Toch jammer dat die doorgaans niet in Madrid plaatsvindenquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 19:52 schreef Papadiouf het volgende:
Tickets voor duitse wedstrijden zijn altijd goedkoopgewoon via de clubwebsite.
Ik heb wel positieve verhalen over voetbalretour.nl gehoord.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:10 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Toch jammer dat die doorgaans niet in Madrid plaatsvinden
Inderdaad niet duur! Maar zoek eigenlijk losse tickets (en dat bieden sommige niet aan)quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb wel positieve verhalen over voetbalretour.nl gehoord.
http://voetbalretour.nl/voetbalreis/clubs/4/Real-Madrid.html
Real Madrid - Barcelona 649 euro, inclusief 2 overnachtingen. Het is niet onbereikbaar.
Lastig, ik ga volgend seizoen wel een kans wagen als de prijs van el Clasico ongeveer hetzelfde is, als je een woordje Spaans spreekt zou je kunnen proberen gewoon de club te bellen?quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:17 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Inderdaad niet duur! Maar zoek eigenlijk losse tickets (en dat bieden sommige niet aan)
Vet!quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Lastig, ik ga volgend seizoen wel een kans wagen als de prijs van el Clasico ongeveer hetzelfde is, als je een woordje Spaans spreekt zou je kunnen proberen gewoon de club te bellen?
Ik voorspel 0 doelpunten voor NAC en meer voor Eindhoven.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:02 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, nu kijk ik helemaal uit naar het krakertje uit de Jupiler League volgende week in Eindhoven
Zolang NAC niet van keeper wisselt zou het best goed kunnen. On-topic: Ten Rouwelaar en Fifa keepers lijken qua motoriek erg veel op elkaarquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 23:34 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik voorspel 0 doelpunten voor NAC en meer voor Eindhoven.
Een echte topperquote:Op zondag 9 augustus 2015 01:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zolang NAC niet van keeper wisselt zou het best goed kunnen. On-topic: Ten Rouwelaar en Fifa keepers lijken qua motoriek erg veel op elkaar
Straks trouwens een echte topper: AZ-Ajax. De klapper is verleden tijd, en komt niet meer terug in Alkmaar![]()
Haha, allebei Europees hequote:
Afhankelijk zijn van de bankzitters van de reserves van Chelseaquote:
Hahaha kijk even naar de basiself van afgelopen seizoen, hoeveel huurlingen staan daarin?quote:Op zondag 9 augustus 2015 14:05 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Afhankelijk zijn van de bankzitters van de reserves van Chelsea![]()
Haha, grapje hoorHoe was het Europees avontuur?
Mooie pot voetbal gezien! Als AZ wat meer ervaring had gehad voorin was het spannend geworden.quote:Op zondag 9 augustus 2015 14:18 schreef Toefjes het volgende:
Tweede helft een verdienstelijk gelijkspel. Ajax was erg sterk hoor, wat moet, anders win je ook niet van AZ. Ondanks de 6 basisspelers die vertrokken zijn en het Europees avontuur (2 dagen minder rust) toch wat lichtpuntjes gezien in van Overeem en Janssen.
Ook klasse dat AZ en Ajax niet van politie afhankelijk zijn voor het wel of niet doorgaan van de wedstrijd
Felicitaties aan de Ajacieden.
Ja die krijg je in fifa 16quote:Op zondag 9 augustus 2015 10:33 schreef realbase het volgende:
krijgen we nog club updates ? (i.e. Depay voor Man U ? )
Gister ff online gespeelt via match lobbies - maar geen nieuwe team updates ?
Ja, volgens mij kan je dat eenmalig over laten zetten.quote:Op maandag 10 augustus 2015 15:00 schreef bierjoost het volgende:
Gaan mijn fifa points mee naar FIFA 16?
welke divisie speel je? Of alleen cups?quote:Op maandag 10 augustus 2015 17:08 schreef Maver24 het volgende:
Ik heb mijn favoriete zilveren spits gevonden voor naast Dybala. SIF Chong Te Se. Wat een monster is dat met z'n 95 strength. Verder nog 89 agility, 89 shot power en 83 long shots en 77 finishing. Zilveren Ibrahimovic alleen zonder skills. Wat een monster
Alleen de lengte van Ibra mist hij, dat is juist wat hem zo imposant maaktquote:Op maandag 10 augustus 2015 17:08 schreef Maver24 het volgende:
Ik heb mijn favoriete zilveren spits gevonden voor naast Dybala. SIF Chong Te Se. Wat een monster is dat met z'n 95 strength. Verder nog 89 agility, 89 shot power en 83 long shots en 77 finishing. Zilveren Ibrahimovic alleen zonder skills. Wat een monster
Ik help het je hopen 👍quote:Op maandag 10 augustus 2015 18:46 schreef Maver24 het volgende:
Misschien wel een motm Dybala vanavond. Hij had gescoord in the Italiaanse super cup. Ik hoop het echt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |