futbin.com zou redelijk up to date moeten zijnquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 09:41 schreef Dopekoe het volgende:
Weet iemand toevallig een site waar je de actuele prijzen / veilingprijzen kan zien van spelers in FUT ?
Heb namelijk niet het idee dat de sites die ik heb nog up to date zijn....
Ik keek wat ik voor TOTS Aguero zou kunnen vangen eventueel, hij bleek niet op de markt. Vervangers die ik in gedachte had kwamen ook niet voor op de markt. EA heeft niet veel zin meer om de price ranges bij te werken. Of de Price-range-updater is op vakantie.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 12:38 schreef Dopekoe het volgende:
Pff..... ik kan gewoon InForms vinden van mn huidge spelers.... En als ik ze kan vinden zijn het de extreem dure....
Gewoon een IF van Hernanes ofzo... zijn die niet niet meer op de markt verkruigbaar ofzo ?
Ik vind m eigenlijk geniaal, qua AZ grapjes heb ik veel gehoord, maar "Heel AZ bronze" is briljant gevondenquote:
Nieuwe totw wel een 91 rated Toure (misschien beste speler van het spel nu) maar geen Sif Promes ST gold card, die wilde ik toch wel erg graag nog hebben.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 18:23 schreef ZwevendToetsenbord het volgende:
Hoe staat het ervoor met FUT? Al een tijd niks meer van bekeken en meegekregen.
Dood. Het is wachten op fut 16quote:Op woensdag 12 augustus 2015 18:23 schreef ZwevendToetsenbord het volgende:
Hoe staat het ervoor met FUT? Al een tijd niks meer van bekeken en meegekregen.
Ohja, dat was vandaag natuurlijk. Het is inderdaad een beetje klaar met FUTquote:Op woensdag 12 augustus 2015 18:39 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Nieuwe totw wel een 91 rated Toure (misschien beste speler van het spel nu) maar geen Sif Promes ST gold card, die wilde ik toch wel erg graag nog hebben.
Speel het ook bijna niet meer, maar een leuke nieuwe if kan dat zo nu en dan wel weer ff veranderen.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 21:38 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ohja, dat was vandaag natuurlijk. Het is inderdaad een beetje klaar met FUT
Eigenlijk wel gek, ben je heel het jaar bezig om zo goed mogelijk team te hebben. En dan heb je eindelijk tots messi, tots aguero en tots tevez etc in de spits, speel je 2 potjes en dan is fut in een keer klaar.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 21:38 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ohja, dat was vandaag natuurlijk. Het is inderdaad een beetje klaar met FUT
Heb vd week eindelijk divisie 1 bereikt, en 2 keer weten te handhaven. Daarmee is gelijk mijn plafond qua mogelijkheden bereikt, en is het wel mooi geweest zo.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 22:12 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Speel het ook bijna niet meer, maar een leuke nieuwe if kan dat zo nu en dan wel weer ff veranderen.
Eigenlijk hebben we een aantal jaar ons tijd verspild inderdaad.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 23:01 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Eigenlijk wel gek, ben je heel het jaar bezig om zo goed mogelijk team te hebben. En dan heb je eindelijk tots messi, tots aguero en tots tevez etc in de spits, speel je 2 potjes en dan is fut in een keer klaar.
Je hebt gewoon een doel nodig.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 23:01 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Eigenlijk wel gek, ben je heel het jaar bezig om zo goed mogelijk team te hebben. En dan heb je eindelijk tots messi, tots aguero en tots tevez etc in de spits, speel je 2 potjes en dan is fut in een keer klaar.
Heel goed. Zelf nooit verder geweest dan div 3 oid, was zonder totsen.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 23:01 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Heb vd week eindelijk divisie 1 bereikt, en 2 keer weten te handhaven. Daarmee is gelijk mijn plafond qua mogelijkheden bereikt, en is het wel mooi geweest zo.
Ik denk dat EA gewoon medelijden met me had en me daarom aan makkelijkere tegenstanders koppeldequote:Op woensdag 12 augustus 2015 23:19 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Heel goed. Zelf nooit verder geweest dan div 3 oid, was zonder totsen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |