Lekker voor NACquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 19:47 schreef Toefjes het volgende:
Astria Giurgu - AZ en Jablonec - Ajax in de Europa League.
Ohja, vanavond het heerlijke krakertje in de Jupiler League: NAC - Volendam
Dat was van het MLS All Star team geloof ik. Die krijgen ook nog een TOTS.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 00:41 schreef fruitsalade007 het volgende:
Hoe kan Gerrard eigenlijk een TOTS hebben? Hij had toch pas geleden zijn debuut? Of is TOTS gewoon puur simpel een team met de beste spelers uit de competitie en niet het team bestaande uit de uitblinkers/relevaties van het afgelopen seizoen van die competitie..?
Oh oké.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 00:42 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dat was van het MLS All Star team geloof ik. Die krijgen ook nog een TOTS.
Ik denk dat we de komende 10 jaar geen NAC spelers in FUT gaan zienquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 00:38 schreef DuTank het volgende:
Aldus de man die nog nooit wat FUT-gerelateerd heeft gepost hier
je hebt mij dan ook niet zien zeggen dat het hier wel allemaal even FUT gerelateerd moet zijn.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 00:38 schreef DuTank het volgende:
Aldus de man die nog nooit wat FUT-gerelateerd heeft gepost hier
Wat betekent "on-topic blijven" dan als je dat in het FUT-topic post?quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 04:26 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
je hebt mij dan ook niet zien zeggen dat het hier wel allemaal even FUT gerelateerd moet zijn.
Het is onmogelijk om niet om NAC te lachen. Ik heb het geprobeerd in te houden, maar het lukt echt niet.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 12:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
Beetje sneu om NAC uit te lachen nu PotS hier niet meer post.
Valt wel mee toch? Zie er meer dan genoeg mislukken.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 10:13 schreef over_hedge het volgende:
Lijkt wel of voorzetten weer aardig goed gaan worden.
NAC heeft afgelopen seizoen kei hard gefaald, want die hadden eigenlijk niet mogen degraderen. En nu gaan ze gewoon verder met falen. Dat is grappig. En nu je het zegt, eigenlijk is het nog grappiger omdat het de club van PotS is.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 12:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
Beetje sneu om NAC uit te lachen nu PotS hier niet meer post.
Volgens de posts op pagina 2 is het van alles niet hier en moet het wel over FUT gaan. Dus graag FUT even als onderwerp houden.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 09:57 schreef DuTank het volgende:
[..]
Wat betekent "on-topic blijven" dan als je dat in het FUT-topic post?
Wil ze wel graag van te voren hebben zodat ik straksquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 16:59 schreef FCsuarez het volgende:
Gewoon bij t stadion zelf tenzij je naar een uitverkochte wedstrijd wil dan zou ik t niet weten.
El Classico ligt nogal buiten budgetquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 17:37 schreef FCsuarez het volgende:
A zal niet gebeuren tenzij je er tijdens een kraker bent.
B is meestal het geval als je van te voren besteld
C ja kan natuurlijk altijd.
Tegen wie moeten ze als je er bent?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EDIT: Toch maar niet gedaan ivm beroerde reviews :/
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 08-08-2015 18:17:02 ]
Haha, nu kijk ik helemaal uit naar het krakertje uit de Jupiler League volgende week in Eindhovenquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 15:06 schreef DuTank het volgende:
[..]
NAC heeft afgelopen seizoen kei hard gefaald, want die hadden eigenlijk niet mogen degraderen. En nu gaan ze gewoon verder met falen. Dat is grappig. En nu je het zegt, eigenlijk is het nog grappiger omdat het de club van PotS is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |