SPOILER: online shoppenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, heb nog zo mijn doelen.quote:
Kleintje rondlopen kan moeilijk weg.quote:Op donderdag 30 juli 2015 12:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Waarom zit je eigenlijk weer op de tacx? Blessure?
Eens! Hoewel de Tarmac in 58 best te pruimen is hoor.quote:Op donderdag 30 juli 2015 08:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Specialized is niet meer mooi vanaf maat 56
Ik wil het je uitleggen voor een sixpack duvel morgenavond 19:00 erasmusbrugquote:Op donderdag 30 juli 2015 12:26 schreef kaasplankje het volgende:
hoi jongens ik wil graag leren staand te fietsen weet iemand mij uit te leggen hoe of dat moet?
alvast bedankt groetjes kaasplank
ik weet het niet ik ben pas net begonnen met fietsen de erasmusbrug lijkt me een zware klimquote:Op donderdag 30 juli 2015 12:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik wil het je uitleggen voor een sixpack duvel morgenavond 19:00 erasmusbrug
Pff ja die zijn er wel maar dan heb je eerst een powermeter nodig.quote:Op donderdag 30 juli 2015 12:29 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
ik weet het niet ik ben pas net begonnen met fietsen de erasmusbrug lijkt me een zware klim
ik zal hier eerst voor moeten trainen denk ik zijn hier goede schema's voor verkrijgbaar?
Moet ik daar mn zitbotten voor meten?quote:Op donderdag 30 juli 2015 12:31 schreef muzas het volgende:
inb4 ik zoek nog goede chinese fietslampen.
ja dan moet je eerst in de pindakaas gaan zitten zo schijntquote:Op donderdag 30 juli 2015 12:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Moet ik daar mn zitbotten voor meten?
Alleen als je vaak bent blijven zitten.quote:Op donderdag 30 juli 2015 12:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Moet ik daar mn zitbotten voor meten?
ik wilde altijd gewoon buiten spelen en als dat niet mocht rende ik wegquote:Op donderdag 30 juli 2015 12:36 schreef muzas het volgende:
[..]
Alleen als je vaak bent blijven zitten.
quote:Op donderdag 30 juli 2015 12:26 schreef kaasplankje het volgende:
hoi jongens ik wil graag leren staand te fietsen weet iemand mij uit te leggen hoe of dat moet?
alvast bedankt groetjes kaasplank
die heeft een motortje dat is bekendquote:Op donderdag 30 juli 2015 12:48 schreef Andyy het volgende:
Cancellara was 3e geworden in Zeeland terwijl hij zittend sprintte. Voorbij een aantel die uit het zadel gingen iig
Paolini is ook voorstander van de witte motor.quote:
Paolini is een baas. Ik zou ook wel coke willen snuiven, de wreedste koers van het jaar winnen en bitches klappen en met je stoere baard de binnenkant van dr dijen helemaal rood schuren.quote:Op donderdag 30 juli 2015 12:59 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Paolini is ook voorstander van de witte motor.
En dan vroeg CapFab zich af waarom ik jouw reacties als zeer grafisch beschreefquote:Op donderdag 30 juli 2015 14:39 schreef Gripper het volgende:
[..]
Paolini is een baas. Ik zou ook wel coke willen snuiven, de wreedste koers van het jaar winnen en bitches klappen en met je stoere baard de binnenkant van dr dijen helemaal rood schuren.
Nou ja trouwens, 3 van de 4 bovenstaande zaken zijn voor mij ook gewoon te doen.
Dit.quote:Op donderdag 30 juli 2015 14:39 schreef Gripper het volgende:
[..]
Paolini is een baas. Ik zou ook wel coke willen snuiven, de wreedste koers van het jaar winnen en bitches klappen en met je stoere baard de binnenkant van dr dijen helemaal rood schuren.
Nou ja trouwens, 3 van de 4 bovenstaande zaken zijn voor mij ook gewoon te doen.
CapFab heeft zelf anders ook geen gebrek aan een grafisch zeer creatieve geest... (De ouwe smeerlap)quote:Op donderdag 30 juli 2015 14:41 schreef Fretwork het volgende:
[..]
En dan vroeg CapFab zich af waarom ik jouw reacties als zeer grafisch beschreef
Zijn GW overwinning was wel echt verschrikkelijk goed.
Ah oké. Leuk. Denk wel parcours voor jou..allemaal op de macht klimmetjes tot 3km.quote:Op donderdag 30 juli 2015 14:45 schreef Oksel het volgende:
En Patty, ik ga ws. wel naar Charlie, als m'n vrouw niet écht aan 't knappen is op dat moment.
Heb je een hoogteprofiel? Hoe steil is het?quote:Op donderdag 30 juli 2015 14:48 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ah oké. Leuk. Denk wel parcours voor jou..allemaal op de macht klimmetjes tot 3km.
Nou, met allebei heb jij moeite toch?quote:Op donderdag 30 juli 2015 14:52 schreef Oksel het volgende:
Echt, dat woord 'stijl' en 'steil', daar moet ik áltijd over nadenken.![]()
Nee, parcours nog niet bekend. Maar die van 2014 kan je wel zien. Anders ff op strava zoeken bij deelnemer van vorig jaar.quote:Op donderdag 30 juli 2015 14:51 schreef Oksel het volgende:
[..]
Heb je een hoogteprofiel? Hoe steil is het?
Op dit moment zeker ja..quote:Op donderdag 30 juli 2015 14:58 schreef Gripper het volgende:
[..]
Nou, met allebei heb jij moeite toch?
Ja, volgens mij is route ieder jaar anders.quote:Op donderdag 30 juli 2015 15:41 schreef Tommeke het volgende:
Je moet al vrij snel de Cote de Putscheid over volgens mij. Echt een steil en stijl kutding
Edit: Ohnee, das met de Jean Nelissen Classic volges mij.
Mijn grafische geest is mijn gebrek.quote:Op donderdag 30 juli 2015 14:45 schreef Gripper het volgende:
[..]
CapFab heeft zelf anders ook geen gebrek aan een grafisch zeer creatieve geest... (De ouwe smeerlap)
Nope, ik heb wat uren opgenomen ivm niet fit en vanavond moet vriendin ff auto gebruiken.quote:Op donderdag 30 juli 2015 16:07 schreef Tommeke het volgende:
Okidoki! Ga je straks naar Corpus Patronno?
Popje tochquote:Op donderdag 30 juli 2015 16:20 schreef Patroon het volgende:
[..]
Nope, ik heb wat uren opgenomen ivm niet fit en vanavond moet vriendin ff auto gebruiken.
Al je campy weer naar de vinkentering, daar kan je niet mee in slecht weer rije hequote:Op donderdag 30 juli 2015 18:09 schreef kaasplankje het volgende:
was wel baggerweer de straten stonden blank, het fietspad was veranderd in een rivier
neehoor dat gaat juist goed, ik heb wel ultegra wielen derin die fluiten nu als vogeltjes intussen fiet fiet fietquote:Op donderdag 30 juli 2015 18:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Al je campy weer naar de vinkentering, daar kan je niet mee in slecht weer rije he
Volgens mij zijn die ultegra naven best ok.quote:Op donderdag 30 juli 2015 18:18 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
neehoor dat gaat juist goed, ik heb wel ultegra wielen derin die fluiten nu als vogeltjes intussen fiet fiet fiet
Hallo Knut!!quote:Op donderdag 30 juli 2015 18:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Volgens mij zijn die ultegra naven best ok.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |