Boeitius,Vilhena,Te Vrede en wie nog meer?quote:Op donderdag 30 juli 2015 18:07 schreef H.FR het volgende:
[..]
Joepie. Hopelijk niet voor meer dan 2mln.
En dan graag scorend vermogen halen, maar eerst een stuk of 4 spelers weten te slijten.
Vraag me nog altijd af hoe hij het voor elkaar kreeg om de bal rechtuit te schieten.quote:
Een stuk of zeg ik hè. Kunnen er ook 3 zijn.quote:Op donderdag 30 juli 2015 18:32 schreef Henrys het volgende:
[..]
Boeitius,Vilhena,Te Vrede en wie nog meer?
Peter van den Berg, Serginho Greene, Bahía, Bosschaart, Mtiliga, Gibbs, Tiendalli, Derijckquote:Op donderdag 30 juli 2015 11:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Waar is de tijd gebleven dat wij echte bazen in de verdediging haalden zoals, ... ja wie eigenlijk? Iedereen die we haalden waren twijfelgevallen of absolute mongolen. Sommige van die twijfelgevallen hebben goed uitgepakt, het overgrote deel bleken uiteindelijk ook mongolen. Met als toppunt die DVD-verdediger die niet kon voetballen...
Nee.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:01 schreef Hazzard het volgende:
Stelling: Met Pellè had je dit jaar een kampioenswaardig elftal gehad?
(Compleet onrealistisch natuurlijk, maar toch benieuwd of jullie het ermee eens zijn?)
Linksback, rechtsback, aanvallende middenvelder, linksbuiten. En dan nog een betere bank.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:03 schreef Hazzard het volgende:
[..]
Op welke punten zou jij zeggen dat het nog tekort komt dan?
Nee, want je hebt geen goede aanval. Boëtius, Manu, Bilal, Kazim: allemaal van het niveau Groningen o.i.d.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:01 schreef Hazzard het volgende:
Stelling: Met Pellè had je dit jaar een kampioenswaardig elftal gehad?
(Compleet onrealistisch natuurlijk, maar toch benieuwd of jullie het ermee eens zijn?)
Ga ergens anders je frustraties uiten. Je komt hier al een paar dagen op verschillende manieren vertellen hoe slecht je de aankopen wel niet vindt.quote:
kan er niet van slapenquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:58 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ga ergens anders je frustraties uiten. Je komt hier al een paar dagen op verschillende manieren vertellen hoe slecht je de aankopen wel niet vindt.
Het houdt je wel bezig hĕ?
als ie Kazim maar niet meer op de flank zetquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:17 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik denk dat Van Bronckhorst zo wil spelen:
Vermeer, Karsdorp, Van Beek, Kongolo, Van der Heijden, El Ahmadi, Vejinovic, Toornstra, Basacikoglu, Kazim Richards, Kuyt.
Wisselspelers: Hahn, Botteghin, Wilkshire, Immers, Gustafson, Sleegers, Achahbar.
Met eventueel een nieuwe spits op de plek van Kazim Richards.
Best een aardig elftal en reservebank toch?
Ja, echt rampzaligquote:
Dan kan je net zo goed met 10 man het veld op stappen heb ik 't idee.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
Is die Kazim niet om te scholen om op andere positie te spelen? Als verdedigende middenvelder of zo?
want we hebben verdedigende middenvelders nodig naast El Ahmadi, Vejinovic en Verdonk?quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
Is die Kazim niet om te scholen om op andere positie te spelen? Als verdedigende middenvelder of zo?
Linksback is nog vrij.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:06 schreef Divje het volgende:
[..]
Dan kan je net zo goed met 10 man het veld op stappen heb ik 't idee.
Dat laatste kan niet. Je speelt dan tegen kampioenen van andere landen die laag staan, zoals Bate Borisov, Salzburg etc. Maar daar tegen zie ik het ook fout gaan inderdaadquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:48 schreef Cara het volgende:
Ik durf er nu al geld op in te zetten. over een jaar of 4 / 5 zijn we eindelijk kampioen.. en dan zijn inmiddels de europa coefficienten zo laag gevallen dat we als nr. 1 alleen maar voorronde champions league krijgen, waar we gelijk een nr. 4 uit Engeland krijgen en ons weer op kunnen maken voor de Europa League
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |