Thanks! Zal daar eens rondneuzen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 11:02 schreef sandertjuh het volgende:
Misschien kan je hier nog wat inspiratie uit op doen?
http://www.schemaatje.nl/fitnessschema/alle-fitnessschemas
Netjes resultaat!quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 13:48 schreef dudewhereismycar het volgende:
- Pak het niet te extreem aan, dit ga je nooit volhouden: gedragsverandering is veel effectiever op lange termijn.
Ik gok dat ik nu gemiddeld tussen de 1800 en 2500 kcal per dag binnen krijg. Maar ik ben gestopt om het bij te houden. Vasthouden is altijd lastig, maar ik hoef ook niet constant 80KG te wegen, als ik rond de 80/85 aan blijf houden mijn steefgewicht, dan zit ik wel goed. Merk ik dat ik toch weer omhoog ga met mijn gewicht, dan is het een kwestie van bijsturen. Op laten lopen tot bijna 100KG hoop ik niet meer mee te willen maken.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 14:00 schreef -Peach het volgende:
Mooi resultaat, dat komt nog wel goed met dat laatste beetje! Succes alvast met stabiel blijven, dat schijnt nog wel moeilijk te zijnhoeveel kcal zit je nu gemiddeld?
Inderdaad, 900 was ook extreem.. ik denk dat er dagen tussen zaten dat ik zelfs nog minder binnen kreeg.. stukje liefdesverdriet dat het wat makkelijker maakt allemaal.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 14:16 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Netjes resultaat!
Deze laatste tip, is dat een 'lesson learned'? Oftewel baseer je dat op je ervaringen van de eerste maand? 900 kcal is namelijk extreem
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 14:19 schreef dudewhereismycar het volgende:
[..]
Ik gok dat ik nu gemiddeld tussen de 1800 en 2500 kcal per dag binnen krijg. Maar ik ben gestopt om het bij te houden. Vasthouden is altijd lastig, maar ik hoef ook niet constant 80KG te wegen, als ik rond de 80/85 aan blijf houden mijn steefgewicht, dan zit ik wel goed. Merk ik dat ik toch weer omhoog ga met mijn gewicht, dan is het een kwestie van bijsturen. Op laten lopen tot bijna 100KG hoop ik niet meer mee te willen maken.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 13:48 schreef dudewhereismycar het volgende:
De eerste periode ben ik flink afgevallen (zie grafiek), dit kwam door een combinatie van vasten/dieet + sporten. Ik at per dag maximaal 900 kcal en daardoor viel ik letterlijk per dag ongeveer 200 gram af.
Zo te zien heb je ervan geleerd.quote:- Pak het niet te extreem aan, dit ga je nooit volhouden: gedragsverandering is veel effectiever op lange termijn.
De tegenspraak in die post inderdaad.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 15:07 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
[..]
Zo te zien heb je ervan geleerd.
Daarom ook de tip!quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 17:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
De tegenspraak in die post inderdaad.
gewoon proppen.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 09:13 schreef Fripsel het volgende:
En weer een vakantielijstje:
O: toast met bacon en ei, toast met jam, watermeloen, galiameloen
L: ceaser salade met jus
Hele late D: kippensoep met brood
Ik heb weinig honger door de warmte. Ik weet niet zo goed of ik mezelf moet dwingen of dat ik er maar gewoon van moet profiteren aangezien het maar 1 week is. Wat zouden jullie doen?
Nou inderdaad, ik heb dat dus ook totaal niet. Hoogstens trek in ander soort eten.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 09:17 schreef Ryuuzen het volgende:
[..]
gewoon proppen.
ik snap dit nooit we zijn allemaal dik (geweest) en hebben dan ineens moeite met eten als het warm is....
Ik ben een beetje moeilijk geloof ikquote:Op woensdag 12 augustus 2015 09:19 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nou inderdaad, ik heb dat dus ook totaal niet. Hoogstens trek in ander soort eten.
Zeker op vakantie, gewoon lekker ijsjes, milkshake, lekkere cocktail, fruit met yoghurt, gegrild vlees, ooh heerlijk!
mja verandert er niets aan iig je moet proppenquote:Op woensdag 12 augustus 2015 09:40 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik ben een beetje moeilijk geloof ikik hou niet van ijsjes en milkshakes. En alcohol kan ik heel slecht tegen
en al dat typisch Griekse eten, veel vlees enzo is ook niet echt m'n ding.
En waarom ik geen honger heb als het warm is, geen idee. Ik kom al jaren lichter terug van vakantie dan dat ik er heenga.
Veel vlees? Ga je wel naar de juiste tentjes dan? Grieken kunnen juist fantastische dingen met niet-vleesquote:Op woensdag 12 augustus 2015 09:40 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik ben een beetje moeilijk geloof ikik hou niet van ijsjes en milkshakes. En alcohol kan ik heel slecht tegen
en al dat typisch Griekse eten, veel vlees enzo is ook niet echt m'n ding.
En waarom ik geen honger heb als het warm is, geen idee. Ik kom al jaren lichter terug van vakantie dan dat ik er heenga.
Inderdaad, mixed grill links laten liggen.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 10:38 schreef Artoo het volgende:
[..]
Veel vlees? Ga je wel naar de juiste tentjes dan? Grieken kunnen juist fantastische dingen met niet-vleesGa eens kijken voor vis, zeevruchten, salades (Griekse salade, so good), groentegerechten.
Ja! Dit!quote:Op woensdag 12 augustus 2015 10:38 schreef Artoo het volgende:
[..]
Veel vlees? Ga je wel naar de juiste tentjes dan? Grieken kunnen juist fantastische dingen met niet-vleesGa eens kijken voor vis, zeevruchten, salades (Griekse salade, so good), groentegerechten.
Dit is wel makkelijk zoquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 09:18 schreef CrunchySelf het volgende:
Vandaag:
O: Havermout dinges combi
T: Banaan
L: 4 volkoren, jam
T: Bolletje goed bezig reep + 2 kiwi's.
D: Blok van 800 kcal
Zit ik op 1829 kcal, daar moet even wat bij. Want ik zit te laag zo.
Ja, beetje spannend wel hoor. Dat wordt wel lastig met de kcalquote:
Hoeveelheden is dan de doorslagquote:Op woensdag 12 augustus 2015 15:11 schreef Artoo het volgende:
[..]
Ja, beetje spannend wel hoor. Dat wordt wel lastig met de kcalVette sauzen, weinig mager vlees en kartoffelsalat
Yup. Al krijg ik net een berichtje dat ma Griekse salade heeft gemaakt, dus dan begin ik daar wel mee. Rustig eten. Keep it easy, robotquote:Op woensdag 12 augustus 2015 15:15 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Hoeveelheden is dan de doorslagMaar lekker
Griekse salade is lekker! En vast wel iets van vlees wat lekker is toch?quote:Op woensdag 12 augustus 2015 15:16 schreef Artoo het volgende:
[..]
Yup. Al krijg ik net een berichtje dat ma Griekse salade heeft gemaakt, dus dan begin ik daar wel mee. Rustig eten. Keep it easy, robot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |