Ga je me nu vertellen dat programma's als operation repo niet echt is????quote:Op woensdag 29 juli 2015 11:42 schreef Nikmans het volgende:
Dit soort nepreality
Sinds 2002 ofzo is geen enkel realityprogramma meer echt, want weet je wat? Dat is namelijk doodsaai.
Mensen die dit soort geacteerde shit kijken
Daar zitten wel een hoop geile loeders tussen.quote:Op woensdag 29 juli 2015 11:56 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
Thanks voor de tip ik ga even inschrijven![]()
http://www.lublu.nl/
Roemeense vrouwen zijn best mooi en niks mis mee. En als ze geen werk kan vinden zet je haar voor de webcam, verdient ook lekker.quote:Op woensdag 29 juli 2015 10:52 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Ik wil geen Oost-Europese vrouw. Die kunnen niet eens fatsoenlijk autorijden en komen hier niet aan de bak door het slechte onderwijs in Oost-Europa
Een link naar dit programma. Ik woon niet meer in Nederland en ken het niet.quote:Op woensdag 29 juli 2015 14:51 schreef tja77 het volgende:
[..]
Valt volgens mij wel mee, al heb je er wel golddiggers tussen zitten.
Een vrouw met een baantje met een lage maatschappelijke status of geen baan is positief? Raarquote:Op woensdag 29 juli 2015 11:08 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ideale huisvrouw/schoonmaakster. Lekker onderdanig ook, en makkelijk onder de duim te houden met een pedagogische tik zo nu en dan.
Operation Repo is een show dat gedramatiseerd echte incidenten na-acteerd.quote:Op woensdag 29 juli 2015 11:54 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ga je me nu vertellen dat programma's als operation repo niet echt is????
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |