Herhaling van de herhalingquote:Op dinsdag 28 juli 2015 23:13 schreef Harvest89 het volgende:
Nieuwe afleveringen op tv? Of herhalingen?
quote:Op dinsdag 28 juli 2015 23:31 schreef Rembrand21 het volgende:
De meest geniale opmerking is toch wel "do you fuck horses"
quote:Op dinsdag 28 juli 2015 23:31 schreef Rembrand21 het volgende:
De meest geniale opmerking is toch wel "do you fuck horses"
Is een hele oude grap.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 23:34 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
"Eh.. what?"
"Fok horses"
"Fuck horses?"
"Yes, do you fok horses?"
quote:Op dinsdag 28 juli 2015 23:35 schreef Loll het volgende:
Die corehype vind ik wel zeer grappig moet ik zeggen
Is dat de nieuwe SPECTRE-agent die Dr. No komt wreken?quote:
Doe je jezelf dan niet tekort ?quote:Op dinsdag 28 juli 2015 23:13 schreef Erno-BE het volgende:
Ze kunnen het beter Fokker zoekt vrouw noemen en de hoofdrol is voor corehype weggelegd
Past prima bij zo'n uit de klei getrokken horkquote:Op woensdag 29 juli 2015 07:31 schreef tja77 het volgende:
Er zijn echt wel lekkere oost Europese vrouwen, maar in deze serie zie je die niet.
Heb bij die 2 boeren vooral het gevoel dat die Russische hoerenmadam haar best doet geld uit de zakken te kloppen van naďeve Nederlandse mannen. Die ene gozer (Gerben) wordt elke keer afgescheept met één of andere Tsjernobyl nakomeling.
Ik wil geen Oost-Europese vrouw. Die kunnen niet eens fatsoenlijk autorijden en komen hier niet aan de bak door het slechte onderwijs in Oost-Europaquote:
quote:Op woensdag 29 juli 2015 10:57 schreef JamesBontkraag het volgende:
Die gerben met zijn opmerking
'Yes i do cardio, banging girls'
Vandaar dat ie zo dik is.
Ideale huisvrouw/schoonmaakster. Lekker onderdanig ook, en makkelijk onder de duim te houden met een pedagogische tik zo nu en dan.quote:Op woensdag 29 juli 2015 10:52 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Ik wil geen Oost-Europese vrouw. Die kunnen niet eens fatsoenlijk autorijden en komen hier niet aan de bak door het slechte onderwijs in Oost-Europa
Ga je me nu vertellen dat programma's als operation repo niet echt is????quote:Op woensdag 29 juli 2015 11:42 schreef Nikmans het volgende:
Dit soort nepreality
Sinds 2002 ofzo is geen enkel realityprogramma meer echt, want weet je wat? Dat is namelijk doodsaai.
Mensen die dit soort geacteerde shit kijken
Daar zitten wel een hoop geile loeders tussen.quote:Op woensdag 29 juli 2015 11:56 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
Thanks voor de tip ik ga even inschrijven![]()
http://www.lublu.nl/
Roemeense vrouwen zijn best mooi en niks mis mee. En als ze geen werk kan vinden zet je haar voor de webcam, verdient ook lekker.quote:Op woensdag 29 juli 2015 10:52 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Ik wil geen Oost-Europese vrouw. Die kunnen niet eens fatsoenlijk autorijden en komen hier niet aan de bak door het slechte onderwijs in Oost-Europa
Een link naar dit programma. Ik woon niet meer in Nederland en ken het niet.quote:Op woensdag 29 juli 2015 14:51 schreef tja77 het volgende:
[..]
Valt volgens mij wel mee, al heb je er wel golddiggers tussen zitten.
Een vrouw met een baantje met een lage maatschappelijke status of geen baan is positief? Raarquote:Op woensdag 29 juli 2015 11:08 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ideale huisvrouw/schoonmaakster. Lekker onderdanig ook, en makkelijk onder de duim te houden met een pedagogische tik zo nu en dan.
Operation Repo is een show dat gedramatiseerd echte incidenten na-acteerd.quote:Op woensdag 29 juli 2015 11:54 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ga je me nu vertellen dat programma's als operation repo niet echt is????
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |