abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_154754383
Dag fokkers, ik zie zo veel op YouTube dumpert en zelfs fok mensen die zeuren over anabolen en pro bodybuilders.

Ik zelf doe aan fitness en ben geen bodybuilder maar heb een behoorlijke dosis kennis over hypertrofie, de werking van anabolen steroïden, het opstellen van voeding schema's etc. In elk geval genoeg om de basis van bodybuilding goed in beeld te brengen. Echter is dit behoorlijk wat om te leren en het is iets waar ik veel voor heb moeten lezen etc.

Nu is mijn klacht dat veel mensen domweg zeggen dat bodybuilders dom zijn. Ik durf met zekerheid te zeggen dat dit niet zo is. Ja er zijn uitzonderingen. Maar professioneel bodybuilding vereist ontzettend veel toewijding, tijd en vooral veel leren mbt je lichaam, voeding, voedingstoffen en waaruit deze zijn opgebouwd en het effect daarvan.

Ja en dan anabolen. Het is niet zo dat wanneer je deze gebruikt je gegarandeerd breed word. Sterker nog, kuren met matige voeding en slechte of geen training gaat je lichaam alleen maar aftakelen. Ook altijd die onzin dat shakes slecht zijn, terwijl het gewoon eiwitten zijn die net als ieder ander eiwit uit aminozuren bestaan (proteïne shake word gewonnen uit zuivel :p

Ook hoor ik wel eens ''ja leuk al die spieren, maar als ze een zak zand moeten tillen dan lukt het ze niet :')'

Dit is mijn klacht, moest ik echt even kwijt
het leven is een feest, alleen zijn sommige mensen op het verkeerde feestje
pi_154754392
Sorry voor het matige taalgebruik, mijn telefoon leid een heel eigen leven :')
pi_154754639
Wat boeit jouw dat man? Er zullen vast wel wiskundige, artsen, advocaten, etc, etc zijn die op het bodybuilding podium hebben gestaan.

Maar het is volgens mij wel zo dat anabolen gebruiken zonder medische noodzaak (dwz als je aan een bepaalde aandoening leidt en je anabolen nodig hebt, ik weet niet of dit bestaat, maar misschien wel) slecht voor je zijn. Op de lange termijn ga je er dingen van merken en misschien zul je dan spijt hebben dat je anabolen gebruikt hebt.
pi_154754758
Over die zak zand. Bodybuilders trainen niet voor functionele kracht dus om ze daarop te beoordelen zou onjuist zijn.

Het oordeel dat bodybuilders niet veel functionele kracht bezitten in verhouding tot hun spieren is wel juist. Echter zou je dat eerder bij powerlifters of strongmen moeten zoeken.
pi_154754821
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 02:38 schreef danzazlol het volgende:
Over die zak zand. Bodybuilders trainen niet voor functionele kracht dus om ze daarop te beoordelen zou onjuist zijn.

Het oordeel dat bodybuilders niet veel functionele kracht bezitten in verhouding tot hun spieren is wel juist. Echter zou je dat eerder bij powerlifters of strongmen moeten zoeken.
Dat is waar, maar functionele kracht is een breed begrip. Natuurlijk is uitvoering in bodybuilding de sleutel tot succes, maar ik leg mijn hand er voor in het vuur dat iemand die bodybuilding doet een stuk sterker is dan de gemiddelde Nederlander
pi_154754892
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 02:31 schreef DefinitionX het volgende:
Wat boeit jouw dat man? Er zullen vast wel wiskundige, artsen, advocaten, etc, etc zijn die op het bodybuilding podium hebben gestaan.

Maar het is volgens mij wel zo dat anabolen gebruiken zonder medische noodzaak (dwz als je aan een bepaalde aandoening leidt en je anabolen nodig hebt, ik weet niet of dit bestaat, maar misschien wel) slecht voor je zijn. Op de lange termijn ga je er dingen van merken en misschien zul je dan spijt hebben dat je anabolen gebruikt hebt.
Ja, ze schrijven soms medische anabolen uit dit zijn wel hele lichte doseringen.

En ja, de meeste anabolen zijn slecht voor lever het hart en de nieren.

Mijn punt was echter sommige mensen laten het klinken alsof anabolen wonder middelen zijn waardoor je in een klap enorm buff bent zonder extreem hard er voor te werken.
pi_154754984
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juli 2015 02:47 schreef pannenkoekeneter het volgende:

[..]

Ja, ze schrijven soms medische anabolen uit dit zijn wel hele lichte doseringen.

Mijn punt was echter sommige mensen laten het klinken alsof anabolen wonder middelen zijn waardoor je in een klap enorm buff bent zonder extreem hard er voor te werken.
Wat interesseert het jou nou wat iemand die er duidelijk geen kaas van heeft gegeten ergens van vindt?
Proud member of the IDGAF+FU2 community
  donderdag 30 juli 2015 @ 02:54:17 #8
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_154754992
Pleonasme in de TT.
pi_154755044
Lol true, maar dat zijn vooral ook de mensen die niet liften die zeggen "ja maar hij/zij gebruikt anabolen dus ik heb geen respect voor hem/haar"

Ik zelf als serieuze lifter heb respect voor ieder die keihard werkt voor zijn lichaam. Het enige moment waarop ik wel zoiets heb van "dude wtf.." is wanneer iemand die anabolen gebruikt gaat zeggen van "ja ik bench/squat/deadlift/ben groter dan jou man"

Dan denk ik.. bro.. je gebruikt anabolen.. kans is groot dat je uiteindelijk groter en sterker wordt :')..
Waz met jou!
pi_154755263
De meeste bodybuilders of power lifters zijn domme mensen, Waar wil je anders je brood mee verdienen als je IQ onder de 80 is?
pi_154755282
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 02:58 schreef Just_some_random_dude het volgende:
Lol true, maar dat zijn vooral ook de mensen die niet liften die zeggen "ja maar hij/zij gebruikt anabolen dus ik heb geen respect voor hem/haar"

Ik zelf als serieuze lifter heb respect voor ieder die keihard werkt voor zijn lichaam. Het enige moment waarop ik wel zoiets heb van "dude wtf.." is wanneer iemand die anabolen gebruikt gaat zeggen van "ja ik bench/squat/deadlift/ben groter dan jou man"

Dan denk ik.. bro.. je gebruikt anabolen.. kans is groot dat je uiteindelijk groter en sterker wordt :')..
Je wordt er niet sterker van, dude die sochtends met mij trained ziet eruit als een beest, maar kan alleen maar 9 kilo dumb bells aan.
pi_154755545
Ik vind gozers die alleen hun bovenlichaam trainen niet erg slim, omdat een groot bovenlijf niet in verhouding staat met die dunne beentjes.

Voor de rest ben ik het wel eens met TS. Mensen die zoiets roepen zijn volgens mij stiekem gewoon jaloers.
pi_154755906
Getuige de UI van TS zijn vooral zijn nekspieren erg goed ontwikkeld.
Verder wel een terechte klacht. Laat mensen lekker doen wat ze willen doen.
pi_154755997
Wat een lap tekst zeg
Moeten zij weten
  donderdag 30 juli 2015 @ 06:04:12 #15
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_154756010
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 02:58 schreef Just_some_random_dude het volgende:

Do you even lift? :')
  donderdag 30 juli 2015 @ 06:43:20 #16
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_154756085
Het valt me op dat veel bodybuilders, ook in dit topic zie je het weer voorbij komen, meer met anderen en hun eigen lichaam bezig zijn dan een gemiddeld puberend meisje-meisje.
Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
pi_154756102
Het zijn toch alleen fitness inteelt tokkies die dit iets boeit?

Die zijn in de minderheid op dit forum, voorspel ik je.

Derhalve klacht niet ontvankelijk
pi_154756129
Veel mensen zijn zelf dom!!
  donderdag 30 juli 2015 @ 06:57:02 #19
415555 Pandaplint
Bekend van 3FM.
pi_154756143
Je kan de -dt regel niet eens fatsoenlijk toepassen. Klacht is dus ongegrond.
Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30
pi_154756380
Het is maar waar je je druk om kunt maken om twee uur in de nacht :')
  donderdag 30 juli 2015 @ 08:10:54 #21
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_154756486
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 06:43 schreef Frank_Drebin het volgende:
Het valt me op dat veel bodybuilders, ook in dit topic zie je het weer voorbij komen, meer met anderen en hun eigen lichaam bezig zijn dan een gemiddeld puberend meisje-meisje.
Is pure onzekerheid.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  donderdag 30 juli 2015 @ 08:13:15 #22
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_154756511
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juli 2015 02:47 schreef pannenkoekeneter het volgende:

[..]

Anabolen zijn dan ook voor mensen die niet extreem hard willen werken om flink gespierd te zijn. Of wou jij beweren dat je met anabolen even hard moet werken als zonder? Ik durf zelfs 3x minder hard te stellen.

Anabolen zijn voor mietjes die te lui zijn op normale wijze spieren te kweken.

En ja, spiermassa gekweekt op anabole steroiden zijn ook enkel voor de show, daar zit veel minder kracht in dan wanneer je gewoon op normale wijze tot je spiermassa komt.
Laffe huichelaar
  donderdag 30 juli 2015 @ 08:14:38 #23
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_154756522
quote:
Feiten
Laffe huichelaar
  donderdag 30 juli 2015 @ 09:26:39 #24
393756 consumer_whore
talk less, buy more!
pi_154757211
Ik ben een half jaar geleden ook begonnen.

Nu geniet ik respect van anderen en staan de lekkere wijven voor mij in de rij. Jullie zijn gewoon jaloers.
  donderdag 30 juli 2015 @ 09:30:15 #25
138448 PeZu
Suspended animation
pi_154757259
quote:
onzekerheid.
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')