SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door timmmmm op 28-07-2015 23:30:18 ]
Misschien moet je even wat meer googlen naar aanwijzingen over meerder nucleaire wapens en toegang daartoe in Turkije.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 23:14 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee dat wordt allemaal bewaakt en beheerd door het 39th Security Force Squadron.
Het is mij allemaal om het even.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 23:19 schreef timmmmm het volgende:
Ben ik helemaal mijn nieuwe topic aan het maken, moet ik het allemaal opnieuw doen in dit topic
Ja, geen ene kut, ik wou net wat somalische kapers in de OP zetten, maar dan kon al niet meer, dus geniet lekker van je feestje.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 23:21 schreef timmmmm het volgende:
[..]
bedankt voor deze informatie, wat verwacht je dat ik hiermee doe?
welk feestje?quote:Op dinsdag 28 juli 2015 23:22 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja, geen ene kut, ik wou net wat somalische kapers in de OP zetten, maar dan kon al niet meer, dus geniet lekker van je feestje.
Geef maar een linkje dan. Dat er allemaal aanwijzingen zijn dat ze bezig zijn om zelf een kernwapen te ontwikkelen maakt nog niet dat ze een kernmacht zijn, ze hebben zelfs nog geen enkele proef gedaan.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 23:19 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Misschien moet je even wat meer googlen naar aanwijzingen over meerder nucleaire wapens en toegang daartoe in Turkije.
Open een topic, hebben we het er daar verder over. Ik kom hier om eerlijk te zijn niet om serieuze discussies te voeren. Ik ben hier meer om Speculul's leven te verwoesten en LTVDK te onderwijzen in de Armeense kwestie.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 23:23 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Geef maar een linkje dan. Dat er allemaal aanwijzingen zijn dat ze bezig zijn om zelf een kernwapen te ontwikkelen maakt nog niet dat ze een kernmacht zijn, ze hebben zelfs nog geen enkele proef gedaan.
Volgens mij is het editslotje nu weg.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 23:22 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja, geen ene kut, ik wou net wat somalische kapers in de OP zetten, maar dan kon al niet meer, dus geniet lekker van je feestje.
Ik hoop voor je op beter weer dan afgelopen zaterdag.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 23:26 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat is wel een feestje ja
[ afbeelding ]
Welk leven?quote:Op dinsdag 28 juli 2015 23:25 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik ben hier meer om Speculul's leven te verwoesten
Dan laten we het lekker rustenquote:Op dinsdag 28 juli 2015 23:25 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Open een topic, hebben we het er daar verder over. Ik kom hier om eerlijk te zijn niet om serieuze discussies te voeren. Ik ben hier meer om Speculul's leven te verwoesten en LTVDK te onderwijzen in de Armeense kwestie.
Ja maar nu hoeft het natuurlijk niet meer, wie leest nou nog de OP na 25 posts.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 23:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
Volgens mij is het editslotje nu weg.
Al iets van 8 topics geleden of zo.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 23:27 schreef LTVDK het volgende:
Sinds wanneer is die lijst in de OP uitgebreid
Ga je me leren genocide te plegen dan?quote:Op dinsdag 28 juli 2015 23:25 schreef Triggershot het volgende:
LTVDK te onderwijzen in de Armeense kwestie.
quote:Op dinsdag 28 juli 2015 23:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
Volgens mij is het editslotje nu weg.
#mijntopicquote:Op dinsdag 28 juli 2015 23:27 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja maar nu hoeft het natuurlijk niet meer, wie leest nou nog de OP na 25 posts.
Uccie morgenochtend, en Elflettering heeft elke OP aan zijn muur hangen.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 23:27 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja maar nu hoeft het natuurlijk niet meer, wie leest nou nog de OP na 25 posts.
quote:Op dinsdag 28 juli 2015 23:28 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Al iets van 8 topics geleden of zo.
quote:
Echt wel, enge vent dat je er bent.quote:
quote:Op dinsdag 28 juli 2015 23:30 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Vandaar die Somalische kaperstssssss
quote:Op dinsdag 28 juli 2015 23:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gahahaha!:P Jeetje Viro, wat een grap, wat een klasse.
Veelzijdig he, die super mario makerquote:
1.5 inderdaadquote:Op dinsdag 28 juli 2015 23:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gahahaha!:P Jeetje Viro, wat een grap, wat een klasse.
Ha nee. #vindikleukerquote:Op dinsdag 28 juli 2015 23:36 schreef timmmmm het volgende:
Die opsonazi zit tegenwoordig in GC? #vindikleuk
Ik ben niet weg te jagen.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 23:41 schreef Peunage het volgende:
Waarom jaag je alle vrouwtjens weg dan... nu is het een sausagefest.
quote:
JA.quote:
Dit is deel 2quote:Op dinsdag 28 juli 2015 22:42 schreef Karina het volgende:
Dat songpop is toch al oud? Alleen heette het eerst anders. Weet dat een paar jaar terug collega's al zoiets speelden.
Hey mijn arab prince.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 23:41 schreef Peunage het volgende:
Waarom jaag je alle vrouwtjens weg dan... nu is het een sausagefest.
Afgelopen vrijdag?quote:Op woensdag 29 juli 2015 00:46 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik had je laatst gemist bij mijn uitzending op gutter hoor
Reageer eens op mijn dm joh.quote:Op woensdag 29 juli 2015 00:31 schreef moemoe het volgende:
Had laatst even kort gekeken op de website daarvan.
Oh wacht, op 17 juli zie ik nu .. ja sorry, ik had even totaal iets anders aan mijn hoofd.quote:Op woensdag 29 juli 2015 00:46 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik had je laatst gemist bij mijn uitzending op gutter hoor
Wat zomaar. Je reageert niet op mijn privé berichten waar ik je de liefde verklaar.quote:Op woensdag 29 juli 2015 00:50 schreef Kauai het volgende:
[..]
Zomaar doe je zo tegen je enige mede irakees in deze sc
Omdat ze minderjarig is, gek.quote:Op woensdag 29 juli 2015 00:52 schreef Peunage het volgende:
[..]
Wat zomaar. Je reageert niet op mijn privé berichten waar ik je de liefde verklaar.
Ik was zo in shock dat ik niet wist wat ik moest zeggen.quote:Op woensdag 29 juli 2015 00:52 schreef Peunage het volgende:
[..]
Wat zomaar. Je reageert niet op mijn privé berichten waar ik je de liefde verklaar.
Ik zou "KRAKAKAAAAA" zeggen.quote:Op woensdag 29 juli 2015 00:56 schreef Kauai het volgende:
[..]
Ik was zo in shock dat ik niet wist wat ik moest zeggen.
Pfieuwww hoeveelste liefdesverklaring is dit nou weerquote:Op woensdag 29 juli 2015 00:56 schreef Kauai het volgende:
[..]
Ik was zo in shock dat ik niet wist wat ik moest zeggen.
quote:Op woensdag 29 juli 2015 00:31 schreef Triggershot het volgende:
Ik verbaas mij serieus over hoeveel (denk)fouten je steeds maakt.
[..]
Ik zeg nota bene zelf in post #227:
[..]
en jij komt met een voorbeeld dat Erdogan zo een fout wil herhalen door de opvolger van de HDP nog krachtiger te maken gezien we allemaal weten tot wat het sluiten van de DTP toe heeft geleid?![]()
Een ander fout dat je maakt is dat je zegt dat de Turkse regering, toentertijd dus de AKP/Erdogan de DTP heeft vervolgd en gesloten en ook daar zit je dus fout, Erdogan noch de AKP of het parlement heeft dat besluit genomen en al helemaal niet de Turkse regering. Het grootste fout wat je maakt in je eerste punt is hoe DTP de kiesdrempel zou kunnen vermijden, door onafhankelijke kandidaten te laten meedoen aan de verkiezingen die later zouden fuseren.
De DTP als geheel kon namelijk maar in de hoogste peilingen rekenen op 7% stemmen, als je dan daarop onafhankelijk de verkiezingen in gaat is dat in je nadeel, het zorgt er namelijk voor dat je na de voldoende stemmen hebt gehaald voor een zetel, alle overige extra stemmen dat een kandidaat heeft ontvangen waardeloos worden omdat je als onafhankelijk kandidaat maar een zetel kunt opeisen, zodoende zou dan de behaalde successen nog minder dan 7% zijn, een fractie van de CHP stemmen dat Erdogan nog niet eens kon bedreigen, maar nee, je hebt absoluut gelijk, de 'Turkse regering' had ze moeten 'verbieden' ook al hebben ze niets te maken gehad met het verbieden / sluiten van de DTP.
[..]
Ik heb het niet over eisen, ik corrigeer je fout dat je Erdogan een president noemde in 2007.
[..]
En dat is dus feitelijk en empirisch onjuist, er was geen rood licht voor bombardementen op de PKK in Irak wat geleidelijk op groen ging samen met de aanklacht tegen de DTP, jij en je bron zoeken krampachtig naar een link terwijl de gegeven aanvallen al jaren aan de gang waren.
[..]
Hehehehe
[..]
Je punt is?
[..]
De -nutteloze - kiesdrempel argumenten zijn alleen relevant voor de MHP, CHP en de AKP toentertijd, niet voor het hof wat zelf ging over het sluiten er van. In dezelfde periode werd nogmaals ook de AKP bedreigd door het hof met sluiting, waarbij de kiesdrempel en percentage van stemmen waar de AKP van genoot juist wel een argument was om ze open te houden. De belangen van het hof en de belangen van de AKP zijn niet hetzelfde, noch diens bezigheden destijds, noch diens invloeden. Waarbij nogmaals de HDP vandaag de dag niet alleen onschendbaar is, maar ook nog eens spreekorgaan is binnen het parlement.
[..]
Ik merk het ja, misschien moet je meer je tijd nemen en niet zulke fouten maken dan.
Je wilt niet weten.quote:Op woensdag 29 juli 2015 00:57 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Pfieuwww hoeveelste liefdesverklaring is dit nou weer
Ik ruik de kampvuren al.quote:Op woensdag 29 juli 2015 00:59 schreef Mani89 het volgende:
Heftige discussies vandaag in NWS. Ik heb het gevoel alsof we elke dag een beetje dichter bij elkaar komen.
Even kijken of ik Danny zo ver kan krijgen om jouw adres door te geven, dan ga jij flink wat getoeter krijgen vriend.quote:Op woensdag 29 juli 2015 01:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat ik echt dacht van, doe even normaal.
quote:Op woensdag 29 juli 2015 00:59 schreef Kauai het volgende:
[..]
Zal het onthouden voor je volgende poging
quote:Op woensdag 29 juli 2015 01:31 schreef Specularium het volgende:
ZIe je eerst dit, krijg je dit als suggestie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 36% gewijzigd door #ANONIEM op 29-07-2015 01:38:41 ]
En weer bewijs dat tuig in groepjes komtquote:Op woensdag 29 juli 2015 01:04 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Even kijken of ik Danny zo ver kan krijgen om jouw adres door te geven, dan ga jij flink wat getoeter krijgen vriend.
TR gemaakt.quote:Op woensdag 29 juli 2015 01:39 schreef Viro het volgende:
[..]
En weer bewijs dat tuig in groepjes komt
Dit soort posts werken hier meestal averechts ben ik bang.quote:Op woensdag 29 juli 2015 01:42 schreef Triggershot het volgende:
Weetje, ik zou het serieus kunnen waarderen als er misschien, heel misschien wat minder van dat soort generaliserende en beledigende grappen worden gemaakt, ik bedoel leuk en alles, maar it gets old. Laat iedereen in z'n waarde zonder steeds als een vastgelopen plaat dezelfde soort grappen te maken. Maar goed, haha. haha.
Ben het hier wel mee eens haha. ha hahaquote:Op woensdag 29 juli 2015 01:42 schreef Triggershot het volgende:
Weetje, ik zou het serieus kunnen waarderen als er misschien, heel misschien wat minder van dat soort generaliserende en beledigende grappen worden gemaakt, ik bedoel leuk en alles, maar it gets old. Laat iedereen in z'n waarde zonder steeds als een vastgelopen plaat dezelfde soort grappen te maken. Maar goed, haha. haha.
dat is de bedoeling.quote:Op woensdag 29 juli 2015 01:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dit soort posts werken hier meestal averechts ben ik bang.
quote:Op woensdag 29 juli 2015 01:38 schreef Triggershot het volgende:
http://fok.nl/709049
Oeh, awesomeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
hehehehequote:
I was just jokin zusjequote:Op woensdag 29 juli 2015 01:48 schreef Kauai het volgende:
[..]
Ben het hier wel mee eens haha. ha haha
quote:Op woensdag 29 juli 2015 01:38 schreef Triggershot het volgende:
http://fok.nl/709049
Katey Sagal is nog steeds lekker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zelfs beetje JLo achtig als je het mij vraagtquote:Op woensdag 29 juli 2015 01:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
Katey Sagal is nog steeds lekker.
Ohquote:Op woensdag 29 juli 2015 01:50 schreef Triggershot het volgende:
[..]
hehehehe
[..]
I was just jokin zusje
Nee maar als je er serieus last van hebt is dat natuurlijk wel misschien de moeite waard om het aan te kaarten, ook al was ik zelf aan het trollen?quote:Op woensdag 29 juli 2015 01:52 schreef Kauai het volgende:
[..]
OhZag de sarcasme niet helemaal
Heb niks gezegd
Neuh ik kan er wel tegen hoor.quote:Op woensdag 29 juli 2015 01:53 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nee maar als je er serieus last van hebt is dat natuurlijk wel misschien de moeite waard om het aan te kaarten, ook al was ik zelf aan het trollen?
Sowieso kan het niet lang meer duren voordat Speculul op zwart gaat met al mijn TR's en mails.quote:
Maakt niet uit hoor, we accepteren je gewoon zoals je bent.quote:Op woensdag 29 juli 2015 01:42 schreef Triggershot het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
quote:Op woensdag 29 juli 2015 02:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maakt niet uit hoor, we accepteren je gewoon zoals je bent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dussss
als jlo een crackhoer was jaquote:Op woensdag 29 juli 2015 01:52 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zelfs beetje JLo achtig als je het mij vraagt
[ afbeelding ]
Goeie vraagquote:Op woensdag 29 juli 2015 02:26 schreef Kauai het volgende:
LTVDK waar staat jouw username eigenlijk voor? #durftevragen
Lieve Turk Vermoord Domme Koerdenquote:Op woensdag 29 juli 2015 02:26 schreef Kauai het volgende:
Leuk? Hij is van Ratatouillequote:
Oh, diep zeg.quote:Op woensdag 29 juli 2015 02:28 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Lieve Turk Vermoord Domme Koerden
las ik ergens
Lijkt me eigenlijk net zo'n walgelijke club als dat 'Jezus leeft' gebeurenquote:
Dat is een heel gecompliceerd proces waar jaren over gedacht is en waarvan de betekenis nog dieper is dan de zin des levens.quote:Op woensdag 29 juli 2015 02:26 schreef Kauai het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Krijg je eens iets anders dan 'onderdruk Yasmin' zit je nog steeds te klagen, wazmetjou.quote:Op woensdag 29 juli 2015 02:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lijkt me eigenlijk net zo'n walgelijke club als dat 'Jezus leeft' gebeurenhttps://www.facebook.com/deboodschapper
Ja maar daar luister ik toch niet naar, vrouwen onderdrukkenquote:Op woensdag 29 juli 2015 02:31 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Krijg je eens iets anders dan 'onderdruk Yasmin' zit je nog steeds te klagen, wazmetjou.
Jou zou het toch nooit lukken, even if you wanted to.quote:Op woensdag 29 juli 2015 02:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja maar daar luister ik toch niet naar, vrouwen onderdrukken
Ik zou net weten waarom ik dat zou willen?quote:Op woensdag 29 juli 2015 02:32 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jou zou het toch nooit lukken, even if you wanted to.
drm zeg ik ook, al zou je het willen. Wetende dat je het niet wilt.quote:Op woensdag 29 juli 2015 02:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zou net weten waarom ik dat zou willen?
quote:Op woensdag 29 juli 2015 02:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is een heel gecompliceerd proces waar jaren over gedacht is en waarvan de betekenis nog dieper is dan de zin des levens.Leonardus Theodorus van de Klaverbladen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You know, you come from nothing
you're going back to nothing
what have you lost? Nothing!
Ja zit niet in de genen denk ik.quote:Op woensdag 29 juli 2015 02:33 schreef Triggershot het volgende:
[..]
drm zeg ik ook, al zou je het willen. Wetende dat je het niet wilt.
quote:Op woensdag 29 juli 2015 02:33 schreef Impressme het volgende:
[..]
Leonardus Theodorus van de Klaverbladen?
Oh yes I did.quote:
Dat was deze Turk ook van plan ja.quote:Op woensdag 29 juli 2015 02:39 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Die gaat slapen, slapen, slapen...
truste allemaal
Ga slapen joh.quote:Op woensdag 29 juli 2015 03:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je moet deze nemen.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 29 juli 2015 03:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je moet deze nemen.
[ afbeelding ]
Yeah right, hij zit me gewoon belachelijk te maken.quote:Op woensdag 29 juli 2015 03:15 schreef moemoe het volgende:
[..]
Omdat die nog beter bij je ondertitel past.
Je verveelt je?quote:
Niet eensquote:Op woensdag 29 juli 2015 03:27 schreef Impressme het volgende:
Je verveelt je?![]()
Maar eh, moemoe, jij bent altijd zo in de weer met iedereen. Quid pro quo, darling, wat is jouw sterrenbeeld? Chinees ook
Ah, dat verklaart het vele babbelen (tweelingen) en de rots in de branding (os). Je bent een mooi mens, maar je staat wel vaak in conflict denk ik met aarde-element van Os en het vluchtige van Tweelingen. Je bent iig zeer trouw al zal dat anders overkomen soms door het flirterige van Tweelingen.quote:Op woensdag 29 juli 2015 03:30 schreef moemoe het volgende:
[..]
Niet eens.
.
Ik ben een tweelingen en een eh os.
Whehehe, echt heh, je weet het alquote:
Heh, ik ben vaak zelfs meer trouw aan een ander dan aan mezelfquote:Op woensdag 29 juli 2015 03:35 schreef Impressme het volgende:
[..]
Ah, dat verklaart het vele babbelen (tweelingen) en de rots in de branding (os). Je bent een mooi mens, maar je staat wel vaak in conflict denk ik met aarde-element van Os en het vluchtige van Tweelingen. Je bent iig zeer trouw al zal dat anders overkomen soms door het flirterige van Tweelingen.
Tweelingen is communicatie met anderen samen met Os is dat ook logisch. Het zal alleen wat oppervlakkig blijven en je zal op moeten passen niet je hakken in het zand te zetten met wat je overtuiging is (Os). Maar voor een echt goede uitleg heb je veel meer info nodig natuurlijk. Dit is globaal en zal ook zeker niet compleet zijn.quote:Op woensdag 29 juli 2015 03:43 schreef moemoe het volgende:
[..]
Heh, ik ben vaak zelfs meer trouw aan een ander dan aan mezelf.
Ik vind 't helemaal goedquote:Op woensdag 29 juli 2015 03:50 schreef Impressme het volgende:
[..]
Tweelingen is communicatie met anderen samen met Os is dat ook logisch. Het zal alleen wat oppervlakkig blijven en je zal op moeten passen niet je hakken in het zand te zetten met wat je overtuiging is (Os). Maar voor een echt goede uitleg heb je veel meer info nodig natuurlijk. Dit is globaal en zal ook zeker niet compleet zijn.
Ik was gewoon nieuwsgierig
Houd jij toevallig een beetje van zingen?quote:Op woensdag 29 juli 2015 03:50 schreef Impressme het volgende:
[..]
Tweelingen is communicatie met anderen samen met Os is dat ook logisch. Het zal alleen wat oppervlakkig blijven en je zal op moeten passen niet je hakken in het zand te zetten met wat je overtuiging is (Os). Maar voor een echt goede uitleg heb je veel meer info nodig natuurlijk. Dit is globaal en zal ook zeker niet compleet zijn.
Ik was gewoon nieuwsgierig
Nope, ik zag je heus wel spammen hoorquote:Op woensdag 29 juli 2015 03:55 schreef moemoe het volgende:
[..]
Houd jij toevallig een beetje van zingen?
Doe niet zo gek. Spammen. Nee joh.quote:Op woensdag 29 juli 2015 03:58 schreef Impressme het volgende:
[..]
Nope, ik zag je heus wel spammen hoor
quote:De Haan waardeert de Os om zijn trouw en harde werken en omgekeerd is de Os blij met de efficiënte en precieze Haan. Ze zitten op dezelfde golflengte.
die van POL?quote:Op woensdag 29 juli 2015 09:53 schreef timmmmm het volgende:
FB / Welke Slow-Chat raden jullie me aan ?
Allemaal even stil zijn jongens, we moeten onopvallend zijn. iedereen weet waar je anders uitkomt als je als eikel een SC zoekt
quote:Op woensdag 29 juli 2015 10:01 schreef Karina het volgende:
Als het over eikels gaat zou je denken dat de sexSC wel wat is.
Oh god krijg ik dat de hele tijd natuurlijkquote:
Als het vies is moet je vaker douchen tim.quote:Op woensdag 29 juli 2015 10:04 schreef timmmmm het volgende:
Corrie moet het meteen weer vies maken hoor
F&F of wat Corrie zei.quote:Op woensdag 29 juli 2015 09:53 schreef timmmmm het volgende:
FB / Welke Slow-Chat raden jullie me aan ?
Allemaal even stil zijn jongens, we moeten onopvallend zijn. iedereen weet waar je anders uitkomt als je als eikel een SC zoekt
We hebben vertrouwen in je Uccie, zet hem op!quote:Op woensdag 29 juli 2015 11:09 schreef Uccie het volgende:
Mensen...ik heb mijn beoordelingsgesprek vandaag.
Ik ga maar vast een uitkering aanvragen.
Een echte date, met een vrouw?quote:Op woensdag 29 juli 2015 11:21 schreef timmmmm het volgende:
Ik had vandaag een date, maar ik ben keihard gecancelled
Wat een kutwijf.quote:Op woensdag 29 juli 2015 11:21 schreef timmmmm het volgende:
Ik had vandaag een date, maar ik ben keihard gecancelled
Dank je dank je.quote:Op woensdag 29 juli 2015 11:19 schreef Mani89 het volgende:
[..]
We hebben vertrouwen in je Uccie, zet hem op!
Ik heb gezegd dat ik Specularium heet op FOK!, misschien was dat hetquote:Op woensdag 29 juli 2015 11:34 schreef Specularium het volgende:
Misschien is ze achter je username gekomen.
Nu snap ik dat ze heeft afgezegd, je zit gewoon van 2 walletjes te eten!quote:Op woensdag 29 juli 2015 11:36 schreef timmmmm het volgende:
Op zich is het afzeggen van die date op zich geen ramp. Zo boeiend was het allemaal niet en ik ben toch hard op weg met iemand anders laatste paar weken.
Wat ik beduidend vervelender vind, is dat ik nu vandaag niks te doen heb. Mijn paps en zus zijn op vakantie en ik verveel me als ik zo de hele dag het huis niet uit ga
Mij niet, ten eerste ben ik totaal niet vermakelijk en ten tweede ben ik zo weer weg. Zit even te eten.quote:
Dat valt reuze mee. Afgelopen maand ofzo was ze op vakantie en dit hadden we toen al afgesproken. Zonder spannende dingen verder.quote:Op woensdag 29 juli 2015 11:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Nu snap ik dat ze heeft afgezegd, je zit gewoon van 2 walletjes te eten!
Wist niet dat je zo een hosselaartje was tim.
[..]
Mij niet, ten eerste ben ik totaal niet vermakelijk en ten tweede ben ik zo weer weg. Zit even te eten.
Maar specularium is wel een vermakelijk typetje. Als je van dat soort humor houdt
Ah oke dan kan het wel ja. maar wel leuk dat je aan het daten bent timquote:Op woensdag 29 juli 2015 11:41 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat valt reuze mee. Afgelopen maand ofzo was ze op vakantie en dit hadden we toen al afgesproken. Zonder spannende dingen verder.
Mjah het klonk als 2 walletjes he. Maar ik accepteer je uitleg. Oh mijn nieuwe telefoon is binnen! Al binnen 8 dagen vanuit Chinaquote:Op woensdag 29 juli 2015 11:41 schreef timmmmm het volgende:
Corrie zit me weer lekker te beschuldigen hoor, gelukkig gaat ze zo weg.
Handig he, die reviews op de FP. Wij hebben alles.quote:Op woensdag 29 juli 2015 11:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Mjah het klonk als 2 walletjes he. Maar ik accepteer je uitleg. Oh mijn nieuwe telefoon is binnen! Al binnen 8 dagen vanuit China
Goed bestede 70 euro was dat.
Deze had ik zelf uitgekozenquote:Op woensdag 29 juli 2015 11:44 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Handig he, die reviews op de FP. Wij hebben alles.
Omdat je zelf zo'n matige batterij hebt?quote:Op woensdag 29 juli 2015 11:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Deze had ik zelf uitgekozenMoest iets goedkoops zijn met een dikke batterij.
[ afbeelding ]
Er was een explosie hier in de Staatsliedenbuurt. En gisteren stond om de hoek van mij de hele straat blank vanwege een lek in de waterleiding.quote:Op woensdag 29 juli 2015 11:45 schreef timmmmm het volgende:
Behalve nieuws de afgelopen twee uur, want ik was me dus zowaar aan het wassen en scheren en tondeuzen voor een date die niet doorging dus nu maar hopen dat de wereld afgelopen 2 uur geen aids heeft gekregen en af is gestorven
Ja die van mij is al oud he. Dus snel leeg.quote:Op woensdag 29 juli 2015 11:49 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Omdat je zelf zo'n matige batterij hebt?
Wat voor soort humor?quote:Op woensdag 29 juli 2015 11:40 schreef Karina het volgende:
Maar specularium is wel een vermakelijk typetje. Als je van dat soort humor houdt
Jij poept toch regenbogen.quote:Op woensdag 29 juli 2015 11:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Er was een explosie hier in de Staatsliedenbuurt. En gisteren stond om de hoek van mij de hele straat blank vanwege een lek in de waterleiding.
Stond nog een mooi interview op de site van AT5 ' Ik zat net te schijten en kon toen niet doortrekken'
Ik denk dat je 'humor' bedoeltquote:Op woensdag 29 juli 2015 11:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Beetje wrange humor? Of hoe noem je dat.
Spaanse pepersquote:Op woensdag 29 juli 2015 11:55 schreef timmmmm het volgende:
Wat zal ik vanavond eens op de pizza doen, boeven? Geef me eens wat tips
Alweer pizza?quote:Op woensdag 29 juli 2015 11:55 schreef timmmmm het volgende:
Wat zal ik vanavond eens op de pizza doen, boeven? Geef me eens wat tips
Zit altijd al standaard in behoorlijke hoeveelheden in mn saus, teveel hot kan ik niet hebbenquote:
Tonijn vind je walgelijk?quote:Op woensdag 29 juli 2015 12:05 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Typisch turks antwoord ja. Walgelijk
Maak jij saus met Spaanse pepers?quote:Op woensdag 29 juli 2015 12:05 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zit altijd al standaard in behoorlijke hoeveelheden in mn saus, teveel hot kan ik niet hebben
Op een pizza wel ja. Tonijn uit blik moet je niet warm maken, om van te kotsenquote:
De katten ook denk ik.quote:Op woensdag 29 juli 2015 12:33 schreef Mani89 het volgende:
Yasmin zou zelfs de tonijnhapjes van haar katten opeten.
Dat kan nog wel, maar ook dan moet je het goed je best doen om het lekker te maken. Uitje erin, appeltje erbij, tomaatje snijden en veel saus en dan eet ik het wel.quote:
Ik heb echt niks met vis uberhauptquote:Op woensdag 29 juli 2015 12:34 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik wil wel tonijnsalade met cörek voor je maken.
Maar je bent wel nieuwsgierig?quote:Op woensdag 29 juli 2015 12:35 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Denk dat ze een beetje raar smaken.
quote:Op woensdag 29 juli 2015 12:34 schreef LTVDK het volgende:
Hierdoor kan Specu mij gewoon heel de dag niet haten.
Oh mijn God.quote:Op woensdag 29 juli 2015 12:34 schreef LTVDK het volgende:
Hierdoor kan Specu mij gewoon heel de dag niet haten.
Ik zie alweer waar jij heen wilt ...quote:
Een woestijnrat?quote:Op woensdag 29 juli 2015 12:59 schreef Yasmin23 het volgende:
Zag gister een filmpje van een vrouw die Peek a boo speelde met een rat. Beestje was helemaal vrolijk en shit.
Nu wil ik een rat.
quote:Op woensdag 29 juli 2015 12:59 schreef Yasmin23 het volgende:
Zag gister een filmpje van een vrouw die Peek a boo speelde met een rat. Beestje was helemaal vrolijk en shit.
Nu wil ik een rat.
quote:
Met ratten kan je meer dan met de meeste knaagdieren.quote:Op woensdag 29 juli 2015 12:59 schreef Yasmin23 het volgende:
Nu wil ik een rat.
quote:Op woensdag 29 juli 2015 13:04 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja dit is ook het enige schattige plaatje wat je kan vinden.
Rattenquote:
Niet voor verminkte stengels pleiten.quote:Op woensdag 29 juli 2015 13:06 schreef Specularium het volgende:
[..]
Mensen die in topics verminkte stengels gaan goedpraten.
Ratten zijn leuk hoor.quote:Op woensdag 29 juli 2015 13:07 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ratten
[..]
Niet voor verminkte stengels pleiten.
Dwerghamsters zijn ook vet ja!quote:Op woensdag 29 juli 2015 13:05 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Met ratten kan je meer dan met de meeste knaagdieren.
Hoewel ik als kind echt gek was van dwerghamsters.
Kamelen gok ik.quote:
Wat is dat?quote:Op woensdag 29 juli 2015 13:20 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Er is niks schetiger dan de babypoedoe
Dieren zijn multifunctioneel, oké.quote:Op woensdag 29 juli 2015 13:21 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja heb het toch niet over dieren die leuk zijn om te eten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |