quote:Selectie BMC voor Vuelta a España (22 augustus – 13 september)
flag-co Darwin Atapuma
flag-de Marcus Burghardt
flag-it Alessandro De Marchi
flag-lu Jempy Drucker
flag-fr Amaël Moinard
flag-us Joey Rosskopf
flag-es Samuel Sánchez
flag-us Tejay van Garderen
flag-sk Peter Velits
lekker bezig aan een ijzersterk jaar. Gaat nog leuk worden in Richmond met Terpstra als absolute kopman voor de Oranjeploegquote:
Sunfield zal wel weer met zijn 'hallo medaillespiegel' komenquote:Op woensdag 29 juli 2015 16:45 schreef Crocmaz het volgende:
Deden drie Nederlanders mee aan deze koers. Drie ritten + eind- en puntenklassement gewonnen.
Hoi Katerkopquote:Op woensdag 29 juli 2015 16:45 schreef Crocmaz het volgende:
Deden drie Nederlanders mee aan deze koers. Drie ritten + eind- en puntenklassement gewonnen.
Omroep Chaam?quote:Op woensdag 29 juli 2015 16:48 schreef Scherzo het volgende:
Is die Acht van Chaam nog ergens live te zien?
Je zult wel lachen... Maar die heb ik gezocht, net als Breda en Tilburg... Maar niks... Gisteren, Surhuisterveen was wel te volgen op YouTube en omroep Friesland... Vandaar...quote:
Bedankt Hans.quote:Op woensdag 29 juli 2015 17:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
Bert beeindigt trouwens zijn seizoen, lang genoeg geweest met Ronde van Italie en Frankrijk.
En ook al Vuelta gewonnen vorig jaar. Bizarre serie grote rondes eigenlijk: winst, winst, 5e.quote:Op woensdag 29 juli 2015 17:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
Bert beeindigt trouwens zijn seizoen, lang genoeg geweest met Ronde van Italie en Frankrijk.
Knap gebruik gemaakt van de situatie ook na die vreemde bocht op een kilometer.quote:
Te mooie ronde dit altijd met die opgevoerde Portugezen en Spanjaarden in Portugese dienst. Cesar Veloso, Delio Fernández, Gallego, Dueñas, Marque, Rui Sousa, Sergio Sousa, Mestre, Vilela, Sabido (inmiddels niet zo goed meer), Brandao, Benta, Broco, Antunes, echt puur genot dit ja!quote:Op woensdag 29 juli 2015 17:12 schreef Cavaliers het volgende:
http://www.rtp.pt/play/direto/rtp1
Volta a Portugal Doping, wordt weer een groot spektakel. Met Heiner en Kai Reus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Sinds 1999. Ik verwacht dat figuren als Merckx of Hinault nog wel hoger zouden scoren.quote:Op woensdag 29 juli 2015 17:12 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:Beste wielrenner ooit dus, kunnen we wel stellen.
Een nieuwe God is geboren.quote:
We schrijven hem alvast op.quote:Op woensdag 29 juli 2015 18:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Een nieuwe God is geboren.
Zou hij ook naar de Vuelta gaan?
Ja klopt, dat gedeelte was niet serieus. Punt was meer waar voor extreem ziek jaar de 34-jarige Valverde heeftquote:Op woensdag 29 juli 2015 17:37 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Sinds 1999. Ik verwacht dat figuren als Merckx of Hinault nog wel hoger zouden scoren.
Ik heb 'm zelf (nog) nooit gedaan. Voor mij is vooral het tijdstip een probleem. Ik presteer zo goed als niet boven de 35 graden. En de Balkan, Noord-Italië en Zuid-Frankrijk zijn op dit moment behoorlijk heet.quote:Op woensdag 29 juli 2015 11:09 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Is dit zo'n brevetten (?) koers (wel een extreme) waar je zelf in het verleden ook aan hebt deel genomen?
Netjes gedaanquote:
Zie van Garderen niet voor een klassement gaan eigenlijk, daarvoor hebben ze Sanchez al. Denk dat hij voor een etappezege en sowieso niet uitrijdt met het oog op het WK ploegentijdrit (altijd een belangrijk doel van BMC)quote:Op woensdag 29 juli 2015 16:41 schreef thettes het volgende:
Goeie ploeg zeg. Als Nibali heb skipt zie ik TJ zomaar nog wel een grote ronde winnen.
Gilbert kwam in zijn wonderjaar 2011 ook wel een heel eind, die eindigde het jaar op 3180 punten, maar zat op een gegeven moment boven de 3500 punten, geloof ik. In 2011 reed hij geen Piemonte en werd hij "pas" 8ste in Lombardije, terwijl hij die in 2010 allebei won.. Dus vlak voor Piemonte 2011 had hij echt een bizar aantalquote:Op woensdag 29 juli 2015 17:12 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik zit dus even voorgaande cq-rankings te checken... Valverde heeft nu een véél hogere ranking dan alle #1-rankings tot 1999. Hij zit rond de 3500 terwijl 2000-2500 normaal is voor voor een #1. Houdt dan ook Contador (die in het lopende jaar twee GTs won en bij een 5e werd) lachend achter zich. Beste wielrenner ooit dus, kunnen we wel stellen.
Kloptquote:Op woensdag 29 juli 2015 14:02 schreef ratatat het volgende:
[..]
Dimensional Data zou toch hoofdsponsor gaan worden?
http://www.cyclingranking.com/Rankings/Overall.aspxquote:Op woensdag 29 juli 2015 17:37 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Sinds 1999. Ik verwacht dat figuren als Merckx of Hinault nog wel hoger zouden scoren.
Zoooo, KOEKOEK!quote:
Die website kende ik nog niet, cool!quote:Op woensdag 29 juli 2015 19:12 schreef Ericr het volgende:
[..]
http://www.cyclingranking.com/Rankings/Overall.aspx
Rebellin door zijn uitzonderlijk lange carrière nog net ets boven Valverde.
Weer een jonge generatie die kan leren hoe het niet moet!quote:Op woensdag 29 juli 2015 20:00 schreef Mani89 het volgende:
Nice, Stefano Garzelli wordt ploegleider bij Vini Fantini. +1 voor de geloofwaardige wielersport.
Garzelli was anders gewoon een propere renner.quote:Op woensdag 29 juli 2015 20:00 schreef Mani89 het volgende:
Nice, Stefano Garzelli wordt ploegleider bij Vini Fantini. +1 voor de geloofwaardige wielersport.
Genot.quote:Op woensdag 29 juli 2015 20:00 schreef Mani89 het volgende:
Dat was niet de grote overwinning waar ik op hooptequote:Op woensdag 29 juli 2015 21:22 schreef TheArt het volgende:
Gees 'wint' de Acht van Chaam voor Teklehaimanot en Clement.
Straks maar weer knallen in Canada.quote:Op woensdag 29 juli 2015 21:39 schreef franklop het volgende:
[..]
Dat was niet de grote overwinning waar ik op hoopte
Gees blijft de rest van het seizoen ongeslagen vanaf dit moment.quote:Op woensdag 29 juli 2015 21:22 schreef TheArt het volgende:
Gees 'wint' de Acht van Chaam voor Teklehaimanot en Clement.
Is er iemand die Wuyts op twitter heeft?quote:Op woensdag 29 juli 2015 17:18 schreef OProg het volgende:
[..]
Knap gebruik gemaakt van de situatie ook na die vreemde bocht op een kilometer.![]()
quote:Op woensdag 29 juli 2015 22:48 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Is er iemand die Wuyts op twitter heeft?
als hij weer gaat zeveren over 'het gevaarlijke koersen' op Nederlande wegen, direct deze toesturen.
We hebben een opvolger voor de geschorste Panamees Ramon Carretero!quote:Op donderdag 30 juli 2015 10:58 schreef Ajacied422 het volgende:
En de nummer laatst
4a693b891b.png
Blijkt na praten met Cavaliers dat deze jongen een contract is aangesmeerd door zijn rijke en invloedrijke vader. Kan er geen kut van, maar fietst gewoon voor de lol rond.
Zijn uitslagen zijn het bolwerk van DNF of buitentijd.
maar vooral op de korte inspanningquote:
Ik snap niet zo goed wat er nog leuk aan is als je in een wedstrijd over het algemeen niet eens de finish weet te halen.quote:Op donderdag 30 juli 2015 10:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Kan er geen kut van, maar fietst gewoon voor de lol rond.
Dit helpt om de volgers de illusie te geven dat ze het ook nog kunnen maken. 7 km op een volkomen vlak parcours met 35km/u moet mij ook lukken. Nu nog een rijke vader...quote:Op donderdag 30 juli 2015 11:31 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik snap niet zo goed wat er nog leuk aan is als je in een wedstrijd over het algemeen niet eens de finish weet te halen.
Maar dat zal wel aan mij liggen.
35 per uurquote:Op donderdag 30 juli 2015 10:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
De Tour Alsace is gisteren gestart. Tijdritje 7,1km
Mathieu werd 17e, Sam Oomen 12e.
En de nummer laatst
[ afbeelding ]
Blijkt na praten met Cavaliers dat deze jongen een contract is aangesmeerd door zijn rijke en invloedrijke vader. Kan er geen kut van, maar fietst gewoon voor de lol rond.
Vandaag:
[ afbeelding ]
Op zich goed omdat Gesink jaren lang moeite had met tempoversnellingen. Als hij meer watt trapt op korte stukken kan hij ook eerder aanhaken als iemand weg springt.quote:Op donderdag 30 juli 2015 11:30 schreef franklop het volgende:
[..]
maar vooral op de korte inspanning
Kwiatkowski heet de beste man.quote:Op donderdag 30 juli 2015 14:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
Volgens procyclingstats komt Etixx onder voorbehoud met D'n Loller aan de start. Kan die vent niet beter even op vakantie om zich op te laden... Was echt tien keer niks in de Tour.
Lampre komt met Niemiec, Lotto Soudal met VDB2 en Monfort, Giantgoden komt met Kittel, er zijn wel paar ritjes waar hij eventueel wat kan doen, Astana komt onder voorbehoud met Aru en Cataldo
Nee hoor.quote:Op donderdag 30 juli 2015 18:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe? Koen Bouwman eindigt twee keer boven 'm.
Nee van de liveticker van de organisatie. Vergaten Oomen gisteren in de proloog ook al volkomen. Was een sprintje met 3 trouwens dit.quote:Op donderdag 30 juli 2015 18:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Was een fout van Procyclingstats.
1 Hoem
2 Oomen
3 Mamykin
Hij begint op te warmen om die Colombiaantjes even te laten zien hoe het hoort.quote:
Ik zou hem niet gaan overschatten.quote:Op donderdag 30 juli 2015 19:12 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Hij begint op te warmen om die Colombiaantjes even te laten zien hoe het hoort.
quote:De excentrieke Oleg Tinkov kan het niet laten: op Twitter gaat hij deze keer in de clinch met de Fransman Thomas Voeckler. Naar eigen zeggen nochtans zijn 'favoriete Fransman'...
Zoals bekend trekt de eigenaar van Tinkoff-Saxo momenteel ten strijde tegen ASO, de organisatie van de Tour de France die volgens hem veel te veel geld inpikt. Geld dat voor de ploegen is bestemd. Dat is volgens hem meteen ook de reden waarom ploegen als Europcar ermee ophouden.
'Wat zou Christian Prud'homme ervan vinden als ik Europcar zou kopen? Als ik alle zielige Franse ploegjes zou kopen, kan ik mijn eigen Ronde van Frankrijk starten. Wat gaat ASO dan doen, met al hun chauvinisme en arrogantie?'
Thomas Voeckler reageerde gepikeerd: 'Ons team is geen 'bitch'. Hoe klein het ook altijd is geweest: het had jou niet nodig om te bestaan, en ook niet om te verdwijnen. Vriendelijke groeten.'
Tinkov riposteerde meteen: 'Ik heb nooit het woord 'bitch' gebruikt. Thommy, jij bent mijn favoriete Fransman, de camera houdt ook van jou. Als ASO de dollars zou delen met jouw team, dan zou het niet worden weggeblazen en moeten je ploegmaats niet op zoek naar een nieuw team.'
Wanneer Frans radiojournalist Christophe Mallet zich in de discussie mengt en zegt dat je met geld geen klasse kan kopen en Voeckler steunt, doet Tinkov er een schepje bovenop: 'Een typisch excuus voor losers. Ik heb medelijden met je vrouw, om te moeten leven met zo'n loser...
twitter:voecklerthomas twitterde op donderdag 30-07-2015 om 00:07:51@olegtinkov our team is not a bitch. As small as it has always been, it has never need you to exist, nor to disapear. Kind regards. reageer retweet
http://www.nieuwsblad.be/sportwereld/cnt/dmf20150730_01797420twitter:olegtinkov twitterde op donderdag 30-07-2015 om 00:10:04@voecklerthomas bitch? i never used such a strong expressions? Thommy, you're my favourite French, camera loves you too) reageer retweet
Kijken of Alaphilippe de titel in het najaar definitief over kan nemen, te beginnen in San Sebastian.quote:Op donderdag 30 juli 2015 18:47 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Dat Loller is inderdaad (voorlopig) weinig meer van over.
Hij was weer op dreef.quote:Op donderdag 30 juli 2015 20:29 schreef Ericr het volgende:
[..]twitter:voecklerthomas twitterde op donderdag 30-07-2015 om 00:07:51@olegtinkov our team is not a bitch. As small as it has always been, it has never need you to exist, nor to disapear. Kind regards. reageer retweet
http://www.nieuwsblad.be/sportwereld/cnt/dmf20150730_01797420twitter:olegtinkov twitterde op donderdag 30-07-2015 om 00:10:04@voecklerthomas bitch? i never used such a strong expressions? Thommy, you're my favourite French, camera loves you too) reageer retweet
Tinkov
twitter:olegtinkov twitterde op donderdag 30-07-2015 om 07:44:36@JMBeaushrimp @Vaughters no monkeyobama reageer retweet
Madiot moet het ook weer eens ontgelden. Het is toch echt een absolute idioot die Tinkov.twitter:olegtinkov twitterde op vrijdag 31-07-2015 om 00:13:31tell that communist Maduit that i also slept in cheap and warm French hotel in Gap at +35C with riders 3 nights, so? http://t.co/gG5aJdLsNF reageer retweet
twitter:olegtinkov twitterde op vrijdag 31-07-2015 om 00:22:34I have 200,000 followers, bitch! reageer retweet
Lekker professioneel.twitter:raykerckhoffs twitterde op vrijdag 31-07-2015 om 12:54:59Teammanager Richard Plugge v Lotto-Jumbo maakt zondag debuut als ploegleider in Prudential Ride Londen. Wat als zij winnen? Massaontslag? reageer retweet
Nog net voor de nieuwste aanwinst van TLJ die als laatste binnen kwam.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 12:35 schreef OProg het volgende:
Een minuut voor de laatste groep binnen.![]()
[ afbeelding ]
Vacansoleil tactiekquote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Rojas vierde en Sanz zesde, ik heb zo'n vermoeden dat het weer ieder voor zich was bijMovistar
twitter:Etixx_QuickStep twitterde op vrijdag 31-07-2015 om 17:07:41PREVIEW: @Etixx_QuickStep to @RideLondon, @FndoGaviria to debut as stagiaire! reageer retweet
Delio Fernandez was op de brommer. Ook nog eens professioneel de deur dichtgedaan, niks mis mee.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 18:23 schreef Mani89 het volgende:
Ze zijn aan het klimmen in Portugal, nog 8km.
http://www.rtp.pt/play/direto/rtpinternacional
Oei, zonder Bulgac hoeft LottoNL eigenlijk helemaal niet te starten!quote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:14 schreef TargaFlorio het volgende:
Bulgac is ziek en dus niet van start in Sebastian.
Wordt niet vervangen.
Vooral die verbetering in dat 1m-gedeelte is opmerkelijk te noemen. Rijdt hij nu groter ofzo, anders is een dergelijk progressie haast niet te verklaren.quote:
Dat koffiemolenverzet heeft hij niet meer gebruikt in de Tour.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 21:40 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Vooral die verbetering in dat 1m-gedeelte is opmerkelijk te noemen. Rijdt hij nu groter ofzo, anders is een dergelijk progressie haast niet te verklaren.
Dat was opvallend idd, had vroeger het idee dat hij een beetje in het luchtledige aan het trappen was...wat meer stoempen kan geen kwaad.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 21:49 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Dat koffiemolenverzet heeft hij niet meer gebruikt in de Tour.
Inderdaad, een hoop toeren per minuut maar geen meter vooruit komen.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 21:56 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
het idee dat hij een beetje in het luchtledige aan het trappen was
Dat lijkt me gewoon een foutje. Op Twitter van Lotto-Jumbo staat niks.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 13:04 schreef Ajacied422 het volgende:
http://tourdepologne.pl/lista-startowa
Gesink vervangen door Kruijswijk?!
Mooi dat het daar ook leeft.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 13:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Tekle is weer verwelkomd in Eritrea. [ afbeelding ]
Procyclingstats met verified startlistquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 13:04 schreef Ajacied422 het volgende:
http://tourdepologne.pl/lista-startowa
Gesink vervangen door Kruijswijk?!
En dat voor 2 dagen bolletjestrui, omdat de rest geen zin hadquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 13:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Tekle is weer verwelkomd in Eritrea. [ afbeelding ]
Mooi manquote:
Toen ik tijdens de tour dat filmpje zag waarin hij de bolletjetrui had zeiden ze dat hij verreweg de beste man van de dag was en 80% van het werk had gedaan op TV daar. Toen moest ik wel erg aan het Noord Koreaanse verslag van de wedstrijd tegen Brazilië denken.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 15:44 schreef franklop het volgende:
Ze weten daar dat hij niet het klassement won hè ?![]()
Mathieu tweede en Oomen is zijn gele trui kwijt.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 17:12 schreef Dale__Cooper het volgende:
Vegard Stake Laengen met ruim verschil gewonnen in de Alsace.
Oomen nog wel 2e in het klassement. Achter Laengen was het een sprint van een groep(je), die Mathieu dus won.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 19:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mathieu tweede en Oomen is zijn gele trui kwijt.
En het klassement hier dus:quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:08 schreef TheArt het volgende:
[..]
Oomen nog wel 2e in het klassement. Achter Laengen was het een sprint van een groep(je), die Mathieu dus won.
#Allornothingtwitter:RGUpdate twitterde op zaterdag 01-08-2015 om 21:31:54Poland! After a hectic week in the Netherlands we'll start this hard WT-race tomorrow. Let's see what's left in the legs! #AllOrNothing reageer retweet
Bij de NOS hadden ze het zondag ook over het grote succes van MTN met de bolletjestrui. 'En dan was er ook nog de etappe-overwinning van Cummings'.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 15:44 schreef franklop het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ploegentijdritten zijn gewoon helemaal kut en zo ook deze. Wat een vreemd profiel trouwens, alsof we met een mini LBL te maken hebben. Maar niets is minder waar, het hoogteverschil tussen start en finish is zo’n tien meter. Vermoedelijk het eerste punt waar Babyface tijd gaat pakken, want zijn ploeg is buitengewoon goed. Niet fijn.
Etapa 2 - Bogotá - Paipa (174km)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Etapa 3 - Paipa - Cota (172km)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Etappe twee en drie zijn gewoon exact hetzelfde, alleen omgedraaid, wat natuurlijk een grote flopshow is.
Etapa 4 - Guadas - Gaudas (204km)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aankomst bergop, joepie! Een relatief lange etappe in vermoedelijk een hoge temperatuur. Slotklim is iets minder dan 12km aan zo’n 6%.
Etapa 5 - Mariquita - Ibague (172km)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als we het profiel moeten geloven hebben we hier te maken met een aankomst bergop, maar dat is niet helemaal waar. Is niet veel soeps. Finish loopt wel omhoog.
Etapa 6 - Ibague - Salento (136km)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn favoriete klim. Ik viel van m’n stoel toen ik dit profiel zag, alsof er een drempel in het parcours ligt. Niets is minder waar. Er kunnen boeken geschreven worden over het aantal zielen dat gesneuveld zijn op de mythische La Linea, een klim die elk zelfbenoemd wielerliefhebber moet kennen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een klim van meer dan twintig kilometer aan zo’n 8% gemiddeld, bovendien ligt de top op meer dan 3000 meter hoogte. Dit hoort ook het moment te zijn dat Sevilla er vanaf gebonjourd wordt en op minuten gereden wordt, maar dat zal er niet in zitten door een paar nietsnutten die de top op 80 kilometer van de aankomst leggen. Goed gedaan. Flopshow.
Etapa 7 - Armenia - Riosucio (156km)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Best een leuk rit zo daags na La Linea. Aankomst in Riosucio, de plek waar Carapaz, zowaar een Ecuadoriaantje, de basis legde voor zijn eindzege in de Vuelta de la Juventud (Vuelta a Colombia U23), hoewel de klim toen gedaan werd van de andere kant.
Etapa 8 - Viterbo - La Virginia (23km, ITT)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een vlakke tijdrit?! In Colombia?! Weer een mogelijkheid voor Sevilla om tijd te pakken. Hup Soliz.
Etapa 9 - Cartago - El Tambo (157km)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alsof de rit zo uit het roadbook van de ronde van Spanje is geplukt. Een geheel vlakke aanloop en plots ligt ‘ie daar, de Alto Boqueron. Parades won er dit jaar de tweede etappe in de Vuelta de la Juventud. Vier kilometer aan 7%.
Etapa 10 - Villamaria - Alto de MinasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jaaaaa! Dit is waar we voor kijken. Veertig kilometer klimmen. Genot.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Etapa 11 - Don Matias - Ituango (146km)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze profielen zijn echt cringeworthy. Aankomst op Alto Galgos.
Etapa 12 - Ituango - Bello (153km)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een sprintetappe. Zum kotzen. Gauw naar morgen.
Etapa 13 - Medellin - Alto de las Palmas (17km, ITT)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het sluitstuk van hopelijk weer een onvergetelijke Vuelta. Een klimtijdrit op de flanken van de Alto de las Palmas. In het donker, want deze tijdrit wordt verreden, diep in de nacht bij ons in Nederland. In het donker kunnen vreemde dingen gebeuren, zo weet ook Miguel Rubiano. Hij ging de tijdrit in met 1 minuut nog wat voorsprong op zijn belagers. Hij verloor er 6. Doei klassement.
Equipos:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zal proberen alles wat maar van enige relevantie is eruit te lichten:
- Sevilla noteren we omdat hij all-round dik in orde is, bovendien heeft hij een buitengewoon sterke ploeg. Als Infantino weer leert fietsen wordt het wel heel eng. Hoewel, hoewel... ook Sevilla wordt een jaartje ouder en zal volgende maand de 39 aantikken en La Linea blijft zijn grote plaaggeest, als daar oorlog gemaakt gaat worden, moet ik het nog zien allemaal (zal wel niet).
- De vulkaan gaat uitbarsten deze Vuelta. Je moet ze kort houden, die Boliviaantjes. Dit jaar voor het eerst actief geweest in Europa in Coppi e Bartali, waar hij na 120 kilometer in de remmen kneep. Maar dat mag geen reden heten om Soliz af te schrijven, want hij is goed. Heel goed. Vorig jaar enorme indruk gemaakt in de Clasico RCN - een andere grote rittenkoers in Colombia - waar hij niet alleen het eindklassement won, maar ook huishield in de tijdrit.
- Uiteraard ook grote liefde voor onze koffieplanter (volg @Koffieplanter op Twitter, goed account!), hij is weer helemaal terug. Wat we mogen verwachten van Rujanito is onduidelijk, maar ik noem hem toch, want Rujanito.
- Osorio, Colorado, Chalapud, et cetera, et cetera.
- Een nieuwe Miguel. Miguel Florez genaamd. 19 lentes jong. Voor het eerst aan het licht gekomen in Ciudad de Aguazul, een koers waar profs en beloften exact hetzelfde parcours rijden. Bij de profs won de ene Miguel, bij de beloften de ander. Lopez realiseerde een tijd van 18:32, Florez zou bij de profs derde zijn geworden, op iets meer dan een minuut van Lopez. Noteworthy.
- 472 is terug. RR en ik vinden dit leuk. Ook wel Colombia's clean team genoemd, met ieder jaar weer prachtige talentjes uit de Saldarriaga school (dezelfde gast die aan kwam zetten met Quintana, Chaves, Atapuma, Pantano en zo kan ik nog wel even doorgaan). Dit jaar levert hij buiten Hernan Aguirre, JF Osorio en Paredes ene Suaza af.
Suaza staat bekend - nouja, bekend, zullen vrij weinig mensen zijn die hem kennen - van zijn overwinning in Valle d'Aosta, wat op zich nog niet zo heel opvallend is. Zij het dat Suaza (20) pas twee jaar aan fietsen doet.
- Aldemar Reyes won vorig jaar het jongeren klassement in de Vuelta, hij werd 23e. Dat klinkt niet heel spectaculair, maar de Vuelta is niet bepaald een koers voor jongeren (tenzij je Sergio Henao heet). Hij werd al gesignaleerd bij BMC en zal later deze maand actief zijn voor Colombia in l'Avenir.
Nu heb ik geen zin meer.![]()
Horner rijdt Utah, zijn ploeg überhaupt doet niet mee.quote:Op zondag 2 augustus 2015 00:05 schreef Dale__Cooper het volgende:
El Nino al bijna 39, wow.
Horner is dus toch afgehaakt?![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Robbertje matten met de wouten![]()
Ben je nu echt zo dom of doe je maar alsof? Moet iemand je serieus gaan uitleggen waarom Teklehaimanot en KUDUS helden zijn in Eritrea?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 15:44 schreef franklop het volgende:
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:55 schreef Cavaliers het volgende:
Bienvenido. Het is weer die tijd van het jaar. De tijd van wat ooit de allermooiste koers ter wereld was. Maar hoewel de UCI er elk jaar meer moeite in steekt de ronde te onthoofden, kijken we toch weer met frisse tegenzin uit naar dit spektakel. De Vuelta a Colombia, de tijd van mijn leven.
De 65e editie van de Vuelta zal starten met een ploegentijdrit in de hoofdstad Bogota en zal uiteindelijk eindigen met een avondse klimtijdrit op de flanken van de Alto de Palmas, waar al eerder dromen zijn gesneuveld. Uiteraard is ook de legendarische en gevreesde La Linea opgenomen in het parcours, maar omdat de organisatie het een uitstekend idee vindt deze steeds verder van de finish te leggen, zal deze geen enorme rol gaan spelen. Jammer, want dat is normaal gesproken het punt waar Oscar Sevilla kraakt en die willen wij uiteraard allemaal graag zien lijden.
Etapa 1 - Bogotá - Bogotá (24km, TTT)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ploegentijdritten zijn gewoon helemaal kut en zo ook deze. Wat een vreemd profiel trouwens, alsof we met een mini LBL te maken hebben. Maar niets is minder waar, het hoogteverschil tussen start en finish is zo’n tien meter. Vermoedelijk het eerste punt waar Babyface tijd gaat pakken, want zijn ploeg is buitengewoon goed. Niet fijn.
Etapa 2 - Bogotá - Paipa (174km)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Etapa 3 - Paipa - Cota (172km)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Etappe twee en drie zijn gewoon exact hetzelfde, alleen omgedraaid, wat natuurlijk een grote flopshow is.
Etapa 4 - Guadas - Gaudas (204km)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aankomst bergop, joepie! Een relatief lange etappe in vermoedelijk een hoge temperatuur. Slotklim is iets minder dan 12km aan zo’n 6%.
Etapa 5 - Mariquita - Ibague (172km)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als we het profiel moeten geloven hebben we hier te maken met een aankomst bergop, maar dat is niet helemaal waar. Is niet veel soeps. Finish loopt wel omhoog.
Etapa 6 - Ibague - Salento (136km)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn favoriete klim. Ik viel van m’n stoel toen ik dit profiel zag, alsof er een drempel in het parcours ligt. Niets is minder waar. Er kunnen boeken geschreven worden over het aantal zielen dat gesneuveld zijn op de mythische La Linea, een klim die elk zelfbenoemd wielerliefhebber moet kennen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een klim van meer dan twintig kilometer aan zo’n 8% gemiddeld, bovendien ligt de top op meer dan 3000 meter hoogte. Dit hoort ook het moment te zijn dat Sevilla er vanaf gebonjourd wordt en op minuten gereden wordt, maar dat zal er niet in zitten door een paar nietsnutten die de top op 80 kilometer van de aankomst leggen. Goed gedaan. Flopshow.
Etapa 7 - Armenia - Riosucio (156km)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Best een leuk rit zo daags na La Linea. Aankomst in Riosucio, de plek waar Carapaz, zowaar een Ecuadoriaantje, de basis legde voor zijn eindzege in de Vuelta de la Juventud (Vuelta a Colombia U23), hoewel de klim toen gedaan werd van de andere kant.
Etapa 8 - Viterbo - La Virginia (23km, ITT)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een vlakke tijdrit?! In Colombia?! Weer een mogelijkheid voor Sevilla om tijd te pakken. Hup Soliz.
Etapa 9 - Cartago - El Tambo (157km)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alsof de rit zo uit het roadbook van de ronde van Spanje is geplukt. Een geheel vlakke aanloop en plots ligt ‘ie daar, de Alto Boqueron. Parades won er dit jaar de tweede etappe in de Vuelta de la Juventud. Vier kilometer aan 7%.
Etapa 10 - Villamaria - Alto de MinasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jaaaaa! Dit is waar we voor kijken. Veertig kilometer klimmen. Genot.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Etapa 11 - Don Matias - Ituango (146km)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze profielen zijn echt cringeworthy. Aankomst op Alto Galgos.
Etapa 12 - Ituango - Bello (153km)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een sprintetappe. Zum kotzen. Gauw naar morgen.
Etapa 13 - Medellin - Alto de las Palmas (17km, ITT)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het sluitstuk van hopelijk weer een onvergetelijke Vuelta. Een klimtijdrit op de flanken van de Alto de las Palmas. In het donker, want deze tijdrit wordt verreden, diep in de nacht bij ons in Nederland. In het donker kunnen vreemde dingen gebeuren, zo weet ook Miguel Rubiano. Hij ging de tijdrit in met 1 minuut nog wat voorsprong op zijn belagers. Hij verloor er 6. Doei klassement.
Equipos:Grote klasse. Soliz zou wel fantastisch zijn. Hoewel een keer geen Sevilla alleen al prima zou zijn. Suaza en Aguirre mogen van mij ook wel wat laten zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zal proberen alles wat maar van enige relevantie is eruit te lichten:
- Sevilla noteren we omdat hij all-round dik in orde is, bovendien heeft hij een buitengewoon sterke ploeg. Als Infantino weer leert fietsen wordt het wel heel eng. Hoewel, hoewel... ook Sevilla wordt een jaartje ouder en zal volgende maand de 39 aantikken en La Linea blijft zijn grote plaaggeest, als daar oorlog gemaakt gaat worden, moet ik het nog zien allemaal (zal wel niet).
- De vulkaan gaat uitbarsten deze Vuelta. Je moet ze kort houden, die Boliviaantjes. Dit jaar voor het eerst actief geweest in Europa in Coppi e Bartali, waar hij na 120 kilometer in de remmen kneep. Maar dat mag geen reden heten om Soliz af te schrijven, want hij is goed. Heel goed. Vorig jaar enorme indruk gemaakt in de Clasico RCN - een andere grote rittenkoers in Colombia - waar hij niet alleen het eindklassement won, maar ook huishield in de tijdrit.
- Uiteraard ook grote liefde voor onze koffieplanter (volg @Koffieplanter op Twitter, goed account!), hij is weer helemaal terug. Wat we mogen verwachten van Rujanito is onduidelijk, maar ik noem hem toch, want Rujanito.
- Osorio, Colorado, Chalapud, et cetera, et cetera.
- Een nieuwe Miguel. Miguel Florez genaamd. 19 lentes jong. Voor het eerst aan het licht gekomen in Ciudad de Aguazul, een koers waar profs en beloften exact hetzelfde parcours rijden. Bij de profs won de ene Miguel, bij de beloften de ander. Lopez realiseerde een tijd van 18:32, Florez zou bij de profs derde zijn geworden, op iets meer dan een minuut van Lopez. Noteworthy.
- 472 is terug. RR en ik vinden dit leuk. Ook wel Colombia's clean team genoemd, met ieder jaar weer prachtige talentjes uit de Saldarriaga school (dezelfde gast die aan kwam zetten met Quintana, Chaves, Atapuma, Pantano en zo kan ik nog wel even doorgaan). Dit jaar levert hij buiten Hernan Aguirre, JF Osorio en Paredes ene Suaza af.
Suaza staat bekend - nouja, bekend, zullen vrij weinig mensen zijn die hem kennen - van zijn overwinning in Valle d'Aosta, wat op zich nog niet zo heel opvallend is. Zij het dat Suaza (20) pas twee jaar aan fietsen doet.
- Aldemar Reyes won vorig jaar het jongeren klassement in de Vuelta, hij werd 23e. Dat klinkt niet heel spectaculair, maar de Vuelta is niet bepaald een koers voor jongeren (tenzij je Sergio Henao heet). Hij werd al gesignaleerd bij BMC en zal later deze maand actief zijn voor Colombia in l'Avenir.
Nu heb ik geen zin meer.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Bij de transcontinental race kan Josh Ibbett bijna niet meer bedreigd worden. Zijn naaste concurrent James Hayden moest opgeven met nekklachten. Josh heeft nog maar 575km te gaan, zijn naaste concurrent Alexandre Bourgeonnier moet nog 772km.![]()
quote:De voorlaatste etappe van de Giro d’Italia 2016 zal finishen in Frankrijk. Dat maakte burgemeester Bremond van Risoul bekend tegen Le Dauphiné. Vorig jaar zat de klim naar Risoul ook al in het rittenschema van de Tour de France, toen zegevierde Rafal Majka.
De etappe zou ongeveer 180 kilometer lang zijn en in Italië starten. Vanuit Pinerolo, in het noordwesten van Italië, gaat het peloton onder meer over de Col Agnel, om daarna aan te komen op de klim naar Risoul. “Het zal een grote, laatste bergetappe worden”, verzekert Bremond.
De Col Agnel is een Alpencol van 2744 meter hoog. Deze is in de Giro en in de Tour al meerdere aangedaan (van de Franse en van de Italiaanse kant). De klim naar Risoul is 12,6 kilometer lang en kent een gemiddeld stijgingspercentage van 6,9%.![]()
Vraag me af of die überhaupt de reis naar Polen heeft gemaakt.quote:Op zondag 2 augustus 2015 13:39 schreef Marcoss het volgende:
[ afbeelding ]
Carlos paste niet meer op de foto![]()
Had ie toch naar de Tour gemoeten
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Goede finish in Polen
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
ik heb in Engeland gewoond dus dat was me bekend ja, maar het is nog aan de late kantquote:Op zondag 2 augustus 2015 16:51 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Het is daar een uur vroeger slimmen."You can call me Susan if it makes you happy"![]()
anderen hebben het over Van Asbroeckquote:Op zondag 2 augustus 2015 16:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Oh, het was niet Hofland maar Dennis van Winden.
Vrij vreemde uitslag.
[ afbeelding ]Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Rellende_Rotscholier
![]()
Was vrij duidelijk Van Asbroeck niet. Daar was deze knul te groot voor, waardoor je inderdaad eerder moet denken aan Van Winden.quote:Op zondag 2 augustus 2015 16:54 schreef franklop het volgende:
[..]
anderen hebben het over Van Asbroeck
Die schelen trouwens niet veel qua lengte, maar wel hoe ze op hun fiets zitten. Van Asbroeck lijkt een klein mannetje op de fiets.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Asbroeck eindigde 17e blijkbaar.quote:Op zondag 2 augustus 2015 16:54 schreef franklop het volgende:
[..]
anderen hebben het over Van Asbroeck![]()
De kans dat het Hofland niet was, is ook wel heel erg groot. Die rijdt als het goed is op dit moment rondjes in Engeland.quote:Op zondag 2 augustus 2015 16:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Oh, het was niet Hofland maar Dennis van Winden.
Vrij vreemde uitslag.
[ afbeelding ]"Als je een speler ziet sprinten is hij te laat vertrokken." - JC![]()
Ohquote:Op zondag 2 augustus 2015 16:55 schreef Crocmaz het volgende:
[..]
De kans dat het Hofland niet was, is ook wel heel erg groot. Die rijdt als het goed is op dit moment rondjes in Engeland.![]()
.
![]()
Gesink niet bij de eerste dertig, klad komt er beetje in sinds de Tour
Overigens verliest hij wel 8 seconden op Izagirre en KwiatkowskiCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Oh wat jammerquote:Op zondag 2 augustus 2015 17:01 schreef franklop het volgende:
Gesink niet bij de eerste dertig, klad komt er beetje in sinds de Tour
Overigens verliest hij wel 8 seconden op Izagirre en Kwiatkowski.
![]()
Hij won de Tour Down Under Classic, als je dat wil meetellen.quote:Op zondag 2 augustus 2015 17:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Eerste overwinning van Kittel sinds september 2014.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Staat niet op de UCI-lijst toch?quote:Op zondag 2 augustus 2015 17:12 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hij won de Tour Down Under Classic, als je dat wil meetellen.![]()
Ewan is wel een hele sterke sprinter, de andere goede sprinters zaten ergens verderop ja of deden helemaal niet mee (Lobato bijvoorbeeld)quote:Op zondag 2 augustus 2015 17:13 schreef DeeBee het volgende:
Kittel verslaat wel echt een stel kneuzen zeg, wat een uitslag.![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Zou Ewan toch geen kneus willen noemen.quote:Op zondag 2 augustus 2015 17:13 schreef DeeBee het volgende:
Kittel verslaat wel echt een stel kneuzen zeg, wat een uitslag.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Ok ik wist niet dat dat een criteria van je was. Hij won er wel.quote:Op zondag 2 augustus 2015 17:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Staat niet op de UCI-lijst toch?Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
http://www.noticiascaraco(...)toronto-2015/en-vivo
Vuelta a Colombia en vivo. 472 vertrekt zo.
Voorlopig:
1. EBSA 27:30
2. Movistar Team America +1
3. Rionegro CMF +6![]()
Ewan staat ook op de lijst voor l'Avenir, maar die zou normaal gesproken wel de Vuelta rijden (tenminste, dat was de planning)![]()
Nee ok, maar normaal toch wel een paar treetjes onder Kittel.quote:Op zondag 2 augustus 2015 17:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zou Ewan toch geen kneus willen noemen.
Was net te laat voor de finish, zaten er hele rare bochten in het laatste stuk? Ook omdat er tijdverschillen waren.Jack does it in real time...![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Laatste bocht zat op 100 meter ofzo.quote:Op zondag 2 augustus 2015 17:26 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Nee ok, maar normaal toch wel een paar treetjes onder Kittel.
Was net te laat voor de finish, zaten er hele rare bochten in het laatste stuk? Ook omdat er tijdverschillen waren.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Colombiaantjes weten niet echt hoe ze dit in beeld moeten brengen blijkbaar.quote:Op zondag 2 augustus 2015 17:18 schreef Cavaliers het volgende:
http://www.noticiascaraco(...)toronto-2015/en-vivo
Vuelta a Colombia en vivo. 472 vertrekt zo.
Voorlopig:
1. EBSA 27:30
2. Movistar Team America +1
3. Rionegro CMF +6
Oh, had ik eerder moeten zeggen. Eindelijk een keer ander beeld dan de finish.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Altijd wel genotsparcours in Polen. Ook met tegenliggers en trams op een kruispunt ofzo, topshow.quote:Op zondag 2 augustus 2015 17:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Laatste bocht zat op 100 meter ofzo.
Jack does it in real time...![]()
Hij is pas 20 en heeft buiten een paar flutkoersjes in Italië en l'Avenir nog nooit in Europa gefietst, zou wat vroeg zijn. Doet nu mee in Londen, vervolgens l'Ain, l'Avenir en ronde van GB, om vervolgens wereldkampioen te worden bij de beloften.quote:![]()
Het einde van het seizoen nadert laten we maar wachten met updaten tot het nieuwe seizoen.quote:Op zondag 2 augustus 2015 17:40 schreef Sjoerd102 het volgende:
Moet de OP niet eens bijgewerkt worden?![]()
![]()
nadertquote:Op zondag 2 augustus 2015 17:48 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Het einde van het seizoen nadert laten we maar wachten met updaten tot het nieuwe seizoen.nog drie maanden wielrennen
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)![]()
Hij zag er nochtans afgetraind uit. Komt nooit meer goed met die jongen.quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Na de Tour zakt mijn interesse langzaam weg.quote:Op zondag 2 augustus 2015 18:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nadertnog drie maanden wielrennen
![]()
![]()
EPM wint de ploegentijdrit met Orgullo Antioqueno er nipt achter . Sevilla pakt al een minuut op Soliz.![]()
wie is die lotto jumbo renner die in dat achtervolgend groepje zit ?"You can call me Susan if it makes you happy"![]()
quote:Op zondag 2 augustus 2015 18:06 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Na de Tour zakt mijn interesse langzaam weg.![]()
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)![]()
Naar het WK kijk ik wel altijd uit.quote:
Laatste jaren wel meer interesse in Vuelta.
Daarna weer uitkijken naar veldrijden. VDP![]()
![]()
Roosenquote:Op zondag 2 augustus 2015 18:15 schreef TLC het volgende:
wie is die lotto jumbo renner die in dat achtervolgend groepje zit ?![]()
Blessure / niet geselecteerdquote:Op zondag 2 augustus 2015 18:22 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Vreemd dat hij de Tour niet reed. In de eerste week waren er genoeg kansen voor hem.
Gilbert is niet echt blij met BMC ploegleiding.![]()
Millar op de motorCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Yep, ook in Polen finishen ze volgende week om 18.45quote:Op zondag 2 augustus 2015 18:22 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Goed het is nu weekend maar dit zijn wel fijne tijdstippen.![]()
![]()
David Millar, van solotochten door het Frans gebergte naar achter op de motor
"You can call me Susan if it makes you happy"![]()
Opvallend dat hij niet in het ideale lijstje voor LottoNL-Jumbo stond volgens Wielerflits!quote:Op zondag 2 augustus 2015 18:23 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Blessure / niet selecteert
Gilbert is niet echt blij met BMC ploegleiding.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Ik geloof eigenlijk niks van die blessure. BMC wilde volledig voor TJ gaan.quote:Op zondag 2 augustus 2015 18:23 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Blessure / niet geselecteerd
Gilbert is niet echt blij met BMC ploegleiding.![]()
quote:Op zondag 2 augustus 2015 18:24 schreef franklop het volgende:
[..]
Opvallend dat hij niet in het ideale lijstje voor LottoNL-Jumbo stond volgens Wielerflits!![]()
![]()
In dat geval is het natuurlijk wel vreemd dat ze Krek meenamen die na een week al weg had kunnen zijjnquote:Op zondag 2 augustus 2015 18:24 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik geloof eigenlijk niks van die blessure. BMC wilde volledig voor TJ gaan.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Ha haquote:Op zondag 2 augustus 2015 18:24 schreef franklop het volgende:
[..]
Opvallend dat hij niet in het ideale lijstje voor LottoNL-Jumbo stond volgens Wielerflits!![]()
Heb ook mijn twijfels.quote:Op zondag 2 augustus 2015 18:24 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik geloof eigenlijk niks van die blessure. BMC wilde volledig voor TJ gaan.![]()
Floris op het elastiekCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Klopt.quote:Op zondag 2 augustus 2015 18:25 schreef franklop het volgende:
[..]
In dat geval is het natuurlijk wel vreemd dat ze Krek meenamen die na een week al weg had kunnen zijjn![]()
![]()
Rohan Dennis, voormalig gele trui drager, tijdje niet meer gezien"You can call me Susan if it makes you happy"![]()
Met deze weersomstandigheden is dat haast een zekerheidje idd.quote:Op zondag 2 augustus 2015 18:29 schreef TLC het volgende:
Nog n uurtje koers en dan een massasprint lijkt me![]()
Cavendish zit al van voren klaarquote:Op zondag 2 augustus 2015 18:29 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Met deze weersomstandigheden is dat haast een zekerheidje idd."You can call me Susan if it makes you happy"![]()
quote:Op zondag 2 augustus 2015 18:29 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Met deze weersomstandigheden is dat haast een zekerheidje idd.En geen Stijn VDB om de boel in de war te schoppen.quote:![]()
![]()
Ze wilden hem ook gewoon op zijn plek zetten nadat hij in de krant ging roeptoeteren.quote:Op zondag 2 augustus 2015 18:25 schreef franklop het volgende:
[..]
In dat geval is het natuurlijk wel vreemd dat ze Krek meenamen die na een week al weg had kunnen zijjn"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life![]()
deed ie bij brits kampioenschap ookquote:Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Hij zou starten in Polen, dus aan de wodka en worst?quote:Op zondag 2 augustus 2015 18:37 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Hij is inmiddels gevonden. Zit bij de lokale fish & chips.![]()
Cav en Renshaw bij Orica zou denk ik nog wel leuk uit kunnen pakken.quote:Op zondag 2 augustus 2015 18:38 schreef TargaFlorio het volgende:
Zou Cav blijven bij Etixx? Kan het me eigenlijk niet voorstellen.
Maar dat gaat toch niet gebeuren."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Mike Theunissen, winnaar van Parijs - Roubaix bij de beloften dit jaar"You can call me Susan if it makes you happy"![]()
Op deze manier gaat de winnaar in het kopgroepje zitten"You can call me Susan if it makes you happy"![]()
Vorig jaarquote:Op zondag 2 augustus 2015 18:44 schreef TLC het volgende:
Mike Theunissen, winnaar van Parijs - Roubaix bij de beloften dit jaar![]()
![]()
Jammer voor Gaviria dat Sep in de kopgroep zit.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Sep verschiet z'n kruit te vroeg.quote:Op zondag 2 augustus 2015 18:56 schreef Mani89 het volgende:
Jammer voor Gaviria dat Sep in de kopgroep zit.![]()
![]()
Of rijdt straks lekquote:Op zondag 2 augustus 2015 18:56 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Sep verschiet z'n kruit te vroeg.![]()
![]()
Voorsprong dicht tegen een minuut, die gaan ze niet meer terughalen"You can call me Susan if it makes you happy"![]()
Als Mike Theunissen dit wint staat dat ook mooi op zijn Wikipedia![]()
"You can call me Susan if it makes you happy"![]()
Zeker bij eendagskoersen.quote:Op zondag 2 augustus 2015 19:01 schreef Van_Poppel het volgende:
Misschien die kleinere ploegen ook bij de WT-koersen invoeren.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ik ben voor.quote:Op zondag 2 augustus 2015 19:01 schreef Van_Poppel het volgende:
Misschien die kleinere ploegen ook bij de WT-koersen invoeren.![]()
Vanmarcke zou dit moeten kunnen winnen
Dus die zal straks lek rijdenCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Van mij mogen ze een Topsport Vlaanderen wel mee laten doen in de Tour, daar heb je meer aan dan bv een Cannondalequote:Op zondag 2 augustus 2015 19:01 schreef Van_Poppel het volgende:
Misschien die kleinere ploegen ook bij de WT-koersen invoeren."You can call me Susan if it makes you happy"![]()
Swift is snellerquote:Op zondag 2 augustus 2015 19:03 schreef franklop het volgende:
Vanmarcke zou dit moeten kunnen winnen
Dus die zal straks lek rijden![]()
Denk dat hij het meer over het aantal renners heeft (6)quote:Op zondag 2 augustus 2015 19:03 schreef TLC het volgende:
[..]
Van mij mogen ze een Topsport Vlaanderen wel mee laten doen in de Tour, daar heb je meer aan dan bv een CannondaleCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Cannondale heeft in de 2e en 3e week zowat iedere etappe gekleurd. Talansky, Martin en Hesjedal waren zeker van toegevoegde waarde.quote:Op zondag 2 augustus 2015 19:03 schreef TLC het volgende:
[..]
Van mij mogen ze een Topsport Vlaanderen wel mee laten doen in de Tour, daar heb je meer aan dan bv een Cannondale![]()
Alles op Ion deze week bij Movistar blijkbaartwitter:juanjolobato twitterde op zondag 02-08-2015 om 18:57:55Primera etapa en Polonia, aún falta... Hemos salvado el día con Ion y mañana mas. reageer retweet
![]()
Als de voorsprong binnen een paar seconden van 1.08 naar 18 seconden gaat, kun je er vanuit gaan dat er een motor van peloton naar kopgroep rijdt![]()
![]()
Winnaar zit vooraan inderdaad, DjumboGoden gaan het meermansvoordeel uitbuiten.
Jack does it in real time...![]()
Topsport Vlaanderen in de chasse patat.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Wachten op de grote Sep-show"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
BAM
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
Forum Opties Forumhop: Hop naar: