Haha dan ben je echt een stakker. Ze hebben het deze keer wel leuk aangepakt met de links met elke speler, denk dat we legends een stuk vaker gaan zien dit jaar.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 17:19 schreef Papadiouf het volgende:
Legends... speciaal een xbox kopen voor legends... zijn er serieus mensen die dat doen dan
Ja hoor. Zijn er genoeg die dat doen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 17:19 schreef Papadiouf het volgende:
Legends... speciaal een xbox kopen voor legends... zijn er serieus mensen die dat doen dan
Ik vroeg of hij al aan het fappen was op die nieuwe kaarten en dat ik die kaarten fucking lelijk vond.quote:
Ik hoop dat PSV, AZ en Vitesse nog hoge ogen gaan gooien.quote:
Jep, maar ook dat zal om te janken zijn. AZ geef ik nog de beste kansen op een stunt, traditioneel wel.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:16 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik hoop dat PSV, AZ en Vitesse nog hoge ogen gaan gooien.
Ik denk ook dat AZ wel kan stunten maar ben ook benieuwd hoe PSV gaat spelen zonder Depay en Wijnaldum.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:27 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Jep, maar ook dat zal om te janken zijn. AZ geef ik nog de beste kansen op een stunt, traditioneel wel.
Hilarisch.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:54 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik vroeg of hij al aan het fappen was op die nieuwe kaarten en dat ik die kaarten fucking lelijk vond.
Zo grappig is het ook niet. Serotinesyndroom?quote:
Ik lach echt in een deuk. Maar iemand met serotoninesyndroom zal niet veel lachen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 23:58 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Zo grappig is het ook niet. Serotinesyndroom?
Dit lijkt mij wel tofquote:Op woensdag 5 augustus 2015 09:37 schreef Maver24 het volgende:
https://t.co/2ZQf2LDFSe
Nieuwe fut modes. Fut draft.
https://www.easports.com/(...)15/fifa-16-fut-draft
Hier het volledige artikel
Geef mij eerst maar fatsoenlijke gameplay zonder scripting/eaids/glitches/exploitsquote:Op woensdag 5 augustus 2015 09:50 schreef Papadiouf het volgende:
[..]
Mij ook wel, nu nog een co-op optie en ik ben tevreden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |