Als Aziaat kun je natuurlijk geen genoegen nemen met een bonnetje!quote:
Wat een treurige topic weer:quote:Op woensdag 29 juli 2015 18:51 schreef Pinda555 het volgende:
Vandaag om 17:45 reed ik de parkeerplaats van de lokale Albert Heijn op om daar mijn fiets te parkeren. Zo gezegd zo gedaan en dus vervolgde ik mijn weg naar de supermarkt om daar iets te drinken te kopen. Bij binnenkomst uiteraard zoals menig man even een blik geworpen naar de kassa's. Helaas dit keer geen hete kassameisjes. Agh ja volgende keer beter.
Vervolgens vervolgde ik mijn weg. Uiteraard liep ik eerst langs de maaltijdsalades, want misschien hebben ze dit keer wel de goddelijkste salade aller tijde, maar helaas alweer niet! Sjongejonge die mango/kip met limoendressing is echt onvindbaar...
Gefrustreerd liep ik verder langs de zuiveldranken, vruchtensappen en smoothies. Bij de smoothies zag ik dat ze een nieuwe smaak hebben. Hmm even proberen...al helemaal mooi want er zit 35% korting op! Meteen uit de koeling gepakt en richting de kassa's gelopen. Bij aankomst had ik de keuze uit 2 kassa's. Kassa 1 heeft een te lange rij, maar wel een geefbaar kassameisje. Kassa 2 was ik zo aan de beurt, maar er zat een of andere halve ginger achter de kassa. Omdat ik dus aan het werk ben en niet zoveel tijd heb ben ik dus naar kassa 2 gegaan. Eindelijk ben ik aan de beurt en heeft ze m'n smoothie gescand krijg ik het bedrag te horen: "Dat wordt dan ¤2,00 alstublieft". Ik het bedrag betalen om vervolgens afscheid te nemen en mijn weg voort te zetten richting de arbeidsplaats. Eenmaal aangekomen bij de arbeidsplaats had ik de factuur nog in mijn broekzak. Even snel een blik erop geworpen om het vervolgens op straat te gooien, maar tot mijn verbazing zag ik dat de ginger mij geen korting heeft gegeven! Ongelovelijk! Vast omdat ik Aziaat ben hè!
Klacht 1: geen maaltijdsalade mango/kip meer.
Klacht 2: geen korting gekregen op mijn smoothie waardoor ik ¤0,70 euries teveel heb betaald.
? Werkelijk? Geefbaar? Behalve een ongemakkelijk gevoel zul je haar niet veel geven.quote:geefbaar kassameisje'
Dus als je niet aan het werk was, ging je bij een mooiere caissière staan. Waarom? Zodat je met een zwetend bovenlipje oogcontact kunt maken en 's avonds weer wat fantasie hebt tijdens je ruksessie?quote:Omdat ik dus aan het werk ben en niet zoveel tijd heb ben ik dus naar kassa 2 gegaan
Tegenstrijdig verhaal.quote:Kassa 2 was ik zo aan de beurt....Eindelijk ben ik aan de beurt
Dus je komt aan bij je werk, pakt je bonnetje uit je broekzak om vervolgens weer naar buiten te lopen, zodat je het op straat kunt gooien? Je kunt ook gewoon geen bonnetje vragen bij de kassa.quote:Even snel een blik erop geworpen om het vervolgens op straat te gooien
Ongelofelijk inderdaad.quote:Ongelovelijk!
Moest lachenquote:Op woensdag 29 juli 2015 21:51 schreef Ruif het volgende:
[..]
Wat een treurige topic weer:
- '
[..]
? Werkelijk? Geefbaar? Behalve een ongemakkelijk gevoel zul je haar niet veel geven.
-
[..]
Dus als je niet aan het werk was, ging je bij een mooiere caissière staan. Waarom? Zodat je haar met een zwetend bovenlipje kunt oogcontact kunt maken en 's avonds weer wat fantasie hebt tijdens je ruksessie?
[..]
Tegenstrijdig verhaal.
[..]
Dus je komt aan bij je werk, pakt je bonnetje uit je broekzak om vervolgens weer naar buiten te lopen, zodat je het op straat kunt gooien? Je kunt ook gewoon geen bonnetje vragen bij de kassa.
[..]
Ongelofelijk inderdaad.
Dit is precies het type reactie wat KLB naar een hoger niveau zal tillen.quote:Op woensdag 29 juli 2015 21:51 schreef Ruif het volgende:
[..]
- '
[..]
? Werkelijk? Geefbaar? Behalve een ongemakkelijk gevoel zul je haar niet veel geven.
-
[..]
Dus als je niet aan het werk was, ging je bij een mooiere caissière staan. Waarom? Zodat je met een zwetend bovenlipje oogcontact kunt maken en 's avonds weer wat fantasie hebt tijdens je ruksessie?
[..]
Tegenstrijdig verhaal.
[..]
Dus je komt aan bij je werk, pakt je bonnetje uit je broekzak om vervolgens weer naar buiten te lopen, zodat je het op straat kunt gooien? Je kunt ook gewoon geen bonnetje vragen bij de kassa.
[..]
Ongelofelijk inderdaad.
+1 Hulde.quote:Op woensdag 29 juli 2015 21:51 schreef Ruif het volgende:
[..]
- '
[..]
-
[..]
Dus als je niet aan het werk was, ging je bij een mooiere caissière staan. Waarom? Zodat je met een zwetend bovenlipje oogcontact kunt maken en 's avonds weer wat fantasie hebt tijdens je ruksessie?
[..]
Tegenstrijdig verhaal.
[..]
[..]
Ongelofelijk inderdaad.
Niet gelezenquote:
Limoendressing maakt alles lekkerder, dus de Italiaanse kip van de Coop zal vast niet van hoger niveau zijn.quote:Op donderdag 30 juli 2015 09:50 schreef Pap89 het volgende:
Maaltijd salade Italiaanse Kip van de Coop is God-tier. (Italiaanse Kip, Pesto Dressing, zongedroogde tomaat, kaas stukjes)
Terwijl de Italiaanse Kip van de Plus niet te weg te krijgen is (50% paprika , wtf)
Die zongedroogde tomaten, echt nummer 1quote:Op donderdag 30 juli 2015 19:52 schreef Pinda555 het volgende:
[..]
Limoendressing maakt alles lekkerder, dus de Italiaanse kip van de Coop zal vast niet van hoger niveau zijn.
Dat wil echter niet zeggen dat ik het niet ga proberen hoor.
zongedroogde tomaten zijn vet vies. Veelste zoutquote:Op donderdag 30 juli 2015 20:05 schreef Pap89 het volgende:
[..]
Die zongedroogde tomaten, echt nummer 1
Vooral in de aanbieding, 2,50 ipv 4,50 dan staan er al snel 4-6 in de koelkast
Je weet dat die 35%-korting-stickers er op zitten ivm de houdbaarheidsdatum??quote:Op woensdag 29 juli 2015 18:51 schreef Pinda555 het volgende:
Vandaag om 17:45 reed ik de parkeerplaats van de lokale Albert Heijn op om daar mijn fiets te parkeren. Zo gezegd zo gedaan en dus vervolgde ik mijn weg naar de supermarkt om daar iets te drinken te kopen. Bij binnenkomst uiteraard zoals menig man even een blik geworpen naar de kassa's. Helaas dit keer geen hete kassameisjes. Agh ja volgende keer beter.
Vervolgens vervolgde ik mijn weg. Uiteraard liep ik eerst langs de maaltijdsalades, want misschien hebben ze dit keer wel de goddelijkste salade aller tijde, maar helaas alweer niet! Sjongejonge die mango/kip met limoendressing is echt onvindbaar...
Gefrustreerd liep ik verder langs de zuiveldranken, vruchtensappen en smoothies. Bij de smoothies zag ik dat ze een nieuwe smaak hebben. Hmm even proberen...al helemaal mooi want er zit 35% korting op! Meteen uit de koeling gepakt en richting de kassa's gelopen. Bij aankomst had ik de keuze uit 2 kassa's. Kassa 1 heeft een te lange rij, maar wel een geefbaar kassameisje. Kassa 2 was ik zo aan de beurt, maar er zat een of andere halve ginger achter de kassa. Omdat ik dus aan het werk ben en niet zoveel tijd heb ben ik dus naar kassa 2 gegaan. Eindelijk ben ik aan de beurt en heeft ze m'n smoothie gescand krijg ik het bedrag te horen: "Dat wordt dan ¤2,00 alstublieft". Ik het bedrag betalen om vervolgens afscheid te nemen en mijn weg voort te zetten richting de arbeidsplaats. Eenmaal aangekomen bij de arbeidsplaats had ik de factuur nog in mijn broekzak. Even snel een blik erop geworpen om het vervolgens op straat te gooien, maar tot mijn verbazing zag ik dat de ginger mij geen korting heeft gegeven! Ongelovelijk! Vast omdat ik Aziaat ben hè!
Klacht 2: geen korting gekregen op mijn smoothie waardoor ik ¤0,70 euries teveel heb betaald.
Weet ik, maar als ik het toch al meteen ging consumeren...quote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:42 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Je weet dat die 35%-korting-stickers er op zitten ivm de houdbaarheidsdatum??
Ka Ching met haar nep armpje.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:16 schreef McNulty het volgende:
Ik denk wel dat ik weet wie achter de kassa zat.
[ afbeelding ]
Er is natuurlijk maar 1 klacht die echt terecht is en die noem jij niet: dat jij een druiloor bent die niet controleert dat de 'bonus'kaart is gescand. Ach ja, op die manier leer je in ieder geval wat bij. Ook dat is goed.quote:Op woensdag 29 juli 2015 18:51 schreef Pinda555 het volgende:
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 23:23 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Er is natuurlijk maar 1 klacht die echt terecht is en die noem jij niet: dat jij een druiloor bent die niet controleert dat de 'bonus'kaart is gescand. Ach ja, op die manier leer je in ieder geval wat bij. Ook dat is goed.
quote:Op woensdag 29 juli 2015 21:54 schreef Sunshine1982 het volgende:
35% korting krijg je ook zonder de bonuskaart.
TS had of die fles moeten draaien met de sticker naar kassameisje toe, of beter moeten opletten.
ka bum tssskquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 02:18 schreef tetouaribo het volgende:
I got 99 problems but milk aint one, dingdingding
Ik dacht het zelfde 😄 Ik laat Appie bij mij komenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:21 schreef LompeHork het volgende:
Zeiken over 70 cent is wel heel pauper TS, of kan je nu volgende week geen blikje energy meer kopen?
Energyquote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:21 schreef LompeHork het volgende:
Zeiken over 70 cent is wel heel pauper TS, of kan je nu volgende week geen blikje energy meer kopen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |