quote:Selectie BMC voor Vuelta a España (22 augustus – 13 september)
flag-co Darwin Atapuma
flag-de Marcus Burghardt
flag-it Alessandro De Marchi
flag-lu Jempy Drucker
flag-fr Amaël Moinard
flag-us Joey Rosskopf
flag-es Samuel Sánchez
flag-us Tejay van Garderen
flag-sk Peter Velits
lekker bezig aan een ijzersterk jaar. Gaat nog leuk worden in Richmond met Terpstra als absolute kopman voor de Oranjeploegquote:
Sunfield zal wel weer met zijn 'hallo medaillespiegel' komenquote:Op woensdag 29 juli 2015 16:45 schreef Crocmaz het volgende:
Deden drie Nederlanders mee aan deze koers. Drie ritten + eind- en puntenklassement gewonnen.
Hoi Katerkopquote:Op woensdag 29 juli 2015 16:45 schreef Crocmaz het volgende:
Deden drie Nederlanders mee aan deze koers. Drie ritten + eind- en puntenklassement gewonnen.
Omroep Chaam?quote:Op woensdag 29 juli 2015 16:48 schreef Scherzo het volgende:
Is die Acht van Chaam nog ergens live te zien?
Je zult wel lachen... Maar die heb ik gezocht, net als Breda en Tilburg... Maar niks... Gisteren, Surhuisterveen was wel te volgen op YouTube en omroep Friesland... Vandaar...quote:
Bedankt Hans.quote:Op woensdag 29 juli 2015 17:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
Bert beeindigt trouwens zijn seizoen, lang genoeg geweest met Ronde van Italie en Frankrijk.
En ook al Vuelta gewonnen vorig jaar. Bizarre serie grote rondes eigenlijk: winst, winst, 5e.quote:Op woensdag 29 juli 2015 17:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
Bert beeindigt trouwens zijn seizoen, lang genoeg geweest met Ronde van Italie en Frankrijk.
Knap gebruik gemaakt van de situatie ook na die vreemde bocht op een kilometer.quote:
Te mooie ronde dit altijd met die opgevoerde Portugezen en Spanjaarden in Portugese dienst. Cesar Veloso, Delio Fernández, Gallego, Dueñas, Marque, Rui Sousa, Sergio Sousa, Mestre, Vilela, Sabido (inmiddels niet zo goed meer), Brandao, Benta, Broco, Antunes, echt puur genot dit ja!quote:Op woensdag 29 juli 2015 17:12 schreef Cavaliers het volgende:
http://www.rtp.pt/play/direto/rtp1
Volta a Portugal Doping, wordt weer een groot spektakel. Met Heiner en Kai Reus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Sinds 1999. Ik verwacht dat figuren als Merckx of Hinault nog wel hoger zouden scoren.quote:Op woensdag 29 juli 2015 17:12 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:Beste wielrenner ooit dus, kunnen we wel stellen.
Een nieuwe God is geboren.quote:
We schrijven hem alvast op.quote:Op woensdag 29 juli 2015 18:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Een nieuwe God is geboren.
Zou hij ook naar de Vuelta gaan?
Ja klopt, dat gedeelte was niet serieus. Punt was meer waar voor extreem ziek jaar de 34-jarige Valverde heeftquote:Op woensdag 29 juli 2015 17:37 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Sinds 1999. Ik verwacht dat figuren als Merckx of Hinault nog wel hoger zouden scoren.
Ik heb 'm zelf (nog) nooit gedaan. Voor mij is vooral het tijdstip een probleem. Ik presteer zo goed als niet boven de 35 graden. En de Balkan, Noord-Italië en Zuid-Frankrijk zijn op dit moment behoorlijk heet.quote:Op woensdag 29 juli 2015 11:09 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Is dit zo'n brevetten (?) koers (wel een extreme) waar je zelf in het verleden ook aan hebt deel genomen?
Netjes gedaanquote:
Zie van Garderen niet voor een klassement gaan eigenlijk, daarvoor hebben ze Sanchez al. Denk dat hij voor een etappezege en sowieso niet uitrijdt met het oog op het WK ploegentijdrit (altijd een belangrijk doel van BMC)quote:Op woensdag 29 juli 2015 16:41 schreef thettes het volgende:
Goeie ploeg zeg. Als Nibali heb skipt zie ik TJ zomaar nog wel een grote ronde winnen.
Gilbert kwam in zijn wonderjaar 2011 ook wel een heel eind, die eindigde het jaar op 3180 punten, maar zat op een gegeven moment boven de 3500 punten, geloof ik. In 2011 reed hij geen Piemonte en werd hij "pas" 8ste in Lombardije, terwijl hij die in 2010 allebei won.. Dus vlak voor Piemonte 2011 had hij echt een bizar aantalquote:Op woensdag 29 juli 2015 17:12 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik zit dus even voorgaande cq-rankings te checken... Valverde heeft nu een véél hogere ranking dan alle #1-rankings tot 1999. Hij zit rond de 3500 terwijl 2000-2500 normaal is voor voor een #1. Houdt dan ook Contador (die in het lopende jaar twee GTs won en bij een 5e werd) lachend achter zich. Beste wielrenner ooit dus, kunnen we wel stellen.
Kloptquote:Op woensdag 29 juli 2015 14:02 schreef ratatat het volgende:
[..]
Dimensional Data zou toch hoofdsponsor gaan worden?
http://www.cyclingranking.com/Rankings/Overall.aspxquote:Op woensdag 29 juli 2015 17:37 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Sinds 1999. Ik verwacht dat figuren als Merckx of Hinault nog wel hoger zouden scoren.
Zoooo, KOEKOEK!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |