Niet zo negatief. Een tornado is erger.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 17:29 schreef computergirl het volgende:
[..]
Zo'n krijs/schijt geval, wees er maar blij mee
Maar niet veel hoor, niet veel!quote:Op vrijdag 31 juli 2015 17:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Niet zo negatief. Een tornado is erger.
Over een jaar of 18quote:Op vrijdag 31 juli 2015 17:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ach ja wat zal ik zeggen... eens gaat de wind weer liggen
De zomer komt terug in volle gloriequote:Op zaterdag 1 augustus 2015 11:10 schreef aloa het volgende:
Ziet er niet verkeerd uit.
[ afbeelding ]
Amaiquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 11:10 schreef aloa het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 17:38 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Over een jaar of 18Of 35 als je pech hebt
Werd verdomme ook eens tijd ook.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 11:10 schreef aloa het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi piekje op vrijdag weer voor de cape en neerslag. Hopelijk kan ik nu _wel_ genieten van het onweer. (als in: mooie lucht die er aan komt)quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 11:10 schreef aloa het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 2 augustus 2015 10:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ahá, morgen dus warm -> ik werk
Dinsdag, regenachtig -> ik vrij
woensdag, donderdag en vrijdag mooi warm weer -> ik werk
Het weekend, overgang naar minder warm weer -> ik vrij
Kutleven. Einde bericht.
Ik precies hetzelfde.....quote:Op zondag 2 augustus 2015 10:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Kutleven. Einde bericht.
Goed als je een eiwit tekort hebtquote:Op zondag 2 augustus 2015 15:02 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Even een rondje op de brommer met mijn mond open, dan vang ik zo een maaltijd
Indien je airco hebt op het werk, ideaal.quote:Op zondag 2 augustus 2015 10:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Kutleven. Einde bericht.
Nog een halve graadquote:Op maandag 3 augustus 2015 11:47 schreef Burner82 het volgende:
Mogen we al klagen dat het zo warm is?
quote:
We mogentwitter:MeteoGroupWeer twitterde op maandag 03-08-2015 om 11:50:00Het is alweer 30°C in Limburg! Daar worden vanmiddag ook de hoogste temperaturen verwacht, 33, misschien zelfs 34°C. http://t.co/8N6DNkCiZP reageer retweet
Dan wacht je nog een half uurtje... Ik begin alvastquote:
quote:Op maandag 3 augustus 2015 11:57 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Dan wacht je nog een half uurtje... Ik begin alvast
Ik ga nu naar buiten. Als je niks meer van me hoort ben ik gesmoltenquote:Op maandag 3 augustus 2015 11:58 schreef Klonk het volgende:
[..]
vind het eigenlijk wel meevallen buiten, windje maakt het lekker of ik begin te wennen
Gewoon lekker de schaduw opzoeken, heb net lekker een uurtje of twee gefietst en ik leef nogquote:Op maandag 3 augustus 2015 11:59 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik ga nu naar buiten. Als je niks meer van me hoort ben ik gesmolten
Ik ging boodschappen doenquote:Op maandag 3 augustus 2015 12:00 schreef Klonk het volgende:
[..]
Gewoon lekker de schaduw opzoeken, heb net lekker een uurtje of twee gefietst en ik leef nog
Helm op...quote:Op maandag 3 augustus 2015 12:55 schreef Daywalk3r het volgende:
Ondertussen in Michigan
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |