 schreef ZwevendToetsenbord het volgende:
[..]
Confetti![]()
Is dat niet de man die in de tijd dat ik nog lurker was het tamperen hier de wereld in heeft geholpen?
Doe normaal joh, alleen maar omdat hij een goede kaart zou hebben in FIFA?! Wtfquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 19:01 schreef Maver24 het volgende:
Net de ratings gezien van Feyenoord en Ajax in de beta. Manu moet blijven. Wat een kaart heeft hij zeg. Holy shit
Moet je even zoeken op Twitter naar het account
https://www.twitter.com/BanterAthletic
Dit zijn gewoon de huidige H2H statsquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 19:01 schreef Maver24 het volgende:
Net de ratings gezien van Feyenoord en Ajax in de beta. Manu moet blijven. Wat een kaart heeft hij zeg. Holy shit
Moet je even zoeken op Twitter naar het account
https://www.twitter.com/BanterAthletic
quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 21:59 schreef Toefjes het volgende:
Degradeert de nummer laatst NAC nou uit de Jupiler League?
Nee geen coinsquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 17:21 schreef ZwevendToetsenbord het volgende:
[..]
PS3 was het toch hé?
Heb je wel coins voor die duurdere spelers?
Ik speel FUT 15 niet meer en heb nog wel aardig wat coins.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |