Dat is waar, maar functionele kracht is een breed begrip. Natuurlijk is uitvoering in bodybuilding de sleutel tot succes, maar ik leg mijn hand er voor in het vuur dat iemand die bodybuilding doet een stuk sterker is dan de gemiddelde Nederlanderquote:Op donderdag 30 juli 2015 02:38 schreef danzazlol het volgende:
Over die zak zand. Bodybuilders trainen niet voor functionele kracht dus om ze daarop te beoordelen zou onjuist zijn.
Het oordeel dat bodybuilders niet veel functionele kracht bezitten in verhouding tot hun spieren is wel juist. Echter zou je dat eerder bij powerlifters of strongmen moeten zoeken.
Ja, ze schrijven soms medische anabolen uit dit zijn wel hele lichte doseringen.quote:Op donderdag 30 juli 2015 02:31 schreef DefinitionX het volgende:
Wat boeit jouw dat man? Er zullen vast wel wiskundige, artsen, advocaten, etc, etc zijn die op het bodybuilding podium hebben gestaan.
Maar het is volgens mij wel zo dat anabolen gebruiken zonder medische noodzaak (dwz als je aan een bepaalde aandoening leidt en je anabolen nodig hebt, ik weet niet of dit bestaat, maar misschien wel) slecht voor je zijn. Op de lange termijn ga je er dingen van merken en misschien zul je dan spijt hebben dat je anabolen gebruikt hebt.
Wat interesseert het jou nou wat iemand die er duidelijk geen kaas van heeft gegeten ergens van vindt?quote:Op donderdag 30 juli 2015 02:47 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
Ja, ze schrijven soms medische anabolen uit dit zijn wel hele lichte doseringen.
En ja, de meeste anabolen zijn slecht voor lever het hart en de nieren.
Mijn punt was echter sommige mensen laten het klinken alsof anabolen wonder middelen zijn waardoor je in een klap enorm buff bent zonder extreem hard er voor te werken.
Je wordt er niet sterker van, dude die sochtends met mij trained ziet eruit als een beest, maar kan alleen maar 9 kilo dumb bells aan.quote:Op donderdag 30 juli 2015 02:58 schreef Just_some_random_dude het volgende:
Lol true, maar dat zijn vooral ook de mensen die niet liften die zeggen "ja maar hij/zij gebruikt anabolen dus ik heb geen respect voor hem/haar"
Ik zelf als serieuze lifter heb respect voor ieder die keihard werkt voor zijn lichaam. Het enige moment waarop ik wel zoiets heb van "dude wtf.." is wanneer iemand die anabolen gebruikt gaat zeggen van "ja ik bench/squat/deadlift/ben groter dan jou man"
Dan denk ik.. bro.. je gebruikt anabolen.. kans is groot dat je uiteindelijk groter en sterker wordt..
Do you even lift?quote:Op donderdag 30 juli 2015 02:58 schreef Just_some_random_dude het volgende:
Lol true, maar dat zijn vooral ook de mensen die niet liften die zeggen "ja maar hij/zij gebruikt anabolen dus ik heb geen respect voor hem/haar"
Ik zelf als serieuze lifter heb respect voor ieder die keihard werkt voor zijn lichaam. Het enige moment waarop ik wel zoiets heb van "dude wtf.." is wanneer iemand die anabolen gebruikt gaat zeggen van "ja ik bench/squat/deadlift/ben groter dan jou man"
Dan denk ik.. bro.. je gebruikt anabolen.. kans is groot dat je uiteindelijk groter en sterker wordt..
Is pure onzekerheid.quote:Op donderdag 30 juli 2015 06:43 schreef Frank_Drebin het volgende:
Het valt me op dat veel bodybuilders, ook in dit topic zie je het weer voorbij komen, meer met anderen en hun eigen lichaam bezig zijn dan een gemiddeld puberend meisje-meisje.
Anabolen zijn dan ook voor mensen die niet extreem hard willen werken om flink gespierd te zijn. Of wou jij beweren dat je met anabolen even hard moet werken als zonder? Ik durf zelfs 3x minder hard te stellen.quote:Op donderdag 30 juli 2015 02:47 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
Ja, ze schrijven soms medische anabolen uit dit zijn wel hele lichte doseringen.
En ja, de meeste anabolen zijn slecht voor lever het hart en de nieren.
Mijn punt was echter sommige mensen laten het klinken alsof anabolen wonder middelen zijn waardoor je in een klap enorm buff bent zonder extreem hard er voor te werken.
Feitenquote:Op donderdag 30 juli 2015 06:43 schreef Frank_Drebin het volgende:
Het valt me op dat veel bodybuilders, ook in dit topic zie je het weer voorbij komen, meer met anderen en hun eigen lichaam bezig zijn dan een gemiddeld puberend meisje-meisje.
onzekerheid.quote:Op donderdag 30 juli 2015 06:43 schreef Frank_Drebin het volgende:
Voor jezelf zorgen met goede voeding en sporten is niet onzinnig. Al is dat wel iets anders natuurlijk dan doorgeslagen ronnie coleman wannabies die 300g eiwitten per dag eten.quote:Op donderdag 30 juli 2015 09:56 schreef BasEnAad het volgende:
Al die mensen hun energie nou eens stoken in iets nuttigs ipv hun onzekerheid te verbloemen met 24/7 eten en sporten.
Jij bent dus zo'n standaard leek.quote:Op donderdag 30 juli 2015 08:13 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Anabolen zijn dan ook voor mensen die niet extreem hard willen werken om flink gespierd te zijn. Of wou jij beweren dat je met anabolen even hard moet werken als zonder? Ik durf zelfs 3x minder hard te stellen.
Anabolen zijn voor mietjes die te lui zijn op normale wijze spieren te kweken.
En ja, spiermassa gekweekt op anabole steroiden zijn ook enkel voor de show, daar zit veel minder kracht in dan wanneer je gewoon op normale wijze tot je spiermassa komt.
Op FOK! hebben ze vaak een napoleoncomplex.quote:Op donderdag 30 juli 2015 06:43 schreef Frank_Drebin het volgende:
Wat een onzin. Meeste ectos boeit het niet dat ze geen spieren hebben hoor, dus die zijn ook niet jaloers.quote:Op donderdag 30 juli 2015 10:34 schreef pannenkoekeneter het volgende:
Ik denk dat dit probleem voor een groot deel ontstaat uit jaloezie
Synthol is anders dan testosteron verhogende middelenquote:Op donderdag 30 juli 2015 09:26 schreef consumer_whore het volgende:
Ik ben een half jaar geleden ook begonnen.
[ afbeelding ]
Nu geniet ik respect van anderen en staan de lekkere wijven voor mij in de rij. Jullie zijn gewoon jaloers.
Maar waaruit ontstaat dan die haat richting bodybuilding. Ik ga toch ook niet haten op curling omdat ik dat een rare sport vindquote:Op donderdag 30 juli 2015 10:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat een onzin. Meeste ectos boeit het niet dat ze geen spieren hebben hoor, dus die zijn ook niet jaloers.
Als semi pro valt er weinig geld te halen, en zoals aangegeven beschikken bodybuilders over veel meer kennis wat betreft je lichaam en voeding dan jijquote:Op donderdag 30 juli 2015 03:12 schreef Torstein het volgende:
De meeste bodybuilders of power lifters zijn domme mensen, Waar wil je anders je brood mee verdienen als je IQ onder de 80 is?
Door van die tokkie bodybuildtypes in de basic fit.quote:Op donderdag 30 juli 2015 10:52 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
Maar waaruit ontstaat dan die haat richting bodybuilding. Ik ga toch ook niet haten op curling omdat ik dat een rare sport vind
Als je nou gewoon je bek houdt en gaat liften in plaats van dit janktopic maken draag je al bij aan een oplossing.quote:Op donderdag 30 juli 2015 10:52 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
Maar waaruit ontstaat dan die haat richting bodybuilding. Ik ga toch ook niet haten op curling omdat ik dat een rare sport vind
body building is niet gelijk aan krachttraining,als je obbsessief body build en ana gebruikt komt dat door onzeker over je lichaamquote:Op donderdag 30 juli 2015 10:58 schreef Questular het volgende:
Onzeker omdat je graag aan krachttraining doen? Ja zo kan ik ook nog wel een hoop bullshit verzinnen.
Ik lift ookquote:Op donderdag 30 juli 2015 11:01 schreef Deshain het volgende:
[..]
Als je nou gewoon je bek houdt en gaat liften in plaats van dit janktopic maken draag je al bij aan een oplossing.
quote:Op donderdag 30 juli 2015 11:02 schreef Questular het volgende:
Bigger Stronger Faster* (2008) - IMDb
Mensen moet dit eerst eens kijken en dan oordelen.
Prima, het niet snappen is niet erg hoor.quote:Op donderdag 30 juli 2015 11:04 schreef PeZu het volgende:
[..]![]()
Ja dan ben je rap klaar,wat een domheid wordt daar tentoon gespreid zeg
Ik heb wel een grafhekel aan Lance Armstrong.quote:Op donderdag 30 juli 2015 10:52 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
Who fucking caresquote:Op donderdag 30 juli 2015 10:52 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
Omdat het de type mensen zijn. Voornamelijk paupers.quote:Op donderdag 30 juli 2015 11:02 schreef pannenkoekeneter het volgende:
Het kromme is nog, bodybuilding is een sport waarbij je een grote dosis kennis nodig hebt van een hoop zaken wil je kans van slagen hebben. Het kost meer tijd moeite etc dan bijvoorbeeld voetbal en toch worden juist die mensen dom genoemd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |