Of de B van Batsen of van dat weer onder Sportquote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:00 schreef gcjoel het volgende:
[..]
S? dat doe ik snachts, Slapen![]()
Heb nog wel B in de aanbieding: boodschappen doen
De kilo's vet die ik het afgelopen jaar erbij heb gekregen eraf halen, zonder al te veel spiermassa te verliezen. Hoop dat ik minstens 75kg overhoud. Ben begonnnen bij 84kg @ 1,80m.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:52 schreef CrunchySelf het volgende:
Netjes!
Wat is jouw doel eigenlijk Deuce?
fotos!quote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:07 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
De kilo's vet die ik het afgelopen jaar erbij heb gekregen eraf halen, zonder al te veel spiermassa te verliezen. Hoop dat ik minstens 75kg overhoud. Ben begonnnen bij 84kg @ 1,80m.
Ja dat is bedsport!quote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:01 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Of de B van Batsen of van dat weer onder Sport
"Other"quote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:54 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Kan dat niet invoeren in endomondo man.. Mijn statistieken
Wel even een hartslagmeter dragenquote:
En kcal optellen bij je dagtotaal, dan mag je meer eten. Heb je verdiend!quote:
Als je maar genoeg van bil gaat kun je best meer eten zonder aan te komen, right?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:18 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Jullie willen mij gewoon nog dikker hebben
Ben geen 16 meerquote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:19 schreef Artoo het volgende:
[..]
Als je maar genoeg van bil gaat kun je best meer eten zonder aan te komen, right?
Ik heb proefondervonden dat een bak ben & Jerry's prima kan na een B work-outquote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:19 schreef Artoo het volgende:
[..]
Als je maar genoeg van bil gaat kun je best meer eten zonder aan te komen, right?
Dacht dat je niet echt van ijs hield. Was het toevallig cinnamon buns?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:28 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik heb proefondervonden dat een bak ben & Jerry's prima kan na een B work-outik was zelfs een halve kg lichter de volgende dag.
Dus je krijgt van 2 kanten calorien binnen en toch val je af? Netjes.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:28 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik heb proefondervonden dat een bak ben & Jerry's prima kan na een B work-outik was zelfs een halve kg lichter de volgende dag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |