Viel toch allemaal wel mee.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 08:35 schreef STING het volgende:
[..]
Hangt er vanaf hoeveel puin er te ruimen is
Dank je *pinkt traantje weg*quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 08:43 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Viel toch allemaal wel mee.
Komt wel goed, schatje.
Ga je iemand aanmelden?quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 09:01 schreef jackson het volgende:
Vroeger had je een degelijk "Ban-meldt-topic", bestaat die nog?
Daar werden de bans vermeldt... Niet om zelf te melden aan mods.quote:
Ik vind dit een lelijk team.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 12:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
vermeldt ja?
Ik heb hier trouwens al een tijdje geen team meer gepost. Dit is nu mijn Bundesligateam: [ afbeelding ]
Ik heb nog heel veel andere teams maar die zijn niet zo interessant voor de meeste mensen.
Vind vooral die lcm erg bijzonder.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 12:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
vermeldt ja?
Ik heb hier trouwens al een tijdje geen team meer gepost. Dit is nu mijn Bundesligateam: [ afbeelding ]
Ik heb nog heel veel andere teams maar die zijn niet zo interessant voor de meeste mensen.
Slachtoffer van ISquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 12:59 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Vind vooral die lcm erg bijzonder.
Heb je geen groter plaatje?quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 13:02 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Kom er maar in met de reacties. 4 uur ook bekendmaking nieuwe Legends
Dat is Trochowski maar hij heeft geen foto op de web app. Gisteren heb ik hem eindelijk weten te kopenquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 12:59 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Vind vooral die lcm erg bijzonder.
1 kleine vraag waarom is deze weggehaald? Was toch geen belediging?quote:
Wat stond er dan?quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 15:57 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
1 kleine vraag waarom is deze weggehaald? Was toch geen belediging?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |