quote:
Op woensdag 29 juli 2015 18:51 schreef Pinda555 het volgende:Vandaag om 17:45 reed ik de parkeerplaats van de lokale Albert Heijn op om daar mijn fiets te parkeren. Zo gezegd zo gedaan en dus vervolgde ik mijn weg naar de supermarkt om daar iets te drinken te kopen. Bij binnenkomst uiteraard zoals menig man even een blik geworpen naar de kassa's. Helaas dit keer geen hete kassameisjes. Agh ja volgende keer beter.
Vervolgens vervolgde ik mijn weg. Uiteraard liep ik eerst langs de maaltijdsalades, want misschien hebben ze dit keer wel de goddelijkste salade aller tijde, maar helaas alweer niet! Sjongejonge die mango/kip met limoendressing is echt onvindbaar...
Gefrustreerd liep ik verder langs de zuiveldranken, vruchtensappen en smoothies. Bij de smoothies zag ik dat ze een nieuwe smaak hebben. Hmm even proberen...al helemaal mooi want er zit 35% korting op! Meteen uit de koeling gepakt en richting de kassa's gelopen. Bij aankomst had ik de keuze uit 2 kassa's. Kassa 1 heeft een te lange rij, maar wel een geefbaar kassameisje. Kassa 2 was ik zo aan de beurt, maar er zat een of andere halve ginger achter de kassa. Omdat ik dus aan het werk ben en niet zoveel tijd heb ben ik dus naar kassa 2 gegaan. Eindelijk ben ik aan de beurt en heeft ze m'n smoothie gescand krijg ik het bedrag te horen: "Dat wordt dan ¤2,00 alstublieft". Ik het bedrag betalen om vervolgens afscheid te nemen en mijn weg voort te zetten richting de arbeidsplaats. Eenmaal aangekomen bij de arbeidsplaats had ik de factuur nog in mijn broekzak. Even snel een blik erop geworpen om het vervolgens op straat te gooien, maar tot mijn verbazing zag ik dat de ginger mij geen korting heeft gegeven! Ongelovelijk! Vast omdat ik Aziaat ben hè!
Klacht 1: geen maaltijdsalade mango/kip meer.
Klacht 2: geen korting gekregen op mijn smoothie waardoor ik ¤0,70 euries teveel heb betaald.
Wat een treurige topic weer:
- '
quote:
geefbaar kassameisje'
? Werkelijk? Geefbaar? Behalve een ongemakkelijk gevoel zul je haar niet veel geven.
-
quote:
Omdat ik dus aan het werk ben en niet zoveel tijd heb ben ik dus naar kassa 2 gegaan
Dus als je niet aan het werk was, ging je bij een mooiere caissière staan. Waarom? Zodat je met een zwetend bovenlipje oogcontact kunt maken en 's avonds weer wat fantasie hebt tijdens je ruksessie?
quote:
Kassa 2 was ik zo aan de beurt....Eindelijk ben ik aan de beurt
Tegenstrijdig verhaal.
quote:
Even snel een blik erop geworpen om het vervolgens op straat te gooien
Dus je komt aan bij je werk, pakt je bonnetje uit je broekzak om vervolgens weer naar buiten te lopen, zodat je het op straat kunt gooien? Je kunt ook gewoon geen bonnetje vragen bij de kassa.
quote:
Ongelovelijk!
Ongelofelijk inderdaad.
[ Bericht 0% gewijzigd door Ruif op 29-07-2015 22:03:02 ]