Goed bezigquote:Op vrijdag 31 juli 2015 18:04 schreef Artoo het volgende:
Whiej, mijn hardloop-mojo zit nog wel ergens. Heb door het liften de afgelopen 2 maanden maar weinig hardlopen dus is het lopen van langere afstanden er een beetje uitHeb voor woensdag zelfs 3 weken helemaal niet gelopen. Vandaag 8,1 gedaan in een eigenlijk te snel tempo, maar hè, vooruit
![]()
Had alleen nog wel enorm last van spierpijnThunder stijve poten.
Beterschapquote:Op vrijdag 31 juli 2015 18:09 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Die questbars zijn niet te vreten zeg!
En vandaag al de halve dag op de bank met keelpijn en gewoon blergh..En dat moet snel weg want morgen en overmorgen feesten op de planning.
Twijfel dus een beetje of ik nou wel of niet ga sporten
Ja doe ik altijd mijn kaas onder grillenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 18:54 schreef -Peach het volgende:
Gebruik de grillstand eigenlijk nooitmaar wel kak!
Nee dat was een van de weinige keren ben & Jerry's. Die ene waar ik het laatst over had. Iets met Griekse yoghurt was het.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 16:54 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Dacht dat je niet echt van ijs hield. Was het toevallig cinnamon buns?
Niemand handigs in je familie/vriendenkring die er even naar kan kijken?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 18:29 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
grrr de Grill van mijn oven is stuk. Ik ga echt geen nieuwe kopen want over een paar maanden in ons nieuwe huis hebben we ook gewoon een nieuwe oven gekocht voor in de keuken maar nu zit ik maanden zonder grill stand
Echt waar? De #fitgirls van Instagram vreten zich er ongans inquote:Op vrijdag 31 juli 2015 18:09 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Die questbars zijn niet te vreten zeg!
Ja kan het me niet voorstellen voorstellen, de eerste paar happen waren lekker , maar daarna komt er zo'n rare zoetige smaak naar boven en werd ik er alleen maar misselijk vanquote:Op vrijdag 31 juli 2015 21:11 schreef Artoo het volgende:
[..]
Echt waar? De #fitgirls van Instagram vreten zich er ongans in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |