joequote:Op donderdag 6 augustus 2015 15:53 schreef lesleyyb het volgende:
hoe het beste tots giovinco, de bruyne en lacazette in 1 team te verwerken? alle 3 spelen ze geweldig maar ik kan ze niet alle 3 in een fatsoenlijk elfal krijgen. iemand suggesties?
Robbenquote:Op donderdag 6 augustus 2015 16:20 schreef over_hedge het volgende:
Welke rw zouden jullie adviseren als je max 230k hebt? En geen bale.
Dat team lijkt me best fijn spelen hoor. Goeien formatie ook.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 16:12 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
joe
[ afbeelding ]
Al zou ik het zelf niet doen. Maar hey, het is een manier.
Ja, nondeju.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 17:04 schreef lesleyyb het volgende:
[ afbeelding ]
op het moment is het dit met lacazette en de bruyne op de bank, breng ik er dan altijd tijdens de rust in voor giabbadini en cerci. maar de chemie die die 3 hebben is geweldig, heeft me al behoorlijk wat goals opgeleverd
Dan mogen ze nog wel wat gaan updaten/patchen in de tussentijd want dat was wederom niet al te best. Nog steeds dat debiele gedoe in de korte hoek die de doelman gewoon niet afdekt en daardoor weer doorlaat.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 17:10 schreef Maver24 het volgende:
Keepers moeten echt beter. Deze FIFA zijn ze echt dramatisch
Alsof een keeper in het echt nooit maar dan ook nooit een bal doorlaat in de korte hoek...quote:Op donderdag 6 augustus 2015 17:12 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Dan mogen ze nog wel wat gaan updaten/patchen in de tussentijd want dat was wederom niet al te best. Nog steeds dat debiele gedoe in de korte hoek die de doelman gewoon niet afdekt en daardoor weer doorlaat.
Dat is iets anders dan 80% van de tijd wel.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 19:05 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Alsof een keeper in het echt nooit maar dan ook nooit een bal doorlaat in de korte hoek...
Hij zegt niet dat een keeper in het echt nooit maar dan ook nooit een bal doorlaat in de korte hoek. Hij zegt dat keepers in FIFA de korte hoek niet afdekken.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 19:05 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Alsof een keeper in het echt nooit maar dan ook nooit een bal doorlaat in de korte hoek...
quote:Op donderdag 6 augustus 2015 17:04 schreef lesleyyb het volgende:
[ afbeelding ]
op het moment is het dit met lacazette en de bruyne op de bank, breng ik er dan altijd tijdens de rust in voor giabbadini en cerci. maar de chemie die die 3 hebben is geweldig, heeft me al behoorlijk wat goals opgeleverd
Laat dit alsjeblieft een troll account zijn en niet echt serieusquote:Op donderdag 6 augustus 2015 17:04 schreef lesleyyb het volgende:
[ afbeelding ]
nou nee eigenlijk nietquote:Op donderdag 6 augustus 2015 21:34 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Laat dit alsjeblieft een troll account zijn en niet echt serieus
Damn dat is wel erg smerig. Dit valt ethisch gewoon niet te verantwoorden.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 17:04 schreef lesleyyb het volgende:
[ afbeelding ]
Bazenteam.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 17:04 schreef lesleyyb het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |