eaids heb ik nooit zon last van :p volgens mij is dat een excuus voor een verloren potje.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 09:58 schreef DuTank het volgende:
[..]
Geef mij eerst maar fatsoenlijke gameplay zonder scripting/eaids/glitches/exploits
best grappig. Kom je misschien is wat orginele teams tegen.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 09:37 schreef Maver24 het volgende:
https://t.co/2ZQf2LDFSe
Nieuwe fut modes. Fut draft.
https://www.easports.com/(...)15/fifa-16-fut-draft
Hier het volledige artikel
Zou raar zijn als er nu geen coop in zit aangezien ze in dat filmpje het promoten met nevile en caragherquote:Op woensdag 5 augustus 2015 09:50 schreef Papadiouf het volgende:
[..]
Mij ook wel, nu nog een co-op optie en ik ben tevreden.
dat kon al op dezelfde console...maar niet coop met iemand op een andere locatiequote:Op woensdag 5 augustus 2015 10:55 schreef Rijst het volgende:
[..]
Zou raar zijn als er nu geen coop in zit aangezien ze in dat filmpje het promoten met nevile en caragher
Het is de Arena modus van hearthstone :-)quote:Op woensdag 5 augustus 2015 12:01 schreef Confetti het volgende:
Was dit alles? Soort concept squads met speelbare teams. Jammer dat chemistry weer niet wordt aangepakt. Of position cards.
Maargoed, gameplay. Het marketingwoordje van dit jaar is balance dus ben benieuwd.
*vermeldquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 12:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
vermeldt ja?
Ik heb hier trouwens al een tijdje geen team meer gepost. Dit is nu mijn Bundesligateam: [ afbeelding ]
Ik heb nog heel veel andere teams maar die zijn niet zo interessant voor de meeste mensen.
Blauwe kaarten zijn al uit packs.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 15:24 schreef realbase het volgende:
zucht.. ik zit een beetje packs te openen.. zo aan het einde van FUT - hoef toch geen versterkingen.. maar ik heb nog geen behoorlijke player gekregen .. wil gewoon 1 leuke blauwe ofzo
Heb nu een voorhoede gemaakt van TOTS Martins, Giovinco en Dempsey (als CAM). Moest er even aan wennen, maar speelt toch wel erg goedquote:Op woensdag 5 augustus 2015 20:00 schreef Maver24 het volgende:
Tots lampard zijn cap is veranderd ofzo. Heb hem voor 60k. Op futhead staat een range van 20k - 120k. Ik kan die van mij ook maximaal op 60k zetten. Leuke speler voor er bij
Ik twijfel tussen die 3 spelers welke de beste isquote:Op woensdag 5 augustus 2015 20:13 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Heb nu een voorhoede gemaakt van TOTS Martins, Giovinco en Dempsey (als CAM). Moest er even aan wennen, maar speelt toch wel erg goed
Dat weet ik eigenlijk ook niet, kun je niet Martins én Dempsey kopen? Heb je gelijk een sterke linkquote:Op woensdag 5 augustus 2015 20:30 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik twijfel tussen die 3 spelers welke de beste isik kan niet kiezen. Wilde eerst voor Villa gaan maar die schijnt nogal sluggish te zijn en niet zo snel als zijn kaart stats doen vermoeden
Ben bang dat Dempsey tegen gaat vallenquote:Op woensdag 5 augustus 2015 20:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat weet ik eigenlijk ook niet, kun je niet Martins én Dempsey kopen? Heb je gelijk een sterke link
Met het dribbelen van Martins geen klagen gehad hoor, 92 agility en 94 balance. Dribbelen zelf is hij 83 rated. Hij is wel veruit de meest scorende van de 3.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 20:43 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ben bang dat Dempsey tegen gaat vallen. Martins zijn dribble en curve is bagger en medium/medium wr is ook niet lekker. Giovinco heeft geen shot power en is klein en zwak.
Martins + Okocha lijkt me wel watquote:Op woensdag 5 augustus 2015 20:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Met het dribbelen van Martins geen klagen gehad hoor, 92 agility en 94 balance. Dribbelen zelf is hij 83 rated. Hij is wel veruit de meest scorende van de 3.
Van de shotpower van Giovinco nog geen last gehad, al scoor ik het meeste toch door twee keer kort op de schietknop te drukken als ik dicht bij de keeper ben
Nigeria heeft verder niet veel bijzonders voortgebracht, dan kan een legend uitkomst bieden inderdaad. Misschien dat ik in een later stadium TOTS Gerrard nog haal, zijn stats zien er ook weer keurig uit, en positieve verhalen gelezen op het EA forum. Met name over zijn afstandsschoten.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 20:59 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Martins + Okocha lijkt me wel wat
Gerrard is gewoon altijd baas. Sinds ik Fut speel heb ik altijd een tots/motm Gerrard gehad iedere editie. Elk jaar wordt het kaartje wel minder en minder omdat hij ouder wordt dus minder Pace. Zijn fut13 of 12 kaartje had bijna 80 pacequote:Op woensdag 5 augustus 2015 21:13 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nigeria heeft verder niet veel bijzonders voortgebracht, dan kan een legend uitkomst bieden inderdaad. Misschien dat ik in een later stadium TOTS Gerrard nog haal, zijn stats zien er ook weer keurig uit, en positieve verhalen gelezen op het EA forum. Met name over zijn afstandsschoten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |