SPOILER: Bonushulks in ere hersteld: een ode aan RaymondK en Dreamerbulk.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: BonuschicksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De OP staat hier
[ Bericht 1% gewijzigd door Beach op 31-07-2015 11:34:23 ]fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Racistisch van Zweden dat het slachtoffer niet gestenigd wordt.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 11:25 schreef Sapstengel het volgende:
Ik zag een post over Somalische gelukzoekers en wist direct dat die van Beach kwam
http://dailycaller.com/20(...)s-community-service/
Gezellige mensen wel.
Ja alleen je hebt natuurlijk ook 3 mannelijke getuigen nodig dus hij zou dan sowieso geen straf krijgen.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 11:33 schreef Beach het volgende:
[..]
Racistisch van Zweden dat het slachtoffer niet gestenigd wordt.
Er zit ook niets tussen paar uur schoffelen en stenigen in.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 11:33 schreef Beach het volgende:
[..]
Racistisch van Zweden dat het slachtoffer niet gestenigd wordt.
Lekker wijf, maar geen gymchick.quote:
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 11:33 schreef seto het volgende:
wat een goede OP weer van beach
[ afbeelding ]
Nice.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 11:45 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ik heb het over een echte gym, corrie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 11:59 schreef clumsy_clown het volgende:
Guys wtf is er met cor aan de hand?
UVT / Leuk tentje Rotterdam eten / eerste date
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 11:37 schreef Eleiko het volgende:
[..]![]()
Ik zou zeggen: kruip nog eens op Montelly.
Sowieso wat sommige gyms aan inschrijfgeld durven te vragen is te achterlijk voor woorden.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 12:07 schreef stinkie het volgende:
Administratie en inschrijfkosten betalen om mijn berdijfsfitnessabo om te zetten naar particulier. Ik dacht het niet.
Mooi moment om eens te kijken wat er nog meer in de buurt is.
Dit. Dat je geld vraagt voor een vervangingspasje om de voorkomen dat klapmongolen elke week aan je balie staan, OK, maar de eerste keer alles gratis aub.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 12:23 schreef Questular het volgende:
[..]
Sowieso wat sommige gyms aan inschrijfgeld durven te vragen is te achterlijk voor woorden.
Gegevens noteren een een toeganspasje activeren mag wat mij betreft gratis zijn aangezien je maandelijks al geld achterlaat.
Dit ja. Niet alleen bij gyms, bijna overal waar je een abo afsluit. Inschrijfgeld en administratiekostenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 12:23 schreef Questular het volgende:
[..]
Sowieso wat sommige gyms aan inschrijfgeld durven te vragen is te achterlijk voor woorden.
Gegevens noteren een een toeganspasje activeren mag wat mij betreft gratis zijn aangezien je maandelijks al geld achterlaat.
Wat houdt dit in? Moslimgordijntje?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 12:32 schreef stinkie het volgende:
Gouda barst van de gyms die zich op de schaamtecultuurjongeren richten.....
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 12:33 schreef Awesome_ het volgende:
de oude brompotten hebben weer lunchpauze
BjornBörgs tot onder je oksel, grote muil en na het sporten een bontkraag aan.quote:
En wat gaat het worden Gladiator Gym of Flexx in Wadinxveen?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 12:07 schreef stinkie het volgende:
Administratie en inschrijfkosten betalen om mijn berdijfsfitnessabo om te zetten naar particulier. Ik dacht het niet.
Mooi moment om eens te kijken wat er nog meer in de buurt is.
Gladiator heeft wel goed spul. Maar beperkte openingstijden en gezien het kickboxen waarschijnlijk een overkill aan mocro tuig.quote:
Die Nadine Trompert van Living Well is wel wat voor Klokovquote:Op vrijdag 31 juli 2015 12:32 schreef stinkie het volgende:
[..]
Dit ja. Niet alleen bij gyms, bijna overal waar je een abo afsluit. Inschrijfgeld en administratiekosten
Zit ook direct weer aan minimaal een jaarcontractvast. Of 2,5 jaar als ik wat goedkoper wil zijn. Straks gegevens opsturen voor bedrijfsfitness voor zzp'rs, kijken wat dat scheelt. En beide grote gyms in Gouda werken daarmee samen
Kan nu kiezen: http://www.livingwellfitness.nl/gouda/ of www.sportcity.nl. En uiteraard budgetfitness en F2F etc. Gouda barst van de gyms die zich op de schaamtecultuurjongeren richten.....
Deze?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 12:41 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Die Nadine Trompert van Living Well is wel wat voor Klokov
Astrid of Jolanda niks voor jou?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 12:41 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Die Nadine Trompert van Living Well is wel wat voor Klokov
Dichtsbijzijnde is een pre, wat duurder ook (filtert het tuig eruit). Site is wel OK, IMHO. Weet alleen niet of er goed te trainen is.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 12:40 schreef stinkie het volgende:
[..]
Gladiator heeft wel goed spul. Maar beperkte openingstijden en gezien het kickboxen waarschijnlijk een overkill aan mocro tuig.
Denk sportcity of livingwell. Livingwell heeft aardig spul, ga daar dit weekend kijken denk ik. Weekendtijden zijn wat beperkt, maar wel om 7 uur open door de weeks. En van de duurdere gyms de dichtstbijzijnde. Zowel met auto als trein ligt het op de route naar huis
Zitten in een oud pand dan auto dealer. Rijd er dagelijks langs. Wat crossfit achtige ruimte, maar van buitenaf lijken er behoorlijk wat dumbelss te liggen. Powerrack zo te zien. Sportcity heeft net alles vernieuwd, wel goed spul en er schijnt na de zomer ook een powerrack te komen.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 12:45 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Dichtsbijzijnde is een pre, wat duurder ook (filtert het tuig eruit). Site is wel OK, IMHO. Weet alleen niet of er goed te trainen is.
Nee, doe mij Margreet of Marjolein maar.quote:
Ik zie wel een goede Tanita weegschaal bij een van die PT-ers.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 12:48 schreef stinkie het volgende:
[..]
Zitten in een oud pand dan auto dealer. Rijd er dagelijks langs. Wat crossfit achtige ruimte, maar van buitenaf lijken er behoorlijk wat dumbelss te liggen. Powerrack zo te zien. Sportcity heeft net alles vernieuwd, wel goed spul en er schijnt na de zomer ook een powerrack te komen.
Moet gewoon even gaan kijken. Ik kan altijd nog meteen strippenkaart bij de budgetfitness terecht voor een paar weken ofzo. En heel augustus heb ik nog
Ik zie mezelf samen met Cor en Stinkie het bankje voor de lokale supermarkt bezetten, lekker zeuren dat alles beter was vroeger en met een scheef oog alle jonge vrouwtjes in de gaten houden.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 12:33 schreef Awesome_ het volgende:
de oude brompotten hebben weer lunchpauze
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
En dan "10/10 would bang op 9 uur" roepen, terwijl tegen die tijd totaal andere kretologie in de mode is.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 12:52 schreef Questular het volgende:
[..]
Ik zie mezelf samen met Cor en Stinkie het bankje voor de lokale supermarkt bezetten, lekker zeuren dat alles beter was vroeger en met een scheef oog alle jonge vrouwtjes in de gaten houden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://www.mayors.fi/?page_id=23quote:Op vrijdag 31 juli 2015 12:57 schreef Eleiko het volgende:
Wat wel apart is, is dat je bij die hardcoregyms alleen maar foto's van zo'n jaren-70 bedrijfspand vol ijzer ziet, terwijl op de sites van die fitnesstoko's geen concrete foto's te zien zijn.
Dit is wel de shit jaquote:Op vrijdag 31 juli 2015 12:58 schreef Faeroer het volgende:
[..]
http://www.mayors.fi/?page_id=23
Valhalla, hier is het
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 12:57 schreef Deuce92 het volgende:
4* Fijne sportclub om bij te sporten. Gaat mee met de tijd en altijd netjes. Ik hoop dat de gezelligheid van vroeger weer terugkomt, dat is de missie die Tommy zich heeft toebedeeld. Ik hoop dat dit gaat lukken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 12:57 schreef Deuce92 het volgende:
4* Fijne sportclub om bij te sporten. Gaat mee met de tijd en altijd netjes. Ik hoop dat de gezelligheid van vroeger weer terugkomt, dat is de missie die Tommy zich heeft toebedeeld. Ik hoop dat dit gaat lukken.ik schrok me helemaal de TANDJESSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BEASTMODE
dat is het ook. Als instellingen van gewicht en oefening staan op je pasje en dat apparaat doet ook precies datquote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:00 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Zo te zien in Google een domme hype van bijna tell sell niveau
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 12:56 schreef stinkie het volgende:
https://www.facebook.com/(...)ws?ref=page_internal
Das niet best
Reactie Living WHell:quote:1*
Kreeg te horen dat men 'mijn soort mensen hier niet wilde' jammer dat mij dat werd meegedeeld ná dat ik een jaarabonnement afsloot. 'Trainers' welke werkelijk geen idee hebben waar men mee bezig is.
Binnen zes maanden opgezegd en vertrokken, uiteraard nog wel 6 maanden doorbetalen, van 'mijn soort mensen' wilde men het geld wel al te graag. Gelukkig werd ik geattendeerd op een gym in W'veen. Daar is een ieder welkom en weten de trainers wel waar men het over heeft!
M.a.w.: die gast die Flexx in Waddingsveen begonnen is, werkte eerst bij Living Well.quote:Richard ik wens je veel goede workouts toe en doe even de groeten aan de uitbater van je sportschool. Zo te zien gaat het goed met de club, mooi dat wat hij bij ons geleerd heeft, goed tot zijn recht komt.
dat intereseert me niets. Ik ben ook voor mezelf begonnen vanuit huidige project. Wat me wel intereseert is of ik dag deadliften etc.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:11 schreef Eleiko het volgende:
[..]
[..]
Reactie Living WHell:
[..]
M.a.w.: die gast die Flexx in Waddingsveen begonnen is, werkte eerst bij Living Well.
Zolang je maar ook zonder pasje je eigen gang kunt gaan.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:08 schreef stinkie het volgende:
[..]
dat is het ook. Als instellingen van gewicht en oefening staan op je pasje en dat apparaat doet ook precies dat
Dat zou ik dan maar expliciet navragen, niet alleen bij de medewerkers maar ook aan wat mensen die daar trainen, want iets zegt me dat dat nog wel eens lastig kon zijn.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:15 schreef stinkie het volgende:
[..]
dat intereseert me niets. Ik ben ook voor mezelf begonnen vanuit huidige project. Wat me wel intereseert is of ik dag deadliften etc.
Kijk maar even op het profiel van die Richard.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:17 schreef stinkie het volgende:
Bijna gereageerd om te vragen wat voor "soort mensen" dan wel. Maar dan zou al dat schorriemorrie hier meteen weten wie ik ben
Wat een reactie ookquote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:11 schreef Eleiko het volgende:
[..]
[..]
Reactie Living WHell:
[..]
M.a.w.: die gast die Flexx in Waddingsveen begonnen is, werkte eerst bij Living Well.
Had je al gezien dat er een (gemengde?) sauna bij zit?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:24 schreef stinkie het volgende:
Al gedaan ja.
Dus als middleaged balding officejockey moet ik daar prima op mijn plek zitten
ALs ik zou failen op een squat zonder safety bars zou ik wss al de sportschool uitgemieterd wordenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:24 schreef stinkie het volgende:
Anyway, zolang ik maar kan DL etc. En geen gezeik over kalk enzo krijg
Kalk zal wel een no-go zijn.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:24 schreef stinkie het volgende:
Anyway, zolang ik maar kan DL etc. En geen gezeik over kalk enzo krijg
echt? Net als vroeger bij de fitness first in Delftquote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:25 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Had je al gezien dat er een (gemengde?) sauna bij zit?
ik wil geen 16 per maand gym. Ik woon in klein Marokko, filtering bij de deur graag op inkomen.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:31 schreef Sapstengel het volgende:
Gewoon naar basic fit gaan, alles doen wat je wil en geen gezeik over deadliften, magnesium of wat voor gejank. En dat voor 16 euro per maand.
Beter dan al die zogenaamde health clubs en ander hip gedoe voor huisvrouwen en yuppen die alleen op de loopband staan.
Je snapt het niet, bro. Hij wil juist het tuig buiten de deur houden.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:31 schreef Sapstengel het volgende:
Gewoon naar basic fit gaan, alles doen wat je wil en geen gezeik over deadliften, magnesium of wat voor gejank. En dat voor 16 euro per maand.
Beter dan al die zogenaamde health clubs en ander hip gedoe voor huisvrouwen en yuppen die alleen op de loopband staan.
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:31 schreef Sapstengel het volgende:
Ik sport in een healthclub. Resultaat: huisvrouwen en yuppen staan op de loopband en ik heb plek zat in de freeweight zone + een shitload aan Hammerstrenght en Lifefitness apparaten mocht ik nog wat isolatie oefeningen willen doen. Die trouwens nooit bezet zijn want: Huisvrouwen en yuppen. + het is te duur voor de gemiddelde pauper dus daar heb ik ook geen last van.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:31 schreef Sapstengel het volgende:
Fitness Firstquote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:32 schreef stinkie het volgende:
[..]
echt? Net als vroeger bij de fitness first in Delft
doe maar gewoon even je ogen dicht. Je bent er al bijnaquote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:34 schreef seto het volgende:
zouden jullie extroverts even wat minder kunnen posten
wij introverts worden er een beetje onrustig van
ja, en ¤65 per maand zorgde voor een mooie filtering. En als je geen zin had moest je wel want je moest je dvd's terugbrengen naar de videotheek die erbij hoordequote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:36 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Fitness First
Dat was een goede mix van genoeg mogelijkheden om goed te trainen, lekkere vrouwen en een gemengde sauna.
thanks.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:31 schreef Beach het volgende:
stinkie ik dm je wel de gym waar ik naartoe ga
één squatrack wat niet super bezet is
Die DVD's, jaquote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:37 schreef stinkie het volgende:
[..]
ja, en ¤65 per maand zorgde voor een mooie filtering. En als je geen zin had moest je wel want je moest je dvd's terugbrengen naar de videotheek die erbij hoorde
dit dus.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:35 schreef Questular het volgende:
[..]
Ik sport in een healthclub. Resultaat: huisvrouwen en yuppen staan op de loopband en ik heb plek zat in de freeweight zone + een shitload aan Hammerstrenght en Lifefitness apparaten mocht ik nog wat isolatie oefeningen willen doen. Die trouwens nooit bezet zijn want: Huisvrouwen en yuppen. + het is te duur voor de gemiddelde pauper dus daar heb ik ook geen last van.
Ja dat is wel ideaal. Alleen hier hebben die clubs echt beperkte free weight delen. Dumbbells tot 24 kilo, alleen een Smith dat soort onzin.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:35 schreef Questular het volgende:
[..]
Ik sport in een healthclub. Resultaat: huisvrouwen en yuppen staan op de loopband en ik heb plek zat in de freeweight zone + een shitload aan Hammerstrenght en Lifefitness apparaten mocht ik nog wat isolatie oefeningen willen doen. Die trouwens nooit bezet zijn want: Huisvrouwen en yuppen. + het is te duur voor de gemiddelde pauper dus daar heb ik ook geen last van.
17 jaar geleden, dvd was het nieuwste van het nieuwste toen. Meeste mensen hadden niet eens internet thuisquote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:39 schreef Deuce92 het volgende:
Nog naar de videotheek gaan in het DVD-tijdperk.
Toen kon je toch al gewoon alles downloaden.
Ze hebben er volgens mij ook nog VHS banden verhuurd.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:43 schreef stinkie het volgende:
[..]
17 jaar geleden, dvd was het nieuwste van het nieuwste toen. Meeste mensen hadden niet eens internet thuis
Was in EHV ook zo, totdat Fitness First een Health City werd en die een Basic Fit.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:39 schreef stinkie het volgende:
[..]
dit dus.
De ervaring van een oudere sporter
Dat was het mooie aan Fitness First: dumbbells t/m 46kg, squat rack goede aparatuur van Hammer Strenght / Life Fitness etc.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:40 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja dat is wel ideaal. Alleen hier hebben die clubs echt beperkte free weight delen. Dumbbells tot 24 kilo, alleen een Smith dat soort onzin.
Ik heb in de gym geen probleem met Polen: trainen hard en zeiken niet.quote:Mjah en mijn basic fit staat in een volkswijk, dus vooral sjonnies en Polen. Er zijn wel wat allochtonen en mocro's maarja daar heb ik geen probleem mee.
Pics van je homegym.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:47 schreef Awesome_ het volgende:
jullie zijn allemaal welkom in mijn homegym voor 100 euro per maand. gegarandeerd geen tuig. Behalve yours truly dan.
Heb je ook sauna waar we met zn allen inpassenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:47 schreef Awesome_ het volgende:
jullie zijn allemaal welkom in mijn homegym voor 100 euro per maand. gegarandeerd geen tuig. Behalve yours truly dan.
Klopt, prima gasten. Paar keer gehad dat ik net kon benchen of skulkcrushen en dan kwam een Pool even helpen met een vinger onder de stang. En dan even een "thanks" en een knikje van zijn kant.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:46 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ik heb in de gym geen probleem met Polen: trainen hard en zeiken niet.
Niet bij de hand momenteel. Powercage, bankje, barbell en 200+kg aan schijven. That's it. Ik denk dat je zoiets wel voor de geest kunt halen.quote:
Wel als je bij Awesome_ op schoot gaat zitten.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:49 schreef Beach het volgende:
[..]
Heb je ook sauna waar we met zn allen inpassen
Yep. Ik ben wel eens door het dbb-show-je-homegym-topic heen gebladerd.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:50 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Niet bij de hand momenteel. Powercage, bankje, barbell en 200+kg aan schijven. That's it. Ik denk dat je zoiets wel voor de geest kunt halen.
Waar is Yuri eigenlijk gebleven?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:53 schreef Beach het volgende:
Weet je nog die homegym van yuri in zn garage waar net de barbell in pastte
Dan was je er vroeg bij zeg. Hoeveel kostte een dvd-speler toen?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:43 schreef stinkie het volgende:
[..]
17 jaar geleden, dvd was het nieuwste van het nieuwste toen. Meeste mensen hadden niet eens internet thuis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |