tevreden. HA!quote:Op vrijdag 31 juli 2015 12:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Te gespierd is sowieso lelijk. Te mager ook, te dik ook. Alles waar te voor staat
En dan gaat het er eigenlijk vooral om wanneer iemand het té vindtquote:Op vrijdag 31 juli 2015 12:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Te gespierd is sowieso lelijk. Te mager ook, te dik ook. Alles waar te voor staat
Op vrijdag 31 juli 2015 12:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
had net ook even kleine ruzie met hem.quote:
subtielquote:Op vrijdag 31 juli 2015 12:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Klote sof
Mocht je je vervelen in Arnhem, je weet me te vinden![]()
Disclaimer: ik hossel sof niet. Maar dat weet ze zelf ook welquote:
Brightonquote:Op vrijdag 31 juli 2015 12:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Anna Kendrick heeft net Brighton aangevallen
[ afbeelding ]
Anna Kendrick mag mij weleens aanvallenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 12:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Anna Kendrick heeft net Brighton aangevallen
[ afbeelding ]
Hee Inso ja lekker he, had je mn auto al gezien? En september master beginnen dus zin in.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 12:59 schreef Insomnia_ het volgende:
Hey crack hoe is het hoe staan de zaken
Nice nice, gefeliciteerdquote:
okay maar dan heb je een gigantische koffer nodigquote:
Ik vind een beetje gespierd wel mooi, als het maar geen bierbuik isquote:Op vrijdag 31 juli 2015 12:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ook.
Ik hou sowieso niet zo van heel gespierd
Ja precies haha, die bodybuildersquote:Op vrijdag 31 juli 2015 12:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mooi. Ja ook goed. Zo lekker scooteren hier en lekker visje eten. Helaas nog maar ren paar dagen vakantie.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hee Inso ja lekker he, had je mn auto al gezien? En september master beginnen dus zin in.
Hoe gaat het daar?
[..]
Nice nice, gefeliciteerd
Ik zal mijn hosselpogingen stakenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:02 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik vind een beetje gespierd wel mooi, als het maar geen bierbuik is
Fix ik welquote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
okay maar dan heb je een gigantische koffer nodig
Goedzo, want ik ben niet te hosselen. Ben al van Kauaiquote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zal mijn hosselpogingen staken
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:05 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Goedzo, want ik ben niet te hosselen. Ben al van Kauai
Zo intens lang is dat ook weer niet.quote:
quote:
Maar is Kauai dan ook niet meer single?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:05 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Goedzo, want ik ben niet te hosselen. Ben al van Kauai
Nu heb ik zin in mannenbuikjequote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:02 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik vind een beetje gespierd wel mooi, als het maar geen bierbuik is
[..]
Ja precies haha, die bodybuilders
Waar zit je eigenlijk?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mooi. Ja ook goed. Zo lekker scooteren hier en lekker visje eten. Helaas nog maar ren paar dagen vakantie.
Nog niet gezien je auto wat vior
Nee, lesbihonestquote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar is Kauai dan ook niet meer single?
Leuk autootje !quote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nu heb ik zin in mannenbuikje
[..]
Waar zit je eigenlijk?![]()
Een spark, incl lichtmetalen velgen alles!![]()
[ afbeelding ]
Lekker hoor. Best mooi ding. Je eerste wagentje?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nu heb ik zin in mannenbuikje
[..]
Waar zit je eigenlijk?![]()
Een spark, incl lichtmetalen velgen alles!![]()
[ afbeelding ]
Achja. Het enige dat ik van haar weet is dat ze een prima muzieksmaak heeftquote:
Was ik anders tweede keus voor je?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar is Kauai dan ook niet meer single?
Thanksquote:
Ja, uit 2011 met 61k km en airco en parkeersensor allesquote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Lekker hoor. Best mooi ding. Je eerste wagentje?
En schakel?
Op thailand, koh samui op moment ook eindpunt van de reis. Lekker luieren
Meest prachtigste Perzische godin you'll ever seequote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Achja. Het enige dat ik van haar weet is dat ze een prima muzieksmaak heeft
Je had niet anders van me verwacht toch, altijd trots.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:09 schreef Insomnia_ het volgende:
En nog wel een amerikaantje. Trots op je.
Ik heb helemaal geen keus johquote:
Irakees, aapquote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:09 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Meest prachtigste Perzische godin you'll ever see
Daar heb ik nooit kans bij als ik dat zo hoorquote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:09 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Meest prachtigste Perzische godin you'll ever see
wow best nieuw dan nog!quote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Thanks.
[..]
Ja, uit 2011 met 61k km en airco en parkeersensor alles.
Ahh lekker man, geniet ervan. Ben jaloers
Ja, en op gasquote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
wow best nieuw dan nog!
Kun je best even mee vooruit
Mijn broertje heeft een afghaanse. Dat wordt genot in Polen met mijn familie.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Kauai wil je een keer als mijn vriendin mee naar een familieverjaardag. Want mijn familie is 100% blank en ik wil de schok zien
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn broertje heeft een afghaanse. Dat wordt genot in Polen met mijn familie.
Ik ging een keer naar Hollandse avond hier, was de enige met bruine ogen en gekrulde haartjes tussen al die blondjes en blanken in, was wel grappig.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Kauai wil je een keer als mijn vriendin mee naar een familieverjaardag. Want mijn familie is 100% blank en ik wil de schok zien
Turken zijn toch ook geen ottomanen?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:14 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
HAHAHAHAHA ZIJN IRAKEZEN GEEN PERZEN ?
Als je ook bij mij langskomt, kijken wat de reactie van mn ouders zou zijn als ik met een Nederlander komquote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Niet meer sinds Turks republiek is opgericht, maar in elk Turks huis hangt wel een beeldje met de Ottomaanse symboolquote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Turken zijn toch ook geen ottomanen?
NEEquote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:14 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
HAHAHAHAHA ZIJN IRAKEZEN GEEN PERZEN ?
Jij bent puur Hollands?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:17 schreef Insomnia_ het volgende:
Het wordt me wat te multiculti hier jongens !!!!!!
Gelukkig voor jou ben ik wel blank, maar geen echte tattaquote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:16 schreef Kauai het volgende:
[..]
Als je ook bij mij langskomt, kijken wat de reactie van mn ouders zou zijn als ik met een Nederlander kom
Gelukkig, dacht al dat ik geen kans meer zou makenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Zijn er ook maar twee dus stelt weinig voor
Ik ook. Al is het er maar 1quote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik heb alleen maar wat gehad met meisje die blond waren met blauwe ogen![]()
Boeit sowieso toch niet?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Zijn er ook maar twee dus stelt weinig voor
Haha, was ook wel leuk en zo, alleen het is uiteindelijk met wat ruzie uitgegaanquote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:20 schreef Crack_ het volgende:
Leuk toch Opso, vast schattig stelletje zo duo punotti.
Qua opvoeding wel. Dat was mijn moeders taak namelijkquote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh dacht altijd dat je helemaal Pools was
Das wel jammer.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:22 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Haha, was ook wel leuk en zo, alleen het is uiteindelijk met wat ruzie uitgegaan.
VA blijft dat toch wel zeggenquote:
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:23 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Enige woord dat ik in Pools weet is kurwa
Spierdalaj spierdalaj kurwa mac kurwa macquote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:23 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Enige woord dat ik in Pools weet is kurwa
Ja maar ze is nu wel je verloofde en ik ben single, dus jij wintquote:
Ik gebruik het maar heeeel zeldenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:23 schreef Crack_ het volgende:
[..], dat is het ook meteen het belangrijkste woord
Zelfs al heb je 10 relaties met blondinesquote:
Je wilt kans maken bij mij?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:21 schreef Kauai het volgende:
[..]
Gelukkig, dacht al dat ik geen kans meer zou maken
Jij zegt gewoon godverdetyfus HOERENquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |