abonnement Unibet Coolblue
  zondag 22 november 2015 @ 03:02:59 #51
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_157733324
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2015 17:42 schreef hmmmz het volgende:
Prachtig topic. Hulde.

Ik zit op mijn zolderkamer.
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_168512990

Homijn maakt de bevindingen van de Onderzoeksraad Zolderkamer bekend tijdens een persconferentie in Nieuwspoort.

quote:
Vernietigend rapport: Zolderkamer is mythe
Het idee dat het FOK!-forum louter wordt bevolkt door zolderkamerautisten is een mythe. Een grote groep FOK!'ers heeft zelfs niet eens een zolderkamer. Dat concludeert de Onderzoeksraad Zolderkamer onder leiding van Drs. Homijn na anderhalf jaar grondig onderzoek. Het rapport van de Onderzoeksraad is vandaag gepresenteerd tijdens een drukbezochte persconferentie in Nieuwspoort.

Homijn gaf in Nieuwspoort een toelichting op het belangrijke werk van de Onderzoeksraad, dat precies anderhalf jaar geleden begon met de grote FOK! Zolderkamerenquête 2015. 'Het vermoeden bestond dat lang niet alle FOK!'ers vanaf een zolderkamer actief zijn. Dat vermoeden is nu bevestigd', stelt de raad. Het rapport is overhandigd aan Danny Roodbol, de opperbaas van FOK!

18 procent
De definitieve bevindingen van de Onderzoeksraad sluiten aan bij de voorlopige conclusies die in augustus 2015 al naar buiten kwamen. Wel wijken de definitieve cijfers iets af. Lag het percentage zolderkamerautisten toen nog op 13 procent, het is uiteindelijk op 18 procent uitgekomen. 'We hebben ons rapport daarom 'de mythe van de zolderkamer' genoemd', aldus de voorzitter van de Onderzoeksraad.

Drie op de tien FOK!'ers typt zijn of haar dagelijkse topicdiarree vanuit een appartement of flat. Deze mensen beschikken überhaupt niet over een zolder. Bijna een kwart FOK!'t vanuit een slaapkamer op de eerste verdieping, nog eens 23 procent verkiest de woonkamer of een andere ruimte op de begane grond. De zolderkamer neemt een schamele vierde plaats in met 18 procent. Een kleine minderheid van FOK!'ers bevindt zich ondergronds of doet graag interessant.

Boos
Homijn wilde tijdens de persconferentie niet ingaan op de relatief magere steekproef van slechts 88 FOK!'ers waarop alle conclusies zijn gebaseerd. 'Als Onderzoeksraad kunnen wij het niet helpen dat het stemtopic niet de aandacht kreeg die het verdiende', zei de voorzitter. Over de exacte samenstelling van de Onderzoeksraad liet de voorzitter niks los. 'Wat doet dat ertoe?', aldus een enigszins verbolgen Homijn. Gevraagd naar de maatschappelijke relevantie van het onderzoek en het opgeleverde rapport maakte het konijn boos een voortijdig einde aan de persconferentie.

'De conclusies liegen er niet om', zei voorzitter Homijn van de Onderzoeksraad Zolderkamer over het vandaag gepresenteerde rapport.
pi_168531527
Al die moeite en dan geen enkele reactie
pi_168536163
quote:
4s.gif Op zondag 29 januari 2017 13:10 schreef Homijn het volgende:
[ afbeelding ]
Homijn maakt de bevindingen van de Onderzoeksraad Zolderkamer bekend tijdens een persconferentie in Nieuwspoort.

[..]

[ afbeelding ]
'De conclusies liegen er niet om', zei voorzitter Homijn van de Onderzoeksraad Zolderkamer over het vandaag gepresenteerde rapport.
Moest best lachen om die foto :')
Groetjes vanuit mijn woonkamer.
pi_168539773
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2017 07:35 schreef LurkJeRot het volgende:

[..]

Moest best lachen om die foto :')
Groetjes vanuit mijn woonkamer.
Het was een nogal teleurstellende dag gisteren.
pi_168540191
quote:
9s.gif Op maandag 30 januari 2017 11:57 schreef Homijn het volgende:

[..]

Het was een nogal teleurstellende dag gisteren.
Veel van wat we nu zien als de belangrijkste doorbraken op wetenschappelijk gebied werden in de tijd dat ze naar buiten gebracht werden weggelachen, weggehoond of eenvoudigweg genegeerd.
Jouw tijd komt nog, onderzoekskonijn, jouw tijd komt nog.
pi_168541818
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2017 12:18 schreef LurkJeRot het volgende:

[..]

Veel van wat we nu zien als de belangrijkste doorbraken op wetenschappelijk gebied werden in de tijd dat ze naar buiten gebracht werden weggelachen, weggehoond of eenvoudigweg genegeerd.
Jouw tijd komt nog, onderzoekskonijn, jouw tijd komt nog.
Bedankt :*
  woensdag 2 augustus 2017 @ 19:10:56 #58
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_172859677
Zolderkamerautist hier. Ik vind dat we tegenwoordig maar worden weggelachen als minderheid :(
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  Moderator woensdag 2 augustus 2017 @ 19:32:46 #59
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_172860116
Kamerneutraal fokkers aanspreken voortaan. Kamerautist ipv zolderkamerautist.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_172861439
quote:
10s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 19:32 schreef ijs_beer het volgende:
Kamerneutraal fokkers aanspreken voortaan. Kamerautist ipv zolderkamerautist.
Heb jij ze wel op een rijtje in je bovenkamer?
pi_172863367
Vroeger was ik een echte onvervalste zolderkamerautist, nu ben ik een apartementautist. Mijn eigen apartement, betaald uit een uitkering.
  Moderator woensdag 2 augustus 2017 @ 21:36:24 #62
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_172863812
quote:
11s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 20:30 schreef Homijn het volgende:

[..]

Heb jij ze wel op een rijtje in je bovenkamer?
:') :D
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_172864100
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 21:26 schreef Telefoonvork het volgende:
Vroeger was ik een echte onvervalste zolderkamerautist, nu ben ik een apartementautist. Mijn eigen apartement, betaald uit een uitkering.
Je bent ook al genderneutraal, zie ik... :{w
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')