"Zoveel rook uit zo,een apparaat?? Dat kan nooit goed zijn!!"quote:
Als je het geld (er voor over) hebt, dan schijnt dit wel de beste te zijn. Ik wacht zelf nog even op een Sigelei 75W, omdat ik slechts een simpele arbeider ben.quote:Op maandag 10 augustus 2015 15:43 schreef HexHunter het volgende:
Ik zag ook de SX mini langskomen hier in dit topic en vind het wel een vet design hebben.![]()
Die 75W ziet er inderdaad ook verleidelijk uit. Deze wordt hem denk ik toch ook voor mij dan.quote:
Dit topic is er voor vragen.quote:Op maandag 10 augustus 2015 16:00 schreef HexHunter het volgende:
[..]
Die 75W ziet er inderdaad ook verleidelijk uit. Deze wordt hem denk ik toch ook voor mij dan.
Nu heb ik alleen geen idee wat voor een tank ik moet halen. Enige suggesties? Sorry als het teveel is, ben nogal out of the loop.
voor de temp control functie, heb je iig een tank nodig, waar je nikkel coils voor kunt kopen.quote:Op maandag 10 augustus 2015 16:00 schreef HexHunter het volgende:
[..]
Die 75W ziet er inderdaad ook verleidelijk uit. Deze wordt hem denk ik toch ook voor mij dan.
Nu heb ik alleen geen idee wat voor een tank ik moet halen. Enige suggesties? Sorry als het teveel is, ben nogal out of the loop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |