SPOILER: online shoppenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, heb nog zo mijn doelen.quote:
Kleintje rondlopen kan moeilijk weg.quote:Op donderdag 30 juli 2015 12:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Waarom zit je eigenlijk weer op de tacx? Blessure?
Eens! Hoewel de Tarmac in 58 best te pruimen is hoor.quote:Op donderdag 30 juli 2015 08:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Specialized is niet meer mooi vanaf maat 56
Ik wil het je uitleggen voor een sixpack duvel morgenavond 19:00 erasmusbrugquote:Op donderdag 30 juli 2015 12:26 schreef kaasplankje het volgende:
hoi jongens ik wil graag leren staand te fietsen weet iemand mij uit te leggen hoe of dat moet?
alvast bedankt groetjes kaasplank
ik weet het niet ik ben pas net begonnen met fietsen de erasmusbrug lijkt me een zware klimquote:Op donderdag 30 juli 2015 12:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik wil het je uitleggen voor een sixpack duvel morgenavond 19:00 erasmusbrug
Pff ja die zijn er wel maar dan heb je eerst een powermeter nodig.quote:Op donderdag 30 juli 2015 12:29 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
ik weet het niet ik ben pas net begonnen met fietsen de erasmusbrug lijkt me een zware klim
ik zal hier eerst voor moeten trainen denk ik zijn hier goede schema's voor verkrijgbaar?
Moet ik daar mn zitbotten voor meten?quote:Op donderdag 30 juli 2015 12:31 schreef muzas het volgende:
inb4 ik zoek nog goede chinese fietslampen.
ja dan moet je eerst in de pindakaas gaan zitten zo schijntquote:Op donderdag 30 juli 2015 12:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Moet ik daar mn zitbotten voor meten?
Alleen als je vaak bent blijven zitten.quote:Op donderdag 30 juli 2015 12:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Moet ik daar mn zitbotten voor meten?
ik wilde altijd gewoon buiten spelen en als dat niet mocht rende ik wegquote:Op donderdag 30 juli 2015 12:36 schreef muzas het volgende:
[..]
Alleen als je vaak bent blijven zitten.
quote:Op donderdag 30 juli 2015 12:26 schreef kaasplankje het volgende:
hoi jongens ik wil graag leren staand te fietsen weet iemand mij uit te leggen hoe of dat moet?
alvast bedankt groetjes kaasplank
die heeft een motortje dat is bekendquote:Op donderdag 30 juli 2015 12:48 schreef Andyy het volgende:
Cancellara was 3e geworden in Zeeland terwijl hij zittend sprintte. Voorbij een aantel die uit het zadel gingen iig
Paolini is ook voorstander van de witte motor.quote:
Paolini is een baas. Ik zou ook wel coke willen snuiven, de wreedste koers van het jaar winnen en bitches klappen en met je stoere baard de binnenkant van dr dijen helemaal rood schuren.quote:Op donderdag 30 juli 2015 12:59 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Paolini is ook voorstander van de witte motor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |