abonnement Unibet Coolblue
pi_154759193
Moeder Smit had het ook gewoon over handdoeken hoor. Ik vind Sabia eigenlijk wel grappig overkomen.
  donderdag 30 juli 2015 @ 11:30:07 #102
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_154759305
Misschien heeft Sabia ook wel Willem-Alexander en Maxima dekbedden, ik kan niet wachten te horen hoe ze uitspreekt dat ze die nog heeft O+
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_154759337
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 11:24 schreef bloodymary1 het volgende:
Moeder Smit had het ook gewoon over handdoeken hoor. Ik vind Sabia eigenlijk wel grappig overkomen.
Qua humor lijkt zij mij wel een ideale vrouw. :9 ^O^
Edit: Ik bedoel hier echt Sabia mee.
  donderdag 30 juli 2015 @ 12:04:16 #104
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_154759984
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 11:31 schreef Idisrom het volgende:


Qua humor lijkt zij mij wel een ideale vrouw. :9 ^O^
Edit: Ik bedoel hier echt Sabia mee.
Dat heeft Sabia wel humor.
  Vis een optie? donderdag 30 juli 2015 @ 13:09:46 #105
70532 loveli
N
pi_154761448
quote:
9s.gif Op donderdag 30 juli 2015 11:08 schreef Copycat het volgende:
Ik zie Sabia wel een Beckertje doen.
Heeft Van der Vaart sr. de vriezer weggehaald?
crap in = crap out
pi_154762548
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juli 2015 00:35 schreef Pisces29 het volgende:
Misschien moet hij nu een bescheiden meisje kiezen :') :D
Waarom zou een bescheiden/simpele meid een relatie willen aangaan met een voetballer? Ongevraagd extra bemoeienis van media, fans en familie. Mee reizen/verhuizen naar andere landen terwijl jij hier je stabiel sociaal bestaan hebt met je baan, familie, vrienden, collega's enzo. Vaak lijken voetballers ook vaak van huis, zit je in je uppie in een leeg huis in het buitenland waar iedereen wel kritiek op je heeft, omdat je publiek persoon bent. Of je nou niet eruit ziet met goedkoop make-up, vadsig dik bent in vergelijking met de exen die modellen waren of dat je je normaal leven voortzet met winkelen in de H&M. De camera's die je volgen, waarbij je telkens je hoofd een bepaalde richting op moet draaien voor de look, anders krijg je weer gezeik van familie, vrienden en kennissen dat je de imago verpest of lelijke foto's laat maken 8)7

Een relatie met publieke figuren, moet je echt niet willen :r Figuren als Sylvie en Sabia passen wel bij hem hoor :D perfect zelfs *)
pi_154762646
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2015 22:26 schreef yvonne het volgende:

[..]

Nieuwe theorie, Sylvie neemt wraak op Raf en Sabia, 'je pleurt dat wijf er nu uit anders eis ik de volledige voogdij op' Daarom is iedereen zo mak, ha ^O^
wel origineel :D
pi_154762758
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 13:45 schreef Yiwei het volgende:

[..]

Waarom zou een bescheiden/simpele meid een relatie willen aangaan met een voetballer? Ongevraagd extra bemoeienis van media, fans en familie. Mee reizen/verhuizen naar andere landen terwijl jij hier je stabiel sociaal bestaan hebt met je baan, familie, vrienden, collega's enzo. Vaak lijken voetballers ook vaak van huis, zit je in je uppie in een leeg huis in het buitenland waar iedereen wel kritiek op je heeft, omdat je publiek persoon bent. Of je nou niet eruit ziet met goedkoop make-up, vadsig dik bent in vergelijking met de exen die modellen waren of dat je je normaal leven voortzet met winkelen in de H&M. De camera's die je volgen, waarbij je telkens je hoofd een bepaalde richting op moet draaien voor de look, anders krijg je weer gezeik van familie, vrienden en kennissen dat je de imago verpest of lelijke foto's laat maken 8)7

Een relatie met publieke figuren, moet je echt niet willen :r Figuren als Sylvie en Sabia passen wel bij hem hoor :D perfect zelfs *)
Nou ja, er zijn toch best vrouwen van Nederlands Elftal-spelers waar we nog nooit van gehoord hebben? Ik heb bijvoorbeeld geen idee wie de vrouw van Dirk Kuyt of Van der Sar (oké, ex-Nederlands Elftal) is?
pi_154763523
Telegraaf Premium;

Liefde kostte topvoetballer al zijn halve vermogen:
RAFAEL maakt van zijn hart… een MOORDKUIL!

Evert Santegoeds
In de aanloop van zijn huwelijk met SYLVIE MEIS raakte RAFAEL VAN DER VAART zo overtuigd van haar goede bedoelingen dat hij in gemeenschap van goederen met haar trouwde… Dat kwam hem na de scheiding duur, heel duur, te staan! En nu is het SABIA die met haar spontane zwangerschap straks ’kinderbijslag’ zal willen hebben… hoe het met hun relatie ook verder zal gaan. Geen wonder dat bij vader RAMON VAN DER VAART de stoppen welhaast doorslaan…

Hij verdiende in de loop der jaren met voetbal vele miljoenen. Maar het lijkt erop dat RAFAEL VAN DER VAART de eerste helft van elke wedstrijd voor de belastingen heeft gespeeld, de tweede voor zijn (ex-)vrouwen en alleen de verlenging van zijn carrière in Sevilla, en de strafschoppen, voor zichzelf mag houden…
Zijn liefdesleven is het meest besproken van alle voetballers van de afgelopen jaren. En dat terwijl Rafael zélf de verleiding altijd heeft kunnen weerstaan om op een dag openheid van zaken te geven over de status van zijn huwelijk met SYLVIE, de zwangerschappen van SABIA ENGIZEK en het al dan niet beëindigen van zijn relatie met de vrouw die eerst een goede vriendin van zijn ex was, toen zijn nieuwe grote liefde en nu – ja, wat eigenlijk?
Vader RAMON VAN DER VAART is een stuk loslippiger. Officieel geeft hij, weliswaar, ook geen enkel commentaar. Maar van iemand die zo demonstratief de spullen van zijn zoon weghaalt uit de, dag en nacht, door paparazzi belegerde villa in Hamburg waar Sabia nog steeds woont, kan ook niet worden beweerd dat hij van zijn hart een moordkuil maakt.
Vader Van der Vaart is het allemaal goed zat, de liefdes van zijn zoon voor vrouwen die ervandoor gaan met de revenuen van Raf, op de internationale velden, met bloed, zweet en tranen bijeen gespeelde vermogen. En bij hem slaan de stoppen welhaast door, als het gaat om zoon Rafael en diens vrouwen…
Bloedige scheiding
Het moet er de laatste jaren dan ook met bákken tegelijk uitgegaan zijn. Om te beginnen was er de bloedige scheiding van Sylvie. Ondanks dat die liefdesbreuk, ingezet nadat in de nieuwjaarsnacht volgens moeder RITA MEIS het koude én warme buffet door de living van het Hamburgse penthouse vlogen, heftig was, werd die opvallend soepel geregeld. Dat Rafael en Sylvie dezelfde advocaat deelden, moest volgens de familie dan ook wel wat zeggen over hun, hoe dan ook en nog steeds, goede band.
MAAR WAS DAT WEL ZO, OF WAS ER IETS ANDERS AAN DE HAND?
Op een snelle lunch en een enkel gesprek op straat in Hamburg na, hebben we Rafael en Sylvie immers nooit meer samen gezien. Wonderlijk voor een stel dat toch in ’zulk een goede harmonie’ gescheiden was. In werkelijkheid waren ze compleet klaar met elkaar en kon Sylvie haar ex niet meer luchten of zien. In Hamburg werd dan ook kindermeisje DORTE de constante factor in het leven van het vrolijke joch, dat de helft van de tijd bij zijn moeder en de andere helft bij Rafael woont. Zij zorgde dat Damián tussen zijn beide ouders heen en weer werd getransfereerd, zodat die elkaar niet meer hoefden te treffen.
Snijden
De sfeer tussen de twee was al veel langer om te snijden. Vooral vanwege Sylvies reclamecontracten wilde zij voor de buitenwereld echter de schijn ophouden dat zij en Rafael met Damián het perfecte gezinnetje vormden. En zelfs de onvermijdelijke scheiding had in zo’n goede harmonie geregeld moeten worden dat Sylvie, zo had zij bedacht, een voorbeeld zou kunnen zijn voor iedereen.
Maar, tweeënhalf jaar na die breuk, kan worden vastgesteld dat juist deze scheiding geleid heeft tot de grootste puinhoop die de showbizz in jaren heeft gezien. Met verdachtmakingen over en weer, waarbij Sabia steeds fungeerde als de niet-officiële spreekbuis van Rafael, groeide de breuk uit tot een scheidingssoap van ongekend formaat. Daarin werd en passant ook nog eens fijntjes duidelijk gemaakt dat Sylvie al veel langer bezig was haar fans een rad voor ogen te draaien: tijdens haar huwelijk had ze Rafael immers talloze keren bedrogen met een piloot, een danser en de bodyguard van KARL LAGERFELD.
Maar… Raf en zij deelden wel dezelfde advocaat!
Ingewijden maken PRIVÉ nu duidelijk dat er voor die arme Rafael eenvoudigweg niets anders op zat en dat die ene advocaat die hij vertrouwde de zaak nog enigszins in rust kon regelen. Hij wist immers waar hij aan toe was en hij wist hoezeer hij moest bloeden!
In de aanloop naar zijn huwelijk met die lieve Sylvie was de gelukkige bruidegom zó overtuigd geraakt van haar goede bedoelingen, dat Rafael niet luisterde naar de wijze raad van nagenoeg zijn complete omgeving. En hij zag af van het opstellen van huwelijkse voorwaarden. Wat van hem was, was van haar; alleen de dood zou hun kunnen scheiden.
„Na de scheiding nam hij zijn verlies als een echte sportman”, weet een insider. „Hij heeft er met geen woord over gerept en Sylvie met één handtekening de helft betaalt van wat hij volgens de rekenmeesters op dat moment waard was. En ik kan je zeggen: dat is een bedrag, veel hoger dan de VIJF MILJOEN die tot dusver de pers gehaald heeft! Raf schudde een keer met zijn hoofd en dacht een nieuw leven te beginnen, dolgelukkig als hij op dat moment was dat SABIA in zijn leven was gekomen!”
Dat zou blijken. Binnen de kortste keren was zij zwanger en in een verliefde bui vertelde hij dat Sabia de ware was en dat het heus tot een huwelijk zou komen. Dat leek deze zomer ook echt in de planning te zitten, de locatie was zelfs al uitgezocht. Maar ineens was het tussen Raf en Sabia, volgens zijn familie althans, over en uit. Al twee maanden zijn zij niet meer samen gezien. En dat is ongeveer even lang als Sabia zegt van hem in verwachting te zijn…
Volgens haar is er dan ook geen sprake van een breuk, maar bouwt Rafael in Spanje zijn nieuwe leven op en wil zij niet al te ver uit de buurt zijn van de gynaecoloog die haar bij deze onverwachte zwangerschap begeleidt.
Sabia’s liefdesbaby is nu al de meest besproken kleine van Nederland en Duitsland. Tegen beter weten in – ook hij weet heel goed dat Sabia wel degelijk zwanger is – zou Ramon van der Vaart aan Sabia’s zwangerschap hebben getwijfeld. Nóg een keer opa worden had hem altijd wel wat geleken, maar op deze manier en van deze vrouw is hem een gruwel. In Rafaels omgeving wordt dan ook in brede kring gedacht dat Ramon degene is geweest die het nieuws van de breuk tegenover verschillende media bevestigde met de woorden: ’Voor hem is dat ook beter.’
Pegels
Dan zou Ramon ook degene zijn geweest die verzuchtte dat het ’al die vrouwen toch maar om één ding, de pegels, te doen was’.
Daar moet Rafael inmiddels ook wel achter zijn. Met Sylvie heeft hij de meest riante scheidingsregeling getroffen die zij na ruim zeven jaar huwelijk had kunnen bedenken. Maar opnieuw heeft ook zij zich met een advocaat weer bij haar ex gemeld. Weekblad PRIVÉ onthult deze week dat Sylvie de volledige voogdij over Damián wil opeisen, om zo zelf te bepalen waar en met wie zij met haar zoontje gaat wonen. Nu heeft Rafael daar nog medezeggenschap over en moet daarover consensus bestaan.
Waarschijnlijk al volgende maand zal de rechter zich over de kwestie buigen. In de rechtszaal zal Rafael, die volgens iedereen altijd een geweldige vader voor Damián is geweest, moeten duidelijk maken dat zijn verhuizing naar Sevilla voor zijn werk daar niets aan zal veranderen.
En zo strijdt Rafael niet met één ex, ook al houdt Sabia vol dat er tussen hen geen problemen zijn, maar met twee!
pi_154763590
quote:
10s.gif Op donderdag 30 juli 2015 10:34 schreef Copycat het volgende:
En we draaien er weer een negatief verhaaltje van. De verklaring van Rafael zou toch eens gewoon de waarheid zijn van twee exen die het beste met hun kind voorhebben.
Ik denk toch dat Zürich als Duitstalige omgeving beter is voor Damian, dan nu weer half om half in een Spaanstalige gebied te moeten bivakkeren.
Dan had Rafaël maar een andere Duitse club moeten kiezen.
  donderdag 30 juli 2015 @ 14:19:38 #111
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_154763646
Ik krijg oogkanker.
The love you take is equal to the love you make.
  donderdag 30 juli 2015 @ 14:20:33 #112
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_154763678
quote:
9s.gif Op donderdag 30 juli 2015 14:19 schreef Lienekien het volgende:
Ik krijg oogkanker.
Ik hoop het niet voor je ;)
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_154763967
Ik vind de keuze van Rafaël voor een Spaanse club als Sevilla (nota bene de degradant van een ruim een jaar geleden) een egokeuze van hem en van de familie Van der Vaart.
Als hij maar enigszins rekening had gehouden met de (school)belangen van Damian, dan had Rafaël een Duitse club moeten kiezen. Ook in de Tweede Duitse Bundesliga liggen de salarissen nog hoger dan in de Eredivisie.

Frank de Boer bijvoorbeeld houdt nu wel rekening met zijn schoolgaande dochters en met het bedrijf van zijn vrouw.
  Admin donderdag 30 juli 2015 @ 15:03:05 #114
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_154764949
Greys we halen de 1500 delen wel hoor *O*
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 30 juli 2015 @ 15:59:21 #115
163650 Greys
pi_154766387
OMG dat stuk van Santegoeds :')
"DE BLOEDIGE SCHEIDING VAN SYLVIE". Hahaha. Hij ging er met haar beste vriendin vandoor en Sylvie heeft verdomd weinig modder daarover naar Raf gegooid. "ZE ZIJN NOOIT MEER SAMEN GEZIEN" . Onzin, we hebben hier zelfs foto's langs zien komen dat ze met zijn drie naar Damián zijn voetbal gingen kijken in goede harmonie. Kan me ook niet voorstellen dat de overdracht van hun zoon altijd door een nanny wordt gedaan. Die zien elkaar wel vaker hoor Evert, je bent gewoon goddank niet overal bij.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 30 juli 2015 @ 16:01:07 #116
163650 Greys
pi_154766429
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 15:03 schreef yvonne het volgende:
Greys we halen de 1500 delen wel hoor *O*
Het is bijna (bijjjjjjjna) zo vermakelijk als het songfestival :@
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_154766614
Wat bezielt die Evert eigenlijk om 3, 4 stukjes per dag over Raf, Sab en Syl te schrijven?
  Vis een optie? donderdag 30 juli 2015 @ 16:12:02 #118
70532 loveli
N
pi_154766697
quote:
11s.gif Op donderdag 30 juli 2015 16:08 schreef Laysa het volgende:
Wat bezielt die Evert eigenlijk om 3, 4 stukjes per dag over Raf, Sab en Syl te schrijven?
Dementie, hij hoeft er maar 1 te doen.
crap in = crap out
pi_154767788
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 13:51 schreef Toeps het volgende:

[..]

Nou ja, er zijn toch best vrouwen van Nederlands Elftal-spelers waar we nog nooit van gehoord hebben? Ik heb bijvoorbeeld geen idee wie de vrouw van Dirk Kuyt of Van der Sar (oké, ex-Nederlands Elftal) is?
Dat. Tig normale, onbekende, gewone simpele meisjes. Soms opgeleid, soms wat dom. Maar iig geen type aandachtshoer.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_154769220
quote:
7s.gif Op donderdag 30 juli 2015 14:14 schreef Eef999 het volgende:
n de aanloop van zijn huwelijk met SYLVIE MEIS raakte RAFAEL VAN DER VAART zo overtuigd van haar goede bedoelingen dat hij in gemeenschap van goederen met haar trouwde
Dat was erg dom van Raf.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_154769354
quote:
11s.gif Op donderdag 30 juli 2015 16:08 schreef Laysa het volgende:
Wat bezielt die Evert eigenlijk om 3, 4 stukjes per dag over Raf, Sab en Syl te schrijven?
Ik vind dat hij wat gefrustreerd overkomt aan de toon van de berichtjes.

Desalniettemin wil ik ook wel zo'n baantje!
pi_154769484
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 14:30 schreef Idisrom het volgende:
Spaanse club als Sevilla (nota bene de degradant van een ruim een jaar geleden)
Het slaat echt nergens op om dit erbij te halen.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_154769521
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 14:30 schreef Idisrom het volgende:
Frank de Boer bijvoorbeeld houdt nu wel rekening met zijn schoolgaande dochters en met het bedrijf van zijn vrouw.
Totdat FC Barca hem als coach wil. :')
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  donderdag 30 juli 2015 @ 21:30:11 #124
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_154774781
Het is zo'n gelul dat ze in gemeenschap van goederen getrouwd zouden zijn, ze zijn gewoon op huwelijkse voorwaarden getrouwd, en die zijn op 19-05-2005 ingediend en op 23-05-2005 ingeschreven, dus ruim voor de huwelijksdatum (10-06-2005).

En Evert weet ook zeker de weg wel naar het huwelijksgoederenregister, dus waarom hij iedere keer van die nonsens blijft roepen dat ze in gemeenschap van goederen getrouwd zijn weet ik niet, maar hij komt daarmee zelf dommer over dan hij Rafael wil doen overkomen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 30 juli 2015 @ 21:33:28 #125
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_154774885
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 17:47 schreef superniger het volgende:

[..]

Dat was erg dom van Raf.
Vooral van Evert, die dat zelfs verzint, terwijl iedereen dat zo kan controleren.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_154774957
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 21:33 schreef Leandra het volgende:

[..]

Vooral van Evert, die dat zelfs verzint, terwijl iedereen dat zo kan controleren.
jezus hoe stom _O-

Ik ben nog steeds team Raf en Sab btw, ik willl dat t goed gaat! w/ w/
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_154774976
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juli 2015 21:35 schreef tombolafan het volgende:

[..]

jezus hoe stom _O-

Ik ben nog steeds team Raf en Sab btw, ik willl dat t goed gaat! w/ w/
Ik ook :Y
pi_154774988
Al vind ik Raf wel de domste persoon in de relatie...
pi_154775063
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 21:36 schreef Laysa het volgende:

[..]

Ik ook :Y
en dat ze dan een jongen krijgen en dat we dan hier met z'n allen speculeren over de naam *G*
Want na Damian en Daamin moet t iets als Adanim ofzo zijn :7
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_154775089
quote:
10s.gif Op donderdag 30 juli 2015 21:36 schreef Laysa het volgende:
Al vind ik Raf wel de domste persoon in de relatie...
mwah, eerst zien wat er overal van waar is ;)
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_154775112
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juli 2015 21:39 schreef tombolafan het volgende:

[..]

en dat ze dan een jongen krijgen en dat we dan hier met z'n allen speculeren over de naam *G*
Want na Damian en Daamin moet t iets als Adanim ofzo zijn :7
Gewoon hetzelfde maar dan een andere klemtoon :D
pi_154775147
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 21:41 schreef Laysa het volgende:

[..]

Gewoon hetzelfde maar dan een andere klemtoon :D
_O- wel makkelijk binnen roepen dan :7
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_154775180
quote:
10s.gif Op donderdag 30 juli 2015 21:36 schreef Laysa het volgende:
Al vind ik Raf wel de domste persoon in de relatie...
Hij word totaal overvleugeld door zijn hebberige vriendinnetjes :')
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  donderdag 30 juli 2015 @ 21:44:11 #134
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_154775200
quote:
10s.gif Op donderdag 30 juli 2015 21:36 schreef Laysa het volgende:
Al vind ik Raf wel de domste persoon in de relatie...
Desondanks was hij wel slim genoeg om op huwelijkse voorwaarden te trouwen :7
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_154775230
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 21:44 schreef Leandra het volgende:

[..]

Desondanks was hij wel slim genoeg om op huwelijkse voorwaarden te trouwen :7
Dat dan weer wel.
pi_154775331
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 21:44 schreef Leandra het volgende:

[..]

Desondanks was hij wel slim genoeg om op huwelijkse voorwaarden te trouwen :7
en dat voor een ezel :D
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  † In Memoriam † donderdag 30 juli 2015 @ 21:54:49 #137
43556 miss_dynastie
pi_154775574
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juli 2015 21:39 schreef tombolafan het volgende:

[..]

en dat ze dan een jongen krijgen en dat we dan hier met z'n allen speculeren over de naam *G*
Want na Damian en Daamin moet t iets als Adanim ofzo zijn :7
Ademin! (Adem uit, en hup dokken die alimentaaaasie :7 )
pi_154775780
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juli 2015 21:54 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ademin! (Adem uit, en hup dokken die alimentaaaasie :7 )
dat zijn niet dezelfde letters als z'n halfbroers :+
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  † In Memoriam † donderdag 30 juli 2015 @ 22:02:09 #139
43556 miss_dynastie
pi_154775856
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juli 2015 22:00 schreef tombolafan het volgende:

[..]

dat zijn niet dezelfde letters als z'n halfbroers :+
Ik wilde Adamin typen, maar mijn telefoon werkte kennelijk niet mee _O-
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 30 juli 2015 @ 23:13:22 #140
163650 Greys
pi_154778667
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 21:30 schreef Leandra het volgende:
Het is zo'n gelul dat ze in gemeenschap van goederen getrouwd zouden zijn, ze zijn gewoon op huwelijkse voorwaarden getrouwd, en die zijn op 19-05-2005 ingediend en op 23-05-2005 ingeschreven, dus ruim voor de huwelijksdatum (10-06-2005).

En Evert weet ook zeker de weg wel naar het huwelijksgoederenregister, dus waarom hij iedere keer van die nonsens blijft roepen dat ze in gemeenschap van goederen getrouwd zijn weet ik niet, maar hij komt daarmee zelf dommer over dan hij Rafael wil doen overkomen.
OEHOEJOEHOE EEFJE LEES JE MEE MOP?

(Ah, kan iemand hem dit even anoniem mailen? _O- )
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_154779510
Ik zou het naar Boulevard mailen :9

Die Evert moet haast toch wel eenzaam zijn als je je zo vastbijt in andermans ellende :')
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  donderdag 30 juli 2015 @ 23:41:49 #142
6941 APK
Factual, I think.
pi_154779609
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 23:38 schreef TheVulture het volgende:

Die Evert moet haast toch wel eenzaam zijn als je je zo vastbijt in andermans ellende :')
Kunnen wij anders ook wat van :D
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_154779673
quote:
14s.gif Op donderdag 30 juli 2015 23:41 schreef APK het volgende:

[..]

Kunnen wij anders ook wat van :D
Wij observeren, Evert verzint een hoop troep en presenteert het als de SCHOKKENDE WAARHEID :')
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  donderdag 30 juli 2015 @ 23:45:39 #144
6941 APK
Factual, I think.
pi_154779729
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juli 2015 23:43 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Wij observeren, Evert verzint een hoop troep en presenteert het als de SCHOKKENDE WAARHEID :')
Ja, probeer het maar te verbloemen :+
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_154779762
quote:
10s.gif Op donderdag 30 juli 2015 23:45 schreef APK het volgende:

[..]

Ja, probeer het maar te verbloemen :+
:D
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 31 juli 2015 @ 00:05:58 #146
163650 Greys
pi_154780352
DE EIGENAAR VAN HET HUIS IS IN HET PAND GEWEEST JONGENS JA JA EN UITERAARD MAAKT EVERT DAAR DIRECT VAN DAT SAAB UIT HET HUIS IS GEFLIKKERSTRAALD HATSEEEE

:')

do 30 jul 2015, 23:23
Sabia Engizek uit villa gezet?

van onze redactie
Het lijkt erop dat Sabia Engizek haar riante huurvilla in Hamburg noodgedwongen heeft moet verlaten.
Duitse media hebben gezien hoe de eigenaar van de woning en een aannemer de villa betraden. Duitse media vermoeden dat het onderkomen, waarvan de huur 10.000 euro per maand bedraagt, binnenkort gerenoveerd wordt. Dat gebeurt doorgaans alleen als een huurcontract, in dit geval dat van Sabia, afloopt.
Deze nieuwe ontwikkeling en het feit dat Rafael van der Vaarts vader Ramon afgelopen weekend zonder pardon Rafs spullen bij Sabia uit huis haalde, zouden erop wijzen dat het hartstikke voorbij is tussen Raf en Sab, zoals een oom van de voetballer eerder beweerde.
Een Duitse fotograaf vertelt aan Shownieuws dat Sabia, de voormalig BFF van Sylvie Meis, in deze roerige tijd lief en leed met haar vriendin Anne-Charlotte, bij wie ze afgelopen nacht heeft gelogeerd. Omdat pa Van der Vaart de auto van Rafael heeft meegenomen, mag Sab in de auto van Anne-Charotte rijden.

http://www.telegraaf.nl/p(...)_villa_gezet___.html
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 31 juli 2015 @ 00:07:48 #147
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_154780405
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 23:38 schreef TheVulture het volgende:
Ik zou het naar Boulevard mailen :9

Die Evert moet haast toch wel eenzaam zijn als je je zo vastbijt in andermans ellende :')
Het is zijn broodwinning. Hij eet er vast goed van.
The love you take is equal to the love you make.
  vrijdag 31 juli 2015 @ 00:22:34 #148
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_154780848
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 00:05 schreef Greys het volgende:
DE EIGENAAR VAN HET HUIS IS IN HET PAND GEWEEST JONGENS JA JA EN UITERAARD MAAKT EVERT DAAR DIRECT VAN DAT SAAB UIT HET HUIS IS GEFLIKKERSTRAALD HATSEEEE

:')

do 30 jul 2015, 23:23
Sabia Engizek uit villa gezet?

van onze redactie
Het lijkt erop dat Sabia Engizek haar riante huurvilla in Hamburg noodgedwongen heeft moet verlaten.
Duitse media hebben gezien hoe de eigenaar van de woning en een aannemer de villa betraden. Duitse media vermoeden dat het onderkomen, waarvan de huur 10.000 euro per maand bedraagt, binnenkort gerenoveerd wordt. Dat gebeurt doorgaans alleen als een huurcontract, in dit geval dat van Sabia, afloopt.
Deze nieuwe ontwikkeling en het feit dat Rafael van der Vaarts vader Ramon afgelopen weekend zonder pardon Rafs spullen bij Sabia uit huis haalde, zouden erop wijzen dat het hartstikke voorbij is tussen Raf en Sab, zoals een oom van de voetballer eerder beweerde.
Een Duitse fotograaf vertelt aan Shownieuws dat Sabia, de voormalig BFF van Sylvie Meis, in deze roerige tijd lief en leed met haar vriendin Anne-Charlotte, bij wie ze afgelopen nacht heeft gelogeerd. Omdat pa Van der Vaart de auto van Rafael heeft meegenomen, mag Sab in de auto van Anne-Charotte rijden.

http://www.telegraaf.nl/p(...)_villa_gezet___.html
Darn :')

De vader van Rafael neemt de BMW van Rafael mee, en daarom zou Sabia in de auto van een vriendin moeten rijden?
Sabia heeft gewoon haar eigen Mini nog (met SR (Sabia Rafael) in het nummerbord), dus zolang ze niet zo zwanger is dat ze niet in een Mini past zal het wel meevallen....

Volgens mij waren er trouwens twee appartementen in die villa, dus het kan ook zijn dat de buren verhuizen natuurlijk, maar God verhoede dat er simpelweg een probleem is (lekkage bijvoorbeeld, door de storm?), dan gaat de verhuurder echt niet wachten met oplossen tot jij je huur opzegt hoor.

Daarbij was die hut toch nog 3 jaar gehuurd?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 31 juli 2015 @ 01:41:45 #149
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_154782709
Maar wanneer komt Raf nou met zijn verklaring? Weet 'ie eigenlijk zelf al wat 'ie wil?
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  vrijdag 31 juli 2015 @ 01:43:43 #150
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_154782732
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 01:41 schreef Andromache het volgende:
Maar wanneer komt Raf nou met zijn verklaring? Weet 'ie eigenlijk zelf al wat 'ie wil?
Niet, mag ik hopen?
Je kunt toch niet iedere keer dat Evert & Co iets verzinnen met een verklaring komen?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')