Dat is waar, maar functionele kracht is een breed begrip. Natuurlijk is uitvoering in bodybuilding de sleutel tot succes, maar ik leg mijn hand er voor in het vuur dat iemand die bodybuilding doet een stuk sterker is dan de gemiddelde Nederlanderquote:Op donderdag 30 juli 2015 02:38 schreef danzazlol het volgende:
Over die zak zand. Bodybuilders trainen niet voor functionele kracht dus om ze daarop te beoordelen zou onjuist zijn.
Het oordeel dat bodybuilders niet veel functionele kracht bezitten in verhouding tot hun spieren is wel juist. Echter zou je dat eerder bij powerlifters of strongmen moeten zoeken.
Ja, ze schrijven soms medische anabolen uit dit zijn wel hele lichte doseringen.quote:Op donderdag 30 juli 2015 02:31 schreef DefinitionX het volgende:
Wat boeit jouw dat man? Er zullen vast wel wiskundige, artsen, advocaten, etc, etc zijn die op het bodybuilding podium hebben gestaan.
Maar het is volgens mij wel zo dat anabolen gebruiken zonder medische noodzaak (dwz als je aan een bepaalde aandoening leidt en je anabolen nodig hebt, ik weet niet of dit bestaat, maar misschien wel) slecht voor je zijn. Op de lange termijn ga je er dingen van merken en misschien zul je dan spijt hebben dat je anabolen gebruikt hebt.
Wat interesseert het jou nou wat iemand die er duidelijk geen kaas van heeft gegeten ergens van vindt?quote:Op donderdag 30 juli 2015 02:47 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
Ja, ze schrijven soms medische anabolen uit dit zijn wel hele lichte doseringen.
En ja, de meeste anabolen zijn slecht voor lever het hart en de nieren.
Mijn punt was echter sommige mensen laten het klinken alsof anabolen wonder middelen zijn waardoor je in een klap enorm buff bent zonder extreem hard er voor te werken.
Je wordt er niet sterker van, dude die sochtends met mij trained ziet eruit als een beest, maar kan alleen maar 9 kilo dumb bells aan.quote:Op donderdag 30 juli 2015 02:58 schreef Just_some_random_dude het volgende:
Lol true, maar dat zijn vooral ook de mensen die niet liften die zeggen "ja maar hij/zij gebruikt anabolen dus ik heb geen respect voor hem/haar"
Ik zelf als serieuze lifter heb respect voor ieder die keihard werkt voor zijn lichaam. Het enige moment waarop ik wel zoiets heb van "dude wtf.." is wanneer iemand die anabolen gebruikt gaat zeggen van "ja ik bench/squat/deadlift/ben groter dan jou man"
Dan denk ik.. bro.. je gebruikt anabolen.. kans is groot dat je uiteindelijk groter en sterker wordt..
Do you even lift?quote:Op donderdag 30 juli 2015 02:58 schreef Just_some_random_dude het volgende:
Lol true, maar dat zijn vooral ook de mensen die niet liften die zeggen "ja maar hij/zij gebruikt anabolen dus ik heb geen respect voor hem/haar"
Ik zelf als serieuze lifter heb respect voor ieder die keihard werkt voor zijn lichaam. Het enige moment waarop ik wel zoiets heb van "dude wtf.." is wanneer iemand die anabolen gebruikt gaat zeggen van "ja ik bench/squat/deadlift/ben groter dan jou man"
Dan denk ik.. bro.. je gebruikt anabolen.. kans is groot dat je uiteindelijk groter en sterker wordt..
Is pure onzekerheid.quote:Op donderdag 30 juli 2015 06:43 schreef Frank_Drebin het volgende:
Het valt me op dat veel bodybuilders, ook in dit topic zie je het weer voorbij komen, meer met anderen en hun eigen lichaam bezig zijn dan een gemiddeld puberend meisje-meisje.
Anabolen zijn dan ook voor mensen die niet extreem hard willen werken om flink gespierd te zijn. Of wou jij beweren dat je met anabolen even hard moet werken als zonder? Ik durf zelfs 3x minder hard te stellen.quote:Op donderdag 30 juli 2015 02:47 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
Ja, ze schrijven soms medische anabolen uit dit zijn wel hele lichte doseringen.
En ja, de meeste anabolen zijn slecht voor lever het hart en de nieren.
Mijn punt was echter sommige mensen laten het klinken alsof anabolen wonder middelen zijn waardoor je in een klap enorm buff bent zonder extreem hard er voor te werken.
Feitenquote:Op donderdag 30 juli 2015 06:43 schreef Frank_Drebin het volgende:
Het valt me op dat veel bodybuilders, ook in dit topic zie je het weer voorbij komen, meer met anderen en hun eigen lichaam bezig zijn dan een gemiddeld puberend meisje-meisje.
onzekerheid.quote:Op donderdag 30 juli 2015 06:43 schreef Frank_Drebin het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |